oselifer Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Γενικα ειμαι παντα αντιθετος στα κλιπς γιατι ΠΟΤΕ δεν σου δινουν τον ζωντανο ηχο μιας κιθαρας σε ενα δωματιο με τον ενισχυτη διπλα σου. Τότε να έρθουμε σπίτι σου να τις ακουσουμε απο κοντά.. ;D ;D Μιας και μίλησες για βάρος εγώ έχω μια fender vintage '57 reissue και είναι 7.18 pounds..Της δίνει κάποιο πλεονέκτημα αυτό;Γενικά κάτι δε μου πάει καλά με τη συγκεκριμένη κιθάρα..Να είναι μόνο θέμα setup; ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Συγχαρητήρια για την απολαυστική παρουσίαση. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα σύγκριση, που αποκαλυψε αρκετά πράγματα που είχαμε ψυλλιαστεί και μερικά που δεν υποψιαζόμασταν ;) ;) Ο νοών νοείτω :D "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stratocaster boy Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Επειδή κόλησα με το θέμα και με με έπιασε στρατοπόρωση και δεν έχω ιδέα από τεχνικά θέματα έχω μια off topic ερώτηση.'Εχω αυτήν την στρατ http://www.thomann.de/gr/fender_american_deluxe_fat_stratrw3cs.htm Αυτή είναι στην ουσία η πρώτη από τις τρεις που συγκρίνεις με διπλό μαγνήτη ή καμία σχέση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 η HR ειναι φτιαγμενη απο 2 κομματια swamp ash (center joined) & ....το φινιρισμα της ειναι μια...σκετη αποτυχια :o πιο "ψευτικο" relicing τοσο στο σωμα οσο και στο μπρατσο (καλα εκει η κατασταση ειναι τραγικη) δεν εχω ξαναδει (δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να γινει ετσι καποια κιθαρα),κατα τη ταπεινη μου γνωμη ολοι οι βαφεις του CS πρεπει ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ να παρουν μαθηματα ΣΩΣΤΟΥ relicing απο εδω ;D,το relicing που κανουν αυτη τη στιγμη στη Φεντερ εμπιπτει απλα στην κατηγορια "ΑΝΕΚΔΟΤΟ" Εγώ θα πώ ένα μπράβο για την ειλικρίνια κάπου που έχει δώσει ένα 3.000λιαρο και το απομυθοποιεί...άλλοι ίσως είχαν μουλαρώσει υπερασπιζόμενοι την επιλογή τους. Συνέχισε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο σου να μας ξεστραβώσεις Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 και παμε τωρα στον ΗΧΟ (μια και το playability το καλυψαμε & ειπαμε οτι και οι 3 κιθαρες ειναι αψογες σε αυτο τον τομεα,αν βεβαια σεταριστουν σωστα,αξιζει βεβαια να πουμε οτι και τα factory set ups,αυτο που πληρωνει δηλ. καποιος στις ακριβες κιθαρες γιατι απαιτει ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ,ηταν θαυμασια) ακουστικος ηχος η πιο δυνατη,resonant & punchy κιθαρα ηταν αυτη που...περιμενα οτι θα ειναι δηλ. η EJ. οπως ολες οι ελαφριες κιθαρες ακουστικα ειναι πολυ πιο ζωντανη απο τις βαρυτερες αδερφες της,το steel block (το οποιο εχει και η HR αλλα δεν εχει η DLX) & το quarter sawn μπρατσο (το οποιο εχει και η HR αλλα δεν εχει η DLX) βοηθαει με την ακαμψια του για εναν πιο "σκαστο" ακουστικο ηχο. δευτερη σε ζωντανια λογω των...κιλων της ειναι η HR (και αυτη εξαιρετικα ζωντανα ακουστικα,σε αυτο βοηθαει και το ash νομιζω) τελευταια βεβαια αυτη που...περιμενα δηλ.η DLX,κατι απολυτα λογικο μια και ποτε κιθαρα με 2 point trem δεν θα ειναι τοσο resonant οσο μια κιθαρα με vintage trem (απλη φυσικη,αλλο πραγμα τα 6 σημεια επαφης και αλλο τα 2...) παντως και αυτη ειναι απο τις πιο ζωντανες στρατ που εχω ακουσει ακουστικα. και οι 3 κιθαρες περνανε το "ακουστικο" τεστ που εφαρμοζω εδω και χρονια (βαραω μια μια ανοιχτη σολ ματζορε και βλεπω αν το σωμα και το headstock παλλονται το ιδιο) with "flying colors"! Ηλεκτρικος ΚΑΘΑΡΟΣ ηχος καταρχην να ξεκαθαριζω οτι εχω καλο ενισχυτη,ΠΑΡΑ πολυ καλο ενισχυτη,ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ καλο ενισχυτη,εναν απο τους καλυτερους ενισχυτες που εχουν φτιαχτει ποτε.... ;D στο ΚΑΘΑΡΟ λοιπον καναλι του ΒΟΟGIE MARK 1 (EV speaker) με τα eq στη μεση οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ των ΜΑΓΝΗΤΩΝ των κιθαρων ΧΩΡΙΣ να βαλω κομπρεσσορα (κατι που ΠΑΝΤΑ κανω) ειναι ακουστες & σημαντικες. ξεκινωντας με τον κλασσικοτερο ηχο στρατ (τον οποιο παρεμπιπτοντως δεν χρησιμοποιω ΠΟΤΕ ;D) στη θεση neck & bridge οι CS 69 κερδιζουν στα σημεια με τη διαυγεια και το εντονο nasality τους ,το περιμενα αλλωστε αυτο μια και στις πρωτες classic player των 500 ευρω που τους φορουσαν ειχα παρατηρησει το ιδιο. στη bridge θεση τα πραγματα αλλαζουν,η κλασσικη "αχιλλειος" πτερνα που εχουν ολες οι στρατ (τουλαχιστον οταν τις συγκρινεις με τελε) ειναι εμφανης στην HR ,ενω στην DLX δεν μπορω να πω οτι με συναρπαζει με τον ογκο & το twang της,καθαρος νικητης εδω ειναι η EJ μια και ο καλιμπραρισμενος πισω μαγνητης της ειναι απλα ο καλυτερος bridge strat μαγνητης που υπαρχει. στη neck θεση τα πραγματα αλλαζουν παλι,νικητης βγαινει η HR μια και ο 60αρης ειναι απλα θεϊκος μαγνητης,ενω εντυπωσιακος και γλυκυτατος ειναι και ο SCN της DLX..ο οποιος ακουγεται σχεδον σαν ..αθορυβος 69αρης (μια και ειναι διπλος)! "Χειροτερος" απο ολους ο μαγνητης της EJ που ειναι αρκετα μουντος για τα γουστα μου (βεβαια στην θεση αυτη δεν παιζω ποτε καθαρα οποτε δεν πολυσκαω) στη μεσαια θεση που ειναι και η θεση που χρησιμοποιω κατα 90% η EJ & η HR ειναι απλα απαιχτες και πολυ κοντα στον ηχο (ισως η HR εχει λιγο περισσοτερο twang & η EJ λιγο περισσοτερο ογκο) ,ομως και η DLX ειναι θαυμασια σε αυτη τη θεση απλα εχει πολυ περισσοτερο ογκο και λιγοτερα πριμα (κατι λογικο αλλωστε μια και μιλαμε για διπλους μαγνητες) στη θεση n & m αν και προσωπικα συχαινομαι αυτη τη θεση και εδω η HR ακουγεται "καλυτερα" με περισσοτερο twang απο τις αλλες δυο... η "κουφη" m & b IN SERIES θεση της DLX με το switch πατημενο ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ (και φυσικα δεν την εχουν οι αλλες δυο),η κιθαρα ακουγεται σαν tele στη μεση και ΣΚΟΤΩΝΕΙ μεσα απο delay & compression. Ηλεκτρικος BΡΩΜΙΚΟΣ ηχος Εδω οπως το περιμενα αλλωστε αρχιζει να μπαινει το...great equalizer το οποιο πιστευω οτι ισχυει για ολες τις κιθαρες.... ;D..οσο ανεβαινει το gain τοσο πιο ΙΔΙΕΣ ακουγονται ολες οι κιθαρες,με FUZZ φυσικα δεν ακουω ΚΑΜΜΙΑ διαφορα μεταξυ τους. To cut a long story short αν καποιος παιζει με ΑΡΚΕΤΟ gain θα ερωτευτει την DLX μια και οι διπλοι δινουν περισσοτερο ογκο και μηδενικο θορυβο. Σε ποιο vintage επιπεδα gain προσωπικα προτιμω την EJ στη neck θεση για lead,την DLX στην "κουφη" m & b IN SERIES θεση & την 69αρα στη μεσαια θεση..... Σε...νορμαλ παιχτικες συνθηκες για εμενα (δηλ. comp,εφε & μπολικο delay) ολες οι κιθαρες ακουγονται...ΚΑΛΑ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ & δεν θα ειχα προβλημα να παιξω ζωντανα η να ηχογραφησω με καμμια απο αυτες σαν τη μονη μου κιθαρα.. 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 ΣΦ θα ήταν ωραίες και μερικές φωτό (πχ στα κλειδιά) ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Μιας και μίλησες για βάρος εγώ έχω μια fender vintage '57 reissue και είναι 7.18 pounds..Της δίνει κάποιο πλεονέκτημα αυτό;Γενικά κάτι δε μου πάει καλά με τη συγκεκριμένη κιθάρα..Να είναι μόνο θέμα setup; καταρχην κατα 99% η κιθαρα σου δεν παιζει γιατι ειναι κακορυθμισμενη/κακοσεταρισμενη. προσωπικα προτιμω στις Fender κιθαρες βαρη απο 6,5-7,5 pounds απο την πειρα μου και για τον τροπο που παιζω ΕΓΩ (δηλ.ΚΑΘΑΡΑ) παντα "παιζουν",αν ομως παιζεις με πολυ gain τα περισσοτερα πριμα και sustain ενος βαρυτερου σωματος μπορει να σου αρεσουν.Γενικα κανονες δεν υπαρχουν ,υπαρχουν και βαριες Φεντερ που ακουγονται φανταστικα . Αυτή είναι στην ουσία η πρώτη από τις τρεις που συγκρίνεις με διπλό μαγνήτη ή καμία σχέση? καμμια σχεση ολοι οι μανγητες εχουν σημαντικα υψηλοτερη εξοδο (Η Eric Johnson δεν έχει compound radious?) οχι 12αρι εχει. Άν γίνεται θα ήθελα από τον SF, να το συνεχίσει το θέμα και να μας περιγράψει και πράγματα τα οποία φαίνονται στο παίξιμο, στο χέρι του και δεν μετρούνται εύκολα με αριθμούς! αν μιλας για το playability και οι 3 κιθαρες παιζουν φανταστικα,η πιο "ανετη" ειναι η DLX λογω του satin finish & των ταστων που ΕΓΩ εχω συνηθισει. 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Εγώ θα πώ ένα μπράβο για την ειλικρίνια κάπου που έχει δώσει ένα 3.000λιαρο και το απομυθοποιεί...άλλοι ίσως είχαν μουλαρώσει υπερασπιζόμενοι την επιλογή τους. +1000 Πολύ ωραία επιλογή χρώματος για την deluxe, συμφωνώ με όλα όσα έγραψες για την ποιότητα κατασκευής της, είχα και εγώ μια, εκτός απο το βάρος που στην δικιά μου ήταν λίγο τσιμπημένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 είχα και εγώ μια, εκτός απο το βάρος που στην δικιά μου ήταν λίγο τσιμπημένο. Αυτό πρέπει να οφείλεται αποκλειστικά στο ξύλο του σώματος αφού όλα ατ άλλα είναι ίδια? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2009 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΙΜΗΣ ;D ;D Και παμε τωρα στο...καυτο θεμα που απασχολει το...πανελληνιο ;D ;D Δικαιολογουνται οι διαφορες στην τιμη μεταξυ των κιθαρων? Καταρχην αν δουμε την αξια των ΥΛΙΚΩΝ της καθε μιας θα δουμε με εκπληξη οτι το ακριβοτερο harware το..εχει η Deluxe (μια και τα κλειδια της κανουν 2 φορες οσο των υπολοιπων,τα φθηνοτερα τα εχει η HR),οι μαγνητες & τα τρεμολα και των 3 κιθαρων κοστιζουν πανω κατω το ιδιο,ενω το ακριβοτερο pickguard το εχει η HR (και η DLX & EJ φορανε....αγιοβασιλιατικα single ply pickguards) To κοστος των.... ξυλων ;D για το σωμα ειναι το ιδιο και για τις τρεις κιθαρες ενω φυσικα το κοστος του φινιρισματος ειναι πολυ πιο υψηλο για την EJ μια κια το νιτρο χρειαζεται περιπου τις 10πλασιες εργατοωρες απο τον πολυεστερα ,αν βαλουμε και τις ωρες που τρωνε στο CS για να το "καταστρεψουν",η πιο ακριβη σε "φινιρισμα" στρατ ειναι σαφως η HR To κοστος των.... ξυλων ;D για το μπρατσο αλλα και οι εργατοωρες κατασκευης ειναι σαφως υψηλοτερο για την HR δεδομενου οτι τα Round lam μπρατσα κοστιζουν,οπως και τα qs.Aρα σκεπτομενη λογικα βλεπουμε οτι το μπρατσο της HR κοστιζει περισσοτερο απο της EJ που κοστιζει περισσοτερο απο της DLX (τα ιδια ισχυουν και για το κοστος φινιρισματος τους) αρα... τα 800 ευρω που κοστιζει η EJ περισσοτερο απο την DLX δικαιολογουνται κατα τη γνωμη μου απο το ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΝΙΤΡΟ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑΤΟΣ & την ακριβοτερη θηκη (αυτα δινουν ενα 400αρι διαφορα περιπου),τα υπολοιπα 400 πανε στα royalties του EJ & στο r&d που εγινε για αυτη την κιθαρα..... τα 1700 ευρω ΠΑΡΑΠΑΝΩ της HR "δικαιολογουνται" μονο απο το round lam neck και το γεγονος οτι η κιθαρα αυτη μια και ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΣΕ ΓΡΑΜΜΗ παραγωγης δεν απολαμβανει τις οικονομιες κλιμακας των αλλων δυο,με αλλα λογια μια κιθαρα που φτιαχνεται απο 1-3 ατομα θα κοστιζει παντα ΠΟΛΥ περισσοτερο απο μια που φτιαχνεται απο....50 ;),αν βαλεις και την αξια της μοναδικοτητας της & φυσικα του CUSTOM SHOP logo......θα καταληξεις στο συμπερασμα οτι αυτο που πληρωνεις ειναι τα ΕΡΓΑΤΙΚΑ (κατα 70% ) και τη "μουρη" (κατα 30%).. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ διαφορες σε ΗΧΟ & PLAYABILITY απλα ΔΕΝ πληρωνεις. Παντως αν θελουμε αν ειμαστε ειλικρινεις τα 1700 ευρω καπελλο ειναι ΠΑΡΑ πολλα,προσωπικα θα θεωρουσα fair μια διαφορα τιμης 800-1000 ευρω απο την EJ. ΠΟΙΑ θα επαιρνα εγω αν επρεπε να διαλεξω ΜΟΝΟ μια? μα ΦΥΣΙΚΑ τη HR ,..ειναι ΤΟΣΟ ομορφη! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση