gkar Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Ποια ακριβως ειναι η δουλεια ενος παραγωγου οταν αναλαμβανει ειτε ενα κομματι ειτε ενα δισκο?Και για να γινω πιο συγκεκριμενος,ο Rick Rubin εχει κανει την παραγωγη στον τελευταιο δισκο των Metallica,Death Magnetic.Δλδ τι ακριβως εκανε? Ο ηχοληπτης κανει την ηχοληψια,ο ενορχηστρωτης κανει την ενορχηστρωση,ο συνθετης γραφει την μουσικη.ο παραγωγος συμετεχει σε ολα αυτα απλα ριχνοντας ιδεες?συμετεχει πρακτικα?Μπορει να τα κανει και ολα μονος του αν ξερει? ??? Με λιγα λογια, οσοι γνωριζουν ας πουν λεπτομερως τι ακριβως κανει ενας παραγωγος οταν αναλαμβανει πχ την παραγωγη ενος ολοκληρου δισκου. χαιρετισματα σε ολους! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Πάραγει ρε άσχετε! Παράγει! (<-αναμενόμενο, έτσι; :P) Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω μία παρόμοια απορία, αλλά όταν ρώτησα φίλο στουντιάρχη (πρίν 10 χρόνια, περίπου) μου είπε ότι "ο παραγωγός είναι τα μάτια και τα αυτιά του γρούπ στο κοινό. Αυτός που συνδέει το όραμα του γκρούπ, με αυτό που θέλει ο κόσμος". ??? Προσωπικά μαστεράδες χρησιμοποιώ στη δουλειά μου, και οι πελάτες μου είναι μια χαρά ευχαριστημένοι! :D Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Πολύ σωστή (κατά τη γνώμη μου) η άποψη του Νικόλα. Είναι ουσιαστικά η σύνδεση μεταξύ της μπάντας (ή του καλλιτέχνη) με τον έξω κόσμο. Μ' αυτό που "θέλει" ν' ακούσει ο έξω κόσμος. Αν τυχόν έχει τις μουσικές γνώσεις, μπορεί να κάνει κάποιες παρατηρήσεις ή σχόλια στο μουσικό κομμάτι. Αλλά ο κύριος ρόλος του αφορά την παραγωγή δηλαδή την τελική μορφή του άλμπουμ ή του κομματιού. Απ' την πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα (έγινα γραφικός....οκ σταματώ) πολύ μικρή εμπειρία μου από ηχογράφηση με παραγωγό (το Σάκη Μπάστα απ' τους Raining Pleasure στην Πάτρα) ο ρόλος του (παρατήρησα ότι) ήταν πολυσύνθετος. Οι απόψεις του σχετικά με τη μορφή του εκάστοτε κομματιού ήταν μετρημένες. Και πάντα ξεκινούσε: "Γνώμη μου είναι...." Κάναμε μια καταπληκτική δουλειά. Έχει να κάνει και με τον άνθρωπο πάντως πιστεύω. "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Από παλαιότερο σχετικό θέμα : Παραγωγός ενός μουσικού έργου ονομάζεται συνήθως η δισκογραφική εταιρεία που το "παράγει". Σε γενικές γραμμές κάποιος υπάλληλος της εταιρείας αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση, την ηχογράφηση, να βρεί μουσικούς και να διαχειριστεί το οικονομικό budget που θα του δοθεί από την εταιρεία για το συγκεκριμένο project. Έχω γνωρίσει μουσικούς, αλλά και προαγωγούς να κάνουν τη συγκεκριμένη διεκπεραίωση και συνήθως η επιρροή τους είναι ελάχιστη. Ο μισθός τους είναι αυτός του μέσου υπαλλήλου, ενώ παράλληλα και με το πέρασμα του χρόνου και τις γνωριμίες με τους καλλιτέχνες κάνουν και κάποια εξτρά. Κάποιοι φτασμένοι στον ελληνικό χώρο αναλαμβάνουν προσωπικά πλέον κάποια ονόματα και εκεί ξεκινά μια διαφορετική διαδικασία αφού ο καλλιτέχνης (ή ο παραγωγός) συνήθως έχει και δικό του label, όπου συμπεριλαμβάνει και την παραπάνω προώθηση αλλά και τη συνολικότερη εκπροσώπηση του "προϊόντος". Εδώ τα λεφτά είναι μάλλον πιό σίγουρα και περισσότερα. Το μεγάλο στοίχημα όμως είναι ο freelancer παραγωγός όπου το "όνομα" που αναλαμβάνει είναι νέο, το πιστεύει και βάζει τα λεφτά και τις γνώσεις του για να το αναπτύξει και να μοιραστεί μετά τα έσοδα και τους καρπούς μιάς πετυχημένης συνεργασίας. Αυτός λέγεται ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ και αυτός έχει και το μεγάλο οικονομικό ρίσκο. Γι αυτό και τα συμβόλαια είναι χειροπόδαρα δεμένα... Κάποιοι άλλοι πιό φτασμένοι αναλαμβάνουν τη διαδικασία ανάπτυξης με αρχή και τέλος, για ένα ποσό εφ' άπαξ και δεν έχουν συνέχεια στη συνεργασία τους. Τυπικά λοιπόν η δουλειά του παραγωγού που εργάζεται σε δισκογραφική εταιρεία είναι: Η εξεύρεση καλλιτεχνών και ρεπερτορίου. Η επιμέλεια ηχογράφησης και έκδοσης δίσκων. Η γενικότερη εποπτεία στην καριέρα και προώθηση του καλλιτέχνη. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkar Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Καλυψες ολες τις αποριες μου φιλαρακι..Ωραιος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Record_producer www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 1) Διαβάζεις αυτά που λέει ο Yameth, τα οποία φυσικά ισχύουν. 2) Διαβάζεις αυτά που αναφέρει το wikipedia, που και αυτά ισχύουν 3) Η έκφραση του προσώπου σου είναι έτσι :o ??? :o ??? 4) Συνειδητοποιείς ξαφνικά ότι η ρήση "ότι δηλώσεις είσαι" είναι ίσως η σοφότερη κουβέντα που έχει ειπωθεί από Νεοέλληνα ;D Η εξεύρεση καλλιτεχνών και ρεπερτορίου. Η επιμέλεια ηχογράφησης και έκδοσης δίσκων. Η γενικότερη εποπτεία στην καριέρα και προώθηση του καλλιτέχνη. Τρία τουλάχιστον διαφορετικά επαγγέλματα. Βέβαια η εξειδίκευση απαιτεί και μεγάλη αγορά, οπότε "πενία τέχνας κατεργάζεται". Πάντως, για να μην φανώ απαξιωτικός, έχω γνωρίσει άτομα στην Ελλάδα που δικαιούνται ΕΠΑΞΙΑ τον "τίτλο" του music producer. Αλλά αυτό το "όλα σε ένα" είναι νομίζω αδύνατον να γίνει σωστά. Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά, και σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ξεχωριστά άτομα. Όμως από αυτά που έχω δει, υπάρχουν πολλοί που δηλώνουν παραγωγοί 3-σε-1. ;D Και είναι και γνωστοί. Τι να πω, έχω μπερδευτεί. :o ??? :o ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 επισης μπορεις να διαβασεις αυτη τη συνεντευξη που με απλα λογια ο ιδιος ο Ρικ σου λεει το κανει http://www.digitalprosound.com/Features/Interviews-Discuss/RickRubin2.htm In working with a band, I find what’s good about them and help bring it out. Also, songs are a big deal for me. I’d say that my biggest contribution to bands is helping them get their material together. I know that some producers are more concerned about what it sounds like. And I’m clearly involved in what it sounds like, but it’s almost more like I join a band when I produce a record. But, I’m unlike all the other members of the band, who each have their own personal agenda. The bass player is concerned about the bass part; everyone is concerned about their own part. I’m the only member of the band that doesn’t care about any of those particulars. I just care that the whole thing is as good as it can be. I want to say it’s less about the details, although it’s all about the details, so that’s not quite right. But it is a grander vision. Most artists only hear their own instrument. Not all, of course; Tom Petty is a good example of someone who doesn’t. He really is a record-making craftsman. He hears the whole thing. Some of the things I’m most proud of are things I’ve done with Tom. Like the Wildflowers album. I really like it a lot; it sounds like it was made on a weekend. Of course, it took us two years to make it sound like it was made on a weekend—the right weekend! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Of course, it took us two years to make it sound like it was made on a weekend—the right weekend! Αυτό είναι προσέγγιση :D Συμφωνώ σίγουρα με αυτά που λες, αλλά αυτά δεν αφορούν το music production? Ίσως τελικά ο Handel να είναι πιο κοντά στην εποχή μας από ότι φανταζόμαστε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2009 Ή αλλιώς, ο παραγωγός είναι ο υπάλληλος της εταιρίας που σιγουρεύει πως το thrash metal που γράφεις εσύ θ'αλλοιωθεί αρκετά ώστε να γίνει pop και να πουλήσει! ;D Πέραν της πλάκας, θέλω να σταθώ λίγο στα λεγόμενα του Yameth όσον αφορά τη δουλειά ενός παραγωγού. Η εξεύρεση καλλιτεχνών και ρεπερτορίου. Η επιμέλεια ηχογράφησης και έκδοσης δίσκων. Η γενικότερη εποπτεία στην καριέρα και προώθηση του καλλιτέχνη. Ας υποθέσουμε πως μιλάμε για μια μπάντα. Το πρώτο ουσιαστικά είναι ήδη "τελειωμένο θέμα", εφόσον υπάρχουν ήδη τα μέλη, σωστά? Το δεύτερο τώρα. Εφόσον η Χ/Υ/Ζ εταιρία έχει ακούσει ένα demo σου και έχεις υπογράψει ήδη, ο παραγωγός τι δουλειά μπορεί να έχει στην επιμέλεια της ηχογράφησης? Πόσο μάλλον δε όταν η ηχογράφηση υποτίθεται πως γίνεται σε studio με επαγγελματίες. Το τρίτο, τώρα, θεωρώ πως υποπίπτει στις ευθύνες ενός manager, και όχι παραγωγού. Κάνω λάθος? Δεν μιλάω ειρωνικά, απλά η ίδια η ύπαρξη του ρόλου του παραγωγού μου φαίνεται λίγο-πολύ "πλεονασμός", και πραγματικά είχα στο μυαλό μου την έννοιά του κάτι σαν αυτό που, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, περιέγραψα στην αρχική μου πρόταση. Η προσέγγιση του Rubin π.χ. μπορεί να φαίνεται λογική από κάποια προοπτική, αλλά και πάλι, η ίδια η μπάντα δεν μπορεί να κάτσει και να ξεχωρίσει τη μουσική από τα μέρη του καθενός? Οι studio guys δεν συμβουλεύουν τη μπάντα ως προς το πως θα ακούγονται καλύτερα? Είναι πραγματικά οι μουσικοί τόσο εγωιστές σε μια μπάντα ώστε ν'ακούν μόνο το όργανό τους? ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση