Προς το περιεχόμενο

Ξαναμαθαινοντας την ταστιερα


odis13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 74
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Προσέξτε λίγο ρε παιδιά με αυτά τα ωδεία, έχουν κλείσει σπίτια.

Γι αυτο φιλε Κ μιλαω(με) για δασκαλο-γατα.

Ωδεια sucks(οχι παντα ομως)

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτο φιλε Κ μιλαω(με) για δασκαλο-γατα.

Ωδεια sucks(οχι παντα ομως)

 

Αυτο ειναι μια αποψη που εχει κραταει καλα απο τα σχολικα χρονια που το αιμα μας βραζει και θελουμε να παιξουμε το σολο του one  απο τους metallica και παμε στο ωδειο και μας μαθαινουν νοτες οπλισμους και μπουρδες..

 

Βαλε τον μετρονομο στο 180 και παιξε την ταμπλατουρα και εισαι οκ..!!!!

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Σε ολους τους τομεις υπαρχουν καλοι κακοι μετριοι ειναι δυνατον να βγαζουμε κανονα και να χαρακτηριζουμε εναν τομεα ετσι?!

 

(δεν παιρνω ποσοστα απο πουθενα!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Disclaimer: Το thread δε το ανοιξα γιατι εχω προβλημα ο ιδιος...θεωρω οτι το παιξιμο μου απεχει πολυ απο το παιξιμο-κονσερβα (οχι παντα βεβαια, αλλα τις περισσοτερες φορες). Απλα ηθελα να μοιραστω μια ωραια μεθοδο για να διευρυνεις τους παικτικους σου οριζοντες.

 

Συγγνωμη, επρεπε να ξεκαθαρισω οτι δεν απανταω στο αρχικο σου ποστ, αλλα εκφραζω μια απορια που ειχα γενικα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Να πω κι εγω την γνωμη μου.

 

Τα εναλλακτικα κουρδισματα θε επρεπε να χρησιμοποιουνται για να διευκολυνουν ή για να σου δινουν την δυνατοτητα να παιξεις πραγματα που δεν θα μπορουσες αλλιως λογω περιορισμων της ταστιερας.

 

Το θεμα εμπνευσης , επιλογων και μεγάλης "παλετας" η "λεξιλογιου" ή  οπως θελετε πειτε το τελοςπαντων, ειναι θεμα ακουσματων ΚΑΙ μελετης. Αν δεν ξερεις καν οτι υπαρχει κατι γιατι δεν το εχεις ακουσει/δει πουθενα πως θα το χρησιμοποιησεις? Αμα πχ ειχες το μπλε και το κοκκινο μονο τι θα μπορουσες να ζωγραφισεις? Ακομα και στα πιο κοινα πραγματα οπως τις πεντατονικες κλιμακες υπαρχουν επιλογες διαφορετικες -περα των γνωστων patterns- με μαγικα αποτελεσματα.

 

Για μενα ο απολυτος στοχος ειναι να παιζεις οπως μιλας. Δηλαδη χωρις να πολυσκεφτεσαι τους κανονες κλπ. Απλα να λες αυτο που αισθανεσαι και θελεις να πεις και να παιζεις και αναλογως. Ειτε "ωραιο" ειτε "ασχημο", ειναι κατι που θα βγαινει απο μεσα σου..

 

Για να φτασεις εκει ομως, πρεπει να μαθεις πρωτα, να αποκτησεις ολα τα απαραιτητα εργαλεια η εστω τα εργαλεια που σε ενδιαφερουν -δεν ειναι ολα απαραιτητα για ολους- , να ακους πολυ μουσικη και σιγα σιγα με την εμπειρια, την τριβη και την σωστη μελετη (πραγμα στο οποιο ειναι πιο δυσκολο να βρεις καλο δασκαλο να σε κατευθυνει απ οτι θα επρεπε στην χωρα μας) θα αρχισει να γινεται πιο εμπνευσμενο  το παιξιμο σου και λιγοτερο "ακαδημαικο"-και αυτο ειναι επισης δουλεια του δασκαλου-. Αυτο που θα ηθελα να τονισω ειναι οτι ολα μαθαινονται...

Συγνωμη για το μακροσκελες post.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ειναι μια αποψη που εχει κραταει καλα απο τα σχολικα χρονια που το αιμα μας βραζει και θελουμε να παιξουμε το σολο του one  απο τους metallica και παμε στο ωδειο και μας μαθαινουν νοτες οπλισμους και μπουρδες..

 

Βαλε τον μετρονομο στο 180 και παιξε την ταμπλατουρα και εισαι οκ..!!!!

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Σε ολους τους τομεις υπαρχουν καλοι κακοι μετριοι ειναι δυνατον να βγαζουμε κανονα και να χαρακτηριζουμε εναν τομεα ετσι?!

 

(δεν παιρνω ποσοστα απο πουθενα!!)

ΣΩΣΤΟΣ!!! αλλα λεω προσεχε που θα πεσεις και πως μπορεις να αξιοποιησεις τις γνωσεις. _ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ_

'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ειναι μια αποψη που εχει κραταει καλα απο τα σχολικα χρονια που το αιμα μας βραζει και θελουμε να παιξουμε το σολο του one  απο τους metallica

 

Εαν καποιου οι βλεψεις φτάνουν μονο μεχρι τα σολο των metallica, τότε μια χαρα ειναι οποιοδήποτε ωδειο. Σου λυνει τα δάχτυλα! (νταξ' αυτο πιστευω :Ρ)

 

(δεν παιρνω ποσοστα απο πουθενα!!)

Ουτε απο τις πωλήσεις του ...and justice for all ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το ξαναμαθαινοντας την ταστιερα ειναι μεγαλη υποθεση!!!!

 

Ιδιως στα blues που ασχολουμαι προσωπικα και λογω πεντατονικων ακομα και οταν προσπαθω να βαλω και λιγο απο αλλες κλιμακες,παντα καταληγω στα ιδια γνωστα μονοπατια...

 

Μια "λυση" που μου προτεινε ενας αρκετα αξιολογος κιθαριστας ειναι να παιζω τις κλιμακες σε μια χορδη,"μετρωντας" σε ποια νοτα ειμαι καθε φορα..

Δηλαδη π.χ. στον Φρυγιο εχουμε 1-b2-b3-4-5-b6-b7

Παιζοντας λοιπον εναν C φρυγιο θα εχουμε: C - Db - Eb - F - G - Ab - Bb και παιζουμε μετρωντας 1-b2-b3-4-5-b6-b7 και αντιστοιχα C - Db - Eb - F - G - Ab - Bb

 

Ο τροπος αυτος με βοηθησε να αποφυγω τα καταπρασινα λιβαδια των αγνωστων περιοχων της ταστιερας και να μπορω να παω σε "μακρινες" θεσεις σε σχεση με τα σημεια που παιζω αλλα και παλι....

 

Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ!

I Am The Lizard King...I Can Do Anything

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου