Προς το περιεχόμενο

Κατασκευή ραδιοφωνικού στούντιο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βάψε τα κουμπιά των volume κόκκινα ;D ;D ;D

Χωρίς πλάκα, δες και αυτές τις λύσεις με fader*

http://www.thomann.de/gr/phonic_am_442_d.htm

http://www.thomann.de/gr/behringer_xenyx_1204_fx.htm

Εγώ επιμένω οτι είναι καλύτερα κονσόλα παρά μείκτης.

 

 

*Τα fader της behringer Απο τη σειρά Xenyx στις κονσόλες και τους νέους DM μείκτες, είναι φτιαγμένα απο την Panasonic με ειδική παραγγελεία απο την Behringer.

 

Πάω για ύπνο τα λέμε το πρωί.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το οτι προτείνω behringer είναι καθαρά ενδεικτικό, υπάρχουν και άλλες εταιρίες που βγάζουν τα ίδια κονσολάκια (φασόν Grin) με άλλο ταμπελάκι Grin Grin και προφανός με καλύτερο ήχο.

 

από που το συμπέρανες αυτό? μύρισες τα νύχια σου?

I am chasomeritus and Goal Keeper

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Σε ένα ραδιοφωνικο στουντιο όταν υπάρχει self operation είναι πολυ πιθανό ο dj/παρουσιαστής να μην είναι και ηχολήπτης. Γι αυτό αποφευγονται τα πολλά κουμπάκια. Ακόμα και στις επαγγελματικές υλοποιήσεις, τα μόνα κοντρολ που υπάρχουν είναι μια σειρά fader.  

 

Αν επίσης χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή για πηγή όλης της μουσικής και τη μείξη της, τότε χρειάζεστε την μικρότερη κονσόλα ή μείκτη που να έχει:

 

1.Τουλάχιστον μια είσοδο στέρεο line σε fader

2.Τουλάχιστον 2 εισόδους mic σε fader

 

Μείκτες με περισσοτερες από μια εισοδους μικροφώνου δεν υπάρχουν. Αρα επιλεξτε μια μικρη κονσολα στα χρηματα σας που δεν θα σας ζαλίζει.

 

Τα μικρόφωνα αν είναι πανω από 2 πρέπει να είναι κοντα στον ομιλητή. Οταν ανοιγετε και τα 4 θα εχετε προβλήματα φασης (αστο καλυτερα). Οπότε παρτε 2. Επειδή καταλαβαίνω ότι αυτο που κανετε είναι με πολύ περιορισμενο budget, και δεν τιθεται θεμα ραδιοφωνικών προδιαγραφών, πάρτε όσο καλύτερα μπορεί να σηκώσει η τσέπη σας, (σαν αυτα που σας προταθηκαν παραπάνω), συν ένα μείκτη ακουστικών.

 

ΥΓ Προς odis13: Σε αυτες τις υλοποιήσεις να σου πω ότι οι εταιρίες που αναφέρεις  δεν ήταν ποτε πρωτοπόρες και απλά ακολουθούν το trend. Και αυτό ειναι η Κινα. Οι μια απο την Κορέα και η άλλη από την Αγγλία. Το αν υπάρχει reverse engineering εγω προσωπικα δεν το ξέρω αλλά γνωρίζω από ιστορία (λογω ηλικίας) και την ομοιότητα της Behringer με Mackie. Οι Samson και Soundcraft δεν απέχουν πολύ και επίσης μιλάμε για μια εταιρεία (Behringer) τετοιων διαστάσεων που το R&D είναι σημαντικό τμήμα της. Ολες δε οι υλοποιήσεις σε αυτα τα μεγεθη είναι πανω σε μια πλακετα, οπότε δεν υπάρχουν discrete components που θα αντέξουν περισσότερο. Σε αυτη την κατηγορία προσπαθουν να προσφέρουν περισσότερα με όσο δυνατόν λιγοτερα χρηματα. Νομιζω;

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από που το συμπέρανες αυτό? μύρισες τα νύχια σου?

Αν κάνεις μία βόλτα σε μαγαζιά ή sites θα δεις πόσες "ίδιες" κονσόλες υπάρχουν με μόνες εξωτερικές διαφορές, τα knobs, το χρώμα και τα ταμπελάκια.

Απο μέσα είναι κατά 60-70% ίδια με τις διαφορές να παίζουν στην ποιότητα των υλικών, όπου και διαμορφώνουν την τιμή.

Για παράδειγμα δες κονσόλες της Tapco, Behringer, Phonic, T.Bone(thomann) και σύγκρινε.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω κι εγώ γιατί το χα πάντα απορία:

 

στο ραδιόφωνο όταν έχει μουσική ("χαλί") και μιλάει και ο άνθρωπος πώς ανεβοκατεβαίνουν οι εντάσεις; το κάνει αυτός που μιλάει; γίνεται αυτόματα; ο ηχολήπτης δε νομίζω να προλαβαίνει, ε;

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστος yameth. Σε αυτο που συνεχιζω να κολαω εγω (και που φυσικα μια A/B δοκιμη μπορει να με πεισει για το αντιθετο) ειναι η αισθηση που αφηνει το hardware μερος της κονσολας. Ειχα διαφορα προιοντα behringer κατα καιρους και τα περισσοτερα, αν και κανανε αξιοπρεπως τη δουλεια τους (ειδικα αναλογιζομενος το κοστος τους) δινανε μια αισθηση φτηνοκατασκευης. Στα input jacks που δεν τα ενιωθες πολυ στερεα, τα knobs ηταν λιγο iffy...Μακαρι οι κονσολες τους να ειναι οντως καλυτερες και να ειναι πραγματικα ιδιες με αυτες της soundcraft.

 

Σε αυτη την κατηγορία προσπαθουν να προσφέρουν περισσότερα με όσο δυνατόν λιγοτερα χρηματα.

 

Kαι βεβαια. Απλα λεω οτι εγω προσωπικα, για τη συγκεκριμενη χρηση , θα συμβιβαζουνα με μια κονσολα ιδιου κοστους που θα μου προσφερει λιγο λιγοτερα features αλλα σε λιγο καλυτερη ποιοτητα, ετσι ωστε να μην εχω την αξιοπιστια συνεχως στο κεφαλι μου.

 

Το καλο ειναι οτι τετοιες κονσολιτσες κυκλοφορουν και σε πολλα μαγαζια εδω στην Ελλαδα, απο καταστηματα μουσικων ειδων μεχρι καταστηματα οπως το πλαισιο. Μπορεις να κανεις μια βολτα και αν δεις οτι η Behringer σαν hardware οντως δεν υστερει σε τιποτα απο αλλες πιο "επωνυμες" τοτε go for it.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω κι εγώ γιατί το χα πάντα απορία:

 

στο ραδιόφωνο όταν έχει μουσική ("χαλί") και μιλάει και ο άνθρωπος πώς ανεβοκατεβαίνουν οι εντάσεις; το κάνει αυτός που μιλάει; γίνεται αυτόματα; ο ηχολήπτης δε νομίζω να προλαβαίνει, ε;

Παλαιότερα υπήρχε πάνω σε ραδιοφωνικές κονσόλες ένα κουμπάκι που έγραφε talk-over το πατούσες και η ένταση της μουσικής έπεφτε στο προεπιλεγμένο (μέσο knob) επίπεδο.

Πλέον το talk-over γίνετε αυτόματα στις νέες κονσόλες και ενεργοποιήτε απο το σήμα που θα πάρει απο το μικρόφωνο.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα να το συνοψίσουμε λιγάκι γιατί χάθηκα. Να πάρουμε μίκτη ή κονσόλα? Τι θα ήταν καλύτερο? Με αυτά που διαβάζω μάλλον η κονσόλα... Να πάρουμε 2 large diagram μικρόφωνα τύπου http://www.thomann.de/gr/behringer_c1_grossmembran_studiomikrofon.htm

? Το Phantom power χρειάζεται?

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα να το συνοψίσουμε λιγάκι γιατί χάθηκα. Να πάρουμε μίκτη ή κονσόλα? Τι θα ήταν καλύτερο? Με αυτά που διαβάζω μάλλον η κονσόλα... Να πάρουμε 2 large diagram μικρόφωνα τύπου http://www.thomann.de/gr/behringer_c1_grossmembran_studiomikrofon.htm

? Το Phantom power χρειάζεται?

Ναι, μιλάμε για κονσόλα και τα C-1 είναι μια χαρά, έχω ένα και το χρησημοποιούσα σε on-line ραδιοφωνικές εκπομπές και έχει πολύ καθαρό ήχο για φωνή.

Phantom σίγουρα χρειάζεται, όπως και σε όλα τα πυκνωτικά μικρόφωνα.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου