NightCrawler Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2005 επίσης θα ήθελα να προσθέσω και οτι και μένα οι απόψεις σου μου είναι πολυ αντιαισθητικές τις περισσότερες φορές οπως η μουσική του τυπά για σένα ...αλλα δεν postarw συνέχεια για τις χαρακτηρίσω σαν τι βαρετές μ*****ς μας λέει ο μπάρμπας τώρα....!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Nightcrawler προφανως δεν διαβαζεις καθολου αυτα που γραφω (τα οποια οι περισσοτεροι εδω μεσα ΔΕΝ τα βρισκουν ...αντιαισθητικα σε διαβεβαιω για αυτο...),δεν ειναι αναγκη να γινεσαι τοσο επιθετικος,θα παθεις τιποτα.. :lol: Επισης αν δεν γνωριζεις με ποιον μιλας (και αν εκτιθεται "μουσικα" ωστε να μπορεις να τον κριτικαρεις) καλυτερα να μη βγαζεις βιαστικα συμπερασματα γιατι μπορει να ειναι και λαθος... (αν και σε βλεπω πολυ σιγουρο για την ηλικια σου... :lol: ) Τελος παντων το γουστο ειναι υποκειμενικο (στην περιπτωση σου ΠΟΛΥ υποκειμενικο για να σε ενθουσιαζει αυτη η πρωτοφανης επιδειξη κιτσαριας...) ,την ωριμοτητα (η οριμοτητα κατα εσενα :lol: ) μου ομως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα την κρινεις εσυ... Για την ορθογραφια σου τελος μην ανησυχεις,εχεις πολλες ταξεις ακομα στο σχολειο μπροστα σου για να τη μαθεις σωστα :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 "Συνφορουμίτες" &, ας ηρεμίσουμε λίγο, ο καθένας μπορεί να κρίνει ό,τι θέλει όπως θέλει, ο καθένας έχει το δικό του επίπεδο ωριμότητας σύμφωνα με τις εμπειρίες του και τις καταβολές του. Πιό πολύ θα ήθελα να απαντήσω στον τύπο που έγραψε για πιό λόγο έδωσα το λινκ. Μα το γράφω πιο πάνω!! Μου κίνησε την περιέργεια, ανάμεσα σε τόσα άλλα, θές για την τεχνική? θες για το "σφύξιμο"?&Μουσική είναι και αυτό που παίζουν με τα ξυλάκια οι Παπούα στον Ειρηνικό αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μου αρέσει σώνει και καλά, ούτε να γράφω "ε.. παίξε και σύ έτσι τα ξυλάκια"&ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και κάποιος άλλος &που να φανταστώ ότι θα άρχιζαν έριδες. Καταρχήν είπαμε ας το δούμε από άποψη διαφορετικότητας ..... Ταλέντο σε αυτό που κάνει κατά την γνώμη μου αλλά ως εκεί κα μη παρέκει!!! Δεν μου λέει τίποτε άλλο δυστυχώς. Δεν ασχολούμαι με την φάτσα του άλλά με αυτό που μου δείχνει... οκ το είδα, ένιωσα την ανάγκη να το μοιραστώ εδώ με τα παιδιά από το φόρουμ και αυτό είναι όλο. ΔΕΝ με νοιάζει σε καμία περίπτωση να παίξω φούγκα του Μπάχ και ούτε θέλω να ξέρω και πως παίζεται γιατί δεν είναι 12μετρο χεχεχεχεχεχχεεχεχχε . καθαρά προσωπική μου άποψη χωρίς να θίγω κανένα In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Θα συνιστούσα να πέσουν οι τόνοι. Αυτό που προσφέρει η μουσική είναι μοναδικότητα στις προτιμήσεις του καθενός μας. ¶ποψη έχουμε όλοι και καλά κάνουμε. Δεν χρειάζεται να την "φορέσουμε" στον άλλο κιόλας. απλα για μενα ενας μουσικος με τεραστια παιδεια και τεχνικη' date=' ειναι ΑΠΛΑ μουσικος, και οχι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ.[/quote'] Να διορθώσω. 1. Μουσικός = καλλιτέχνης 2. Αυτός που ανεβοκατεβαίνει κλίμακες όσο πιό γρήγορα γίνεται δεν είναι απαραίτητα μουσικός. Υπάρχει ο όρος "οργανοπαίκτης". 3. Για να είναι κανείς ολοκληρωμένος μουσικός πρέπει να συνθέτει και ταυτόχρονα να ζυγίζει με το σταγονόμετρο και την τελευταία νότα που θα βάλει, καθώς θα πρέπει να προσθέτει ουσία στο τελικό αποτέλεσμα. Το σύνολο μετράει. Και ο Charlie Parker έγινε αρχικά γνωστός για τις ριπές που έπαιζε σε ιλιγγιώδη ταχύτητα, καθώς ο απώτερος σκοπός του Be-bop ήταν να αποδείξουν οι έγχρωμοι μουσικοί την μουσική ανωτερότητα τους. Αυτό όμως ήταν ένα κίνημα που τελείωσε το 70 και είχε κοινωνικές βάσεις. Αργότερα όμως και οι ίδιοι οι πρωτεργάτες (όσοι συνέχισαν να ζουν... πχ Miles Davis, Dizzie Gillespie), άρχισαν να αφαιρούν νότες. Και όχι γιατί δεν τις προλάβαιναν... Αναφέρομαι στη jazz γιατί είναι είδος που έχει μεγάλη ηλικία και σε βάθος χρόνου μπορεί να δεί κανείς την εξέλιξη. Όχι ότι δεν υπάρχουν μουσικαράδες που παίζουν γρήγορα. πχ Scott Henderson, Steve Vai κ.α. Σε αυτούς λοιπόν θ' ακούσετε: Μελωδία, ρυθμό και δυναμική = taste. Όμως υπάρχουν πολλές απόψεις και τις σέβομαι καθώς αφού πλησιάζω τα 50 έχω περάσει πολλές φάσεις κι εγώ στο παίξιμο μου. Και πάντα όταν βρισκόμουν σε κάποια απ' αυτές θεωρούσα ότι ήταν το κορυφαίο είδος που υπηρετούσα. Και έτσι πρέπει να είναι. Γι αυτό συστήνω ψυχραιμία, κι αν κρατάμε τ' αυτιά μας ανοιχτά, όλο και κατι καλό θα προκύψει. Αλοίμονο αν τά'χαμε ανακαλύψει όλα... μετά τι θα κάναμε; Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gangster Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Μιας και αναφέρθηκε ο Dizzie Gillespie, είπε κάποτε: "It's taken me all my life, to learn what not to play".... one colour: black - and shades of grey Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 14 Νοεμβρίου 2005 +10000000000! Η οπως λεει και ο μεγας EDGE: "Notes are expensive,use them sparignly!" :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
antouan_z Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 O τυπος δεν εχει δει μ..νι στη ζωη του,αυτο ειναι το μονο σιγουρο,τωρα για τα αλλα...φαγωθειτε μονοι σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Wind Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Το παλικάρι παίζει φοβερά. Πέσατε να τον φάτε επειδή δεν έχει μουσικότητα; Ο καημένος ο Bach όταν έγραφε τα κομμάτια του δεν είχε στο μυαλό του ότι θα παιχτούν από κιθάρα... Για να παίξεις Bach πρέπει να είσαι πιανίστας με @@. Εσύ Superfunk που είσαι και πιανίστας θα έπρεπε να εκτιμήσεις αυτή τη τεχνική του παιδιού που είναι αν μη τι άλλο ριζοσπαστική. http://www.myspace.com/johnmelasmusic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Εδω και ΠΟΛΛΑ χρονια εχει παψει να με συγκινει η τεχνικη οποιουδηποτε μουσικου.Αυτο που ακουω ειναι η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & η αισθητικη του παιξιματος,χωρις αυτα η τεχνικη ειναι μονο για επιδειξη στο τσιρκο....(χωρις βεβαια να σημαινει αυτο οτι οταν η ουσιαστικοτητα & η αισθητικη συνυπαρχει με την τεχνικη τα αποτελεσματα δεν ειναι εκπληκτικα) Προσωπικα καλυτερα να ακουω επι δυο ωρες τον Joe Strummer να βαραει 2 ακκορντα μπαρεδες στην ξεκουρδιστη tele του παρα αυτο το συνονθύλευμα βαβουρας,ταχυτητας,καγκουριας και αισχρου κουρεματος :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Wind Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Νοεμβρίου 2005 Είπες βαβούρα το Μπαχ? Ηλεκτρική κιθάρα χωρίς παραμόρφωση ήταν - αν άκουσες βαβούρα φταίει το όργανο, όχι ο οργανοπαίχτης. Επίσης πιστεύω ότι το παίζει στη σωστή ταχύτητα άρα δεν κάνει επίδειξη ταχύτητας. Τα άλλα δύο (καγκουριά κούρεμα) δεν τα σχολιάζω. Επίσης δεν νομίζω ότι είναι σωστό να απαξιώνουμε τους βιρτουόζους. Πάντα έχουμε να πάρουμε κάτι από αυτούς. Ένας φίλος μου ντράμμερ κόντεψε να κλάψει από συγκίνηση όταν είδε live τον Dave Weckl και τον Paul Wertico. http://www.myspace.com/johnmelasmusic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση