Gear Acquisition Syndrome Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Α και προς θεού, δεν είμαι υπερμαχος κανενός. Αλλα αφου καποιοι καλοί άνθρωποι, σαφώς πιο εμπειροι απο μας, δίνουν ορισμένες συμβουλές, τοτε δεν χάνουμε τπτ απο το να τις δοκιμάσουμε 8) .o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Πάντως για metal/stoner/drop tunings κλπ, και ειδικά στο σφίξιμο των μπάσων κανένα tube screamer δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα BSM RM Metal (high gain treble booster). Γενικότερα μάλλον με οποιόδήποτε καλό Treble Booster. Εδώ που τα λέμε τα TS δεν σφίγουν καν τα μπάσα. Απλά στενεύουν τον ήχο δίνοντας έμφαση στα μεσαία και κομπρεσσαρουν απίστευτα. Έτσι προσθέτουν παρουσία και κάνουν το παίξιμο ευκολότερο πράγμα που κάνει το soloing ευκολότερο. Eπίσης πλέον είναι το πιο χιλιοχρησιμοποιημένο, ισοπεδωτικό και γι αυτό κατά τη γνώμη απόλυτα βαρετό εφέ κιθάρας στον πλανήτη Γη. Το πιο πιστό στο original κατά τη γνώμη μου είναι το TS808 της ΜΑΧΟΝ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Να και ένα παράδειγμα χρήσης από τον Andy NEVERMORE-DEAD HEART IN A DEAD WORLD: Custom Built 7 String Guitar loaded with EMG 707 pickups. The guitars were routed into a Ibanez TS-9 Tube Screamer that was used as a signal boost. The settings on the TS-9 were: Drive: 9 O'Clock Tone: 10 O'Clock Level: 12 O'Clock This was fed into the amp that was used on all of the rhythm and leads. The amp used was a Mesa Boogie (2 Channel) Dual Rectifier that was straight from the box. The Mesa Recto was routed into a Marshall 1960B 4X12 Cab with the stock 75 Celestions they have. Settings on the Mesa Recto were: Silicon Diode Setting Bold Setting Red (Modern) Channel Treble: 11.30 Mids: 10 O'Clock Bass: 11.30 Gain: 12:30 Presence: 12.30 Master: 10 O'Clock There were 4 tracks of rhythm, with 2 tracks being panned 100% left and right, and the other set being panned 80% left and right. There was no compression, limiting, etc…only a slight touch of EQ used. Two Shure SM-57's were used for recording, one on the center of the cone about an inch away. This was the approximate's denoted by Andy Sneap previously. Βέβαια εδώ λέει ότι το χρησιμοποιούσαν σαν signal boost αλλά whatever... Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gear Acquisition Syndrome Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 BSM RM Metal (high gain treble booster). Αυτό θέλω πολύ να το δοκιμάσω.Αλλά δεν εχει τύχει ακόμα.Που θα μου παεί....... 8) .o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 όλα γίνονται αν μένεις Αθήνα και έχεις χωροχρόνο... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gear Acquisition Syndrome Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Δυστυχός όχι.Άλλα ένα ταξιδάκι στο χωροχρόνο θα με έψηνε ;D ;D ;D ;D ;D .o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 αυτό? http://www.xotic.us/effects/rc_booster/ "The best characteristic of this booster is to have no character at all." βέβαια, δεν νομίζω να θεωρείται Tubescreamer. edit: Λάθος, μάλλον ψάχνεις το αντίθετο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Για τον Sneap πάντος και το TS και πολλά αλλα μπορείς να βρεις και εδω http://noise101.wikidot.com/pro-tips που αναλυει εν μέρη την τεχνική του. Πολύ ενδιαφέρον! Αν και εδώ δεν καταλαβαίνω τι εννοεί με το "level at 0"... μάλλον σε ίδιο vol level με τον ενισχυτή. Andy says "Get a tube screamer and use with gain down, tone according to taste, and level at 0. Will tighten all that muddy low end nicely. Use gain from pedal tiny bit, then use mainly amp gain." Η γοητεία του συγκεκριμένου σχήματος είναι ότι απλώς χρειάζεσαι ένα ταπεινό tube screamer που δεν είναι ούτε κάτι δύσκολο να βρείς ούτε κάτι πανάκριβο. Αυτό και μόνο αρκεί για να το δοκιμάσει κάποιος. Νάτος και ο Richardson http://www.ultimatemetal.com/forum/andy-sneap/258421-eq-rhythm-guitars-mixdown.html Το λινκ δεν λέει κάτι για ts (εκεί εγώ!!! μου εξάψατε την περιέργεια). Η γοητεία του συγκεκριμένου tip δεν είναι αυτή που λες, γιατί τίποτα δεν αναιρεί το υψηλό (έως πολύ υψηλό) κόστος του υπόλοιπου εξοπλισμού, πχ. μιας καλής μέταλ κιθάρας, ενός καλoύ Diezel-Rivera-Dual Rect., του rack gear, του υπόλοιπου στουντιακού εξοπλισμού κλπ. Η γοητεία έγκειται στην "ανορθόδοξη" χρήση ενός μηχανήματος που έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον σε μουσικά είδη που έχουν τόση σχέση με το μέταλ όσο η Άντζελα Δημητρίου με το ντανταϊσμό. Πάντως για metal/stoner/drop tunings κλπ, και ειδικά στο σφίξιμο των μπάσων κανένα tube screamer δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα BSM RM Metal (high gain treble booster). Γενικότερα μάλλον με οποιόδήποτε καλό Treble Booster. Εδώ που τα λέμε τα TS δεν σφίγουν καν τα μπάσα. Απλά στενεύουν τον ήχο δίνοντας έμφαση στα μεσαία και κομπρεσσαρουν απίστευτα. Έτσι προσθέτουν παρουσία και κάνουν το παίξιμο ευκολότερο πράγμα που κάνει το soloing ευκολότερο. Eπίσης πλέον είναι το πιο χιλιοχρησιμοποιημένο, ισοπεδωτικό και γι αυτό κατά τη γνώμη απόλυτα βαρετό εφέ κιθάρας στον πλανήτη Γη. Ένα καλό ts δεν κομπρεσσάρει (δλδ μπορεί να το κάνει αλλά δεν είναι απαραίτητο). Ένα ακόμη καλύτερο μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει αναπόσπαστο και always on τμήμα του κιθαριστικού ήχου χωρίς απώλεια των δυναμικών. Επίσης, το λεγόμενο "σφίξιμο" των μπάσων δεν αποτελεί στην ουσία σφίξιμο αλλά περιορισμό του ανεξέλεγκτου μπασαρίσματος από καμπίνες κλπ. Ακόμη, δε θα έκανα σύσταση treble booster για στόνερ/μέταλ γιατί πάμπολλοι από τους ενισχυτές που χρησιμοποιούνται στα είδη αυτά είναι αρκετά έως πολύ λαμπεροί... Αυτό το BSM που αναφέρθηκε χρησιμοποιείται επάνω σε ενισχυτή που έχει ήδη distortion (κάτι για το οποίο συζητάμε)? / Το RC δεν είναι TS, δεν το έχω δοκιμάσει όμως ποτέ σε μέταλ σετάπ. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Το λινκ δεν λέει κάτι για ts (εκεί εγώ!!! μου εξάψατε την περιέργεια). Η γοητεία του συγκεκριμένου tip δεν είναι αυτή που λες, γιατί τίποτα δεν αναιρεί το υψηλό (έως πολύ υψηλό) κόστος του υπόλοιπου εξοπλισμού, πχ. μιας καλής μέταλ κιθάρας, ενός καλoύ Diezel-Rivera-Dual Rect., του rack gear, του υπόλοιπου στουντιακού εξοπλισμού κλπ. Η γοητεία έγκειται στην "ανορθόδοξη" χρήση ενός μηχανήματος που έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον σε μουσικά είδη που έχουν τόση σχέση με το μέταλ όσο η Άντζελα Δημητρίου με το ντανταϊσμό. Το έβαλα απλά και μόνο γιατί αναφέρθηκε ο Richardson, όχι ότι λέει κάτι για ts. Υποτίθεται ότι ενισχυτή και κιθάρα έχεις ήδη και σχετικά καλά και τα δύο γιατί αλλιώς να το πω όπως οι Αμερικάνοι crap in crap out. Τι να σου κάνει ένα ts αν παίζεις με μια Aria σε ένα Marshall solid state 15άρι. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2009 Ακόμη, δε θα έκανα σύσταση treble booster για στόνερ/μέταλ γιατί πάμπολλοι από τους ενισχυτές που χρησιμοποιούνται είναι αρκετά έως πολύ λαμπεροί... Αυτό το BSM που αναφέρθηκε χρησιμοποιείται επάνω σε ενισχυτή που έχει ήδη distortion? Τα treble boosters γενικά δεν προσθέτουν τόσο πολλά πρίμα. Εντάξει βέβαια δεν θα τα έβαζα μπροστά απο έναν silverface... Τα κλασικά treble boosters (το RM Metal είναι mod του 1969) είναι ουσιαστικά fuzzοειδή (πολύ πιο tube like από ένα Fuzz Face λόγω του ενός μόνο τρανζιστορ γερμανίου που περιέχουν) πετάλια που προστίθενται στο gain του ενισχυτή. Παρ'όλα αυτά ένας παλιός boogie π.χ (Mark II) πιθανόν να έχει πρόβλημα με ένα υψηλό σήμα στην είσοδό του. Kατά την προσωπική μου άποψη μόνο κάποια distortions ακούγονται καλύτερα σε καθαρό ενισχυτή. Βέβαια είναι και θέμα μουσικού είδους. Αν παίζεις SRV ή Alt. Country αλλάζει το θέμα... Το συγκεκριμένο το έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία τόσο σε Mesa Studio 22+ όσο και με το JCM800. Παρόλο που δεν παίζω metal ή stoner. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση