Προς το περιεχόμενο

Ενισχυτής για heavy/death (Randall RG50TC - Tiny Terror - άλλοι?)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

όπως ίσως είδες νωρίτερα, ένας καλός attenuator κοστίζει 300+Ε, άρα ίσως είναι καλύτερο να πάρεις έναν μικρό λαμπάτο, όχι πάνω από 20βατ, και ιδανικά κάποιον που να ρυθμίζεται να παίξει ως 1 βατ ή 5 βατ, ώστε  να παίρνεις το γκάζι που θες χωρίς την ένταση  ;)

 

έχω εναν υβριδικο που ρυθμίζεται να παίζει ως 1 βάτ, και στη ρύθμιση αυτή με τέρμα γκάζι είναι χαλαρά ικανός να ενοχλήσει τους γείτονες

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ειτε 5 ειτε 50 Watt δε θα μπορεσεις να ανοιξεις πολυ εναν λαμπατο σε διαμερισμα χωρις attenuator. Η λυση attenuator δεν ειναι κατι απλο γιατι ολα αλλαζουν τον ηχο, λιγοτερο ή περισσοτερο. Το THD Hοtplate ηταν απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν και σιγουρα οχι οτι πιο διαφανο. Τα "καλυτερα" και νεοτερα μοντελα που υπαρχουν κοστιζουν οσο και ο ενισχυτης που θελεις να αγορασεις!

 

Η σειρα Vypyr της Peavey δεν ειναι τρανζιστορ αλλα modeling, οτι ακριβως κανει και η Line 6. Ακουσε τον και αν σου αρεσει αγορασε τον.

 

Απο τρανζιστορ η πιο κλασικη λυση ειναι ακομα αυτος http://www.dv247.com/guitars/tech21-trademark-60-guitar-amp-combo--34886 αλλα για τοσο σκληρο ηχο θα χρειαστεις και πεταλι.

 

Ενας λαμπατος στα χρηματα που διαθετεις ειναι αυτος http://www.dv247.com/guitars/laney-lc30-112-guitar-amp-combo--48810 Με ενα πεταλι στο βρωμικο καναλι ειναι μια καλη λυση.

 

Κοιτα και αυτους http://www.dv247.com/guitars/vox-ac50cp2-classic-plus-tube-guitar-amp-combo--56276 http://www.dv247.com/guitars/marshall-dsl401-guitar-tube-amplifier-combo--61251 το εξτρα πεταλι κρινεται απαραιτητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μισό λεπτό ρε παιδιά. Xωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, βλέπω τόσο συχνά τον attenuator να προβάλλεται ως η αναγκαία λύση για λευκότερα λευκά, για την τερηδόνα, το δάκο και διάφορα παρόμοια που απορώ, μιας και δεν βλέπω να γίνεται αντιληπτό το γιατί και πότε τον χρησιμοποιούμε, όσο κι αν έχει συζητηθεί τόσο. Ποιος θέλει 50 και βάλε λαμπάτα βατ σε διαμέρισμα? Και εννοείται πως δεν παίζουν όλοι οι λαμπάτοι ενισχυτές χάλια σε χαμηλές εντάσεις - υπάρχουν πολλοί που τα πάνε πολύ καλά.

 

Επίσης, μη ξεχνάτε πως το 95% τoυ distortion - για να μην πω το 100% ΕΙΔΙΚΑ στα εξτρίμ στυλ όπως αυτό που συζητάμε εξ αρχής - προέρχεται από τις προενισχύτριες, οι οποίες απλά "τσιτώνονται" όσο θέλει ο καθείς από το κουμπάκι που λέει "drive" χωρίς τη χρήση κανενός attenuator. Αυτός ενδείκνυται κυρίως για τις τελικές, οι οποίες δεν σημειώνεται εδώ πως μπορεί να μην σας αρέσει καθόλου το ελαφρύ "κλατάρισμα" που δίνουν όταν ζητάνε έλεος. Τέλος, έχει σημειωθεί στα πενήντα χιλιάδες προηγούμενα θρεντ για attenuators πως τον ήχο τον "πλαστικοποιεί" κάπως, ειδικά στις χαμηλότερες εντάσεις διαμερίσματος. Οπότε για άλλη μια φορά υπογραμμίζεται το αυτονόητο: να διαλέγετε σωστά μηχανήματα για σωστές χρήσεις και τους σωστούς χώρους.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι. ;D

 

Το θεμα ειναι να βρεθεί λαμπάτος το πολύ 15 βατ που να ακουγεται σαν ENGL INVADER ;D ;D ;D ;D

.o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποψή μου

 

1) Όλοι καταλήγουν κάποια στιγμή στο ακριβό/καλό (μην ξεκινήσουμε το αν ακριβό=καλό, please).

2) Εξοπλισμός που αγοράστηκε βάσει υποχωρήσεων από χίλιες μεριές, στο τέλος μένει στο ράφι ή στην καλύτερη σκοτώνεται.

3) Επειδή κανείς δεν έχει την κότα με το χρυσό αυγό, πρίν δώσει κάποιος λεφτά για το οτιδήποτε πρέπει να το σκεφτεί/ψάξει διπλά και τριπλά και λίγο ακόμα.

 

Έτσι,

Λαμπάτος με λίγα watt, σε καλή τιμή και να μπορεί να παίζει metal με αξιοπρεπή και σύγχρονο ήχο είναι ουτοπία, ίσως μόνο ο Krank Rev Jr., όχι γιατί δεν είναι τεχνικά εφικτό αλλά γιατί δεν υπάρχουν στην αγορά. (Ξέρω, εδώ θα αρχίσουν κάποιοι "μα καλά άσχετος είσαι, υπάρχει ο τάδε και ο τάδε...).

 

Ναί, με 50 watt π.χ. μπορείς να ρίξεις τοίχο, αλλά αν δεν σε ενδιαφέρει και τόσο η χροιά των τελικών (αφού μιλάμε για υψηλά επίπεδα gain), απλά χρησιμοποίεισαι το volume, ειδικά αν ο ενισχυτής έχει και volume ανα κανάλι, ακόμα καλύτερα.

 

Τα attenuators είναι το λιγότερο 300 ευρώ στα σκουπίδια.

 

Πλήρης ποιοτική λαμπάτη λύση που να τα κάνει όλα και να συμφέρει, μαζί με καμπίνα αν πρόκειται για κεφαλή, κάτω από 1000 ευρώ δεν παίζει που να χτυπιόμαστε.

 

Ένας "καλός" και "ποιοτικός" ενισχυτής παίζει μια χαρά και σε χαμηλές εντάσεις.

 

Αν κάποιος μπεί στο τρυπάκι να συμπληρώσει την αδυναμία του βρώμικου καναλιού με πετάλι, την έκατσε την βάρκα. Θα αγοράσει, θα παίξει για λίγο, θα ανακαλύψει στο τέλος ότι δεν του αρέσει, θα το πουλήσει και πάμε από την αρχή.

 

Ααα, και κάτι τελευταίο, το πολύ gain δεν σημαίνει απαραίτητα ότι παίζεις πιο "metal". Το πολύ gain μπορεί να κάνει τον ήχο τόσο θορυβώδη που να μην ακούγεται. Less is more. To gain μέχρι το 6 είναι υπεραρκετό σε έναν high gain ενισχυτή.

 

Και πάλι, γνώμη μου.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μηλισουμε για ηχο τυπου in flames το πιθανοτερο ειναι να σου κανουν οι ενισχυτες που εχουν αναφερθει...αν τωρα μιλαμε για DEATH METAL τοτε πρεπει να πειραματιστεις και με κιθαρες -set up κιθαρας ισως χρειαστεις και stompboxes εκτος απο καταλληλο ενισχυτη...και μαλλον πρεπει να αποφυγεις και τους φτηνους λαμπατους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω οτι το γκαζι βγαινει απο τις λαμπες της προενισχυσης. Με το gain στο 10 και το volume στο 1 ακουγεται σαν το Metal Zone ομως. Λιγη ενταση την θες και το λιγη καθοριζεται απο το κυκλωμα του καθε ενισχυτη. Υπαρχουν ενισχυτες που στο 0,5 ειναι ηδη αρκετα δυνατοι σε ενταση και αλλοι που ανεβαζουν πιο φυσιολογικα.

 

Θα συμφωνησω ως προς τις οινομοικες παραχωρησεις. Συνηθως αυτο γινεται... μαθαινουμε και με το χρονο καταλαβαινουμε οτι ο εξοπλισμος μας ειναι για πεταμα. Αν δε παρουμε ομως δε θα μαθουμε και μαθαινουμε μονο αν ζησουμε με αυτον. 20 λεπτα παιξιματος στο μαγαζι δε ειναι μαθημα, χρειαζεται καιρος για να καταλαβουμε το καθε μηχανημα. Και φυσικα οι παραχωρησεις γινονται αναγκαστικα, οι περισσοτεροι απλα δεν εχουμε τα χρηματα και δε μπορουμε να μαζευουμε χρονια για μια μια αγορα.

 

Oλα τα attenuators δεν ειναι για πεταμα. Τα θεωρω σαν τα πεταλια, matchαρουν αναλογως τον ενισχυτη και τα μεγαφωνα που θα τα συνδεσεις. Επισης οσο κατεβαζεις και θες να φτασεις σε επιπεδα ψιθυρου τοσο αλλοιωνεται ο ηχος. Αυτη τη στιγμη το Faustine θεωρειται το "καλυτερο" αλλα ειναι μακραν και το ακριβοτερο ενω το κυκλωμα Power Scaling ειναι με διαφορα το καλυτερο που εχω παιξει εγω.

 

Το επιπεδο του gain ειναι διαφορετικο σε καθε ενισχυτη και πρεπει να συνυπολογησεις τον τροπο παιξιματος του καθενος το μεγεθος της καμπινας αλλα και τα χαρακτηριστικα των μεγαφωνων. Παντως στις περισσοτερες περιπτωσεις οσο λιγοτερο gain και περισσοτερη ενταση τοσο μεγαλυτερος ογκος.

 

Τελος θα διαφωνησω ως προς το πεταλι. Αυτη τη στιγμη εχουμε με διαφορα τη μεγαλυτερη και καλυτερη παραγωγη πεταλιων και ειναι πολυ διαδεδομενος τροπος να boostαρεις το βρωμικο καναλι με ενα boost/overdrive/distortion. Σιγουρα το προτιμω απο το βαζω το πεταλι στο καθαρο καναλι, ειδικα για high gain.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν ευχαριστώ για τις απόψεις.για να αρχήσουμε να βγάζουμε ένα συμπέρασμα σιγα σιγα,απότι κατάλαβα αποκλήσατε όλοι σας τη περίπτωση tiny terror με πετάλι(αν και μάρεσε ο tiny terror δε θέλω να μπλέκω με πετάλια πάλι),επίσης από αυτά που διαβάζω για το attenuator μάλλον αποκλέιουμε και την περίπτωση του bugera με attenuator έτσι?αρα τι μένει?ο randall rg50tc!!!πάντως πιστεύω οτι με τον randall θα βγεί καλύτερος ήχος απο τον peavy vypyr30(δεν τον έχω ακούσει αν έχετε άποψη παρακαλώ γράψτε τη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος έχει κάτι λιγότερο από 1Κ για λαμπάτο ενισχυτή/καμπίνα και σκέφτεται να πάρει attenuator, θα στερήσει σχεδόν το 1/3 του budget, ίσως και παραπάνω, για κάτι που δεν του προσφέρει τίποτα ηχητικά και θα αναγκαστεί να πάρει χειρότερο ενισχυτή.

 

Εννοείται καλό το power scaling αλλά εξειδικευμένη λύση.

 

Ακριβώς επειδή υπάρχει τεράστια ποικιλία πεταλιών και απαιτείται προσεκτικό ματσάρισμα, δυστυχώς είναι πολύ εύκολο να πέσει κάποιος στον κυκεώνα του αγοράζω/παίζω/πουλάω μέχρι να βρεί κάτι σωστό. Εντωμεταξύ θα έχει χαλάσει και ένα σωρό λεφτά. Συνήθως, η χρήση overdrive πεταλιού μπροστά από βρώμικο κανάλι χρησιμεύει περισσότερο για σόλο και όχι για ρυθμικά, αρα εκτός αν κάποιος θέλει να παίζει μόνο lead, η λύση αυτή δεν μπορεί να είναι always on.

 

Για να δουλέψει καλά το σχήμα distortion πετάλι μπροστά από καθαρό κανάλι πρέπει το πετάλι να είναι πολύ καλό και προφανώς όχι του 50ευρού. Αρα πάλι χρειάζονται το λιγότερο 200-250 ευρώ που πρέπει να στερηθούν από τον ενισχυτή.

 

Τέλος για να καταλήξουμε, εγώ θα πρότεινα τον PEAVEY 6505 PLUS 112 COMBO ή τον Krank Revolution Jr. Standard (http://www.musik-produktiv.de/(s(d8nvgx6uaig8pvusyg6yctpn))/krank-revolution-jr-standard.aspx) με μια καμπίνα 1x12". Όλα αυτά βέβαια αν το άνω όριο είναι τα 600-650 ευρώ.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου