allobarr Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Το ύψος των poles στην φωτό ισχύει εαν ολόκληρος ο μαγνήτης είναι ρυθμισμένος παράλληλα με το σώμα? Αν τον έχουμε λίγο πιο σηκωμένο απο την πλευρά των τυλιχτών, λογικα τον φέρνουμε παράλληλα με το σώμα πριν ρυθμίσουμε τα poles, σωστά? Επειδή βαριέμαι να το δοκιμάσω ρωτάω. κύριε μπίχλα, πάλι δεν υπάρχουν κανόνες, αλλά αν έχεις τον μαγνήτη σηκωμένο από την μεριά των μπάσων χορδών, η μι θα είναι πιο κοντά στον πόλο της από ότι η λα και ακόμα περισσότερο η ρε..αυτό μπορεί να βολέψει η όχι ανάλογα την περίπτωση.. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Είχα δει πριν απο χρόνια ένα "κουτάκι" που ήταν κάτι μεταξύ, κουρδηστήρι και κάτι σαν φασματογράφος και η δουλειά του ήταν αυτή που λέτε εδώ, δηλαδή να φέρνει σε τέλεια ισσοροπία την έξοδο απ'τους μαγνήτες στα pole pieces. Αν κάποιος θυμάται πως ακριβώς λέγεται.... Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mkm Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Πάντως μια τέτοια ρύθμιση σε μαγνήτη που δεν μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος, όπως ο P-90 με dog ears (δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλοι που δεν ρυθμίζεται το ύψος), είναι λίγο πολύ απαραίτητη https://www.noiz.gr/community/forums/topic/20838-diy-custom-mkm-guitar/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Babtua Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 υπάρχει κάποιος rule of thumb που να λέει π.χ. "αν θες περισσότερα πρίμα, ανέβασε τους αντίστοιχους πόλους λίγο"; Γενικά, όσο πιο κοντά είναι ο πόλος στην αντίστοιχη χορδή, τόσο μεγαλύτερο volume θα έχεις από αυτή τη χορδή, αλλά με ταυτόχρονη ελάττωση του sustain της (και μέχρι το extreme των wolftones). Από αυτό το τελευταίο με το sustain, μπορούμε ασφαλώς να υποθέσουμε ότι επηρεάζεται ιδιαίτερα το sustain των υψηλότερων αρμονικών, αφού έχουν λιγότερη ενέργεια από την τονική και το damping τους γίνεται γρηγορότερα. Άρα έχουμε ελάττωση των πρίμων της χορδής - ή για την ακρίβεια αύξηση των μπάσων, αφού έχουμε μεγαλύτερο output γενικά, αλλά στα πρίμα εξισορροπείται από το αυξημένο damping. Αρβύλες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KTStillDrunk Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Οι πόλοι των μαγνητών στους humbucker ΔΕΝ είναι ρυθμίσιμοι! :o Προσοχή μην χάσετε καμιά βίδα.... ;D Δεν νομιζω να μην ειναι ρυθμισιμοι....Τελος παντων καλυυτερα να το ψαξει ο καθενας για τους δικους του μαγνητες.. Για τις ρυθμισεις δεν υπαρχει γενικος κανονας...Ειναι πιο πολυ του "βλεποντας και κανοντας"..Οι μονοι κανονες ειναι οτι τα Poles δεν πρεπει ναι εξέχουν πανω απο 1/8 της ιντσας δηλ.~0,31cm απο το καπακι του μαγνητη και να μην βρισκονται κατω απο την επιφανεια του καπακιου... Προσωπικα νομιζω οτι πρεπει να αρχισουμε την ρυθμιση απο τα poles εχοντας flat τους μαγνητες και μετα να ρυθμισουμε το υψος των μαγνητων. I Am The Lizard King...I Can Do Anything Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Οι πόλοι των μαγνητών στους humbucker ΔΕΝ είναι ρυθμίσιμοι! :o Δεν είναι κανόνας αυτός... Αντιγράφω από την περιγραφή της Dimarzio για τον Bluesbucker: "The coil with the 6 adjustable slotted poles is the "hot" coil. The coil with the solid poles is along for the ride to cancel hum and look cool. Since one coil is doing most of the work," και του SD για τον Full Shred: "Double rows of Allen screw pole pieces help fine tune the high end, leaving a tone that's fat and chunky, yet perfectly defined for speed riffs. Gives tonal control in high-gain situation. Less aggressive than an SH-6 Distortion. More articulate than an SH-5 Custom. Comes with four-conductor hookup cable." When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
J.B. Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Λόγω του ότι οι 3 μπάσες είναι πιο χοντρές από τα 3 καντίνια ο μαγνήτης θα πρέπει να είναι πιο ψηλά κάτω από τα καντίνια ώστε η απόσταση του από την κάθε χορδή να είναι παραμένει η ίδια (θα έχει ελαφριά κλίση δηλ και δεν θα είναι παράλληλος με το σώμα της κιθάρας). Για τα pole pieces τώρα προκειμένου πάλι να έχουμε ομοιομορφία στην ένταση του ήχου αυτά θα πρέπει να ακολουθούν το radious της ταστιέρας, εφόσον βέβαια αυτά μπορούν να ρυθμιστούν σε ύψος (όπως βέβαια η γέφυρα αλλά και το nut). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Δεν είναι κανόνας αυτός... Nαι εννοειται.... είχα στο μυαλό μου παραδοσιακούς humbucker... πχ PAF. Οι οποίοι δεν είναι σχεδιασμένοι για να ρυθμίζονται οι πόλοι. Βέβαια, όποιος θέλει πειραματίζεται... ;) Ωστόσο, ο Βluesbucker δεν είναι "παραδοσιακός" humbucker.... στην ουσία είναι single coil... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Για τα pole pieces τώρα προκειμένου πάλι να έχουμε ομοιομορφία στην ένταση του ήχου αυτά θα πρέπει να ακολουθούν το radious της ταστιέρας, εφόσον βέβαια αυτά μπορούν να ρυθμιστούν σε ύψος (όπως βέβαια η γέφυρα αλλά και το nut). ...πράγμα που ΔΕΝ γίνεται στις εικόνες του πρώτου ποστ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2009 Όχι τα pole pieces δεν έχουν σχέση με το radius της ταστιέρας, αλλά με το τί χορδές χρησιμοποιείς. Οι τυλιχτές χορδές ακούγονται διαφορετικά απο τις plain. Kαι όσο πιο χοντρή είναι η χορδή, τυλιχτή ή μη, τόσο πιο δυνατά ακούγεται. Eδώ ένας Strat με staggered pole pieces... προσοχή είναι για τυλιχτή G... Aν προσέξετε οι Ε και Α είναι πιο χαμηλά απο τις G και D, ο μαγνήτης της Β είναι ο πιο χαμηλός από όλους. Αν ήταν και για plain G, ο μαγνήτης της G θα έπρεπε να είχε το ίδιο ύψος με της Β.... δεν έχετε προσέξει σε Strat vintage ή reissue με staggered μαγνήτες που η G ακούγεται πιο δυνατά από όλες; Αυτό συμβαίνει, επειδή ο κάτοχος χρησιμοποιεί σετ χορδών με plain G. To '60 εκτός του ότι η G ήταν τυλιχτή, οι χορδές γενικά ήταν χοντρές και τα προβλήματα "ακούγονταν" πιο εύκολα.... γι'αυτό και ο Leo χρησιμοποίησε διαφορετικά ύψη μαγνητών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση