theoctapus Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Βασικά έχω τον e570 προενισχυτή της Engl (αρκετά γκάζια) ο οποίος έχει μια engl first quality ως V1. Η συγκεκριμένη λυχνία υποτίθεται ότι είναι καλή αλλά σε σχέση με αυτές που συζητούνται εδώ δεν ξέρω. Κι άλλες ερωτήσεις (μια μια μου έρχονται). Τι είναι καλύτερο, όλες ίδιες ή mix and match; Αν π.χ. βάλω μια high gain στην θέση V1 και στην V2 μια χαμηλότερου gain, το συνολικό gain θα μειωθεί και αν ναι σε τι βαθμό; Είναι εφικτό να πάρεις το καλύτερο από διαφορετικούς κόσμους (high gain, χαμηλός μικροφωνισμός, ζωντανός ήχος κ.τ.λ.) αναμιγνύοντας λυχνίες; Δεδομένου ότι η πιο ευαίσθητη στον μικροφωνισμό είναι η V1, ποιός συνδυασμός είναι καλύτερος; Μια χαμηλού μικροφωνισμού και χαμηλότερου gain (αφού είναι συνήθως μεγέθη ανάλογα) ως V1 και μια high gain ως V2 ή τούμπα; Που βρίσκεται ο Jimmy Hoffa; Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Ανάλογα με τον ήχο που θέλεις θα βάλεις και την ανάλογη λυχνία. Δεν υπάρχουν καλές και κακές λυχνίες. Το καλύτερο είναι να δοκιμάζεις και να κρατάς αυτή που σου αρέσει. Αλλά αυτό για τους περισσότερους είναι λίγο δύσκολο μιας και κοστίζει. Η 2η λύση είναι να ψαξεις για όσα πιο πολλά reviews μπορείς στο internet... Εδώ ανοίγει και ένα άλλο θέμα. Αξίζει να αλλάξει κανείς όλες τις προενισχύτριες ή αρκεί μόνο την πρώτη αφού είναι και η σημαντικότερη; Όλες οι προενισχύτριες, σημαντικές είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Όλες οι προενισχύτριες, σημαντικές είναι. Τώρα μας σκότωσες γιατί το κόστος ανεβαίνει, στην δικιά μου περίπτωση, τέσσερις φορές. Τι γίνεται όμως με την προσέγγιση mix and match; Τα αρχικά ερωτήματα 2α και 2β παραμένουν αναπάντητα (επιμένω εγώ). Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Τι εννοείς mix & match? Διαφορετικές σε κάθε σημείο και όχι όλες ίδιες? Σίγουρα είναι καλύτερα γιατί βάζεις σε κάθε σημείο αυτή που σου αρέσει καλύτερα. 2α) Η αλλαγή της λυχνίας εισόδου σε έναν τελικό με μια "καλύτερη", θα επηρεάσει τον ήχο και πως; Αν ειναι "καλύτερη" θα επηρεάσει τον ήχο ως προς το "καλύτερο"! ;D 2β) Αν ναί, ποία προτείνετε για αυτήν την χρήση και τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει; Η απάντηση είναι... Ανάλογα με τον ήχο που θέλεις θα βάλεις και την ανάλογη λυχνία. Δεν υπάρχουν καλές και κακές λυχνίες. Το καλύτερο είναι να δοκιμάζεις και να κρατάς αυτή που σου αρέσει. Αλλά αυτό για τους περισσότερους είναι λίγο δύσκολο μιας και κοστίζει. Η 2η λύση είναι να ψαξεις για όσα πιο πολλά reviews μπορείς στο internet... ...και να πάρεις αυτή που πιστεύεις ότι ταιριάζει σε αυτό που θέλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Όταν λέω mix & match εννοώ διαφορετικές λυχνίες σε διαφορετικές θέσεις. Τέσπα, η συζήτηση εξελίσσεται σε "όλα είναι σχετικά", "ανάλογα το γούστο", "εμπιστεύσου τα αυτιά σου", "δεν υπάρχει καλό ή κακό" κ.α. και μάλλον λογικό είναι αφού είναι λίγο δύσκολο to point your finger σε κάτι συγκεκριμένο. Πάντως αν έχει κάνει κάποιος αλλαγή σε διαφορετικού τύπου λυχνία στον ενισχυτή του, καλό θα ήταν να μοιραστεί την εμπειρία του και να μας πεί πως άλλαξε ο ήχος, πρίν και μετά στύλ. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
radiator Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Δοκιμασε μια 12ΑΤ7 στη θεση 1. Την εχω δικιμασει(TAD) στον junior Pro μου, γιατι ηθελα πιο "μαλακο" καθαρο ηχο, και δουλευει μια χαρα! Χωρις ιδιαιτερους συμβιβασμους σε θεμα ογκου(λιγο λιγοτερα μεσαια ισως,αλλα αυτο ηταν το ζητουμενο) Και βεβαια ο ενισχυτης αρχιζει να "σπαει" σε μεγαλυτερη ενταση! Μην παιζεις πιο γρηγορα απ`οσο σκεφτεσαι!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Octapus, όλα όσα σου λέω είναι ήδη από την προσωπική μου πείρα και δεν τα βγάζω απ'το μυαλό μου, ούτε αναμασάω σκόρπιες πληροφορίες από το δίκτυο. Σχεδόν σε όλους τους ενισχυτές που είχα μέχρι σήμερα έκανα πειραματισμούς με κάθε είδους λυχνίες, και με ό,τι μάρκα έπεφτε στα χέρια μου. Σου είπα κι εγώ, και οι άλλοι τι γίνεται... μερικές θα επηρεάσουν τα καθαρά σου, μερικές τα βρώμικα, και υπόψιν ότι μερικές επηρεάζουν άλλα πράγματα όπως πχ. το rectifier, το reverb κλπ. Πειραματίσου μόνο με αυτές που το schematic σου λέει ότι αφορούν τα υπόλοιπα, όχι rectifιers κλπ. (ή τουλάχιστον όσο αλλάζεις μάρκες θα είσαι ok, αν αλλάζεις και τύπους όμως δεν εγγυώμαι για το πόσο καλό αποτέλεσμα θα έχεις, όχι ότι θα γίνει και καμιά έκρηξη δλδ, απλά μπορεί να απογοητευτείς - αυτό δεν θα το διαπιστώσεις όμως από μας αλλά ο ίδιος) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Θα τσιμπήσω μερικές βάσει των review τους και των συζητήσεων, θα κάνω τις δοκιμές μου (με συντηρητικούς υπολογισμούς θα πρέπει να δοκιμάσω γύρω στους 30 συνδυασμούς) και I'll keep you posted. Το κακό με αυτά τα θέματα είναι ότι πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση για πολλούς λόγους. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι ο καθείς από εμάς έχει τον δικό του προσωπικό εξοπλισμό και η έννοια "ωραίος" ήχος είναι κάτι τελείως υποκειμενικό αρκεί. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mkm Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Δοκιμασε μια 12ΑΤ7 στη θεση 1. Την εχω δικιμασει(TAD) στον junior Pro μου, γιατι ηθελα πιο "μαλακο" καθαρο ηχο, και δουλευει μια χαρα! Χωρις ιδιαιτερους συμβιβασμους σε θεμα ογκου(λιγο λιγοτερα μεσαια ισως,αλλα αυτο ηταν το ζητουμενο) Και βεβαια ο ενισχυτης αρχιζει να "σπαει" σε μεγαλυτερη ενταση! Με 12ΑΤ7 πεύτει πολύ η ένταση και "αδειάζει" ο ενισχυτής Προσωπικά στον Pro junior που δοκίμασα χάνει πολύ σε τόνο και σε ένταση Για περισσότερο headroom ένα μεγαλύτερου wattage μεγάφωνο ή μια καμπίνα είναι πολύ αποτελεσματικότερα Μου έδινε την εντύπωση οτι απλά δυνάμωνε πιο αργά ως προς το volume, πχ την ένταση που είχε στο 4 την είχε με την 12ΑΧ7 στο 6 αλλά με διαφορετικό (προσωπικά πολύ χειρότερο) ηχόχρωμα. Αντίθετα με μια 12ΑU7 σε θέση phase inverter και με μια 12ΑΧ7 ή 5751 ή ακόμα καλύτερα 7025 στν V1 αυξάνεται λίιιιιγο το headroom χωρίς να χάνεται το ηχόχρωμα της 12ΑΧ7 (με 5751 και 7025 προσωπικά μου αρέσει περισσότερο) και χωρίς να γίνεται πιο άδειος ο ήχος https://www.noiz.gr/community/forums/topic/20838-diy-custom-mkm-guitar/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
radiator Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2009 @mkm Συμφωνω απολυτα ως προς την ενταση και το ηχοχρωμα,με την 12ΑΤ7, αλλα επι του προκειμενου, αυτο ακριβως το "αδειασμα" ζητουσα,( λιγοτερα μεσαια) Θα δοκιμασω καποια στιγμη και την δικη σου συνταγη :) Μην παιζεις πιο γρηγορα απ`οσο σκεφτεσαι!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση