Προς το περιεχόμενο

λιγα βαττ τσιτα vs πολλα βαττ χαμηλα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιζει να τον δωσω θα δειξει αλλα τον πλεξι δυσκολα θα τον αποχωριστω...δεν προκειται να βρω κατι αναλογο στα 10 βαττ...

 

το ιδιο ισχυει και για τα μεγαφωνα ετσι?

 

Τι είναι αυτο που προτιμάς στον plexi το καθαρό του ή το βρώμικο? BTW ποιός έχει θάψει τον champion? είναι τρελό ενισχυτάκι.

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τα 2 μου αρεσουν πολυ...ενταξει εκει γινεται δουλεια λογω attenuator κατι παλευεται...το προβλημα παντως το εντοπιζω με τα μεγαφωνα πιο πολυ...οι ενισχυτες δειχνουν πιο ζωντανοι με 1x12 παρα με 4χ12 στις εντασεις που παιζω...

 

οσο για τον τσαμπιον εχω διαβασει σχολεια του στυλ τενεκεδενιος ξερος ηχος κλπ...

 

εχω μετα απο ψαξιμο καποια μηχανηματακια στη λιστα μου και σιγα σιγα θα την ψαξω την δουλεια...

 

vox ac4tv

blacκstar 5watt

fender pro junior

jet city 333 20 watt

 

οπως και να χει τον πλεξι επειδη ειναι και συλλεκτικος(randy rhoads) θα τον κρατησω..και ton twin μαλλον απλα θα αρχισω να την ψαχνω με 1χ12 καμπινες...και βλεπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω οτι το μέγεθος του μεγαφώνου πρέπει να είναι ανάλογο της έντασης και οτι για περισσότερο όγκο στην ίδια ένταση είναι καλύτερο να χρησιμοποιούνται περισσότερα μεγάφωνα (πχ 2χ10)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με παραξενευει που εχω ξοδεψει μια περιουσια σε ΗΙ-END μηχανηματα  και τελικα τα φθηνοτερα κανουν καλυτερα την δουλεια τους...σε μικρο χωρο εννοειται...και με παραξενευει που πολλοι εχουν βγαλει μαπα πολλα απο αυτα τα ενισχυτακια και ιδιαιτερα τον τσαμπιον και αν ερθουν να τον δοκιμασουν με ενα καλο πολυεφφε θα παθουν πλακα...αυτο με παραξενευει καθως και οι πολλες προτροπες σε πολλα θεματα για μεγαλες καμπινες ,μεγαλυτερο headroom Κλπ στην ουσια χωρις νοημα οταν μιλαμε για μηχανηματα δωματιου...ενταξει σιγουρα καποια κεφαλια 100αρια δεν υπαρχουν σε μικροτερες εκδοσεις βλεπε πλεξι αλλα κακως τελικα προτεινονται με 4χ12...

 

Απόλυτα φυσιολογικό μου φαίνεται. Πρέπει να το έχουμε πει τουλάχιστον εφτά εκατομμύρια φορές στο φόρουμ αλλά δεν γίνεται αντιληπτό σε όλους, τουλάχιστον όχι πριν το διαπιστώσουν και οι ίδιοι. Επίσης, εγώ δεν έχω βγάλει κανένα από αυτά τα "ενισχυτάκια" μάπα, και ποτέ δεν έχω προτείνει 4x12 για κάτι πέρα από σκηνή που θα γίνεται πανικός. Και οι πλέξι δεν είναι όλοι στα 100 βατ... αυτοί οι δυο είναι αντίστοιχα στα 18 και o άλλος στα 20:

 

http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=1974X

http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=2061X

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τα 2 μου αρεσουν πολυ...ενταξει εκει γινεται δουλεια λογω attenuator κατι παλευεται...το προβλημα παντως το εντοπιζω με τα μεγαφωνα πιο πολυ...οι ενισχυτες δειχνουν πιο ζωντανοι με 1x12 παρα με 4χ12 στις εντασεις που παιζω...

 

οσο για τον τσαμπιον εχω διαβασει σχολεια του στυλ τενεκεδενιος ξερος ηχος κλπ...

 

 

Τελικά το τι θεωρεί ο καθένας "τενεκεδένιο" είναι μεγάλη ιστορία, πάντως δεν νομίζω ότι όλοι όσοι βγάλαν άχρηστο τον champion τον έψαξαν αρκετά (και δεν έχει και πολλά να ψάξεις ο άτιμος).

 

Αν πέσει ποτέ στα χέρια σου το hellbender της Rothwell (κατα τύχη ή όχι), τσεκάρισέ το πάνω στον Pro ή τον champion. Θα εκπλαγείς ευχάριστα παίζοντας λίγο με τις ρυθμίσεις για plexi-like ήχο απο μικρό ενισχυτή, και ειδικά fender.

 

Αργύρης

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο περι ογκου σε περισσοτερα μεγαφωνα τουλαχιστον στα δικα μου αυτια δεν παιζει...μου φαινονται τα πολλα μεγαφωνα αναιμικα ενω το ενα τουλαχιστον για την ενταση που παιζω μου ακουγεται πιο punchy,το νιωθω να παλλεται ρε παιδι μου πως το λενε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα απο την αλλη δεν μου φαινεται περιεργο το να ακουγονται τα ακριβα οργανα (εν προκειμενω ενισχυτες) χειροτερα απο τα φτηνα, οταν αυτα χρησιμοποιουνται με λαθος τροπο (εν προκειμενω σε λαθος μερος δηλαδη στην κρεββατοκαμαρα μας )

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο περι ογκου σε περισσοτερα μεγαφωνα τουλαχιστον στα δικα μου αυτια δεν παιζει...μου φαινονται τα πολλα μεγαφωνα αναιμικα ενω το ενα τουλαχιστον για την ενταση που παιζω μου ακουγεται πιο punchy,το νιωθω να παλλεται ρε παιδι μου πως το λενε...

 

...και το κλειδί βρίσκεται στην υπογραμμισμένη φράση σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι αν σου αρέσει το saturation των τελικών στον ήχο σου. Προφανώς σου αρέσει, και εδώ που τα λέμε δεν είσαι και ο πρώτος στην ιστορία της ηλεκτρκής κιθάρας ;) (Από τους πρώτους που τσιτώναν τους ενισυχτές και βάζαν μικρόφωνα μακριά ήταν ο Clapton)

 

Γιατί π.χ. ο princeton θεωρείται ενισχυτής για ηχογράσηση; Γιατί ο koch των 22w λέγεται studiotone; Και γιατί έχει γεμίσει ο κόσμος με ενισχυτές 5W;

Γιατί έναν μικρό τον ανοίγεις μέχρι να βρεις τη χροιά που σου αρέσει, ενώ τον μεγάλο τον ανοίγεις μέχρι να ακούνε όλοι στο στάδιο...

Τα πολλά βατ βγήκαν σε εποχές  που τα pa ήταν από ανύπαρκτα έως αναξιόπιστα. (και δεν υπήρχαν και τόσες πολυκατοικίες  ;D) Σήμερα δεν είναι τόσο χρήσιμα.

Αλλά πρέπει να πουλήσουν κι αυτοί. Για αυτό και στις συναυλίες έχουν άδειες 4Χ12 και ο ήρωάς μας μπορεί να παίζει και με καναν champ κρυμμένο :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου