evris Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Δεν είναι η πρώτη φορά που τις χρησιμοποιώ.Κάθε φορά μου φαίνονται ασύλληπτα ακριβές και ανάγωγες και ιδιότροπες και και και.... Δε μπορώ να καταλάβω με τίποτα το ζήτημα ότι οι ζημιές κατά την μεταφορά βαραίνουν ΕΜΕΝΑ και όχι τον μεταφορέα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο μεταφορέας αν πρέπει σώνει και ντε να κλωτσήσει μια κιθάρα για να μπει στο αεροπλάνο, δεν την αμπαλάρει ΑΥΤΟΣ έτσι ώστε να αντέχει στις κλωτσιές ΤΟΥ. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει ΤΟΣΟ ακριβά το δικαιώμα ΤΟΥ να κλωτσάει τις κιθάρες ΜΟΥ και αν το αμπαλάζ ΜΟΥ δεν αντέξει τις κλωτσιές ΤΟΥ και καταστραφεί η κιθάρα ΜΟΥ να φταίω ΕΓΩ. Το ρεκόρ που έχω πληρώσει (έξοδα παραλήπτη) είναι νομίζω 130 ευρώ για Θεσ/κη, για κιθάρα. Απλά θέλω να γκρινιάξω λίγο και με αφορμή ενα συμβάν, παραθέτω την ιστορία... Case study: Θελω να στειλω ενα πεταλακι στην Θεσ/κη μεσω ιδιωτικης μεταφορικης. Το σκεπτικο: Ιδιωτικη μεταφορικη καλη, ευελικτη, εξυπηρετικη, γρηγορη. Δημοσιο αργο. Βιωμα, προϋπηρεσία, χρήσιμες γνώσεις γνώσεις: Από Γερμανία με ιδιωτική μεταφορική έρχονται ολόκληρες κιθάρες, ενισχυτές, αρμόνια ή και τρένα με αρμόνια και κιθάρες με 20 ευρω. Και αν μάλιστα η τιμή τους ξεπερνά τα 300 ευρώ το κόστος της μεταφοράς το επωμίζεται όλο το μαγαζί. Άρα το να μεταφέρεις δεν μπορεί να είναι κάτι πολύ ακριβό. Θεωρία: Μια νταλίκα ή ένα αεροπλάνο καίει περισσότερη βενζίνη, λάστιχα, λάδια, κάνει περισσότερη ώρα, απασχολεί πιο πολύ ώρα τον οδηγό, περνάει τελωνεία, διόδια, τρώει μια ζαμπονοτυρόπιτα παραπάνω κλπ από την Γερμανία μέχρι την Ελλάδα, παρά από το να μη βγει καθόλου από την Ελλάδα. Άρα η μεταφορά δεν μπορεί ΣΙΓΟΥΡΑ να είναι και πάαααρα πολύ πιο ακριβή από το να συνεχίσει και να φτάσει Γερμανία (αντιπαρέρχομαι εδώ την πλήρως λανθασμένη καραμέλα του ότι αν μια νταλίκα δε σταματήσει Θεσ/κη αλλά συνεχίσει και περάσει Αλβανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Γερμανία έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λιγότερο κόστος σε βενζίνη, λάδια, λάστιχα, φθορά, τελωνεία, διόδια, μισθούς, απλά και μόνο επειδή έκαναν δήθεν χοντρική συμφωνία με το Θωμά. Οι Ταχυδρομικές στις συμφωνίες τους δεν μπαίνουν μέσα. Να δουλεύουν οριακά ναι. Να χάνουν όχι). Εκτίμηση: Ότι σε 2 λεπτά θα έχω τελειώσει. Έχω το πεταλάκι. Είναι στο σωστό κουτάκι. Είναι γενικώς προστατευμένο. Ξέρουν τη δουλειά. Ξέρω τη δουλειά. Έχω τα λεφτά. Έχω τη διεύθυνση, το όνομα, τα τηλέφωνα. Ξέρω που είναι οι τιμές για αποστολή από το Θωμά ενός τρένου γεμάτου ενισχυτές για πάρτι μου (20-25 ευρω), ξέρω ότι η Θεσ/κη είναι δίπλα. Μιλάω τη γλώσσα. Πόσο περιέργα μπορεί να είναι τα πράγματα; Βάζω το πεταλάκι σε ένα κουτί από πεταλάκια (άλλο). Το παραγεμίζω και με κάτι χαρτοπετσέτες και πάω. Το συμβάν: - Γεια σας - Το πετάλι. Να πάει. - Είναι ευθραστό; - Τι εννοείτε; - Να. Σπάει αν πέσει από δω? Και μου δείχνει ρε παιδιά το ύψος του πηγουνιού της. 1.50 χοντρικά. - Ο,τιδηποτε αν πέσει κυρία μου από τα 2μ εκτός ρούχων θα έχει κίνδυνο να σπάσει. Από καρέκλα, ασπίδα, βαράκια γυμναστικής, τανκς έως και μπάλα κατεδαφίσεων από χάλυβα θα πάθει έστω και κάποια αμιχή αν πέσει από αυτό το ύψος. - Άρα είναι εύθραστο. - Είναι σιδερένιο. Με μη κινητά μέρη. Αλλά και ο Γούλβεριν σε μια ταινία είχε φάει μια κλωτσιά που τον σήκωσε ψηλά 2μ και όταν έπεσε χτύπησε το κεφάλι του και έμεινε λιπόθυμος. - Κύριε, δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε. Το έχετε λοιπόν αμπαλάρει ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ; Γιατί εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη. - Πως θα πέσει τότε από τα 2μ αν δεν έχετε εσείς την ευθύνη, αφού εγώ θα σας το δώσω τώρα και δεν έχει ακόμα πέσει; - Μπορεί να πέσει στη διαδρομή. - Εγώ θα το πάω Θεσ/κη; - Όχι. Εμείς. - Άρα πώς δεν έχετε την ευθύνη αν πέσει από τα 2μ στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/κη; Και ποιος την έχει. - Εσείς κύριε την έχετε αν πέσει. Γιατί δεν το έχετε αμπαλάρει. - Το έχω αμπαλάρει. Είναι σε θήκη σαν αυτή που ήρθε από τη Γερμανία χωρις να πέσει από 2μ, αυτή που βγάζει το εργοστάσιο και έχω βάλει και κάτι χαρτοπετσέτες μέσα για να μην κουνιέται και να μην έχει κραδασμούς. - Αν εσείς λοιπόν πιστεύετε ότι αρκεί τότε εμείς το στέλνουμε, αφού εσείς έχετε την ευθύνη. - Μα από 2μ τι να κάνει μια χαρτοπετσέτα; Και μέσα σε τανκ να το είχα βάλει αν το αφήσετε να πέσει από τον 2οροφο μιας πολυκατοικίας μπορεί κάτι να χαλάσει. - Τι να σας πω....θέλετε να μη το στείλουμε; - Θέλω να προσεξετε να MH το αφήσετε να πέσει από τα 2μ και θελων να ΜΗΝ εχω εγώ την ευθύνη για ό,τι κάνετε στο πεταλακι μου οσο ειναι μαζι σας και οχι μαζι μου και αφου σας πληρωνω για τη μεταφορα - Αυτό δε γίνεται. - Ωραία. Συσκευάστε το με κάποιο αμπαλάζ, συσκευασία που να αντέχει την πτώση από τα 2μ. - Δεν συσκευάζουμε εμείς κύριε. Είναι δικό σας χρέος. - Μα που να ξέρω εγώ τι συσκευασία να κάνω; Μπορεί να πρέπει να το ρίξετε από τα 4μ και να μην τα καταφέρω - Δεν ΠΡΕΠΕΙ κύριε. Αλλά μπορεί να τύχει. Αγοράστε μια συσκευασία για δέματα κατάλληλη για το πόσο ευπαθές είναι το δέμα σας. - Έχετε κάποια, τώρα εσείς που ξέρετε τι είναι το δέμα, και από πόσο ψηλά ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΧΕΙ να πέσει (με ευθύνη δική μου); - Εμείς δεν πουλάμε συσκευασίες. - Αρα έτσι και αλλιώς ούτε έχετε κάτι να το προστατεύσει, ούτε και πουλάτε ούτε και τα συσκευάζετε. - Μάλιστα κύριε. - Ωραία, τότε να σας πληρώσω για να έχω την ευθύνη αν σας πέσει από τα 2μ να φταίω εγω. - Εντάξει κύριε. - Πόσο κάνει; - Ποιός θα πληρώσει κύριε, ο παραλήπτης ή εσείς; - Τι ρόλο παίζει; - Μπορεί να μην είναι ίδιες οι τιμές, κύριε. - Πως ξέρει η νταλίκα ποιός πληρώνει και καίει λιγότερη βενζίνη; - Είναι θέμα συμφωνιών, κύριε. - Ποιοί με ποιούς; - Εμείς με κάποιον από σας. Αν έχουμε μια συμφωνία με τον παραλήπτη για πιο φτηνές τιμές και πληρώνει αυτός, θα του έρθει φτηνότερο. Η με σας. - Εμείς δεν έχουμε συμφωνία μαζί σας....οπότε μπορείτε να μου πείτε μια τιμή; - [κοιτάει κατάλογο] 11... - Για Θεσ/κη είπα. Όχι εξωτερικό. - Μάλιστα. Είναι το μινιμουμ για τον μικρότερο δυνατό όγκο και βάρος. - Γενικά πάει με το βάρος και τον όγκο; - Μάλιστα. - Άρα αυτή είναι η απολύτως φτηνότερη τιμή που πετυχαίνει στην εταιρεία σας ξέμπαρκος ιδιώτης αποστολέας για Θεσ/κη; - Μάλιστα. - Ευχαριστώ, ορίστε λοιπόν το πακετάκι. Έτσι, έστειλα (ελλείψη χρόνου, όρεξης, ιδεών και εναλλακτικών) με την ιδιωτική μεταφορική που δεν αμπαλάρει και δεν πουλάει υλικό συσκευασιών, ένα πεταλακι στην Θεσ/κη, σε ενα αμπαλαζ (το εργοστασιακό κουτάκι) σαφώς ανεπαρκες για πτωση απο 2μ, με δική μου ευθύνη για την τυχόν πτώση που θα συμβεί στη διαδρομή στο πετάλι μου από ΤΡΙΤΟ άνθρωπο, και το πλήρωσα και 11... που είναι η απολύτως φτηνότερη τιμή (για τον μικρότερο όγκο και βάρος). Ρε παιδιά όλα αυτά σας φαίνονται λογικά; Και μόνο που σκέφτομαι ότι θα εμφανιστεί τώρα κάποιος στα σχολια και θα πει οτι σφάλλω και ειμαι υπερβολικος και θα μιλησει για τους μη ελέγξιμους κίνδυνους των αστάθμιτων παραγόντων, όρια ευθύνης, αερογραμμες, πρακτορεια, νταλικερηδες, thrid parties, outsourcing, subcontractors, αντασφάλιση, cargo insurance policy και θα είναι βαθιά πεπεισμένος ότι οι κλωτσιές του μεταφορέα ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΚΑΛΗΣ ΠΑΝΟΠΛΙΑΣ/ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ/ΑΜΠΑΛΑΖ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΑϊΔΙ ΣΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ 11... ΛΟΓΩ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ (θα με κλωτσαγε και για λιγοτερα δηλαδη αν ειχα προσυμφωνησει του αναθεσω χοντρικα να μου ριχνει πολλα κλωτσιδια) θα νιώθω ήδη καλύτερα! My love for you is ticking clock, Berserker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Πες μου αλήθεια πως η συνομιλία που έγραψες είναι ακριβώς αυτή που έκανες. ;D Γενικά πάντως σε οποιαδήποτε αποστολή, επωμίζεσαι την ευθύνη για το αν σπάσει το αντικείμενο, έχοντάς το πακετάρει κατάλληλα. Βέβαια, εάν παραλάβεις από μεταφορική κάτι σε κακή κατάσταση, επιτόπου έχεις το δικαίωμα να τους διασύρεις για να σε αποζημιώσουν. 'Εχει γίνει επανειλημμένα τέτοιο σενάριο και μ εμένα και την οικογέννειά μου για διάφορες αποστολές και παραλαβές με κούριερ. Για την ακρίβεια αν δε τσακωθείς με τον κούριερ δεν περνάει καλά η μέρα ;D (Που να αρχίσουμε για τις ώρες παραλαβής και τη συνέπεια :) ) Επίσης και σε ΕΛΤΑ πληρώνεις εξτρά εάν θέλεις το πακέτο να αντιμετωπισθεί ως εύθραυστο και φυσικά δε φέρουν καμία ευθύνη εάν εσύ στείλεις κάτι κακώς πακεταρισμένο και στη διαδρομή πέσει ή πάθει ότιδήποτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
evris Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Πες μου αλήθεια πως η συνομιλία που έγραψες είναι ακριβώς αυτή που έκανες. ;D Η συνομιλια ηταν αυτη. Οχι κατα γραμμα, αλλα αυτη. Με Γουλβεριν και με ολα. Γενικά πάντως σε οποιαδήποτε αποστολή, επωμίζεσαι την ευθύνη για το αν σπάσει το αντικείμενο, έχοντάς το πακετάρει κατάλληλα. Και οταν μεταφερουν εμενα με το αεροπλανο, πακεταρομαι καταλληλα με το δικο μου προσωπικο αλεξιπτωτο και ειναι δικη μου η ευθυνη αν πεσω απο τα 2μ η τα 2κμ και δεν αντεξει το αμπαλαζ μου; My love for you is ticking clock, Berserker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Η συνομιλια ηταν αυτη. Οχι κατα γραμμα, αλλα αυτη. Με Γουλβεριν και με ολα. Ε ρε να μουν μπροστά. Είσαι θεός χαχαχαχαχαχ Και οταν μεταφερουν εμενα με το αεροπλανο, πακεταρομαι καταλληλα με το δικο μου προσωπικο αλεξιπτωτο και ειναι δικη μου η ευθυνη αν πεσω απο τα 2μ η τα 2κμ και δεν αντεξει το αμπαλαζ μου; Βασικά οι αποσκευές σου πχ σε αεροπλάνο, σε καλύπτει η αεροπορική εταιρία, να μη χαθούν και να μη σπάσει η βαλίτσα. Το περιεχόμενο ότι πάθει πρόβλημά σου. Πληροφοριακά για όποιον δεν το ξέρει, εάν παραλάβεις βαλίτσα σπασμένη, επιτόπου πας στο αντίστοιχο γραφείο της εταιρίας, εκεί κοντά στα απωλεσθέντα συνήθως, το δηλώνεις και ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου δώσουν ολοκαίνουρια βαλίτσα. Κάνεις τη δήλωση και σε χ καιρό (μπορεί και 1 2 μήνες αντικαθίσταται.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Αν δεν κάνω λάθος κάθε ταχυμεταφορική έχει στο website της τους όρους αποστολών. Τσέκαρε μερικές να δεις τι γράφουν για ευθύνη και ασφάλιση του δέματος και μέχρι τι ποσό. Τυπικά ξέρω οτι αν αυτό που στέλνεις δεν έχει κάποιο τιμολόγιο προς απόδειξη αξίας τότε ασφαλίζεται μέχρι 150 Ευρώ αν το επιλέξεις (don't quote me on this). Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
evris Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Ε ρε να μουν μπροστά. Είσαι θεός χαχαχαχαχαχ Βασικά οι αποσκευές σου πχ σε αεροπλάνο, σε καλύπτει η αεροπορική εταιρία, να μη χαθούν και να μη σπάσει η βαλίτσα. Το περιεχόμενο ότι πάθει πρόβλημά σου. Πληροφοριακά για όποιον δεν το ξέρει, εάν παραλάβεις βαλίτσα σπασμένη, επιτόπου πας στο αντίστοιχο γραφείο της εταιρίας, εκεί κοντά στα απωλεσθέντα συνήθως, το δηλώνεις και ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου δώσουν ολοκαίνουρια βαλίτσα. Κάνεις τη δήλωση και σε χ καιρό (μπορεί και 1 2 μήνες αντικαθίσταται.) Καταπληκτικο. Λες και ο σκοπος ηταν να μεταφερθει η βαλιτσα. - Εσπασε? Αποτυχαμε στην αποστολη μας Φριτς. Αντικατασταση της βαλιτσας αμεσως. - Γιαβολ! Εσπασαν τα πραγματα μεσα στη βαλιτσα, αρχηγε. - Η βαλιτσα πες μου Φριτς. Πως ειναι η βαλιτσα; - Μια χαρα αρχηγε. Μικροεκδορες αλλα θα ζησει. - Ενταξει, ηρεμησα.... τα μεσα της δεν νοιαζουν κανεναν. My love for you is ticking clock, Berserker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
evris Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Αν δεν κάνω λάθος κάθε ταχυμεταφορική έχει στο website της τους όρους αποστολών. Τσέκαρε μερικές να δεις τι γράφουν για ευθύνη και ασφάλιση του δέματος και μέχρι τι ποσό. Τυπικά ξέρω οτι αν αυτό που στέλνεις δεν έχει κάποιο τιμολόγιο προς απόδειξη αξίας τότε ασφαλίζεται μέχρι 150 Ευρώ αν το επιλέξεις (don't quote me on this). Τι ομως σημαινει αν το επιλεξω? Εγω επελεξα να τους το εμπιστευθω και να τους πληρωσω να το πανε στην αλλη πλευρα οπως το βρηκαν. Να μη το σπασουν. Να το αμπαλαρουν. Να μην το κλωτσησουν. Να το ασφαλισουν αυτοι. Να το αντικαταστησουν με ενα ιδιο. Να εχουν εκτιμητη προιοντων. Δε με νοιαζει στην τελικη. Ειναι μερος της δικης τους δουλειας. Για μενα ειναι μαυρο κουτι. Μπαινει πεταλακι Αθηνα, βγαινει Θεσ/κη. Ιδια κατασταση. Εχετε τρελλαθει ρε και σας εχουν πεισει οτι αυτο ειναι το λογικο? My love for you is ticking clock, Berserker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Βασικά όντως ο σκοπός είναι να μεταφερθεί η βαλίτσα, το δέμα, το οτιδήποτε. Σου λέει εξ αρχής πως είναι ευθύνη σου να το πακετάρεις σωστά και να πάει. Δε ξέρω δε με προβλημάτισε ποτέ σαν θέμα ιδιαιτέρως... Τόσο παράλογο είναι; Έχεις δικαίωμα όταν παραλάβεις ένα δέμα από μεταφορική και δεις ότι δεν είναι σε καλή κατάσταση αμέσως να τους πεις ότι δεν το δέχεσαι και να τους δώσεις την ευθύνη για ότι έπαθε, εάν ο αποστολέας έχει εγγυηθεί ότι το στέλνει σε καλή κατάσταση. Κάπως έτσι το ξέρω εγώ. Τώρα το να συγκρίνεις μεταφορικά με τον Thomann και με έναν ιδιώτη σε ιδιώτη νομίζω είναι εντελώς αστείο. Όντως αν κάνει ο άλλος συμφωνία ότι θα στέλνει μεγάλους όγκους και ποσότητες από οτιδήποτε, μπορεί να πετύχει χαμηλότερες τιμές, αλλά όχι για ένα μεμομωνένο αντικείμενο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Υπάρχει ολόκληρος διεθνής κανονισμός για το baggage handling, θα το βρείτε σε οποιοδήποτε site αεροδρομίου ή αεροπορικής. Αξίζει να το τσεκάρετε να ξέρετε τα δικαιώματά σας εκ των προτέρων. Τι ομως σημαινει αν το επιλεξω? Εγω επελεξα να τους το εμπιστευθω και να τους πληρωσω να το πανε στην αλλη πλευρα οπως το βρηκαν. Να μη το σπασουν. Να το αμπαλαρουν. Να μην το κλωτσησουν. Να το ασφαλισουν αυτοι. Να το αντικαταστησουν με ενα ιδιο. Να εχουν εκτιμητη προιοντων. Δε με νοιαζει στην τελικη. Ειναι μερος της δικης τους δουλειας. Για μενα ειναι μαυρο κουτι. Μπαινει πεταλακι Αθηνα, βγαινει Θεσ/κη. Ιδια κατασταση. Εχετε τρελλαθει ρε και σας εχουν πεισει οτι αυτο ειναι το λογικο? Να σου δώκω μερικά παραδείγματα που δεν θα φέρουν ευθύνη και θα συμφωνήσεις; α. Ένα φορτηγό φορτωμένο με ΚΑΠΛΑΜΑ ΡΟΥΦΗΧΤΟ τρακάρει το φορτηγό για Ξεσσαλονίκη. Πάει το πεταλάκι. β. Το φορτηγό κυκλοφορεί με ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ στην Ξεσσαλονίκη μετά από Ολυμπιακός-ΜΠΑΟΚ 5-0. Πάει το πεταλάκι. γ. Ένας αόματος παππούς με το Τζιπτσερόκι τρακάρει το τοπικό φορτηγάκι διανομής και το κάνει λαμαρίνες. Πάει το πεταλάκι. δ. Με το global warming ο Γκοτζίλα καταλήγει στο λιμάνι της Ξεσσαλονίκης αντί την Η-απονία. Επιδίδεται σε κυνήγι ταχυμεταφορικών που μεταφέρουν πεταλάκι από Αθήνα. Πάει το πεταλάκι. Προς θεου δεν δικαιολογώ την συμπεριφορά, αντιθέτως έπρεπε να σου εξηγήσει τους όρους και τις συνθήκες της εταιρίας καλύτερα (και σαν ύφος εννοείται αλλά και συ δεν τα πας πίσω στο τσίγκλισμα ;) ). Στην τελική αν δε σ'αρέσουν οι όροι τους πας σε άλλη εταιρία 8) Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2009 evris είσαι να αρχίσουμε να εκπαίδεύουμε ταχυβρωμικά περιστέρια; Πολύ πιό φτηνά, αρκετά πιό σίγουρα, σαφώς λιγότερες ΚΑΔ*. *(κλωτσιές ανα δέμα) LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση