marathon Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Ο μετρονόμος από την άλλη είναι περιοριστικός γιατί ο ρυθμός του κομματιού δεν μένει σταθερός σε όλη την διάρκειά του. Εκτός από περιοριστικός είναι και σπαστικός. Φτιάξε μια λούπα με έτοιμα drums με (περίπου) τις αλλαγές που θέλεις για να οδηγήσεις τον Drummer. Που ξέρεις...μπορεί με το πέρασμα του χρόνου να κάνεις τέλεια drumloops και να καταλάβεις ότι δεν χρειάζεσαι τον "άχρηστο" που δεν μπορεί να κρατάει το ίσο... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vangelisorfas Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Νομίζω το πιο σωστό είναι το εξής: 1) Γράφεις στο σπίτι σου μία κιθάρα στο cubase πρόχειρα. Η κιθάρα θα πρέπει να παίζει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πάνω στον μετρονόμο και χρησιμοποιείται απλά για να "δείχνει" τα μέρη του κομματιού στον ντράμμερ. 2) Πας με αυτή την κιθάρα στο studio όπου ο ντράμμερ γράφει επάνω της αυτό που πρέπει να παίξει! ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ 3) Μετά παίρνεις τα track του ντράμμερ και τα πηγαίνεις πάλι πίσω σπίτι σου και τα περνάς στο Cubase 4) Στο σπίτι σου πλέον γράφεις τον μπασίστα, ο οποίος ακούει τα ηχογραφημένα τύμπανα 5) Στο σπίτι σου πλέον γράφεις και τους υπόλοιπους μουσικούς οι οποίοι ακούν τα ηχογραφημένα μπασοτύμπανα! Αυτή είναι η πιο σωστή σειρά και η πιο οικονομική λύση!!! :) www.okband.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Κάποια στιγμή είχα ένα προγραμματάκι που λεγόταν Band in A Box. Μπορούσες να ορίσεις μέτρα και είδος μουσικής. Νομίζω έιναι καλό για να έχεις ένα βασικό υπόβαθρο για να ηχογραφήσεις την πρώτη κιθάρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
crisk Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Εφ' όσον δεν έχετε ηχοπετάσματα για τις καμπίνες γιατί δεν δοκιμάζετε κιθάρα και μπάσο connect.Απ' τα ακουστικά σας θα ακούτε ο ένας τον άλλο και θα γράφετε live που είναι ότι καλύτερο. Μπορείτε να κάνετε re-amping μετά.Αντί για μετρονόμο μπορείτε να ετοιμάσετε ένα step sequencer track που θα περιέχει όλες τις αλλαγές σε ρυθμούς ,ταχύτητες κ.λ.π και δεν θα σας επηρεάζει παίζοντας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marble Field Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Όσο για τον μεταβλητής ταχύτητας μετρονόμο: Στο μενού Project--->Tempo Track (Ctrl+T) μπορείς να προγραμματίσεις ότι αλλαγές θες στο τέμπο του κομματιού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Εφ' όσον δεν έχετε ηχοπετάσματα για τις καμπίνες γιατί δεν δοκιμάζετε κιθάρα και μπάσο connect.Απ' τα ακουστικά σας θα ακούτε ο ένας τον άλλο και θα γράφετε live που είναι ότι καλύτερο. Μπορείτε να κάνετε re-amping μετά.Αντί για μετρονόμο μπορείτε να ετοιμάσετε ένα step sequencer track που θα περιέχει όλες τις αλλαγές σε ρυθμούς ,ταχύτητες κ.λ.π και δεν θα σας επηρεάζει παίζοντας. Re-amping είναι ένας όρος που τον πετυχαίνω που και που και δεν έχω ιδέα τι είναι και πως δουλεύει. Δώσε τα φώτα σου αν μπορείς. Επίσης το step sequencer track είναι κάτι που πρώτη φορά το ακούω (διαβάζω). Εντάξει, το παραδέχομαι, δεν έχω κάνει εξαντλητικό googling, διάβασμα των manual του cubase κ.τ.λ. Δώσε και εδώ τα φώτα σου αν δεν σου είναι κόπος. Το πρόβλημα με το googling, manual reading κ.τ.λ. είναι οτι μερικές φορές αναγκάζεσαι να διαβάσεις 1000 σελίδες για να κρατήσεις 10 και όταν υπάρχουν και τα καλά παιδιά του noiz (σας καλοπιάνω τώρα) που μπορούν να σε ξελασπώσουν, προτιμάς να γράψεις ένα post. Όσο για τον μεταβλητής ταχύτητας μετρονόμο: Στο μενού Project--->Tempo Track (Ctrl+T) μπορείς να προγραμματίσεις ότι αλλαγές θες στο τέμπο του κομματιού... Tempo track. Hmmm. I'll check it out. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 μετρονομος! Σπαστικός ξεσπαστικός, 3 με 6 λεπτά ειναι αυτα, ας τα ηχογραφήσετε σωστά. Επαγγελματίας δεν ειμαι, αλλα τα αυτιά μου έχουν ακούσει οτι παντα ηχογραφείται μια βασική και απλή φόρμα του κομματιού(με μετρονομο). Πάνω σε αυτη τη φόρμα ηχογραφείς ότι θέλεις εαν ξέρεις τι ακριβώς θέλεις. Όλοι όμως μετά θα πρέπει να πατήσουν πάνω στο groove του πρώτου track Που θα γράψεις. Εαν αυτο το 1ο track ειναι μια φλογέρα, τότε την κάτσαμε. Για αυτό, πρώτη δουλειά της μπάντας ειναι να συζητηθεί & να βρεθεί ΑΚΡΙΒΩΣ πως θα παιχτουν τα μέρη του τραγουδιού, το τι feeling & ρυθμο θα έχει κλπ. Γενικά όσο πιο κατασταλαγμένος εισαι πριν την ηχογράφηση, τόσο καλύτερη δουλεια (και λιγότερη) θα κάνεις. Έτισ γράφεις τον οδηγό σου που θα πρεπει να δίνει σωστές πληροφορίες ειδικά για τυχόν ιδιαίτερα σημεία του τραγουδιού. Μετά βάζεις τον ντράμερ σε ενα σκαμνακι να παίζει ακούγοντας τον οδηγό, μετα τον μπασίστα, και τελευταια την φωνή. http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
crisk Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Στο Re-amping παίρνεις το dry connect σήμα σου και το περνάς απ' όπου θες (πετάλια, εφέ, ενισχυτή κ.α) Βάζεις μπροστά στην καμπίνα σου ένα μικροφωνάκι και ηχογραφείς το wet σήμα.Αυτό βοηθάει να 1) επαναηχογραφείς σε ηψηλές εντάσεις ενισχυτή-καμπίνας που ως γνωστόν αποδίδουν καλύτερα 2) δεν ενοχλείς κανένα 3) κρατάς σχεδόν πάντα το dry σήμα για περαιτέρω επεξεργασία στη μίξη και 4)μπορείς να χειριστείς τα εφέ με τα δυο χέρια. Για το step sequencer track. Το κομμάτι μπορεί να ξεκινάει 4/4 στη πορεία να γίνεται 3/4, 9/8, 27/8 να αλλάζει τέμπο κ.α.Θα βοηθούσε να φτιάχνατε ένα custom track-οδηγό για τις αλλαγές αυτές με synth ή bass ήχους κάτι σαν arpeggiator δηλαδή που θα πατάτε όλοι πάνω και δεν θα ενοχλείστε ή θα επηρεαστείτε στο live παίξιμο.Η αλήθεια είναι ότι ο ήχοι του μετρονόμου και των drums από drum machines είναι λίγο σπαστικοί. Ελπίζω να βοήθησα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Ανοίγουν νέοι ορίζοντες μ' αυτά που μου λές. Απορίες.Το dry σημα (υποψιάζομαι εννοείς το σήμα όπως αυτό βγαίνει από την κιθάρα) πως το ηχογραφώ; Απευθείας στην κάρτα ήχου π.χ.; Μετά, αυτό πως το παιρνάω στον ενισχυτή, πετάλι κ.ο.κ.; Από κάποιο audio out της κάρτας ήχου ίσως; Αν είναι έτσι, δεν θα επηρεαστεί η ποιότητα/ηχόχρωμα σε σύγκριση με την απευθείας "επικοινωνία" ενισχυτή κιθάρας; Όλα αυτά βέβαια αν έχω καταλάβει καλά. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2009 λοιπόν αν η μπαντά δε γράφει λαιβ και ο ντραμμερ γραψει μόνος τους μόνο με οδηγο κιθάρα και χωρίς μετρονόμο .. μετά τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα.... για να γίνουν τα πραγματα πιο απλά ... προβάρεις με το ντράμμερ .. φιξάρετε τα bpm και το χρόνο του κοματιού...και στη συνέχεια δίνεις στο ντράμερ οδηγό κιθάρα με μετρονόμο .. το προβάρει αυτός ... το μαθαίνει και το γράφει ... τα παραπάνω σχετικά με το 2) Γράφονται τα ντράμς στο studio με τον ντράμερ να ακούει τις κιθάρες στα ακουστικά του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση