Superfunk Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Superfunk λες να ειναι τοσο μεγαλος ο παραγοντας του studio σε συκριση με το gear που εχει?? ΦΥΣΙΚΑ (& δεν εννοω μονο το στουντιο σαν χωρο αλλα και τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που κανουν την ηχοληψια,την παραγωγη,τη μιξη,το μαστερινγκ κτλ.) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 οκ...τότε να γίνει ένας διαχωρισμός για τον μιλάμε για λαιβ ή στούντιο ήχο.... πάντως τον έχω δει μερικές φορές λαιβ...και ο ήχος του δε διαφέρει και τόσο από τους δίσκους.... προσωπικά πάντως θεωρώ ότι στο θέμα ήχος ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που τον ορίζει κατά...90% Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Άκουσα λίγο (όσο άντεξα :P) από το πρώτο video από τα ηχειάκια του laptop. Κατά τη γνώμη μου: 1. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού που ακούς είναι ο τρόπος με τον οποίο παίζει. 2. Για να προσεγγίσεις τον ήχο, με το pod κάνε τα εξής: - Δοκίμασε με κιθάρα με humbuckers. - Βάλε comp με attack στο 0 και πολύ μεγάλο compression ratio. Στάθμη του comp λίγο πάνω από τη στάθμη της κιθάρας. Αν ακούγεται έντονα η πένα, κόψε λίγα πρίμα (αν έχει tone ο comp). - Μετά βάλε ένα distortion (όποιο να 'ναι) σε ρύθμιση που να "βρωμίζει" λίγο. Λίγο. Κόψε λίγο και το tone αυτού (άν έχει). Η ακόμα καλύτερα βάλε ένα master EQ στο οποίο μπορείς να επέμβεις (κόβοντας) μόνο τις πολύ ηψηλές (πάνω απο τα 6-7 KHz). Μπορείς να να πειραματιστείς με φαρδύ Q στη μεσαία περιοχή του EQ. - - Βαλε reverb. - Βάλε τον ενισχυτή σου στη μεγαλύτερη ένταση που μπορείς και παίζε κοντά έτσι ώστε να είσαι στο όριο του feedback. - Παίξε με το eq του ενισχυτή σου. ------------------------------------------------------- Disclaimer: Δεν λέω ότι ΕΤΣΙ βγαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ ο ήχος του πετρούτση.... λέω στον άνθρωπο απο που θα ξεκινούσα αν ήθελα να προσεγγίσω αυτόν τον ήχο με ένα pod. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 http://www.avatarstudios.net/index.html εχεις το τηλ΄...να παρω να κλεισω για ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10-12 το βραδυ?μετα μπορουμε ΣΑΒΒΑΤΟ μεσημερι....... ;D RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
O_Menelaos Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Φιλε Harilaton σ'ευχαριστω παρα πολυ!! Αυτο ζητουσα εξ'αρχης, στο πολυ περιπου απο τι χαρακτηριζεται αυτος ο ηχος!! Θα κατσω και θα κανω παρα πολλες δοκιμες και θα βρω κατι σιγουρα!! Ρε παιδια αυτο το studio σε εμπνεει μονο να εισαι μεσα!!Τι ωρεο που ειναι??Ειδικα που ειναι ολο ξυλινο..σα σπιτακι στη Σουηδια μου θυμιζει για καποιο λογο :P Βλακειες παιζει ο Petrucci μην ακουτε, το studio τα κανει ολα ;D!!!!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusionakis Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 οκ...τότε να γίνει ένας διαχωρισμός για τον μιλάμε για λαιβ ή στούντιο ήχο.... πάντως τον έχω δει μερικές φορές λαιβ...και ο ήχος του δε διαφέρει και τόσο από τους δίσκους.... προσωπικά πάντως θεωρώ ότι στο θέμα ήχος ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που τον ορίζει κατά...90% Συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ pan12. Επιτέλους και κάποιος που λέει τα πράγματα σωστά και μένει και στην ουσία (και το λέω χωρίς να είμαι κανένας μεγάλος fan του Petrucci). Ρε παιδιά, ο άνθρωπος έχει μια τεχνικη που μπορεί να παίξει όσες νότες θέλει, να τις χρωματίσει όπως θέλει, και το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό και άρτιο ηχητικά... γι'αυτό και είτε παίζει μόνος του στο studio, είτε μπροστά σε χιλιάδες κόσμο σε ένα στάδιο, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει, αλλά παραμένει εκπληκτικό και τρομερά επαγγελματικό. Για να μην παρεξηγηθώ, σωστά είναι και όσα διάβασα στα προηγούμενα posts, αναφορικά με τους ανθρώπους που "φροντίζουν" τον ήχο του στα studio και στο live. Αλλά μην ξεχνάμε ότι ο κύριος λόγος που βγαίνει αυτό το αποτέλεσμα, είναι οι άπειρες ώρες δουλειάς και το ταλέντο του ίδιου του κύριου Petrucci... τα άλλα (δηλ. ο κορυφαίος, πολύς και πανάκριβος εξοπλισμός του, το crew που πάει παντού μαζί του για να τα βρίσκει όλα έτοιμα κλπ.) απλώς αποτελούν επαγγελματικές επιλογές του, που έχει τη δυνατότητα να παρέχει ο ίδιος στον εαυτό του. Υπάρχουν και πολλά άλλα παραδείγματα κιθαριστών μικρότερου εμπορικού βεληνεκούς, που μπορεί να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν ένα "κοπάδι άριστων τεχνικών" συνέχεια μαζί τους, όμως φτάνουν σε ίδιας (ή και ανώτερης) ποιότητας τελικό αποτέλεσμα ήχου... κι αυτό πολύ απλά επειδή οι άνθρωποι δουλεύουν και αξιοποιούν το πλούσιο ταλέντο που έχουν, ενώ ταυτόχρονα είναι και δημιουργικοί, ευφυείς, και με φαντασία (πχ. Andy Timmons, Eric Johnson, Mike Landau, Scott Henderson, Allan Holdsworth, Allen Hinds, Carl Verheyen κλπ.). Πωπω τωρα καταλαβαινω γιατι το κακομοιρικο το Pod μου δεν μπορει να κανει τιποτα :P Ολο το rig που εχει, αν το πουλησει χτιζει σπιτι!!! Και πραγματικα μ'ολο αυτο το πραγμα μαλλον μπορει να φτιαξει οτι οτι οτι ηχο θελει!! Να εισαι σίγουρος πάντως ότι και με το pod σου να παίξει ο αγαπητός John θα ακουστεί κατά ένα 90% κάτι παρόμοιο ηχητικά. Κι αυτό γιατί η ουσία πάντα είναι τι βγαίνει από τα δάκτυλα (άσε που προϊόντα modelling όπως το Pod, που προσφέρουν πολλά καλούδια όπως προσωμοιώσεις ενισχυτών και εφέ, μπορούν να σου δώσουν ένα αποτέλεσμα άκρως ικανοποιητικό και λειτουργικό)... Αααααχ δεν πειραζει..ας φτασω καποτε πρωτα την τεχνικη του Petrucci και μετα βλεπουμε και για τον ηχο ;D Αυτά τα δύο πάνε μαζί, οπότε με το να φτιάχνεις το παίξιμό σου τεχνικά και σε περιεχόμενο, ουσιαστικά φτιάχνεις και τον ήχο σου... Τώρα τα μηχανήματα απλώς σε βοηθούν να κάνεις κάποια πράγματα ελαφρώς καλύτερα από άλλα, να έχεις μια κατεύθυνση ας πούμε προς ένα συγκεκριμένο στυλ... τέτοια πράγματα. Τέλος, επειδή από ό,τι κατάλαβα πρέπει να γουστάρεις πολύ τον Petrucci, μια μικρή συμβουλή από προσωπική εμπειρία είναι η εξής... όταν βλέπουμε κάποιον τέτοιο παίχτη που είναι άρτιος τεχνικά σε όλα τα επίπεδα, συνήθως εντυπωσιαζόμαστε από τα πιό αστραφτερά σημεία του παιξίματός του (και μιλώντας για το συγκεκριμένο, για το δεξί του χέρι και πόσο τρομερές ταχύτητες μπορεί να πιάσει, παίζοντας ταυτόχρονα με πολύ καθαρό τρόπο)... Όμως αυτό που ξεχωρίζει τον Petrucci από άλλους μεταλάδες με γρήγορο παίξιμο, είναι ότι αφενός κάνει τα κύρια πράγματα πάρα πολύ καλά (δηλ. έχει εξαιρετικό vibrato και bending, που ειδικά το πρώτο αποτελεί τη "μητέρα" όλων των τεχνικών), αφετέρου έχει γούστο στο πως να αναδεικνύει το παίξιμό του, χωρίς να το παρακάνει στα "τζιτζίκια" και κοντρολάροντας απόλυτα τη "βρώμα" του (πράγμα αρκετά δύσκολο, γιατί άλλο πράγμα οι 5-6 μεσαμπούγκηδες που αναδεικνύουν εντελώς το παίξιμό σου και τις αδυναμίες αυτού, και μάλιστα σε τρομερά υψηλές εντάσεις, κι άλλο ένα pod όπως στην περίπτωσή σου). Αυτό το τελευταίο το είπα, γιατί ήταν κάτι που κατάλαβα δυο τρία χρόνια μετά που άρχισα να παίζω κιθάρα, όταν με έκαναν κάποια άτομα να συνειδητοποιήσω πως χωρίς καλό vibrato, και χωρίς αίσθηση πως να το χρησιμοποιείς, δεν πας πουθενά... Αυτά. Καλό βράδυ σε όλους! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Φιλε Harilaton σ'ευχαριστω παρα πολυ!! Αυτο ζητουσα εξ'αρχης, στο πολυ περιπου απο τι χαρακτηριζεται αυτος ο ηχος!! Θα κατσω και θα κανω παρα πολλες δοκιμες και θα βρω κατι σιγουρα!! Ρε παιδια αυτο το studio σε εμπνεει μονο να εισαι μεσα!!Τι ωρεο που ειναι??Ειδικα που ειναι ολο ξυλινο..σα σπιτακι στη Σουηδια μου θυμιζει για καποιο λογο :P Βλακειες παιζει ο Petrucci μην ακουτε, το studio τα κανει ολα ;D!!!!!!!!! Tοτε να μαθεις να εκφραζεσαι καλυτερα για να σε ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ. Μια και ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ρωτησες Πειτε μου τι σοι ηχος ειναι αυτος !!! ε,σου ειπα λοιπον. ;D (δεν μας ρωτησες αν παιζει βλακιες ή δεν παιζει βλακιες νομιζω) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
O_Menelaos Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Tοτε να μαθεις να εκφραζεσαι καλυτερα για να σε ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ. Μια και ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ρωτησες Mη παρεξηγιεσαι ρε συ superfunk!! ;DΔεν ηθελα να πω οτι δεν μου ειπατε αυτο που ηθελα!!Απλα οτι αυτο ειχα στο μυαλο μου, αλλο που δεν το εξεφρασα καλα :) (δεν μας ρωτησες αν παιζει βλακιες ή δεν παιζει βλακιες νομιζω) Νομιζω οτι ο Petrucciς εχει ξεχασει να παιζει βλακειες :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Tοτε να μαθεις να εκφραζεσαι καλυτερα για να σε ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ. Μια και ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ρωτησες ε,σου ειπα λοιπον. ;D (δεν μας ρωτησες αν παιζει βλακιες ή δεν παιζει βλακιες νομιζω) λυμένο το 'χεις το ζωνάρ'.... 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sepsis Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2009 Δοκίμασε και εκείνο το "κόλπο" με το delay που κάνει στα live για να έχεις περισσότερο όγκο. http://www.hsouris.eu Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση