Superfunk Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 αλλά αυτά δεν αφορούν το music production? μπερδευτηκα λιγο.... ??? εγω απλα απαντησα στην ερωτηση "Τι κανει ο Ρικ Ρουμπιν" ο οποιος ειναι η ΕΠΙΤΟΜΗ του "παραγωγου" τωρα τι εννοει ο καθενας δεν μπορω να ξερω στο εξωτερικο παντως μουσικος παραγωγος θεωρειται καποιος σαν τον Ρουμπιν...στην Ελλαδα μπορει να ειναι και αυτος που φερνει τους καφεδες και τα σαντουϊτς κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης...τι να πω? ;D να ας πουμε πως τιθασευσε τον Flea.. I’ll give you a good example, when I started working with the Chili Peppers the first time, which was on the Blood- SugarSexMagik album. Up until that time, Flea’s bass playing was a particular style. He was famous for it, considered one of the best bass players in the world because of it. But when we started working together, that bass playing that made him one of the best didn’t necessarily serve the songs in the best way. It was more about the bass being great. And, the song is more important than the bass. I think, starting with that record, he changed the way he played. Not that it was so different stylistically, but it was more about playing the parts that supported the song. Instead of playing the parts that he liked the best or that were the coolest. It was a very interesting part of the change in the Chili Peppers’ sound, from being a, let’s say, “traditional” funk band to being more of a songwriting band. επισης πολλες φορες δουλευει και ΠΟΛΥ γρηγορα Do you ever make records fast? Definitely. I often make records faster than a lot of other people. It usually has to do with how prepared we are in advance. The last Chili Peppers [Californication], I think, we made the whole record in like six weeks. Top to bottom. We recorded 20-something songs. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 ...στην Ελλαδα μπορει να ειναι και αυτος που φερνει τους καφεδες και τα σαντουϊτς κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης...τι να πω? ;D Δεν χρειάζεται... τα είπες ΟΛΑ ;D :'( ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Το δεύτερο τώρα. Εφόσον η Χ/Υ/Ζ εταιρία έχει ακούσει ένα demo σου και έχεις υπογράψει ήδη, ο παραγωγός τι δουλειά μπορεί να έχει στην επιμέλεια της ηχογράφησης? Πόσο μάλλον δε όταν η ηχογράφηση υποτίθεται πως γίνεται σε studio με επαγγελματίες. Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ παραγωγος (πως λεμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ μουσικος?...ε,ΚΑΜΜΙΑ σχεση... ;D) κανει στη μουσικη οτι ακριβως κανει και ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ (ο καλος οχι οι Ελληνες.. ;D),παιρνει τους μουσικους(ηθοποιους) και τους κανει ταινια (δισκο) ;) για να ξε-μπερδευτεις,σκεψου τους U2 χωρις τον Brian Eno,η τους Beatles χωρις τoν George Martin... αλλά και πάλι, η ίδια η μπάντα δεν μπορεί να κάτσει και να ξεχωρίσει τη μουσική από τα μέρη του καθενός? οχι παντα , οχι υπο τις συνθηκες πιεσης ενος στουντιο & οχι οταν ειναι 18-19 ετων (μη κοιτας στην Ελλαδα που αν δεν.... σαρανταρησεις δεν κανεις επιτυχια... ;D) Οι studio guys δεν συμβουλεύουν τη μπάντα ως προς το πως θα ακούγονται καλύτερα? εννοεις τους ηχοληπτες?πολλοι το κανουν αλλα δεν αρκει παντα η συμβουλη επι του τεχνικου μερους,χρειαζεται και συμβουλη επι του ΜΟΥΣΙΚΟΥ μερους (αλλωστε παρα πολλοι παραγωγοι,οχι ολοι βεβαια,ειναι ΚΑΙ ηχοληπτες) Είναι πραγματικά οι μουσικοί τόσο εγωιστές σε μια μπάντα ώστε ν'ακούν μόνο το όργανό τους? εκ πειρας μιλωντας το 70% των μουσικων,ειδικα στην Ελλαδα,μονο τον εαυτο τους ακουνε.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Από αυτό που έχω καταλάβει, όταν ο παραγωγός είναι γνωστός ή όταν πληρώνει κάποια δισκογραφική τότε αναφέρεται μόνο αυτός σαν "produced by .." Όταν χρηματοδοτεί το προτζεκτ το ίδιο το γκρουπ και είναι λιγότερο γνωστός ο παραγωγός, τότε αναφέρονται και οι δύο. Μερικές φορές αναφέρονται και οι 2 γιατί όντως και οι 2 έχουν δουλέψει δημιουργικά στην παραγωγή της μουσικής και όχι μόνο εκτελεστικά και στιχουργικά/συνθετικά. Άλλες φορές ο πραγματικός παραγωγός αναφέρεται σαν απλός ηχολήπτης και το credit του παραγωγού το παίρνει κάποιος από τη δισκογραφική ή κάποιος "γνωστός" στο ευρύ κοινό που έτυχε να περάσει για καφέ από το στούντιο και να δώσει 2 συμβουλές. Το τι είναι σωστό και τι όχι, κρίνετε εσείς... Από αυτά που γνωρίζω τώρα, ο άνθρωπος τέλος πάντων που είναι υπεύθυνος για να μεταφέρει όσο καλύτερα μπορεί το όραμα της μπάντας (καλά το είπε ο στουντιάρχης σου Nikolas :)) θα πρέπει καταρχήν να έχει την εμπιστοσύνη της μπάντας για αυτό που κάνει αλλά και το κυριότερο είναι πως ο ίδιος θα πρέπει να είναι άξιος κριτής των δυνατοτήτων των ίδιων των μελών της μπάντας, να δει τις δεξιότητες του καθενός από αυτούς και να τις χρησιμοποιήσει ώστε να φτιάξει το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Τι εννοώ. Ο παραγωγός λοιπόν θα πρέπει να γνωρίζει τεχνικά όσο το δυνατόν περισσότερα, από πως να κουρδίζει τα τύμπανα και τα μουσικά όργανα, εώς το πως θα επεμβαίνει στην ενορχήστρωση και το τι μικρόφωνο θα επιλέξει τελικά για τον ενισχυτή κιθάρας που θα μπει για το δεύτερο ρεφρέν π.χ. Όμως αν τα κάνει όλα μόνος του, τότε η μπάντα δεν θα κάνει τίποτα και όλες οι εκάστοτε μπάντες του παραγωγού θα ακούγονται ίδιες. Γιαυτό λοιπόν, ο παραγωγός πρέπει να διακρίνει για το πότε θα "εκμεταλλευτεί" το ταλέντο το μουσικού και θα το ακολουθήσει πιστά, και πότε θα επέμβει ο ίδιος για να το βοηθήσει να παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κατά τη γνώμη μου δηλαδή πρέπει να επεμβαίνει όσο το δυνατόν λιγότερο ώστε να αναδεικνύεται ο προσωπικός χαρακτήρας της μπάντας όσο το δυνατόν περισσότερο. Δηλ, όσο καλύτερη η μπάντα σε αυτό που παίζει, στο πόσο ξέρει να χειρίζεται τα μηχανήματα και τα όργανά της και όσο πιο καλή τεχνικά άποψη έχει για τον ήχο, τόσο και πιο original ήχο θα έχει χωρίς την σφραγίδα του παραγωγού. Ωφείλει όμως να δίνει προτεραιότητα στην άποψη του παραγωγού για το τι πρέπει τελικά να γίνει σε οποιοδήποτε στάδιο της παραγωγής/ηχογράφησης στο στούντιο. Πρέπει δηλαδή και η μπάντα να ξέρει σε ποιον εμπιστεύεται την δουλειά της και ακολούθως να τον εμπιστευτεί στις επιλογές του όταν/αν χρειαστεί να διαφωνήσουν σε κάτι. Αυτά έχω καταλάβει εγώ σε γενικές γραμμές για τον ρόλο του υπεύθυνου εκτέλεσης παραγωγής (επιτέλους βρήκα ένα τίτλο που αρμόζει στην περίσταση. :)) στις μουσικές ηχογραφήσεις. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Βεβαια για να ειμαστε και ρεαλιστες απο τη στιγμη που καμμια "μεγαλη" (λεμε τωρα...) ελληνικη δισκογραφικη δεν χρηματοδοτει πλεον παραγωγες αλλα δεχονται μονο ΕΤΟΙΜΕΣ παραγωγες ο "παραγωγος-υπαλληλος" της δισκογραφικης τεινει να εκλειψει..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Σιγά σιγά θα εκλείψουν και οι δισκογραφικές. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 Μπορεί να είναι απλά αυτός που πληρώνει, ή αυτός που "ηχογραφεί" καπνίζοντας και πίνοντας καφέδες... Όμως ο πραγματικός παραγωγός είναι αυτός που συμμετέχει από το μηδέν στη δημιουργία του εκάστοτε μουσικού έργου, από τη σύνθεση έως τη στιγμή που θα φύγουν οι κόπιες για το δισκοπωλείο, αυτός που πιστεύει στο υλικό που γεννιέται οδηγώντας και συμβουλεύοντας τους (συνήθως ξερόλες μα στην πραγματικότητα ημιμαθείς) μουσικούς για το πως θα φτιαχτούν όσο το δυνατόν καλύτερα τα τραγούδια τους (κοιτώντας τα τραγούδια ως σύνολο και όχι τα εκάστοτε μέρη όπως πολύ σωστά προελέχθη) διατηρώντας παράλληλα και την προσωπικότητα του συγκροτήματος/καλλιτέχνη... Με απλά λόγια έχοντας έναν παραγωγό με το εκτόπισμα του προαναφερθέντος Rick, ένα άλμπουμ που με άριστα το 10 θα έφτανε ως το 5 αγγίζει τουλάχιστον το 8... Ένα άλλο αγαπημένο μου παράδειγμα είναι οι Def Leppard και η κατάντια τους χωρίς τον Robert John "Mutt" Lange... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 Φίλε relayer συμφωνώ με τη λογική σου. Δεν είναι όμως όλοι οι παραγωγοί έτσι. Ειδικά στη χώρα μας. Και εξηγούμαι... Υπάρχουν άνθρωποι (και παραγωγοί και ηχολήπτες και ό,τι άλλο θες) που γνωρίζουν να κάνουν "σωστές" παραγωγές (και το βάζω σε εισαγωγικά επειδή το σωστές είναι αρκετά υποκειμενικό) σε συγκεκριμένο είδος μουσικής ή με συγκεκριμένους μουσικούς και γκρουπ. Παρ' όλα αυτά, δεν μπορούν να συμπεριφερθούν ως επαγγελματίες παραγωγοί σ' ένα άλλο είδος. Π.χ. θυμάμαι ηχογράφηση με παραγωγό ο οποίος έκανε τέλειες παραγωγές σε alternative γκρουπ. Η παραγωγή που έκανε για classic rock δίσκο ήταν ομολογουμένως κακή. Θα μου πεις: "Τόσοι και τόσοι υπάρχουν εκεί έξω που ξέρουν να την κάνουν την δουλειά σωστά..." Σωστά, αλλά θεωρώ ότι ένας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ παραγωγος πρέπει να κάνει τη δουλειά εξίσου καλά είτε είναι jazz group είτε black metal. Τουλάχιστον αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη. Από εκεί και πέρα, είναι αυτό που μου είχε πει ο καθηγητής μου στο Δημοτικό Ωδείο στην Πάτρα (ο Λεωνίδας Πλιάτσικας): "Οι παραγωγοί και οι ηχολήπτες δεν πρέπει να λειτουργούν υποκειμενικά - δηλ. ό,τι μ' αρέσει θα παράγω - αλλά με "ψυχρή" λογική. Σαν τους γιατρούς ένα πράγμα. Δεν θεραπεύουν μόνο τους συγγενείς τους και δεν βοηθάει ένας καρδιολόγος μόνο τους καρδιοπαθείς αλλά και άλλους ασθενείς άμα λάχει" Αυτή η πολυσύνθετη λογική δυστυχώς σπανίζει στην εποχή μας και ειδικά στην Ελλάδα. Πρέπει να γνωρίζεις αρκετά πράγματα και όχι επειδή κάνεις παραγωγή για jazz groups να τα αντιμετωπίζεις όλα έτσι... "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 εννοείται ότι ένας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ παραγωγος ΔΕΝ μπορεί να κάνει τη δουλειά εξίσου καλά είτε είναι jazz group είτε black metal....... ....και δε ξέρω πια και ποιες ροκ μπάντες στο εξωτερικό εξακολουθούν να χρησιμοποιούν παραγωγούς.....εκτός αν πχ.ο Andy Sneap είναι παραγωγός.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Νοεμβρίου 2009 εννοείται ότι ένας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ παραγωγος ΔΕΝ μπορεί να κάνει τη δουλειά εξίσου καλά είτε είναι jazz group είτε black metal....... Διαφωνώ... Πιστεύω ότι ένας επαγγελματίας μπορεί να κάνει την παραγωγή οπουδήποτε. Φυσικά και θα υπάρχουν είδη που είναι πολύ καλύτερος αλλά εντάξει.. Πιστεύω, ότι ένας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ μουσικός ή οτιδήποτε μπορεί να κάνει εξ' ίσου καλά και άλλα πράγματα εκτός της μουσικής που παίζει. Π.χ. buddy rich, art Blackey, Elvin Jones, Miles Davis, Steve Smith κ.λ.π. Καλά πήρα και εγώ τους θρύλους!! ;D ;D "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση