Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, killbill είπε Δεν έχει χρόνο η τραγουδίστρια για πρόβες! Άμα είναι τόσο καλή, να της γράφεις αυτά που πρέπει να τραγουδήσει σε παρτιτούρα, για να τα πει μία και έξω. Διαφορετικά αλλάζεις τραγουδίστρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Και πάλι η παρτιτούρα θέλει να τη μελετήσεις και θέλει χρόνο. Άσε που είναι και χρονοβόρο και πολύ δύσκολο να αποτυπώσεις την κάθε λέξη του στίχου σε νότες και αξίες και παύσεις... Όσο για το δεύτερο, δεν την αλλάζω με τίποτα!! Αν δεις φώτο της θα καταλάβαινες τι εννοώ! Δεν είναι μόνο φωνάρα αλλά είναι και μ....άρα! Το μόνο της ελάττωμα δεν έχει χρόνο για μελέτη Επεξεργασμένο 4 Απριλίου 2019 από killbill Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, killbill είπε Προτείνω το εξής: Έστω ότι έχω γράψει τα πάντα και μένουν τα φωνητικά. Οι τρόποι που αναφέρθηκαν παραπάνω, θα με καθυστερούσαν πάρα πολύ: Όταν θα κάνει λάθος η τραγουδίστριά μου, πρέπει να σταματήσω τον υπολογιστή που παίζει το προηχογραφημένο audio, να σβήσω το κομμάτι του track στα vocals που έγινε το λάθος, να το βάζω να παίζει λίγο πιο πίσω ώστε να μπει στο σωστό σημείο (αν καταλάβει που είναι αυτό, που αποκλείεται ) κλπ Αυτό με καθυστερεί αφάνταστα, και φανταστείτε ότι θα συμβαίνει πολύ συχνά στην ηχογράφηση. Αυτό που προτείνω εγώ είναι, τα φωνητικά να γραφτούν μόνα τους, ανεξάρτητα με τη συνοδεία μόνο ρυθμού και ενός πιάνου ή αρμονίου που θα παίζω εγώ εκείνη την ώρα. Θα ηχογραφώ μόνο τη φωνή και όχι το πιάνο ή το αρμόνιο. Καθώς παίζω εγώ πλήκτρα , αυτή τραγουδάει, και γράφω συνέχεια. Αν γίνει λάθος, δεν σταματάω την εγγραφή, συνεχίζει και γράφει και εγώ παίζω πάλι το σημείο στα πλήκτρα 2 και 3 και 10 φορές μέχρι να το πει σωστά. Δηλαδή κάνω εγγραφή όλη την πρόβα με τα λάθη κλπ. Μπορεί να τραγουδάω εγώ στίχο-στίχο, και αυτή μετά να τον επαναλάβει κάθε φορά. Ή μπορεί να της πω να πει 2 και 3 φορές την ίδια στροφή ή στίχο και στο τέλος να δω ποιο θα κρατήσω. Μετά παίρνω το track με τα φωνητικά και κρατάω μόνο τα σωστά μέρη, σβήνοντας τα λάθη και τη δική μου φωνή κλπ Τώρα, έχοντας γράψει εγώ (πριν απο μέρες) όλο το audio backing track παίρνω τα φωνητικά και το κουμπώνω πάνω τους, φροντίζοντας να πέφτουν στα σωστά μέρη. Πως σας φαίνεται; Χάλια μαύρα μου φαίνεται, τι σόι τρόπος ηχογράφησης είναι αυτός? Έχεις όλο το κομμάτι έτοιμο και μένουν μόνο τα φωνητικά. Ανοίγεις ένα κανάλι φωνής και το λέει όλο μέχρι το τέλος. Αν έχει κάνει κάπου λάθος ανοίγεις ένα 2ο κανάλι από κάτω και ξανατραγουδάει το συγκεκριμένο σημείο. Το κόβεις και το κολλάς στο από πάνω. Τέλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Χάρης Ο Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Βαζεις το cubase η οποιο άλλο daw εχεις, στο rec+ replay και αστο να γραψει εκατο φορες το τραγουδι. Μετα τα ακους και διαλέγεις, κοβεις. ραβεις κλπ. Δεν θελει κοπο, θελει τροπο. Βαλε και φωτο. Επεξεργασμένο 4 Απριλίου 2019 από Vartanis 1 Πρώην VARTANIS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Θέλω να γράψω τα πλήκτρα μου με κάρτα ήχου που έχει δύο inputs (steinberg ur22). Ποιός από τους παρακάτω είναι ο σωστός τρόπος; Κυκλώστε την σωστή απάντηση: 1) Δημιουργώ στο DAW δύο tracks mono και συνδέω τα L & R outputs από το keyboard με δύο TS καλώδια στα 2 inputs της κάρτας αντίστοιχα 2) Δημιουργώ στο DAW δύο tracks mono και συνδέω τα L & R outputs από το keyboard με δύο TRS καλώδια στα 2 inputs της κάρτας αντίστοιχα 3) Ανοίγω στο DAW ένα stero track και συνδέω τα L & R outputs από το keyboard με δύο TS καλώδια στα 2 inputs της κάρτας αντίστοιχα 4) Ανοίγω στο DAW ένα stero track και συνδέω τα L & R outputs από το keyboard με δύο TRS καλώδια στα 2 inputs της κάρτας αντίστοιχα Επεξεργασμένο 8 Απριλίου 2019 από killbill Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 8 Απριλίου 2019 Η πιό συνηθισμένη σύνδεση για την περίπτωσή σου είναι το 3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 Νόμιζα ότι τα TRS καλώδια είναι για stereo ηχογράφηση... Γιατί όχι TRS καλώδια? μήπως οι επιλογές (2) ή (4) καλύτερα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, killbill είπε Γιατί όχι TRS καλώδια? μήπως οι επιλογές (2) ή (4) καλύτερα; Μπορείς να μου πεις το γιατί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 Νόμιζα ότι για αρμόνιο χρησιμοποιείς TSR. ΤΕλικά με τα TSR τι όργανο συνδέεις; Τα μικρόφωνα θέλουν TS, η κιθάρα TS, τώρα μου λες και το αρμόνιο να το βάλω με TS. Εχω μπερδευτεί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2019 όλα αυτα αντιμετωπίζονται με λίγο διάβασμα ή γκουγκλάρισμα. Επίσης όλα τα όργανα και κάρτες έχουν ένα βασικό διάγραμμα σύνδεσης. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση