Miltos23 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Χαιρεται κυριοι! σημερα ειχα χρονο και εκανα πειραματα. Ηθελα να διαπιστωσω κατα ποσο αλλοιωνει/βελτιωνει τον ηχο ενας κομπρεσσορας οταν μπει αναμεσα στην κιθαρα και στο input ενος ενισχυτη, χρησιμοποιηθηκαν τα παρακατω: Gibson LP Studio (maple top) με burstbucker pro (Mahogany) Ibanez prestige με Dimebucker + Fernandes sustainer (Basswood) Jackson Kelly 3 με Dimebucker (Alder) Randall RH50T 50watt λαμπατη κεφαλη Marshall park 80 watt - σαν καμπινα PODxt Live για να δοκιμαστουν οι 3 κομπρεσσορες που εχει + το noise gate του. GHS χορδες σε Ibanez + Jackson 0.10-0.52 tuned done 2 steps, Dean Markley η Gibson 0.10-0.52 tuned done 2 steps Ιδιο υψος οι Dimebucker απτις χορδες, στην Ibanez ηταν παραλληλος με της χορδες, στην Jackson εκανε γωνια 20 μοιρων αριστερα (counterclockwise) οπως την κοιτας ενω παιζεις. Η συνδεσμολογια ηταν ΚΙΘΑΡΑ - (NOISE GATE) - COMPRESSOR - RANDALL Αποτελεσματα: Δυστυχως το master volume δεν πηγε πανω απτο 4 και οι διαφορες μεταξυ τον κομπρεσσων δεν ηταν φοβερες αν και ο default που εχει το PODXT ηταν μαλλον ο καλυτερος (θυμιζω οτι εχει και τον BOSS CS-3 - modelling φαση παντα). Στις κιθαρες τωρα, φυσικα με ολες τις ρυθμισεις σταθερες, καρφι στον ενισχυτη, η Gibson ειχε πιο vintage και διαυγη ηχο αν και εχανε στα γκαζια, η Ibanez ειχε λιγο πιο μπασο ηχο απτην Jackson, αλλα πολυ καλα πριμα, γενικα ηταν η αναμεση κατασταση μεταξυ Gibson+Jackson τέλος η Jackson ειχε τον πιο "metal" ηχο αλλα εξιναν ελαφρως τα πριμα της - ηταν καθαρα θεμα EQ. GAIN 1-4, χαμηλο κομπρεσσαρισμα ο κομπρεσσορας εδινε ογκο, εκανε πιο συμπαγη τον ηχο, προσθετε λιγο θορυβο ο οποιος μειωνοταν αν αναβες το noise gate, εντελως διαυγης ηχος, αδυναμος στα σολο (εφοσον μιλαμε για ροκ - μεταλ σολο), αρκετα αδυναμα τα power chords αλλα "καθαρα" υψηλο κομπρεσσαρισμα θολωνε πολυ ο ηχος, ο θορυβος αυξανοταν σημαντικα, το noise gate ηταν απαραιτητο, προσωπικα θα προτιμουσα να εβαζα περισσοτερη παραμορφωση παρα κομπρεσσορα. τα σολο και power chords βελτιωθηκαν, τα ρυθμικα θολωσαν λιγο, χαθηκε αρκετα το ηχοχρωμα της λαμπας. Gain 4-7 χαμηλο κομπρεσσαρισμα εκανε πιο στουντιακο τον ηχο θυμιζοντας metal αμερικανικες παραγωγες πιο γυαλισμενο σιγουρα δινοντας του ογκο (αλλα και θορυβο - λιγο προς το παρον), αλλα σιγουρα διαυγης στα ρυθμικα, πολυ καλος στα σολο, σχετικα αδυναμος στα power chords υψηλο κομπρεσσαρισμα αρκετα υψηλα επιπεδα θορυβου (κοπηκαν με το noise gate), γεματος ηχος αν και αρκετα θολος, ειδικα στα σολο GAIN 7-10 χαμηλο κομπρεσσαρισμα η διαυγεια εχει χαθει λογω της υψηλης παραμορφωσης, γυαλισμενος ο ηχος λογω του compressor, noise gate απαραιτητο, συμπαγης ηχος σε power chords υψηλο κομπρεσσαρισμα το noise gate απαραιτητο, θολωσε πολυ ο ηχος ακομα και στα σολο παραηταν θολος. αλλοιωθηκε παρα πολυ το ηχοχρωμα της λαμπας Γενικοτερα συμπερασματα αναλογα με το ειδος της μουσικης ρυθμιζονται και τα επιπεδα gain, φαινεται να υπαρχει μια ανταλλακτικη σχεση κομπρεσσορα- παραμορφωσης, δηλαδη μπορεις να βγαλεις κομπρεσοορα και να βαλεις παραμορφωση με παρομοια αποτελεσματα. σιγουρα αν βαλουμε πολυ κομπρεσσορα αλλαζει ο ηχος που βγαζει ο ενισχυτης γινεται πιο "πλαστικος", "ψευτικος" κλπ Προσωπικα σαν μεταλλοκιθαριστας θα εβαζα gain 7-10 με λιγο η ελαχιστο compressor+ noise gate. επισης η μεχρι τωρα συνδεσμολογια μου ηταν ΚΙΘΑΡΑ - RANDALL - (SEND) PODXT - NOISE GATE - COMPRESSOR - (RETURN) RANDALL αλλα παντα με λιγο κομπρεσσορα (3/10 το πολυ) και οσο το δυνατον λιγοτερο noise gate (2/10) μονο για να μην εχω πολυ θορυβο Ερωτησεις: 1. εχει κανει καποιος κατι αναλογο? πως προτιμησατε να συνδεσετε τα noise+comp (στο input? στο fx loop?) 2. συμφωνα με τα οσα ξερετε, διαπιστωσατε καποιο λαθος στο ολο στησιμο του "πειραματος"? 3. καμια συμβουλη? All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 ωραία όλα αυτά που περιγράφεις, αλλά τελικά τι κάνει ο κομπρέσορας οταν τον βαλουμε σε εναν λαμπατο ενισχυτη? Θελω να πω οτι τα οσα περιγραφεις, εφοσον περιεχουν τα συμπερασματα σου, θα επρεπε τουλαχιστον να συνοδευονται και απο τα αντιστοιχα αρχεία ήχου για να παρουμε κι εμεις μια εικονα. Τα συμπεράσματα σου ειναι υποκειμενικα και αντιπροσωπεύουν αυτα που παρατηρησες εμπειρικα σε συγκεκριμενο χωρο και εξοπλισμο και δεν βοηθανε και τοσο στην αρχική ερώτηση. Εκτος αν τελικα δεν ηταν πειραμα αυτο, αλλα δοκιμη στο πως σου φαινονται τα διαφορα μοντελα. Φανταζομαι αυτο υπονοείς με τα εισαγωγικά. Τι ηταν αυτο που εκανε καλυτερο τον default κομπρεσορα του PodXT από τους υπόλοιπους? Που υστερουσαν οι αλλοι? Είναι υποκειμενικα πραγματα αυτα :) Παντως μ'αρεσε η προσπάθεια σου και αν συνοδευόταν και απο κλιπς θα ήταν πολυ πιο χρησιμη στο να εξάγουμε κι εμείς δικα μας συμπεράσματα. Για διορθωσεις : το συστημα κιθαρα-πεταλι-ενισχυτης περιλαμβανει ενα σωρο παραμετρους. Αν βγαλουμε το πεταλι απο την εξισωση, τοτε για τις διαφορες κιθαρες που χρησιμοποιεις , λογικα θα χρησιμοποιεις και διαφορετικές ρυθμίσεις στον ενισχυτή. Οταν προσθετουμε και το πεταλι, οι παραγοντες που πρεπει να προσεξουμε στη ρυθμιση πολλαπλασιάζονται. Με το να διατηρεις λοιπον τις ρυθμισεις του ενισχυτη σταθερές μπορείς να κάνεις "πείραμα", αλλα αν θελεις να εξαγεις συμπερασματα γυρω απο το ποιο πεταλι κανει καλυτερη δουλεια (αυτο που ενδιαφερει εναν μουσικο δηλαδη) , πρεπει να τα ακουσεις στις ρυθμισεις που θα τα χρησιμοποιεις και οχι σε καποιες σταθερες χαριν "αντικειμενικοτητας των μετρησεων", αφου αυτο που αναζητας ουτως ή αλλως ειναι υποκειμενικό. Πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ φιλικα :) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Θελω να πω οτι τα οσα περιγραφεις, εφοσον περιεχουν τα συμπερασματα σου, θα επρεπε τουλαχιστον να συνοδευονται και απο τα αντιστοιχα αρχεία ήχου για να παρουμε κι εμεις μια εικονα. +1 ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2009 επιτελους καταφερνω να απαντησω! αρχικα οφειλω να παραδεχτω οτι ο ορος "πειραμα" δεν ηταν πολυ ταιριαστος.. σκοπος μου ηταν να κανω καποιες μετρησεις/παρατηρησεις για μενα και μετα να τις μοιραστω και μαζι σας. δυστυχως δεν υπαρχει ο χρονος για να τραβικσω βιντεο η να ηχογραφισω.. Αν θελετε την προσωπικη μου αποψη, οι μετρησεις δεν ειναι καλες γιατι 1. το master δεν ανεβηκε πολυ (ο συγκεκριμενος ενισχυτης δινει πολυ καλα πανω απτο 7) 2. δεν ειχα κιθαρα με EMG απανω (προσωπικο κολημα - δεν τους εχω τεσταρει ποτε με την ησυχια μου - εχω μια εντυπωση οταν τους ακουσα οτι "κομπρεσαρουν" λιγο τον ηχο της κιθαρας, κραξτε με αν κανω λαθος! ;D σιγουρα θαθελα να περασω ενα σαββατοκυριακο μαζι τους για να σιγουρευτω! 8) ) Ας τα παρουμε με την σειρα, το podxt live εχει 4+1 κομπρεσορες. το +1 παει οτι αυτον τον κομπρεσσορα τον παιρνεις μονο αν κανεις τα update. το βασικο προβλημα που ειχαν οι κομπρεσσορες ( BOSS CS1, BOSS CS1 TREBLE, MXR DYNACOMP KAI VETTA COMP) εκτος του default ειναι οτι δεν μπορουσες να ρυθμισεις το attack. χτυπαγες την νοτα και στα πρωτα milisecond ειχες δυνατο σημα και μετα "κοβοταν" αποτομα. αυτο γινοταν ανεξαρτητως του ποσο κομπρεσαριζες το σημα, ακομα και στο 0%! επισης αυτο γινοταν πιο εντονα οταν τους εβαζες στο fx loop. ο vetta comp ηταν καπως καλυτερος στο fx loop. σημερα αγορασα ενα BOSS CS3 απο εναν συμφορμιτη και παρατηρω οτι κανει πολυ πιο ουσιαστικη δουλεια απο τους κομπρεσορες του Podxt. Εν κατακλειδι, θα ηθελα τα σχολια σας για τα παρακατω συμπερασματα, αποσα εχετε ακουσει με τον εξοπλισμο σας: 1. ακουω μια ανταλλακτικη σχεση κομπρεσορα - παραμορφωσης, την ακουτε και σεις? 2. ο κομπρεσορας (οποιοσδηποτε) αν μπει στο input αλλοιωνει πολυ τον ηχο του καθαρου καναλιου του λαμπατου, στο fx loop ειναι καλυτερα τα πραγματα αυτο συμβαινει και για μικρα επιπεδα κομπρεσαρισματος (οταν ειμαστε στο input) 3. στην παραμορφωση το προβλημα δεν ειναι τοσο εμφανες οσο στο καθρο καναλι (αλλα φυσικα παραμενει το προβλημα με το attack που περιεγραψα πιο πανω) 4. προσωπικα πιστευω οτι η κιθαρα πρεπει να πηγαινει απευθειας στο input και ολα τα εφε στο fx loop, οι κομπρεσορες του Podxt δεν σου δινουν την δυνατοτητα να ρυθμισεις πολλες παραμετρους οποτε χρειαζεσαι επιπλεον πεταλι compressor+PODXT.βεβαια θα εβαζα και ενα EQ για μικροδιορθωσεις! Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας Keep rockin'! All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Εδω και πολυ καιρο θελω να φτιαξω τον ηχο μου ως προς το πως ακουγεται μιας και το ηχοχρωμα μου αρεσει πολυ. Μπορει να παιξει ρολο ο κομπρεσορας σε κατι τετοιο? Επισης παροτι εχω διαβασει σχεδον ολα τα θεματα δεν καταλαβαινω και πολλα και ακομα και απο το utube! Τι κανει εν τελει? Οχι μαθηματικα αλλα πρακτικα. Γενικα ειναι ενα ''εφφε'' που το χρησιμοποιητε? το θεωρειται απαραιτητο για το παιξιμο σας? Αν καποιος εχει ορεξη να κανει ενα κλιπακι με χρηση κομπρεσορα θα του ημουν υποχρεος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Γενικα κατα τη ταπεινη μου γνωμη οι stomp box compressors δουλευουν καλα μονο με ΜΟΝΟΥΣ μαγνητες και μαλιστα μαγνητες με ΧΑΜΗΛΗ εξοδο (Fender style δηλ.),απο Ρ90 και πανω δεν ακουγονται και τοσο καλα (μπουκωνουν) ενω βεβαια το να βαλεις κομπρεσορα σε κιθαρα με διπλους μαγνητες ειναι σαν να βαζεις εξτρα σαντιγι σε "καπουτσινο" σε επαρχιακο καφενειο.... ;D (ειναι τοσο κομπρεσαρισμενοι απο τη φυση τους που τι να κομπρεσσαρει ο κομπρεσορας.... ;D) Αν καποιος εχει ορεξη να κανει ενα κλιπακι με χρηση κομπρεσορα θα του ημουν υποχρεος! οτιδηποτε κιθαρα ακους στα μασπεσια μου ειναι με compressor,εχω να τον κλεισω απο το 1980.... ;D προσοχη μιλαω για κομπρεσσορες πεταλακια οχι για τους studio κομπρεσσορες (η τα plug ins) που χρησιμοποιουμε κατα τη μιξη η το Tracking,αυτα ειναι αλλου παππα ευαγγελιο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Ναι για μονους αφορα το θεμα (φεντερ). Ειχα δει καπου οτι ελεγες οτι εχεις παντα ανοιχτο εναν κομπρεσορα (τον black finger) για πιο λογο?! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 ετσι πως τον εχω ρυθμισμενο μου δινει ενα ελαφρυ boost και ενα ελαφρυ sustain που γεμιζει τον ηχο. να ενα βιντεο για να ακουσεις τι κανει εγω τον χρησιμοποιω οπως ο τυπος απο το 0.47-1.36 ,μετα εχει και αλλες ρυθμισεις που χρησιμοποιουν κυριως οι country telepickers εδω εχει και ενα ωραια α/β μεταξυ κομπρεσσαρισμενου και κανονικου σηματος (απο 1.44 & μετα αν και το παρακομπρεσσαρει λιγακι....) δες και αυτο www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 To κυνήγι ενός κομπρέσσορα που να είναι ουδέτερος και να μην χρωματίζει είναι πολύ μεγάλη ιστορία... εγώ μετά από άπειρες δοκιμές έχω καταλήξει στον εκπληκτικό TC Nova Dynamics. Απο την άλλη, στην κιθαριστική (και μη) ιστορία, έχουν χρησιμοποιηθεί πολλοί κομπρέσσορες ειδικά για το χρώμα τους. ενω βεβαια το να βαλεις κομπρεσορα σε κιθαρα με διπλους μαγνητες ειναι σαν να βαζεις εξτρα σαντιγι σε "καπουτσινο" σε επαρχιακο καφενειο.... ;D (ειναι τοσο κομπρεσαρισμενοι απο τη φυση τους που τι να κομπρεσσαρει ο κομπρεσορας.... ;D) Προσωπικά πιστεύω πως αν είναι πραγματικά καλοφτιαγμένος ένας διπλός (και με χαμηλό βίντατζ output), τότε μπορεί κάλλιστα να είναι πάρα, μα πάρα πολύ δυναμικός. Έχω την τύχη να παίζω με ένα τέτοιο σετ (calibrated set από Bare Knuckle Mules χωρίς καπάκια) και ο κομπρέσσορας ενίοτε μου είναι πάρα πολύ χρήσιμος, και σε διαφορετικές συνδεσμολογίες. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2010 ναι αλλα εγω αναφερομαι σε always on χρηση οπου ολοι οι διπλοι (αλλα και οι Ρ90) λογω μεγαλης εξοδου ακουγονται δυνατοτερα απο οτι..χωρις τον κομπρεσσορα .... ;D (η αλλοιως πρεπει να ανεβασεις το output του κομπρεσσορα στο θεο....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση