Προς το περιεχόμενο

Ποιά γωνία μεταξύ πένας-χορδής εφαρμόζετε στο παίξιμό σας;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  Mε αφορμή την συζήτηση της σημασίας της επιλογής πένας στον ήχο, θα ήθελα και εγώ να ποστάρω ένα κατ'εμέ ΑΙΩΝΙΟ ερώτημα  ::)

 

  Ποιά είναι η σωστή γωνία μεταξύ πένας-χορδής ;;;

 

  'Αλλες φορές αισθάνομαι πως είναι καλύτερα να παίζω με την πένα παράλληλα στις χορδές, για λόγους ποιοτικού παιξίματος και καλύτερου note definition...και άλλες φορές λέω, μωρέ δεν γαμ#$ται, παίξε εκεί πέρα με μια κλίση 45ο για πιο γρήγορο altrnate picking  ;D

 

  Bέβαια, όταν πήγαινα μαθήματα ο δάσκαλος μου είπε πως το σωστό παίξιμο είναι με πένα παράλληλη στη χορδή...Και για του λόγου το αληθές μας έστιλε και ένα λινκ με αυτόν τον συμπαθητικό τυπάκο (που απ'ότι κατάλαβα δουλεύει σε εταιρία παραγωγής πενών  :) ) που εξηγεί γιατί το σωστό παίξιμο είναι το παράλληλο στην πένα :

 

 

  Aπό την άλλη βέβαια, υπάρχει και ο λίγο πιο γνωστός  ::)...βιρτουοζάκος κος Paul Gilbert, o oποίος προτείνει παίξιμο με γωνία 45ο

 

http://www.youtube.com/watch?v=8YvsOKTPaks

 

  Τι γίνετε τελικά ρε παιδιά?? Μήπως τελικά δεν είναι θέμα σωστής τεχνικής, αλλά πώς βολεύει τον καθένα? Εσείς ποια τεχνική χρησιμοποιείτε?  ???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η (οπως παντα ;D) ταπεινη μου γνωμη λεει το εξης:

 

Στην μουσικη οταν φτασεις σε ενα σημειο μετα απο μελετη προσαρμοζεις τα πραγματα στο δικο σου στυλ. Πχ στην αρχη σου μαθαινουν δαχτυλισμους και τετοια και πρεπει να τα τηρεις αυστηρα αλλα απο ενα σημειο και μετα το προσαρμοζεις οπως σε βολευει καλυτερα.

 

Καπως ετσι εξηγω και αυτο με την πενα οτι ειναι θεμα καθαρα προσωπικου στυλ ΑΛΛα θεωρω οχι και τοσο καλο καποιος που οταν θα πρωτοπαιξει να κραταει την πενα οπως ναναι η να πνιγει το λαιμο με τον αντιχειρα (παραδειγμα) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για γρήγορο παίξιμο υπο γωνία και note definition ένας καλός συμβιβασμός είναι μια πένα τύπου dunlop jazz III. Το ιδανικό ίσως να μπορείς να μεταβάλεις τη γωνία ενώ παίζεις, ώς άλλο ένα εκφραστικό μέσο ( ; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κοιτάξεις το βίντεο προσεκτικά, ο  Vinny Smith δεν παίζει παράλληλα, αλλά με ανάποδη γωνία, όπως ο Santana, Benson, κλπ. Δηλαδή βάζει δείχτη και μέσο πάνω στην πένα και παίζει ώστε στο downstroke η χορδή να έρχεται σε επαφή με το δεξί μέρος της πένας. Με αυτή την τεχνική, που μοιάζει και λίγο με την κίνηση που κάνει το χέρι όταν γράφει, μπορείς να παίξεις πολύ γρήγορα και με λίγο διαφορετικό ήχο. Βασικό μειονέχτημα είναι ότι είναι δύσκολο να κάνεις mute τις χορδές :)

 

Αντίθετα ο Mr Paul παίζει, όπως οι περισσότεροι απο μας :), ώστε να βρίσκει στο downstroke πρώτα το αριστερό μέρος της πένας στη χορδη.

 

Παράλληλα με τις χορδές είναι χρήσιμο μόνο για να παίζεις καμια δυο νότες για αλλαγή. Ο γεμάτος ήχος βγαίνει από συνδυασμό χτυπήματος και συρσιματος που κάνει η χορδή στην πένα , οπότε με τη γωνία ελέγχεις πως τρίβει η πένα τη χορδή. Μου κάνει εντύπωση που ο δάσκαλος σου σου είπε να παίζεις παράλληλα. ???

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραληλλα εμενα μου φαινεται αδυνατο να παιξεις πολλα πραγματα.

Παντα η πενα θα εχει καποια κλιση αναλογα με το παιξιμο του καθενος.

Εγω ειμαι της αποψης οτι ο σωστος τροπος ειναι αυτος που καταφερνεις να παιξεις αυτα που θελεις και υπαρχει βεβαια και συνεχης προοδος στην τεχνικη.

Αλλωστε βλεπεις οτι ολοι οι μεγαλοι παιχτες πιανουν η χτυπουν διαφορετικα την πενα ο καθενας.Δεν νομιζω να μην μπορουν να παιξουν πραγματα.... ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράλληλα, μου φέρνει στο μυαλό παίξιμο johnny marr και andy summers σε στύλ arpeggio, χωρίς να ξέρω όμως άν εκείνοι όντως την κρατάνε έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως σε βολευει,οποτε σε βολευει...Νομιζω οτι ειναι το καλυτερο...

 

  Νομίζω ότι πάνω κάτω κάτι τέτοιο ισχύει  ;D πιστεύω ότι για τρίηχα και αρπέτζιος είναι καλύτερα με ''παράλληλες'' πενιές...και για δέκατα-έκτα και γενικά γρήγορο παίξιμο με ''πλάγιες πενιές''...ακόμα το ψάχνω βέβαια!  :)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην μουσικη οταν φτασεις σε ενα σημειο μετα απο μελετη προσαρμοζεις τα πραγματα στο δικο σου στυλ. Πχ στην αρχη σου μαθαινουν δαχτυλισμους και τετοια και πρεπει να τα τηρεις αυστηρα αλλα απο ενα σημειο και μετα το προσαρμοζεις οπως σε βολευει καλυτερα.

 

  Παρότι παίζω..αρκετά χρονάκια τώρα τελευταία με έχει πιάσει...κρίση προσωπικού στυλ!  ;D  Πήγα μαθήματα πέρσυ για να διευρύνω τους ορίζοντες μου και επειδή είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο..αλλά κατέληξα να μπερδευτώ περισσότερο(στο συγκεκριμένο θέμα μόνο φυσικά, σε όλα τα υπόλοιπα βοήθησε  :) ), έχεις απόλυτο δίκιο!

 

[Για γρήγορο παίξιμο υπο γωνία και note definition ένας καλός συμβιβασμός είναι μια πένα τύπου dunlop jazz III

 

  Ή ακόμα χειρότερα, οι dunlop big thumpin' 2.0mm(έτσι νομίζω πως λέγονται  :))...και στις πένες περνάω κρίση...τις αλλάζω συνέχεια  :)

 

Μου κάνει εντύπωση που ο δάσκαλος σου σου είπε να παίζεις παράλληλα.

 

Παραληλλα εμενα μου φαινεται αδυνατο να παιξεις πολλα πραγματα

 

 Συμφωνώ σε όλα όσα λέτε, εκτός από αυτό  ;D

Μπορείς να παίξεις νομίζω και ''παράλληλα'' γρήγορα, η κλίση πιστεύω έχει να κάνει πιο πολύ με την ποιότητα του ήχου και με το καλό definition...αν χρησιμοποιείς σωστά τον καρπό και τον ''σπας'' σωστά την ώρα παίζεις μπορείς να παίζεις γρήγορα...πάνω απόλα το πως βολεύει τον καθένα και πιο είναι το προσωπικό του στυλ βεβαίως βεβαίως!!  ;)  ;)  

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 μοίρες και 29 λεπτά ακριβώς.....σε οποιαδήποτε διακύμανση από το προαναφερθέν νούμερο....ζαλίζομαι , γίνομαι πρεζάκιας , πέφτω κάτω... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου