dr.peters Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Ψώνιο comment: Παιδιά, συγνώμη, αλλά υπάρχει η άγνοια και η γνώμη. Για κάποιον που ξέρει, αυτά τα δύο διαφέρουν ΠΟΛΥ! Δεν έχω κανένα πρόβλημα να διασκευάσει όποιος νομίζει τα κομμάτια μου (αν μπορεί, γιατί τα κλασσικά είναι και πολύπλοκα). Αυτό που θέλω, και σχεδόν απαιτώ, είναι η διασκευή να γίνει κατα βούληση και όχι κατα λάθος. Η διασκευή να γίνει επειδή ο άλλος ΘΕΛΕΙ να το κάνει έτσι, και ας το κάνει και τσιφτετέλι, και όχι επείδη δεν ξέρει ο ντράμερ του άλλο ρυθμό από τη "ρούμπα" να μου το βγάλει νησιότικο! Το να παίζεις το κομμάτι, ως έχει, δεν είναι διασκευή, είναι έλειψη φαντασίας, δεν είναι σεβασμός (για ΜΗ κλασσικά κομμάτια, μιλάω τώρα). Τέλος, οι γενικότητες για τους από ωδείο, παρακαλώ κομμένες. Από ωδείο είμαι, μόνο σε ωδείο μπορείς να μάθεις κάποια πράγματα και καλά επίσημα. Κάποιο πρόβλημα; Τούπε θέλεις; Μπορώ να σου το δώσω. (προς bourgos7) +1 κ ομως evli οι Ωδειστες εχουν μια συμπεριφορα, ενα τουπε, οταν τους βλεπω βγαζω σπυρια. τους φουσκωνουν απο παιδια τα μυαλα κ αποκτανε ενα ψωνιο, ενα τουπε οτι κ καλα αυτοι ειναι οι grand master , οτι το κατεχουν το αθλημα, οτι ειναι ανωτεροι απ τους αλλους κ οι αλλοι ειναι καλαμπορτζηδες. κ φυσικα σου σπανε τα νευρα οταν κατι στο παιξιμο του συνολου ενοχλει την τελειοτητα τους.... εμενα αυτο μου εκανε πολυ κακη εντυπωση! και γενικα με ψιλοχαλαει που στο φορουμ γενικοτερα υπαρχει μια ''απορριψη'' στους μουσικους ωδειου! τις πιο πολλες φορες δεν ασχολουμαι, αλλα και παλι....! πανελιστας και ανταρτομαχητης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Υπάρχουν όμως πράγματα στα οποία είναι έγκλημα καθοσιώσεως να διασκευάσεις. Ακόμη και αν έχεις τις καλύτερες των προθέσεων. Π.χ. τα σόλα στο Comfortly Numb. Για μένα δεν είναι αποδεκτό κάποιος να παίξει το δικό του σόλο επάνω στις συγκεκριμένες αλλαγές του τραγουδιού. Φυσικά είναι μόνο ένα παράδειγμα. Αλλά υπάρχουν χιλιάδες. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Να διευκρινήσω για τα γραπτά μου, αν και είμαι σίγουρη δεν παρεξηγήθηκαν, η κατηγορία Γ, αναφέρεται σε άτομα που διαβάζουν αλλά δεν παίζουν με άλλους ανθρώπους οπότε δεν έχουν την αίσθηση του συνόλου κτλ. και γενικα με ψιλοχαλαει που στο φορουμ γενικοτερα υπαρχει μια ''απορριψη'' στους μουσικους ωδειου! Ντάξει υπάρχει και δεν υπάρχει. Υπάρχουν ωδεία και ωδεία, όπως υπάρχουν και μαθητές και μαθητές. Εγώ προσωπικά είμαι ΩΔΕΙΟ με τα 1000. Και περί σεβασμού σε διασκευές κτλ, αν είσαι μάγκας και παίζεις καλά και έχεις κάτι να πεις μπορείς να δώσεις όντως άποψη. Αλλιώς απλά κοροιδεύεις. Βέβαια το ίδιο θα φανεί και στα κομμάτια που θα γράψεις προσωπικά, γιατί αν δεν έχεις κάτι να πεις, ε είτε σε διασκευή είτε σε δικό σου... τα ίδια λες ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pacoman Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Το να παίζεις το κομμάτι, ως έχει, δεν είναι διασκευή, είναι έλειψη φαντασίας, δεν είναι σεβασμός (για ΜΗ κλασσικά κομμάτια, μιλάω τώρα). Δεν είναι απόλυτο αυτό.Υπάρχουν κομμάτια που,αν τα πειράξεις,χάνουν από την αξία τους.Έχει πχ ο Χάρης ο Λεμονόπουλος κάποια σόλο που,κατά την προσωπική μου πάντα άποψη,δεν επιδέχονται παρεμβάσεων.Τα θεωρώ τέλεια! Όσο δηλαδή μπορείς να πειράξεις τη "Μικρή νυχτερινή μουσική" (γιατί όχι),άλλο τόσο μπορείς να επέμβεις και σ' αυτά. Στα υπόλοιπα που έγραψες,με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. moto perpetuo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Υπάρχουν όμως πράγματα στα οποία είναι έγκλημα καθοσιώσεως να διασκευάσεις. Ακόμη και αν έχεις τις καλύτερες των προθέσεων. Π.χ. τα σόλα στο Comfortly Numb. Για μένα δεν είναι αποδεκτό κάποιος να παίξει το δικό του σόλο επάνω στις συγκεκριμένες αλλαγές του τραγουδιού. Φυσικά είναι μόνο ένα παράδειγμα. Αλλά υπάρχουν χιλιάδες. Πλάκα είχε και το Hotel California από Gypsy Kings. Κι ας μην είχε το χαρακτηριστικό σόλο. Με τον Νικόλα (άποψη - κουλαμάρα) συμφωνώ και νομίζω ότι είναι αυτό που ήθελε να πει και ο Μπίχλας. Αλλά αν τα παιδιά πάνω στη σκηνή προσπαθούν και το διασκεδάζουν δεν τραβάω κανένα ζόρι. Κι αν τραβάω φεύγω. Τώρα Evi, ωδείο με 1000 δεν καθαρίζεις. 1200 και πάνω θέλουν. Και τα έχουμε πει για αυτό. Οι δρόμοι της μουσικής είναι χιλιάδες κι ο καθένας παίρνει αυτόν που θέλει/μπορεί. Απλώς μερικοί από αυτούς φωτίζονται μόνο με την καλή θεωρική κατάρτιση. Που θα πάρεις από ένα καλό ωδείο / δάσκαλο. Τα υπόλοιπα τα λέμε για να τα λέμε. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Πλάκα είχε και το Hotel California από Gypsy Kings. Κι ας μην είχε το χαρακτηριστικό σόλο. Σωστό. Όπως και ένα lounge project που είχα ακούσει με διασκευές Floyd. Οπότε ίσως πρέπει να συζητήσουμε το βάθος στο οποίο γίνεται η διασκευή - και κυρίως πόση αξία κρατάει από το original κομμάτι... Γιατί άλλο βάρος έχει το Hotel California από Eagles και άλλο από Gypsy Kings. Το δεύτερο είναι μια απλή λατινοποπ σαχλαμαρούλα αν και πετυχημένο ως διασκευή... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pacoman Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Το δεύτερο είναι μια απλή λατινοποπ σαχλαμαρούλα αν και πετυχημένο ως διασκευή... Πολύ ευγενικά το λες,εμένα άλλο μού ερχόταν στο μυαλό. ;D Ποιοί gypsy kings τώρα...οι Ζιγκ Ζαγκ τής Ισπανίας είναι αυτοί.χαχαχαχ moto perpetuo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Με τον Νικόλα (άποψη - κουλαμάρα) συμφωνώ και νομίζω ότι είναι αυτό που ήθελε να πει και ο Μπίχλας. Όντως, αν είχα πάει ωδείο και εγώ κάπως έτσι θα το διατύπωνα ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
brougos7 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Τέλος, οι γενικότητες για τους από ωδείο, παρακαλώ κομμένες. Από ωδείο είμαι, μόνο σε ωδείο μπορείς να μάθεις κάποια πράγματα και καλά επίσημα. Κάποιο πρόβλημα; Τούπε θέλεις; Μπορώ να σου το δώσω. (προς bourgos7) Παρακαλω, να κοπουν τα προστυχα κ σεξουαλικα υπονοουμενα, ενας admin ρε παιδια να κανει καμια συσταση, μη ριχνουμε το επιπεδο. Μια γνωμη ειπα, κ δεν αναφερθηκα σε ολα τα παιδια των ωδειων , γιατι υπαρχουν κ παιδια ωδειων προσγειωμενα, συνεργασιμα κ προθυμα να βοηθησουν εμας τους αυτοδιδακτους οποτε χρειαστει, κ χαιρεσαι κ να παιζεις μαζι τους. Αναφερθηκα στα κακομαθημενα παιδια των ωδειων που εχουν τουπε κτλ. Nikolas ιδου το μαχαιρι, ιδου κ το καρπουζι, το μονο που χρειαζεσαι ειναι το μυαλο για να τα χρησιμοποιησεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Εγω παλι περισσοτερο τουπέ εχω συναντησει στους αυτοδιδακτους :P Δεν τους κανουν τα ωδεία κακομαθημενους ουτε διδασκουν τουπε. Είναι ακυρος ο συσχετισμος. Ειδικά αν δουμε το ποσοστο των τουπεδιαρηδων αναμεσα στους αυτοδιδακτους :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση