ELIANIOS Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 μαθε μερικα modes (dorian,lydian mixolydian....) και αρχισε να μιλας μαζι τους παιζοντας οπως κανει ο ΜΕΓΑΣ Benson στην διασκευη του on brodway απο το 2.10 και μετα. τωρα μας εκοψες τα ποδια ανελειτε. ΟΠΟΙΟΣ ΒΓΑΛΕΙ LICK ΑΠΟ ΚΕΙ ΔΩΡΟ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ;D ;D ;D ;D 'Η ΤΑΝ 'Η ΕΠΙ ΤΑΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 μέσα σε όλα αυτά, να μοιραστώ ένα κούρδισμα που κάνω σε 7χορδη τώρα τελευταία (μπάσα->πρίμα): F C F C F A# D# Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 μα νομιζω οτι το ειπα παραπανω: η ΤΕΜΠΕΛΙΑ μου.. ;D ...O.k... ;D Γενικά πάντως πιστεύω ότι η παγίδα που ονομάζεται περιφραστικά "νομίζω ότι παίζω τα ίδια και τα ίδια" είναι το να αντιμετωπίζεις την μουσική σαν ένα puzzle απο σχήματα. BTW μην παρεξηγηθώ, την παραπάνω φράση την λέω και εγώ συχνά... Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Πάντως ένας καλός τρόπος να ξεκολλήσεις από ένα τρόπο παιξίματος, είναι να αρχίσεις να δουλεύεις σε μουσική που δεν παίζεις συνήθως. Αν δηλαδή το έχεις λιώσει σε μπλουζ, τράβα παίξε ρέγκε ;D Άκου πολλά στον αντίστοιχο ήχο, δοκίμασε κλασσικά ριφάκια εκεί (λιώνωντας τα σε πολλές πολλές επαναλήψεις) και θα εμπλουτιστεί το παίξιμο οπωσδήποτε. Σωστη! Ενα λουκουμι στην κοπελια στο τραπεζι 3 παρακαλω, προσφορα του καταστηματος. Το να ακους και να παιζεις πολλα και διαφορετικα ειδη μουσικης ειναι ΚΛΕΙΔΙ. Ειδικα αν δεν σε ενδιαφερει μονο ενα μουσικο οργανο αλλα η συνθεση μουσικης γενικοτερα (οπως εγω - τρομαρα μου). Disclaimer: Το thread δε το ανοιξα γιατι εχω προβλημα ο ιδιος...θεωρω οτι το παιξιμο μου απεχει πολυ απο το παιξιμο-κονσερβα (οχι παντα βεβαια, αλλα τις περισσοτερες φορες). Απλα ηθελα να μοιραστω μια ωραια μεθοδο για να διευρυνεις τους παικτικους σου οριζοντες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Πιστεύεις ότι η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα του καθενός είναι κάτι που χάνεται μέσα απο μια μεθοδολογία μελέτης? Δηλαδή τι σε εμποδίζει απο ένα σημείο και ύστερα να αναπτύξεις τον εαυτό σου όταν οι ιδέες δεν χάνονται και η προσωπικότητά σου είναι ίδια? Αν κατάλαβα λάθος συγνώμη. Ξέχασα να το σχολιάσω αυτό. Πραγματικά δεν πιστεύω πως κάτι που κάποιος μπορεί να εκφράσει, θα τον περιορίσει το να διδαχθεί κάποια πράγματα. Αντιθέτως θα βοηθήσει ώστε να το εκφράσει ακόμα καλύτερα και πιο ξεκάθαρα! Η διδασκαλία & η μεθοδολογία μπορεί σιγα σιγα να φθείρει το αρχικό μας παίξιμο. Να μας κανει να σκεφτόμαστε πάνω σε κλασσικότερα μοτίβα πιστευοντας πως καποιες διαφορετικες κινησεις θα ειναι λαθος. Το να το αποφύγουμε εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο την μαγκιά του δασκαλου, σε συνεργασία με την μουσική προσωπικότητα του παικτη. Όπως ειπώθηκε, μπορεις να αλλαξεις στυλ και χαρακτήρα απλως και μονο ακουγοντας διαφορετικά στυλ μουσικής. Ας φανταστούμε τοτε το ποσο μπορει να μας επηρεασει ενας έμπειρος δασκαλος με μια κακη προσεγγιση. Πολλες παιδικες ψυχες καταστραφηκαν απο αναλογα περιστατικα :Ρ http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Ας φανταστούμε τοτε το ποσο μπορει να μας επηρεασει ενας έμπειρος δασκαλος με μια κακη προσεγγιση. Πολλες παιδικες ψυχες καταστραφηκαν απο αναλογα περιστατικα :Ρ Σίγουρα αυτό όντως, απλά έχω τη χαρά να έχω έναν καλό δάσκαλο, ο οποίος μέχρι τώρα μόνο να ξεκολλήσω έχει καταφέρει και όχι το αντίθετο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Η διδασκαλία & η μεθοδολογία μπορεί σιγα σιγα να φθείρει το αρχικό μας παίξιμο. Να μας κανει να σκεφτόμαστε πάνω σε κλασσικότερα μοτίβα πιστευοντας πως καποιες διαφορετικες κινησεις θα ειναι λαθος. Το να το αποφύγουμε εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο την μαγκιά του δασκαλου, σε συνεργασία με την μουσική προσωπικότητα του παικτη. Όπως ειπώθηκε, μπορεις να αλλαξεις στυλ και χαρακτήρα απλως και μονο ακουγοντας διαφορετικά στυλ μουσικής. Ας φανταστούμε τοτε το ποσο μπορει να μας επηρεασει ενας έμπειρος δασκαλος με μια κακη προσεγγιση. Πολλες παιδικες ψυχες καταστραφηκαν απο αναλογα περιστατικα :Ρ Θα διαφωνησω ολοκληροτικα! Αρχικα τι εννοεις κακη προσεγγιση? Επισης η θεωρεια ειναι που δεν σε βαζει σε μοτιβα! Το μεγαλυτερο λαθος που κανουν σχεδον ολοι ειναι το εξης: Παιρνουν εναν δασκαλο και του λενε τι θελουν να κανουν. Και συνηθως καταληγουν απλα να μαθαινουν κανα τραγουδι και να τρεχουν με τον μετρονομο κανα πιασαρικο ριφακι. (δεν ειμαι δασκαλος!!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Θα διαφωνησω ολοκληροτικα! Αρχικα τι εννοεις κακη προσεγγιση? Επισης η θεωρεια ειναι που δεν σε βαζει σε μοτιβα! Το μεγαλυτερο λαθος που κανουν σχεδον ολοι ειναι το εξης: Παιρνουν εναν δασκαλο και του λενε τι θελουν να κανουν. Και συνηθως καταληγουν απλα να μαθαινουν κανα τραγουδι και να τρεχουν με τον μετρονομο κανα πιασαρικο ριφακι. (δεν ειμαι δασκαλος!!) Μάλλον το πάει σε πιο κλασσικού τύπου ωδεία, πχ να διαβάζεις με παρτιτούρα αποκλειστικά, κρατώντας απ' έξω το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού, και να μην ακούς για να παίξεις απλά να εκτελείς. Κάποιοι καθηγητές το εφαρμόζουν. Δε ξέρω αν ισχύει πολύ σε μοντέρνου τύπου όργανα, μιας και μόνο μια εμπειρία έχω, αλλά στα κλασσικά, πχ πιάνο, βιολί, έιναι πολύ συνηθισμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Η διδασκαλία & η μεθοδολογία μπορεί σιγα σιγα να φθείρει το αρχικό μας παίξιμο. Τι εννοείς αρχικό παίξιμο? πολύ ταοϊστικό ακούγεται αυτο. Συγγνώμη μάλλον δεν σε καταλαβαίνω γιατι πρoσωπικά δεν είχα πρίν πάω στον πρώτο μου δάσκαλο. Να μας κανει να σκεφτόμαστε πάνω σε κλασσικότερα μοτίβα πιστευοντας πως καποιες διαφορετικες κινησεις θα ειναι λαθος. Δηλαδή δέχτηκες ποτέ την αισθητική άποψη του εκάστωτε δασκάλου χωρίς συζήτηση? αν ναι γιατί? στην τέχνη η προσωπική άποψη είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Και δεν μιλάω για τεχνικά ζητήματα μόνο. Όπως ειπώθηκε, μπορεις να αλλαξεις στυλ και χαρακτήρα απλως και μονο ακουγοντας διαφορετικά στυλ μουσικής. Συγνώμη αλλα θα μου επιτρέψεις να διαφωνώ. Δεν αλλάζεις ποτέ στυλ και προσωπικότητα. Τα διαφορετικά "χρώματα" του Ry Cooder ή του John McLaughlin είναι διαφορετικές εκφάνσεις και εκδηλώσεις του ίδιου χαρακτήρα ο οποίος προσαρμόζεται στην κάθε περίσταση. P.s Συγγνώμη για τις πολλές παραθέσεις αλλα δεν έβρισκα άλλον τρόπο. Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Ειπα οτι μπορει με εναν λαθος δασκαλο να καταλήξεις να μαθαίνεις πράγματα που δε σε βοηθανε να πας παρακατω αλλα απλως ...ξαναμαθαινεις την ταστιερα. http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση