bloody_sunday Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2009 επειδη τον εχω ψαξει τον θεο με το πλαϊ παιζει δεν τις κραταει δηλ.αναποδα αλλα απο το...αλλο πλαϊνο... ;D) Δηλαδή πώς? Νόμιζα πως είχα καταλάβει... γιατί όντως το "χριτς" βοηθάει πάρα πολύ στην ατάκα σε μεμονωμένες νότες... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
G.K. Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2009 Χωρις να θελω να μειωσω τα γουστα σας θα με ενδιεφερε περισσοτερο να δω τον τροπο που κρατανε την πενα παικτες οπως ο Eric Johnson, o Malmsteen (που το χερι του ειναι απιστευτα χαλαρο) και ο Gilmour... Γιατι αυστηρα απο τεχνικης αποψης το παιξιμο του The Edge δεν το θεωρω κατι ιδιαιτερο. Βεβαια δεν το ηξερα οτι ετσι την κραταγε και ο SRV... Στράαατα Stratούλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Εγώ δεν ακούω καμία απολύτως διαφορά... Ίσως να οφείλεται στο ότι παίζω με δάχτυλα καθότι μπασίστας! ;) Πέραν της πλάκας όμως όταν παίζω κιθάρα ή μπάσο με πένα δεν ακούω διαφορά, τη νοιώθω στο δεξί μου χέρι. Είναι πολύ πιο δύσκολο για εμένα δλδ να παίξω με hard πένα. Έχω καταλήξει στις dunlop medium καθότι έχουν το κατάλληλο πάχος και με βολεύουν. Εγώ κυρίως παίζω με το πλαϊνό μέρος και όχι με τη μύτη, αλλά όχι από άποψη ήχου αλλά από άποψη του ότι έχω το μπάσο ή την κιθάρα πολύ χαμηλά και δεν είναι το δεξί χέρι κάθετα στην κιθάρα ώστε να παίζω με μύτη... Αυτό σημαίνει ότι είμαι κάπου λάθος? LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Ξεκίνησα με Dunlop Jazz III για πολλά χρόνια αλλά τελευταία παίζω με τις Dunlop Tortex. Αρχικά με 0.73 πάχος αλλά εδώ και λίγο καιρό με τις 0.50mm και τις βρίσκω εξαιρετικές!! http://accessories.musiciansfriend.com/product/Dunlop-Tortex-Pitch-Black-Standard-Guitar-Picks-1-Dozen?sku=111002 Αυτές με το ασημένιο logo και όχι με το χρυσό, αφού είναι πολύ διαφορετικές στο ίδιο πάχος. Οι 'χρυσές' 0.50 είναι πολύ πιο μαλακές από τις 0.50 ασημένιες!! Ότι ο ήχος αλλάζει είναι δεδομένο όπως επίσης και όλη η τεχνική του δεξιού χεριού. Το σημαντικότερο κατα τη γνώμη μου είναι να κάθεται άνετα στο χέρι η πένα. Οπότε καλό είναι να ψαχνόμαστε μια στο τόσο και να επαναπροσδιορίζουμε το θέμα !! Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-latinangelgr Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 όντως η διαφορά ανάμεσα σε πέννες μπορεί να είναι μεγάλη!!! εγώ που ασχολούμαι κατά κύριο λόγο με κλασσική κιθάρα χρησιμοποιώ dunlop jazzIII τις κόκκινες. Απλά κατέληξα στο εξής tip. χρησιμοποίω το πλεονέκτημα της μυτερής μύτης της, πράγμα που σου δίνει καλύτερη ατάκα και ακρίβεια κυρίως σε πάρα πολύ γρήγορες νότες και arpeggios ταυτόχρονα την κρατώ σε πλάγια θέση ως προς τις χορδές πράγμα που βοηθάει στον όγκο και στο καλύτερο γλύστριμα της στις χορδές Μ'αυτό τον τρόπο πετυχαίνω παχύ ήχο χωρίς χρατσ χρατσ και πολύ καλή ανταπόκριση στο παίξιμο Υ.Γ. και ο pat Metheny κραταει την πεννα αναποδα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Εκεί που απορώ είναι όταν πολλοί δεν καταλαβαίνουν καν τη διαφορά που μπορεί να κάνει μια πένα, όχι μόνο στον ήχο αλλά και στο παίξιμο. Ειδικά στο μπάσσο που προφανώς με αφορά περισσότερο, οι διαφορές είναι αρκετά μεγάλες, και οι διαφοροποιήσεις που μπορείς να πετύχεις αλλάζοντας πένα είναι ακόμα περισσότερες απ'όσο αν παίζεις και με δάχτυλα (εξαιρώ το slap). Όποιος δεν το έχει δοκιμάσει, ας παίξει με μια μεταλλική πένα σε precision. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Νομίζω το έχω ξαναποστάρει, η απόλυτη διατριβή για την πένα και το δεξί χέρι: http://www.tuckandpatti.com/pick-finger_tech.html Το μεγαλύτερο σοκ το έπαθα όταν είδα με τη πένα έπαιζε ο δάσκαλος μου στο μπουζούκι. Επαιζε με μια τορτεξ 60mm(πορτοκαλί) κομμένη σα μικρό τρίγωνο χωρίς μύτες.... και έβγαζε απίστευτο όγκο. Μέχρι τότε νόμιζα ότι με λεπτές πένες βγαίνει αναιμικός ήχος.Όμως αυτό ισχύει αν παίζεις με λεπτή και μυτερή πένα. Αν παίζεις με πένα με "φαρδύ" τελείωμα ή με την πίσω μύτη βγαίνει πολύ γεμάτος ήχος και πολύ ξεκούραστα . Ο Pat Metheny έχει πει σε συνέντευξη ότι εκεί που μεγάλωσε είχε μόνο λεπτές πένες στο ...nakas ;) της περιοχής του και έμαθε να την πιάνει ανάποδα με 3 δάχτυλα για να βγάζει τον ήχο που θέλει. Μάλιστα έλεγε ότι το θεωρεί ...μειονέκτημα στην τεχνική του :o και ότι θα κάτσει να το φτιάξει one of these days :D. Αν σκεφτούμε πόση σημασία δίνει ένας βιολιστής στο δοξάρι, ένας κιθαρίστας κλασικής στα νύχια του, ή ένας ...τρομπετίστας στο επιστόμιο, νομίζω είναι κρίμα και ένας κιθαρίστας να μην ψαχτεί λίγο με τις πένες. Δεν εννοώ να ξοδευτεί καλά και σώνει, να πάρει καμιά 10ρια από τις φτηνές και να πειραματιστεί. "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
savasavram Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2009 όπως τη βρίσκει ο καθένας!!! έχω παίξει σε ζωντανό με "πένα" που είχε μέσα η πενοθύκη που αγόρασα... δηλαδή ένα πλαστικό κομμένο σε σχήμα πένας :D :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jimmis100 Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2009 πιστευω πως οι Dunlop tortex ειναι οι ιδανικες εγω προσωπικα χρησιμοποιω Dunlop tortex 0.50 red ειναι πολυ καλες! Guitar and music is my Life! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusionakis Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 29 Νοεμβρίου 2009 Χωρις να θελω να μειωσω τα γουστα σας θα με ενδιεφερε περισσοτερο να δω τον τροπο που κρατανε την πενα παικτες οπως ο Eric Johnson, o Malmsteen (που το χερι του ειναι απιστευτα χαλαρο) και ο Gilmour... Γιατι αυστηρα απο τεχνικης αποψης το παιξιμο του The Edge δεν το θεωρω κατι ιδιαιτερο. Βεβαια δεν το ηξερα οτι ετσι την κραταγε και ο SRV... Πληροφοριακά, έτσι την κρατάει και ο Henderson. Υπάρχουν βιντεάκια που το εξηγεί, αλλά δεν θυμάμαι τώρα ποια ήταν αυτά... Δείτε και δω. Προσέξτε το δεξί του χέρι, φαίνεται καθαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση