Προς το περιεχόμενο

Λαμπατος σε καθαρο καναλι + παραμορφωση απο πεταλι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mε όλο το σεβασμό, νομίζω πως παίζουμε με τις λέξεις. Ίσως το πήγα κι εγώ προς τα κει, αλλά ρώτησα αν... ακούμε κάποιο πρόβλημα. Εγώ κανένα, και προφανώς ούτε οι SRV, Ηendrix, Beck, Page, Clapton, Gilmour, Τownshend, Eric Johnson, Iommi, Trower, Brian May... (και πού να πιάσουμε και πιο μοντέρνα στυλ, πχ. τους εκατομμύρια χρήστες του απλού και ταπεινού DS1).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πρωτα απ'ολα δεν ισχυει οτι ολοι οι λαμπατοι ενισχυτες εχουν καλο drive. Ειναι δυσκολο(η πολυ ακριβο) να βρεις τον ενισχυτη που σε ικανοποιει πληρως ως προς τα καθαρα και τα βρωμικα συγχρονως. Ετσι, αναλογα τι ενδιαφερει καποιον περισσοτερο, αλλοι επιλεγουν τον ενισχυτη που τους δινει τα καθαρα που θελουν(και αναγκαστικα βρισκουν το καταλληλο overdrive-distortion pedal για τα βρωμικα τους) και αλλοι επιλεγουν τον ενισχυτη που τους δινει τα βρωμικα που θελουν(αυτοι δεν εχουν πολλες επιλογες σημαντικης βελτιωσης των καθαρων).

Επισης υπαρχει θεμα με τα live. Ακομα και να εχεις βρει τον παραπανω ενισχυτη, ειναι λιγο δυσκολο να τον κουβαλας για πολυ καιρο στα διαφορα live που πιθανον να εχεις κλεισει. Θα το κανεις τις πρωτες φορες αλλα μετα το πιο πιθανο ειναι να κουραστεις(ειδικα αν ειναι βαρυς ο ενισχυτης). Ετσι, κουβαλας απλα το πεταλι σου, για να εισαι σιγουρος οτι τουλαχιστον θα εχεις το δικο σου gain, αφου δεν ξερεις τι ενισχυτη θα σου εχουν εκει, τι gain θα εχει και αν θα εχει gain. Συνηθως τα μεγαλα κεντρα εχουν εναν ενισχυτη με καλα καθαρα(twin reverb, hot rod κ.α.) και ετσι βολευεσαι μια χαρα.

Τελος, υπαρχουν τοσα διαφορετικα ειδη παραμορφωσης που αν θελει καποιος μεγαλη ποικιλια, ειναι αδυνατον να του την προσφερει ο ενισχυτης. Ετσι τα πεταλια και παλι ειναι αναγκαια.

 

Εγώ να πώ επίσης ότι να υποθέσουμε ότι έχεις καλό ενισχυτή με πολύ καλό Drive, είσαι σίγουρος ότι θα ταιριάζει η είσοδος του Drive channel με το out της κιθάρας???

 

Έχω κιθάρα που έχει καταπληκτικά καθαρά και στους μισους λαμπάτους μου παίζει τελειως μάπα με Drive.

O SF το είπε και παραπάνω.

Εγώ θα το πώ αλλιώς, όσο καλό ήχο κι αν έχεις τα βοηθήματα είναι βοηθήματα, όμως αν δεν έχεις καλό λαμπάτο δεν θα έχεις ήχο (εξαιρέσεις του στυλ Tonelab κλπ βοηθημάτων βολεύουν, όμως είναι λύσεις ανάγκης, για να μην έχεις να κουβαλάς 1002 πράγματα κλπ). Την αρμονική της λάμπας δεν θα στην δώσει κανένα τρανζίστορ όσο καλούς επεξεργαστές κι αν έχει.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε

Εγώ θα το πώ αλλιώς, όσο καλό ήχο κι αν έχεις τα βοηθήματα είναι βοηθήματα, όμως αν δεν έχεις καλό λαμπάτο δεν θα έχεις ήχο. Την αρμονική της λάμπας δεν θα στην δώσει κανένα τρανζίστορ όσο καλούς επεξεργαστές κι αν έχει.

 

Νομίζω πως εισαι υπερβολικός studio54gr. Δλδ όποιος δεν παίζει με λαμπάτο ή τύπου tonelab πεταλιέρα δεν έχει ήχο; Βέβαια το τι είναι για κάποιον καλός ήχος δεν λέει τίποτα για κάποιον άλλον. Γνκ πολυ δύσκολή κουβέντα. Πορσωπικά για μένα ο απόλυτος ήχος θα είνα μαι lp και καρφι σε έναν marshall bluesbreaker. Και η lp να φοράει bare Knuckle stormy monday. Αλλλά αν κάποιος παίζει shred ή παίζει jazz δεν θα του λέει τπτ.

Και οι Les Paul θα ουρλιάζουν στο φεγγαρόφωτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άλλο το ένα άλλο το άλλο. μια χαρά ήχο έχω, αλλά όχι ακριβώς λαμπάτο :)

 

Ακριβως λαμπατο ηχο εχεις φιλε μου!! Απο την στιγμη που στελνεις το σημα απο την προενισχυση μεχρι τον τελικο σε σταδια λυχνιων τοτε ο ηχος σου αποκτα  τις δυναμικες κ το συχνοτικο φασμα που χαρακτηριζουν την λαμπα!  Τα Drive πεταλια δεν τα βαζεις στην λουπα αλλα στην εισοδο της προενισχυσης. Εχεις παιξει ποτε με plexi πουσαρισμενο με ενα screamer? Ατελειωτες δυναμικες κ ογκος που ειναι ο ορισμος του ηχου που συζηταμε!!!

Lets ...Rock!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Νομίζω πως εισαι υπερβολικός studio54gr. Δλδ όποιος δεν παίζει με λαμπάτο ή τύπου tonelab πεταλιέρα δεν έχει ήχο; Βέβαια το τι είναι για κάποιον καλός ήχος δεν λέει τίποτα για κάποιον άλλον. Γνκ πολυ δύσκολή κουβέντα. Πορσωπικά για μένα ο απόλυτος ήχος θα είνα μαι lp και καρφι σε έναν marshall bluesbreaker. Και η lp να φοράει bare Knuckle stormy monday. Αλλλά αν κάποιος παίζει shred ή παίζει jazz δεν θα του λέει τπτ.

 

Φυσικά και τα γούστα είναι υποκειμενικά.

Όμως λχ αν σε βάλω καρφί στον RIVERA με μια τύπου LP κιθάρα θα είμαι πολύ κοντά σε αυτό που εσύ θεωρείς απόλυτο ήχο. Στον ίδιο ενισχυτή αν βάλω καρφί την Firebird θα είμαι πολύ κοντά σε αυτό που θεωρώ εγώ καλό ήχο. Στον ίδιο ενισχυτή αν βάλω καρφί την Tele του SF θα είναι πολύ κοντά σε αυτό που αυτός θεωρεί πολύ καλό ήχο. κλπ.  (Αλλάζοντας ρυθμίσεις μόνο).

Βάλε τώρα μια πεταλιέρα σε έναν τραντζιστορικό ψιλοκαλό και αν πλησιάσεις τον ίδιο ήχο είσαι πολύ μάγκας......

Φυσικά αν βάλεις την πεταλιέρα στον ίδιο λαμπάτο έχεις την δυνατότητα να πάρεις πολύ καλό ήχο με ορισμένες προϋποθέσεις.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ πως με τους λαμπάτους έχεις πολυ καλύτερες προυποθέσεις να βγάλεις καλό ήχο. Αλλά υπάρχουν είδη μουσικής που δεν τους κάνει ο λαμπάτος(πανκ, πολλά είδη μεταλ, κ.α.) Και έχουν ηχογραφηθει αριστουργήμστα με τρανζιστοράτους. Δεν ξέρω ακριβώς κομμάτια αλλά ειμαι σχεδόν σίγουρος. Στην τελικη ο ενισχυτής είνα ένα εργαλείο και αν το μάθεις να το λειτουργείς βγάζεις ήχο. Άρα με έναν κορυφαίο τρανζιστοράτο μπορεί κανείς να βγάλει ηχάρα αρκει να προσαρμοστεί στην χρειά του τρανζίστορ. Νομίζω πως δεν είναι urban legend πως στην jazz πολλοί μουισκοί ούτε που θέλουν να ακούσουν τα καθαρά από λάμπα αλλά προτιμούν τους τρανζιστοράτους.

Υ.Σ: Θα ήθελα να ακούσω firebird σε riviera, νομίζω πως θα μου αρέσει!

Και οι Les Paul θα ουρλιάζουν στο φεγγαρόφωτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που με ενδιαφερει πανω απ ολα ειναι να εχω ενα ευρος καλων παραμορφωσεων που να μοιαζουν οσο το δυνατο πιο πραγματικες και οχι σαν να ακουω την παραμορφωση του spider της line6 στο insane που οτι κιθαρα και να βαλεις την κανει ιδια.Το podxt που εχω σε συνεργασια με εναν fender 65r solidstate δεν μπορω να πω οτι βγαζει χαλια αποτελεσμα αλλα ουτε και τιποτα πολυ καλο.Η ερωτηση ειναι αν οι ιδιες παραμορφωσεις που εχω φτιαξει θα μπορουν να βελτιωθουν αν αντι για τον fender βαλω εναν λαμπατο εστω και με μονο καθαρο καναλι.Οι παραμορφωσεις που χρησιμοποιω ειναι απο satriani,johnson,van halen μεχρι arch enemy,dream theater,megadeth κτλ.Δεν με ενδιαφερει να εχω 100% τετοιον ηχο (αλλωστε δεν γινεται) αλλα θελω να προσεγγισω κατι τετοιο.        \m/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Bασικά είναι απλό στο μυαλό μου...

 

Αν παίζεις κατα βάση καθαρά, παίρνεις έναν ενισχυτή που φημίζεται για τα καθαρά του. Kαι κοιτάς να είναι το είδος των καθαρών που σου αρέσει.

 

Αν παίζεις κατα βάση με βρώμικα ισχύει ακριβώς το ίδιο.

 

Ο Fender σου δε θα γίνει ποτέ jtm45,plexi, jcm800,rectifier,diezel ή δεν ξέρω τι άλλο με ένα πετάλι μπροστά. Οπότε καλύτερα να διαλέξεις εξ αρχής αυτό που σου κάνει.

 

Όσο για τα τέσσερα και τα δεκατέσσερα χιλιάρικα που υποτίθεται ότι κάνουν οι καλοί βρώμικοι ενισχυτές, στοιχηματίζω ότι μπορώ με μια ματιά στα μεταχειρισμένα του ebay να βρώ καλό ενισχυτή σε οποιοδήποτε φάσμα gain στα 1000 ευρώ.

 

Και κάτι άλλο σχετικά με τις εντάσεις που υποτίθεται ότι πρέπει να ανοίξεις έναν non master volume...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=71h7Lv7LKcU

 

πάρτε λοιπόν ένα καλό attenuator (που έτσι κι αλλιώς θα το χρησιμοποιείτε για μια ζωή, περισσότερο από ότιδήποτε άλλο) και μην ακούω δικαιολογίες...(δεν χρειάζεται να πάρετε αυτό, υπάρχουν και πολύ φθηνότερα - πάντα μεταχειρισμένα μπορείτε να βρείτε από 200 ευρώ)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

πάρτε λοιπόν ένα καλό attenuator (που έτσι κι αλλιώς θα το χρησιμοποιείτε για μια ζωή, περισσότερο από ότιδήποτε άλλο) και μην ακούω δικαιολογίες...(δεν χρειάζεται να πάρετε αυτό, υπάρχουν και πολύ φθηνότερα - πάντα μεταχειρισμένα μπορείτε να βρείτε από 200 ευρώ)

 

 

 

Πέστα ρε Κώστα.  ;)

 

+10000

 

Τα πράγματα είναι όντως ΠΟΛΥ απλά.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά υπάρχουν είδη μουσικής που δεν τους κάνει ο λαμπάτος(πανκ,

 

θα μπορουσες να μου αναφερεις ΕΝΑΝ δισκο πανκ που ΔΕΝ γραφτηκε με λαμπατο ενισχυτη?Γιατι ψαχνω να βρω απο τη γεννηση του (Stooges,ΝΥ dOLLS) το peak του (Sex Pistols,Ramones,Clash) & τα σημερινα αντιγραφα του (Green Day etc) εστω και ΕΝΑ αλμπουμ που να γραφτηκε με..τραντζιστορ και ΔΕΝ βρισκω..... ;D

 

Και έχουν ηχογραφηθει αριστουργήμστα με τρανζιστοράτους. Δεν ξέρω ακριβώς κομμάτια αλλά ειμαι σχεδόν σίγουρος. Στην τελικη ο ενισχυτής είνα ένα εργαλείο και αν το μάθεις να το λειτουργείς βγάζεις ήχο. Άρα με έναν κορυφαίο τρανζιστοράτο μπορεί κανείς να βγάλει ηχάρα αρκει να προσαρμοστεί στην χρειά του τρανζίστορ. Νομίζω πως δεν είναι urban legend πως στην jazz πολλοί μουισκοί ούτε που θέλουν να ακούσουν τα καθαρά από λάμπα αλλά προτιμούν τους τρανζιστοράτους.

 

σοβαρα τωρα & χωρις να θελω να σε προσβαλω καλο ειναι να ελεγξεις λιγο περισσοτερο τις...."πληροφοριες" σου γιατι σχεδον τιποτα απο τα παραπανω που λες δεν ισχυει ουτε καν κατα προσεγγιση.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου