manos_evh Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Γεια χαρα! Ακουσα προσφατα οτι περα απ το κλασσικο shure sm57 που χρησιμοποιειται για να παρει τον ηχο απο ενισχυτη κιθαρας και να τον στειλει σε κονσολα για live ή ηχογραφηση, καποιοι κιθαριστες-ηχοληπτες, βαζουν ενα ακομα μικροφωνο μεσα στην καμπινα "για να δωσει παραπανω ογκο..' Ηθελα λοιπον να ρωτησω αν καποιος ξερει κατι σχετικα με αυτην την πρακτικη.. Με ενδιαφερει τι μικροφωνο χρησιμοποιειται για μεσα στην καμπινα,πως το τοποθετεις (το πετας 'χυμα' η πρεπει να εχει συγκεκριμενη θεση-γωνια?) και αν οντως εχει νοημα κατι τετοιο..και φυσικα απ τη στιγμη που βαζεις δυο μικροφωνα στον ιδιο ενισχυτη, πως 'αναμιγνυεις' τον ηχο τους... Επισης κατι ακομα, σχετικα με το αρχικο shure sm57 που θα παρει τον ηχο απ το μεγαφωνο του ενισχυτη. Υπαρχει ιδανικη θεση- αποσταση- γωνια? (σιγουρα μπαινει κ το προσωπικο γουστο στο παιχνιδι, απλα ρωταω αν κανεις ξερει καποια 'πρεπει' και 'δεν πρεπει' σχετικα...) Ευχαριστω πολυ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 ενα ακομα μικροφωνο μεσα στην καμπινα ΜΕΣΑ στην καμπινα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σου ειπε σοβαρος ανθρωπος οτι βαζει το μικροφωνο... ;D Για τεχνικες ηχογραφησης κιθαρας διαβασε εδω http://www.barryrudolph.com/utilities/guitars.html http://www.soundonsound.com/sos/aug07/articles/guitaramprecording.htm www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos_evh Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 ευχαριστω πολυ για τα αρθρα! τωρα για το 'μεσα στην καμπινα'.. τι να πω.. απο 2 ηχοληπτες το ειχα ακουσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Τσέκαρε αυτό http://www.ultimatemetal.com/forum/production-tips/221136-clayman-sound.html Είναι αρκετές σελίδες αλλά αξίζει, πίστεψέ με (αν φυσικά σε ενδιαφέρει αυτού του τύπου ο ήχος). Για μέσα στην καμπίνα δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και δεν μπορώ να σου πώ κάτι. Σε γενικές γραμμές όσο απομακρύνεται το μικρόφωνο από το κέντρο του ηχείου και κινείται πρός την άκρη του, τόσο ο ήχος μπασάρει. Για εμένα πολύ καλό σημείο είναι στο μέσο της απόστασης και με το μικρόφωνο να κοιτάει στο κέντρο και φυσικά να βρίσκεται 2-3 πόντους από το κάλυμα (περισσότερο δεν νομίζω να έχει και τόσο νόημα για δυναμικό μικρόφωνο). Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 ευχαριστω πολυ για τα αρθρα! τωρα για το 'μεσα στην καμπινα'.. τι να πω.. απο 2 ηχοληπτες το ειχα ακουσει... Ισως εννοουσαν την τεχνικη που βαζεις μικροφωνο ΠΙΣΩ απο εναν open back combo. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Tα βάζουν μέσα στην καμπίνα όταν είναι τόσο μαύρα χάλια που δεν θέλουν ούτε να τα βλέπουν. Είναι μια τακτική που ακολουθείται εδώ και πολλά χρόνια, και μάλιστα πολλοί τυχεροί έχουν ανακαλύψει πανάκριβα βίντατζ μικρόφωνα ξεχασμένα μέσα σε καμπίνες ενισχυτών. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Για να μη κουραζεσαι κι ολας...ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ θες να ηχογραφησεις? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos_evh Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Ευχαριστω πολυ καταρχην οσους απαντησαν.. Για να μη κουραζεσαι κι ολας...ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ θες να ηχογραφησεις? χμμ.. για rock-hard rock θα ελεγα οτι ειναι η πλειοψηφια, και καθαρα και overdrive... πχ acdc-van halen- led zeppelin..hendrix.. α. τωρα ειδα οτι πηγε το θεμα στο recording+pa.. sorry.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 ε,τοτε ο κλασσικος συνδιασμος ενος SM57 & ενος SENHEISER MD421 (αν δεν εχεις λεφτα και το Ε906 το ιδιο καλα λειτουργει... ;D) πλαΪ-πλαΊ με το 57αρι στο κεντρο ακριβως του μεγαφωνου & το Senheiser διπλα του (οσο πιο κοντα γινεται μεταξυ τους αλλα χωρις να ακουμπανε, ON AXIS & τα δυο & κολλητα στη γρυλια) θα σε καλυψει στο 90% των περιπτωσεων. αλλοιως δωσε λεφτα και παρε ενα ΚΑΛΟ ribbon & χρησιμοποιησε μονο αυτο... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos_evh Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2009 ενος SM57 & ενος SENHEISER MD421 Kαι τα 2 ταυτοχρονα δηλαδη? και μετα γινεται μιξη 50% και 50% χωρις αλλα κολπα? η το βγαζω στερεο? εντοπισα το SENNHEISER MD421U-2 . αυτο εννοεις, η υπαρχουν κ αλλοι τυποι? αλλοιως δωσε λεφτα και παρε ενα ΚΑΛΟ ribbon & χρησιμοποιησε μονο αυτο... ;D για ribbon για να πω την αληθεια δεν εχω ξανακουσει .. θα μπορουσες σε παρακαλω να το εξηγησεις λιγο η να πεις που να ψαξω?... :-\ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση