Ilithekid Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Γεια σας ειμαι στο 3 ετος ειδικου αρμονιας. Αυτη τη στιγμη κανω το βιβλιο του Μπαμπη Κανα και για ασκησεις του Καλομοιρη. Θα ηθελα οταν το τελειωσω να μου συστησετε καποια βιβλια με πιο δυσκολα θεματα για να λυσω και να δω πιο πολλες λεπτομεριες κ.α. Ευχαριστω P>Ili the kid Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Καλομοίρης sucks!!! Πάρε τα θέματα του Μιχάλη Τραυλού... Όποιος τα λύσει σημαίνει πως κατέχει καλά το αντικείμενο... https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 ΑΡΜΟΝΙΑ του Γιωργου Διαμαντη και ολες οι ασκησεις απο το Εγχειριδιο αρμονιας των 4 Ρωσων ( με επιμελεια Πλουμπιδη ). Αν περασεις απο αυτους, τοτε εισαι σε πολυ καλο επιπεδο ασκησεων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Διαμαντής ε... 8O :? καλά ότι πείς... https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Διαμαντής ε... 8O :? καλά ότι πείς... :?: :?: Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα με τον Διαμαντη? :?: :?: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Ο Διαμαντής όπως και πολλοί άλλοι θεωρητικοί προσπάθησαν να γράψουν μεθόδους αρμονίας, αναφέροντας απιστευτες λεπτομέρειες, κάνοντας τα πράγματα από εύκολα δύσκολα, καταστρέφοντας έτσι τη φαντασία και τη δημιουργικότητα του σπουδαστή. Με αυτές τις μεθόδους η αρμονία λύνεται μηχανικά και χωρίς το προσωπικό στοιχείο. Είναι σα να μαθάινει κανείς όλους τους πολλαπλασιασμούς όλων των αριθμών απο μνήμης... Δεν είναι πιο δημιουργικό να μάθει κανέις τον προπαίδεια πρώτα και μετά να αφήνει το μυαλό του να δουλέυει; Η Αρμονία έιναι πέντε πραγματα στη θεωρία και 5.000.000 πράγματα στην πράξη... Προσωπική μου γνώμη πάντα :) https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Καταρχας να επισημανω οτι η ερωτηση του Ηλια, ηταν περι περισσοτερων ασκησεων..Αλοιμονο αν περιμενε στο 3ο ετος ειδικου να μαθει αρμονια απο τον Διαμαντη ( σε αντιθεση με το 2ο βιβλιο που προτεινω των Ντουμποφσκι, Εφσεγεφ, Σποσομπιν και Σοκολοφ ). Απλα ο Διαμαντης εχει αρκετα ενδιαφεροντες ασκησεις ( οχι τοσο μελωδικες βεβαια, ομως κανουν για μια πιο "ψαγμενη" μελετη ) και ενα αντιστοιχο λυσαρι σε περιπτωση που θελει να δει τις προτεινομενες λυσεις...Εξαλλου, παντα ο μαθητης μαθαινει με τη λογικη του δασκαλου, οποτε και παλι...απο τον Διαμαντη θα μαθαινε αυτο που θα του τονιζε ο δασκαλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 λυσάρι στην αρμονία ...τι είπες τώρα!!! Η ερώτηση του φίλου μας ήταν για θέματα και αυτό ακριβώς του πρότεινα... Μιας και φαίνεσαι προχωρημένος στα θεωρητικά θα σου πρότεινα και σένα τα θέματα του Μιχάλη Τραυλού, αν δεν τα έχεις ήδη δει... Είναι θέματα που αρέσουν σε όλους τους ψυχάκιδες της αρμονίας! Γιατί δεν έχουν καμια σχέση με τα συνηθισμένα, αναγκάζεσαι και στίβεις το μυαλό σου, βλέπεις τις εξαιρέσεις των κανόνων να σχηματίζονται πάνω στο θέμα, βλέπεις την κλασική αρμονία σε σύγχρονες εφαρμογές, σε κάνει και πορώνεσαι με την αρμονία! https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2005 Εχω περασει απο τη φαση του ειδικου αρμονιας :), εχω αλλους πονοκεφαλους τωρα να ασχοληθω... Το λυσαρι δεν εχει σκοπο να επιβαλλει την λυση...Με την ιδια λογικη, ουτε και ο καθηγητης θα επρεπε να δινει τις λυσεις που εκεινος φανταζεται στον μαθητη!! Η σωστη χρηση ενος "λυσαριου" ειναι η μελετη του, οχι σε περιπτωση που κολλαμε ( τετοια εννοια δεν υπαρχει στην αρμονια εξαλλου ), αλλα οταν θελουμε να δουμε πως τη λυνει την ασκηση και ενας τριτος! Τοσο κακο ειναι αυτο? Απορω με ποση ευκολια μπορουμε παντως να κρινουμε καποιους ανθρωπους που διεπεπρεψαν στο κλαδο τους ( και πολλοι ακομα στηριζονται στην διδασκαλια και στη μεθοδολογια τους ) και αναγνωριστηκαν ( οπως και να εγινε αυτο..γιατι θα το ακουσουμε και αυτο σε λιγο καιρο οπως παμε ) για το εργο τους...Δεν λεω οτι ο Διαμαντης ειναι απο τους αναγνωρισμενους, ομως δεν καθεται ο καθενας να γραφει βιβλιο θεωρητικων ετσι? Εκτος αν ολοι ειμαστε συγγραφεις ( κοινως "προπονητες της εξεδρας" ) και δεν το ξερω:P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tassos1978 Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2005 οκ ¶γιος και ο Διαμαντής και όποιος θέλεις... Το ποιος είναι ο καθένας μας να κάνει κριτική είναι μεγάλη κουβέντα... Δε θα κάνω κριτική στο έργο ενός θεωρητικού, αφου καταξιώθηκε και μόνο που ΚΑΤΑΦΕΡΕ να γράψει βιβλία θεωρητικών, ότι και να γράφει, οκ πάω πάσο. Απλά δε θα συστήσω τα βιβλία του στους μαθητές μου. 8) https://www.youtube.com/@tassos1978/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση