Προς το περιεχόμενο

Ενισχυτής για doom metal. Ποιόν να αγοράσω;


Snake

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια από τις μάρκες που χρησιμοποιείται, οι Orange (και οι Matamp κλπ. που μοιάζουν κάπως ηχητικά μιας και κάποτε ήταν οι ίδιοι ενισχυτές) έχουν πιο παραδοσιακά βίντατζ βρετανικά ηχοχρώματα. Βέβαια, δεν χρησιμοποιούνται μόνο σε αυτά τα είδη αλλά και σε πολύ διαφορετικά. Μερικά μοντέλα έχουν ωραία καθαρά κανάλια με μεγάλο headroom (ή και μικρό που παραμορφώνει όταν υπεροδηγείται), και άλλα ωραία gain κανάλια από crunch μέχρι χαμό στο ίσιωμα, πάντα όμως από τη σκοπιά του βίντατζ ήχου. Υπάρχει γενικά μια παρεξήγηση πως για να βγάλουμε τέτοιο ήχο πρέπει σώνει και καλά να τους παίζουμε ΠΟΛΥ δυνατά, ή πως δεν χρησιμοποιούνται ποτέ σαν απλοί καθαροί με πετάλια σε doom/stoner, αλλά και το ένα και το άλλο είναι μύθοι, όπως άλλωστε και το ότι η Orange είναι η μάρκα του stoner/doom.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

η ερώτηση η δική μου είναι, πως αντιδρούν όλα αυτά σε πολύ χαμηλά κουρδίσματα? Δεν παίζει τον σημαντικότερο ρόλο η καμπίνα? Σε κούρδισμα μέχρι Λα, η διαφορά 2x12 με 4x12 ακούστηκε στα αυτιά μου πολύ σημαντική. Όπως επίσης και μεταξύ 4x12 κιθάρας και 4x12 μπάσου. Δηλαδή, αν θέλεις να κατεβάσεις μέχρι Φα, τι φιλοσοφία ακολουθείς?

 

πάντως, το καλύτερο ήχο σε χαμηλά κουρδίσματα (ανεξαρτήτως μουσικού ύφους) τον έχω ακούσει από pod, ίσως επείδη φαίνεται να "αντιδρά" γρηγορότερα από κάτι παραδοσιακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα σου πρότεινα να μην σκέφτεσαι τόσο τι χρησιμοποιούν οι άλλοι (orange κλπ)... Σε σετ κεφαλή-καμπίνα οι 2 καλύτεροι για εμένα ήταν ENGL Fireball σε καμπίνα VOX και Diezel σε καμπίνα Mesa Boogie. Από κει και πέρα γνώμη μου είναι να κοιτάξεις κάτι που να έχει πολύ καλά καθαρά, έτσι ώστε όση βρώμα θες να την βγάλεις από τα πετάλια που θα χρησιμοποιείς. Ένα πολύ καλό πετάλι για αυτό που θες να βγάλεις ως ήχο νομίζω πως είναι ένα Ibanez fuzz (FZ7) συνδυασμένο με ένα Ibanez Screamer. Τώρα αφού σου είπα για πετάλια (που δεν ρώτησες) θα σου προτείνω κάποιους ενισχυτές που έχω ακούσει σε live από stoner (όχι doom) μπάντες και που τους γούσταρα πάρα πολύ...

http://www.thomann.de/gr/vox_ac15_cc1.htm

http://www.thomann.de/gr/fender_blues_junior_brown_tolex.htm

http://www.thomann.de/gr/fender_deluxe_vintage_modified.htm

http://www.thomann.de/gr/fender_hot_rod_deluxe.htm

Και περισσότερο όλων των παραπάνω θα πρότεινα αυτόν:

http://www.thomann.de/gr/peavey_classic_30.htm

Απίστευτος ενισχυτής με πάρα πολύ ωραίο ήχο και στα λεφτά σου... (ρίξε του ένα αυτί)

Οι 2 τελευταίοι ενισχυτές που θα σου πω δεν είναι στα λεφτά σου καινούριοι (και υπάρχουν μόνο σε reissue καινούριοι) αλλά ψάξε και ρώτα απόψεις (και τιμές για μεταχειρισμένους) για τους Fender Bassman '59 και Fender Twin Reverb '65 και. Είναι ενισχυτές που χρησιμοποιούν οι Monster Magnet και απλά τα σπάνε (για εμένα)...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ερώτηση η δική μου είναι, πως αντιδρούν όλα αυτά σε πολύ χαμηλά κουρδίσματα? Δεν παίζει τον σημαντικότερο ρόλο η καμπίνα? Σε κούρδισμα μέχρι Λα, η διαφορά 2x12 με 4x12 ακούστηκε στα αυτιά μου πολύ σημαντική. Όπως επίσης και μεταξύ 4x12 κιθάρας και 4x12 μπάσου. Δηλαδή, αν θέλεις να κατεβάσεις μέχρι Φα, τι φιλοσοφία ακολουθείς?

 

πάντως, το καλύτερο ήχο σε χαμηλά κουρδίσματα (ανεξαρτήτως μουσικού ύφους) τον έχω ακούσει από pod, ίσως επείδη φαίνεται να "αντιδρά" γρηγορότερα από κάτι παραδοσιακό.

 

Δεν το καταλαβαίνω αυτό... γιατί γρηγορότερα? Όλοι όσοι παίζουν τόσο απελπιστικά χαμηλά με τις κιθάρες τους χρησιμοποιούν λαμπάτους χωρίς κανένα πρόβλημα. Η χρήση της καμπίνας βέβαια είναι απαραίτητη όχι μόνο για να δώσει τις τόσο χαμηλές συχνότητες με καλή παρουσία και απόκριση, αλλά και για να παραμείνουν (στο κατά δύναμιν) "κοφτερές" και όχι σαν κιμάς από μια οpen back λύση. Κουρδίσματα σε φα δεν βλέπω να υπάρχουν (http://en.wikipedia.org/wiki/Seven-string_guitar#Solidbody_electric_seven-string_guitars), τα πιο χαμηλά είναι σε λα. Δεν έχει και νόημα γιατί υπάρχει και ο καημένος ο μπασίστας κάπου εκεί μέσα στα τόσο χαμηλά κι απύθμενα μπάσα της αβύσσου... ;D

 

Συμφωνώ απόλυτα με τον Funky Bassman. Οποιοσδήποτε ενισχυτής (και όχι μόνο τα "μουράτα" ονόματα) μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αρκεί να ικανοποιεί τον κιθαρίστα το distortion που θα παίρνει, είτε από τον ίδιο, είτε από πετάλια. Κι εγώ έναν από τους πιο εκπληκτικούς stoner-doom ήχους τον έχω ακούσει από μια low tuned σε ντο... στρατ (!) επάνω σε αυτό:

 

594869.jpg

 

επί αυτού (AC 30):

 

Vox.gif

 

Εϊναι βεβαίως τρελά ανορθόδοξος συνδυασμός (ούτε καν μου είχε περάσει από το μυαλό όταν εγώ δοκίμαζα το πεταλάκι), αλλά απλά αποδεικνύει πως πολλές φορές το να μένεις μακριά από "κανόνες" βγάζει πολύ πιο ενδιαφέροντα και πρωτότυπα αποτελέσματα από την πεπατημένη. Υπάρχουν βέβαια και κοφτεροί μπασάτοι ήχοι στο είδος, αλλά επίσης και πολύ χαλαροί και λασπεροί (δίνοντας και το όνομά τους- sludge - σε ένα από τα εν λόγω υποστυλ). Άλλοι μάλιστα χρησιμοποιούν αποκλειστικά hot και active μαγνήτες, άλλοι όχι... το Α και το Ω είναι ο πειραματισμός.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σαν κιμάς από μια οpen back λύση

σωστή περιγραφή.  :)

 

μιλάω για ήχο τύπου meshuggah, οι οποίοι παίζουν σε φα με 8χορδες και νομίζω πως τα τελευταία 2 album (Catch33 και obZen) είναι αποκλειστικά με Line6. Ούτε σε videο, ούτε ζωντανά μπόρεσα να εντοπίσω καμπίνες.  ??? Έχω δει άλλες μπάντες σε αυτό το "βάθος" που η κιθάρα πάει κατευθείαν PA και έχει ο κιθαρίστας dedicated monitor μπροστά του. Όσο για το μπάσο, νομίζω πως ακολουθεί και αυτό την πτώση στα συχνοτικά τάρταρα (αλήθεια, με τι χορδές?).

 

λέγοντας γρηγορότερα, εννοώ αντι-sludge.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους Meshuggah δεν το ήξερα, κι επίσης ούτε αυτά: http://en.wikipedia.org/wiki/Eight-string_guitar#The_Eight-string_Electric_guitar Είναι στα υπόψιν όμως να βρω οπωσδήποτε το Destroy Erase Improve γιατί διάβασα πρόσφατα πως είναι ένα από τα πιο πρωτότυπα και καθοριστικά metal albums που έχουν βγει, και προτεινόμενο από τον Steve Wilson των Porcupine Tree σε όλους ανεξαιρέτως τους κιθαρίστες...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστή περιγραφή.   :)

 

μιλάω για ήχο τύπου meshuggah, οι οποίοι παίζουν σε φα με 8χορδες και νομίζω πως τα τελευταία 2 album (Catch33 και obZen) είναι αποκλειστικά με Line6. Ούτε σε videο, ούτε ζωντανά μπόρεσα να εντοπίσω καμπίνες.  ??? Έχω δει άλλες μπάντες σε αυτό το "βάθος" που η κιθάρα πάει κατευθείαν PA και έχει ο κιθαρίστας dedicated monitor μπροστά του. Όσο για το μπάσο, νομίζω πως ακολουθεί και αυτό την πτώση στα συχνοτικά τάρταρα (αλήθεια, με τι χορδές?).

 

λέγοντας γρηγορότερα, εννοώ αντι-sludge.  ;D

 

Όντος οι meshuggah για τα live τους χρησημοποιουν Line 6 Vetta II amplifier Heads κατευθείαν στο PA. Ούτε πετάλια ούτε τπτ.

 

Τώρα στο στούντιο είναι αλλη ιστορία.

.o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μπαντάρα και νομίζω πως όλοι οι δίσκοι τους αξίζουν. Το Destroy είναι trademark-δίσκος. Αγαπημένο μου το Catch 33 (είναι στην ουσία ένα κομμάτι).

 

check:

http://www.scribd.com/doc/6375990/Recasting-Metal-Rhythm-and-Meter-in-the-Music-of-Meshuggah

 

sorry για τα offtopic

 

Τώρα στο στούντιο είναι αλλη ιστορία.

 

φαντάσου την διαδικασία σύνθεσης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλεον οι meshuggah εχουν παει με axe-fx  ;)

στην vetta-era χρησιμοποιουσαν 2 vetta ο καθενας για live και απο πεταλια το tc integrated preamp σαν high-pass filter απ οσο ξερω  ;)

studio, για το obzen συγκεκριμενα, χρησιμοποιησαν, με τα λεγομενα τους παντα, vetta με rectifier simulation και 4 guitar track hard panning (4L+4R)

 

-=Dream Within A Dream=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  *****Διαβάστε προεραιτικά*****

 

Από πετάλια ευτυχώς έχω βρεί το καταλληλότερο κατά τη γνώμη μου γι'αυτό που θέλω. Το fz-2 της boss. (το αγόρασα από ebay γιατί η παραγωγή του έχει σταματήσει.) Στο 2ο post μου ύπάρχει και το video με το demo του. Έχει 2 λειτουργίες για fuzz: μια κανονική και μια extreme!  8).. και οι 2 στο κλίμα της stoner doom (ή stoner rock με το gain στα χαμηλα). Παράγει ήχο αλά Electric wizard (έχω διαβάσει ότι το χρησιμοποιούν):

http://www.youtube.com/watch?v=XWHplp10kQM

 

    Φοβερό, με έκανε να αγαπήσω τη stoner κ το συνιστώ σε όλους τους οπαδούς του είδους, ειδικά της stoner-doom. Καλύτερο από τα αντίστοιχα που έχω δοκιμάσει..  Μονο ebay όμως.. Eπίσης έχει μια τρίτη λειτουργία για boost παραμόρφωσης η οποία κάνει θαύματα στις χαμηλές συχνότητες (και ενώ το πεταλάκι λέγεται fuzz-2 εδώ έχουμε παραμόρφωση χωρίς fuzz). Οπότε όταν παίζω oτιδήποτε άλλο σε doom εκτός stoner χρησιμοποιώ τη 3η λειτουργία και απογειώνεται ακόμα και ο 30άρης marshall μου. (Δυστυχώς στο cover που έστειλα στο 2ο πόστ δεν το χρησιμοποιώ :( για να το ακούσετε)

   

    *****Τέλος προεραιτικού διαβάσματος*****

   

    Για να μη τα πολυλογώ.. Έχω βρεί ολο τον υπόλοιπο εξοπλισμό που χρειάζομαι για τον ήχο που θέλω. Απλά καταλαβαίνω ότι 30αρης marshall σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να παράγει με δύναμη/ένταση τις χαμηλές συχνότητες που επιδιώκω. Γι'αυτό άλλωστε δημιούργησα και το θέμα: Γιατί σε ό,τι έχει να κάνει με ενισχυτή άνω των 400ων ευρώ (και σαυτές τις τιμές βρίσκονται tubes, λάμπες, καμπίνες κλπ..) έχω αν όχι ολική, σοβαρή άγνοια!!.

 

  Χμμμ...  Απ'όσα έχω διαβάσει στο net και απο τα σχόλια σας (για τα οποία ακόμη μια φορά σας ευχαριστώ) αρχίζω και σκέφτομαι περισσότερο την αγορά κεφαλής + καμπίνας παρά ενός λαμπάτου combo ή ενισχυτή tube. Επειδή έχω λίγο "μαύρα μεσάνυκτα" στο ζήτημα:

    Καταρχάς, θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος συνοπτικά, πως ταιριάζει η κεφαλή με μια καμπίνα (ή περισσοτερες; Γίνεται απ'όσο ξέρω). Δηλάδη, πόσα watt πρέπει να είναι η κεφαλή και πόσα watt η καμπίνα/ες που είναι αντίστοιχα συνδεδεμένη/ες σε αυτήν; (για να μπορεί να "σηκώνει" τις καμπίνες). Υπάρχουν σετ καμπίνες για συγκεκριμένες κεφαλές; Γιατί απ'ό,τι ξέρω κάνουν διάφορους συνδυασμούς.

    Ακόμη, έστω ότι αποφασίζω να προβώ σε μια τέτοια αγορά (βυθίζοντας πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη). Η "οικονομική" λύση της κεφαλής κ μιας καμπίνας 2x12'' θα μου "κάνει" τη δουλειά;.. 'Η θα χρειαστώ κάτι πιο μεγάλο; (γι'αυτό που ζητώ)

    Μια άλλη σκέψη μου είναι να συνδυάσω μια 1x12'' και μια 1x15'' (για να παίρνω περισσότερες χαμηλές) αντί για 2x12''.. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; (ο συνδυασμός δηλαδή).. Θα άξιζε; Θέλει extra εξοπλισμό; (ο συνδυασμός πάλι). Αν ναι, τί; Βγάζουν ακόμη εταιρίες 1x15''; Επειδή οι περισσότερες 1x15'' που είδα ήταν καμπίνες για μπάσο ή ήταν παλαιά μοντέλα.. 

  Συγγνώμη που γίνομαι κουραστικός :(.. Κοντεύουμε ομως στο τέλος του τούνελ!! :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου