Προς το περιεχόμενο

Ποιο θεωρείτε κατάλληλο fuzz για Hendrix?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

... τρανσίστορ Γερμανίου ή Σιλικόνης? 

 

δεν υπαρχουν τρανζιστορ Σιλικονης.

 

μη συγχεετε το Αγγλικο silicon (=Πυριτιο) με το silicone (=Σιλικονη)

 

αρα, μιλαμε για τρανζιστορ Πυριτιου.

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχουν τρανζιστορ Σιλικονης.

 

μη συγχεετε το Αγγλικο silicon (=Πυριτιο) με το silicone (=Σιλικονη)

 

αρα, μιλαμε για τρανζιστορ Πυριτιου.

 

Πες τα ρε alderbody γιατί υδατοστεγή πεταλάκια fuzz δεν υπάρχουν και δε με πιστευουν οταν τα λεω... ;D

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα κλασσικό fuzzface ή κλωνος τοτε είτε ειναι γερμανιου είτε σιλικονης (και σε αυτες τις 4 και 1/2 εμφανισεις με τους BOG χρησιμοποιούσε ενα απο τα 2 κόκκινα μονταρισμένα fuzz απο τον Roger Mayer)...

με το κανένα εννοείς any ή none;

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το κανένα εννοείς any ή none;

 

Επαναδιατυπώνω:

 

Spot on, απο ότι εχω δοκιμάσει και ακούσει μεχρι σημερα -και κατα την ταπεινή μου άποψη- δεν ειναι κανένα* κλασσικό fuzzface ή κλωνος  (είτε Si, είτε Ge)...στις συγκεκριμενες 4 και 1/2 εμφανισεις με των BOG χρησιμοποιούσε ενα απο τα 2 κόκκινα μονταρισμένα fuzz απο τον Roger Mayer...Si ηταν τα συγκεκριμένα φαζ αλλα απο οτι ακους απο τις συγκεκριμενες εμφανισεις (εχουν καταγραφεί και αλλες συναυλιες στις οποιες χρησιμοποιουσε ενα απο τα 2 κοκκινα μονταρισμενα fuzzfaces) εχει ιδιαιτερη χροια, smoothness, συμπεριφορά (πως καθαρίζει με το vol κλπ), τρόπο αλληλεπίδρασης με τα υπολοιπα πετάλια κοκ...

 

*αλλη μια υποκειμενική αποψη, keep in mind οτι ακόμα και το τί ακουει ο καθένας και πώς το ακούει είναι σε μεγάλο βαθμο υποκειμενικο...

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πρώτο μου λάθος είναι ότι δε παίζω με plexi αλλά με έναν super reverb.(με

stratocaster)Πάντως τον έχω δει το μακαρίτη σε κάποιες εμφανίσεις να χρησιμοποιεί και fender ενισχυτες, και είχε πάλι τον ίδιο killer ήχο. >:(Θα μου πείς απο την άλλη αυτός και με πληντήριο πιάτων να έπαιζε πάλι θα είχε ήχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μυστικο του Henrix ηταν οτι οι ενισχυτες του ηταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΟΙ,αλλαζε τις λυχνιες σε 6550 & ουσιαστικα τους μετατρεπε  σε τεραστιους Fender (ετσι κι αλλοιως χοντρα,χοντρα αντιγραφα των πρωτων Fender ηταν οι  Marshall του),το ηδη εξωφρενικο headroom των super lead του δεν του...εφτανε βλεπεις (βεβαια τοτε δεν ειχαν τα σημερινα ΡΑ & οι μπαντες επαιζαν σε παρανοϊκες εντασεις πανω στη σκηνη,κανεις δεν παιζει τοσο δυνατα πλεον)

 

αρα για να "πετυχεις" (λεμε τωρα....) τον ηχο του πρεπει να εχεις εναν ΔΥΝΑΤΟ & με μεγαλο headroom ενισχυτη και να παιζει ΚΑΘΑΡΑ & ΔΥΝΑΤΑ,επισης τα μεγαφωνα θα πρεπει να ειναι "οριακα" σε σχεση με το wattage του ενισχυτη (δηλ. να παιζουν καθαρα οταν δεν εχεις fuzz & να "υποφερουν" οταν βαζεις το fuzz)

 

τα 10-αρια βεβαια του super reverb δεν θα σε βοηθησουν και πολυ απο θεμα ογκου.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πρώτο μου λάθος είναι ότι δε παίζω με plexi αλλά με έναν super reverb.(με

stratocaster)Πάντως τον έχω δει το μακαρίτη σε κάποιες εμφανίσεις να χρησιμοποιεί και fender ενισχυτες, και είχε πάλι τον ίδιο killer ήχο. >:(Θα μου πείς απο την άλλη αυτός και με πληντήριο πιάτων να έπαιζε πάλι θα είχε ήχο.

 

Δεν εχει σημασια το οτι δεν παιζεις με πλεξι (μην πιασουμε το ποσες εκατονταδες παραλλαγες "πλεξι" υπηρξαν και με ποιες επαιξε ή δεν επαιξε ο μακαριτης γιατι θα παει πολυ μακρια η βαλίτσα), μπορεις να προσεγγισεις εναν ηχο με πολλους διαφορετικους τροπους...το θέμα ειναι οτι εξαρταται απο το gear σου to τι δρομο θα ακολουθησεις και απο το πως χρησιμοποιείς...ψαξε και δοκιμασε...  ;)

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μυστικο του Henrix ηταν οτι οι ενισχυτες του ηταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΟΙ,αλλαζε τις λυχνιες σε 6550 & ουσιαστικα τους μετατρεπε  σε τεραστιους Fender (ετσι κι αλλοιως χοντρα,χοντρα αντιγραφα των πρωτων Fender ηταν οι  Marshall του),το ηδη εξωφρενικο headroom των super lead του δεν του...εφτανε βλεπεις (βεβαια τοτε δεν ειχαν τα σημερινα ΡΑ & οι μπαντες επαιζαν σε παρανοϊκες εντασεις πανω στη σκηνη,κανεις δεν παιζει τοσο δυνατα πλεον)

 

αρα για να "πετυχεις" (λεμε τωρα....) τον ηχο του πρεπει να εχεις εναν ΔΥΝΑΤΟ & με μεγαλο headroom ενισχυτη και να παιζει ΚΑΘΑΡΑ & ΔΥΝΑΤΑ.

 

τα 10-αρια βεβαια του super reverb δεν θα σε βοηθησουν και πολυ απο θεμα ογκου.

 

Παράξενο δεν ειναι οτι τα περι μαρσαλ/6550 φαινεται να έχουν ειπωθεί μονο απο τον David Weyer (τα οποια και κυκλοφορουν εδω και χρόνια στο ιντερνετ και επαναδημοσιευονται κατα καιρους σε περιοδικά) ενώ δεν εχει βρεθει ούτε ενας ενισχυτής του Χεντριξ που να φοραει 6550 και κανενας roadie/τεχνικός του ή οποιοσδήποτε άλλος δεν το εχει επιβεβαιώσει? Γιατι προσωπικά αφενός δεν εχω δεί ουτε μιση επιβεβαιωμενη ή μη φωτογραφια ενισχυτή του Χεντριξ με 6550 (αν καποιος ψαξει θα βρεί μέχρι και gut shots μερικών ενισχυτών του) και αφετέρου απο τα τουλαχιστον Χ live του που εχω ακούσει (συνολικά πρεπει να έχω καμια 135αριά, αν βγάλουμε τα live στα οποία δεν χρησιμοποιουσε Marshall παλι θεωρω οτι εχω ενα καλο στατιστικό δείγμα) δεν παρατηρω καποιο ιδιαιτερο headroom ειδικα αν βάλεις στην εξίσωση τα εξής: low output μαγνητες, μια εκατονταδα πόδια καλώδιο, wah με vintage wiring και όπου χρησιμοποιουσε και το vibe βαλε και στην εξίσωση και το «παράξενο» bypass του συγκεκριμενου original πεταλιου (οι κλωνοι που κυκλοφορουν σημερα ειναι για true bypass)...το σημα που εφτανε στον πρωτο μαρσαλ (οταν χρησιμοποιουσε περισσοτερους απο εναν) ηταν ήδη ασθενες...αν οι ενισχυτες ηταν και daisy chained τοτε ο δευτερος μαρσαλ επαιρνε ακομα χαμηλοτερο σήμα, ο τριτος χαμηλοτερο απο τον δευτερο κοκ (υπάρχουν και live στα οποια οι ενισχυτες ηταν καλψδιομένοι με Υ καλωδια, οποτε πηγαινε σε ολους το ιδιο σήμα)...ειμαι σιγουρος οτι έχεις τα μέσα οπότε κάνε ένα τεστάκι και εσύ και πές μου τι νομίζεις... ;)

 

Βαλε και στην εξισωση το ποσο επαιζε και με το vol της κιθαρας (οπτικοακουστικο υλικο ευτυχως υπάρχει αφθονο και εδω θα βοηθήσει) και το απιστευτο κοντρόλ του αριστερού του χεριου (δεν εσκαβε ολη την ωρα οπως νομίζουν καποιοι) και ισως να δεις οτι ισως δεν ηταν καν αναγκη να χρειαζεται το οποιο μεγαλύτερο headroom απο τις οποιες 6550...

 

Παντα κατα την ταπεινή μου άποψη...  ;)

 

ΥΓ: δυστυχώς πολλά κυκλοφορουν για το gear του Χεντριξ...δυσκολο να τα αποδείξεις, οχι τοσο αδυνατο να διασταυρώσεις και να βγαλεις ενα σχετικά ασφαλές συμπέρασμα...  ;)

 

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη δικιά μου άποψη ένα πολύ ελαφρύ γρεζάκι από τον κατάλληλο Marshall το θέλει ο ήχος αυτός. Eπίσης από τη δικιά μου πείρα σε φαζ δεν είναι ανάγκη να φτάσουμε σε τέτοια extremes όπως το KR ή τα Roger Mayer για τον ήχο αυτό... αλλά πρέπει να πάω στο ψαχτήρι για να παραθέσω θρεντς με προτάσεις μου και βαρΓιέμαι.  :)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου