ex-asrael Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 αντε να μπλεχτώ και εγώ στην κουβέντα :lol: καταρχήν και απο την εμπειρία που έχω αποκομίσει εδω και αρκετά χρόνια σαν παραγωγός' date='το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ απ΄όλα για να έχουμε μια καλή ηχογράφηση ντράμς είναι δυστυχώς ο ΝΤΡΑΜΜΕΡ! [/quote'] Εγώ πάντως πιστεύω ότι είναι ο συνδυασμός και των 2. Και λεω δυστυχώς γιατί λίγοι Ελληνες ντράμμερ ασχολούνται με τον ΗΧΟ τους! Συμφονώ και επαυξάνω. Και έχω δεί ότι πολλοί drummers δεν ξέρουν ούτε κάν να κουρδίζουν το όργανο που παίζουν. Οπωε υπάρχουν καιάλλοι που που προσπαθούν να έχουν άποψη για τον ήχο τους χωρίς κάν να ξέρουν τι θέλουν, και γιατί το θέλουν. Το "χτύπημα" του ντράμμερ είναι ο νούμερο ΕΝΑ παράγοντας. Εχω πολλές φορές γίνει μάρτυρας απίστευτων σκηνών σε στούντιο,πχ. πριν από μερικά χρόνια έγραφε κάποιος πολύ γνωστός "ροκας" στο studio ΑCTION και ο ντράμμερ του γκρίνιαζε για τον "χάλια" ήχο των τυμπάνων. Ο ταλαίπωρος ο ηχολήπτης κόντευε να τρελλαθεί μια και είχε στήσει μια υπέροχη GRETSCH και χρησιμοποιούσε ένα κάρο εκπληκτικά μικρόφωνα (μεταξύ των οποίων και μερικά λαμπάτα vintage ΑΚG). Μπορεί να μην του άρεσε το κούρδισμα. Ο ήχος των τυμπάνων δεν έχει να κάνει μόνο με την τεχνική του κάθε drummer αλλά και με το κούρδισμα. Αν ήταν σηνηθησμένος σε άλλο κούρδισμα και καθόταν σε άλλο λογικό είναι να παραπονιέται. Eκείνη τη μέρα θα έγραφε ένα γνωστό Hard Rock συγκρότημα μετά από τον "ροκά" .Τι γίνεται λοιπόν: Πάει και κάθεται ο ντράμμερ τους στα ΙΔΙΑ τύμπανα και με τις ΙΔΙΕΣ ρυθμίσεις βγάζει ένα καταπληκτικό ήχο! Τι να πεί κανείς...... Στην περίπτωση που αναφέρεις όμως μάλλον μιλάμε για καλό ηχολήπτη με μάπα σε τεχνική drummer ή όχι απαραίτητα μάπα γιατί για παράδειγμα εγώ έχω πολλέ διακυμάνσεις στην εντασή μου ανάλογα του τί μου υπαγορεύει η παρτιτούρα. Αλλές φορές παίζω πολυ πολυ χαμηλά και άλλες φορές παίζω δυνατά. Απλώς με τα όσα λές σίγουρα αναφέρεσαι στην τεχνική ενός drummer γιατί είναι μεγάλη υπόθεση να μπορεί κανείς να πάιξει με τέτοιο τρόπο ώστε να ακούγονται όλες οι αξίες που παίζει σαν σταγόνες!!! Συμφωνώ μαζί σου!!! Οσον αφορά τίς τεχνικές θα συμφωνήσω σε πολλά με τον feather .Τώρα τελευταία εφαρμόζω μια "επαναστατική" τεχνική: ΔΥΟ (2) πυκνωτικά ΜΟΝΟ για ΟΛΗ την ντράμς. Το ένα περίπου 1 μέτρο πάνω από το κεφάλι του ντράμμερ και το άλλο 1 μέτρο μπροστά από τη μπότα. Αν ο ντράμμερ ξέρει να παίζει ο ήχος είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ! (βέβαια πρέπει και το room να "συνεργάζεται) Εδώ όμως τίθεται το εξής πρόβλημα: Αν πχ εγώ η ο κάθε σαν εμένα θέλει να ηχογραφήσει ενα κομμάτι όπου έχεο πολλές διακυμάνσεις στην ένταση και το volume control το αναλαμβάνει ο drummer και για να κάνω τα πράγματα πιο δύσκολα λέω ότι το κομμάτι μπορεί να έχει και σημεία με σκουπάκια σε ppp ( piano pianismo possibile ) που σημαίνει ότι ίσα ίσα που ακούγεται το παίξημο το πιο πάνω micing μπορεί να τα πιάσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Asrael τα "πιάνει" πολύ καλά.Θα έλεγα μάλιστα ότι αυτή η τεχνική πάει γάντι σε πιό απαλά και ατμοσφαιρικά κομμάτια που ο ντράμμερ παίζει με δυναμικές.Βέβαια θα τονίσω ξανά ότι ο ΧΩΡΟΣ σε αυτήν την περίπτωση παίζει μεγάλο ρόλο,όσο πιό "ζωντανός "είναι τόσο το καλύτερο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Μην με παρεξηγησεις απλά μέχρι τώρα είχα κοντινό miking στις όποιες εγγραφές μου και επειδή ακριβώς δεν ξέρω μαι που ένας φτωχός και παντρεμένος drummer είμαι LOL, δεν το έχω ψάξει το θέμα. Απλά στην προκειμένη περίπτωση εγώ κούρδιζα και έφτιαχνα το φυσικό ήχο του οργάνου και άφηνα τα υπόλοιπα στον ηχολήπτη. Ετυχα και σε κάφρους που μου λέγανε γιατί να έχω τόσο πριμάτο κούρδισμα και γιατί να παίζω σε μερικά σημεία τόσο απαλά όπως γιατί ασ πούμε σε ένα sforzzatto απο pp πήγαινα σε fff και πολλά τέτοια. Αν πάντως δουλεύει αυτότοσύστημα είναι ότι πραγματικά χρειάζομαι για όταν κάνω το δικό μου χώρο για να με ηχογραφώ και να βλέπω τα λάθη μου κτλ κτλ!!! :) Φιλικά Asrael Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Καταρχήν δεν σε παρεξηγώ καθόλου ίσα-ίσα χαίρομαι πολύ που τα λέμε!! Το close miking σίγουρα σου δίνει πολύ καλύτερο κοντρόλ από τα δυο μικρόφωνα.Και οπωσδήποτε ο συνδιασμός close&room ακόμα καλύτερο. Ο πειραματισμός όμως δεν βλάπτει οπότε δοκίμασε και την πρόταση μου.Το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσεις είναι να βρείς ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ εναλλακτικά αυτών που χρησιμοποιώ (εκτός κι αν είσαι εκατομμυριούχος!) ίσως ο Feather ΜΠΟΡΕΙ να προτείνει μερικά καλά και φθηνά μικρόφωνα που να πλησιάζουν το C24,C12 και το U87. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dither Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Έχω ένα ερώτημα. Αυτή την επαναστατική τεχνική την χρησιμοποιείς σε όλες σου τις ηχογραφήσεις ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Οχι βέβαια!! :lol: Απλά την δοκίμασα πριν από λίγο καιρό και τη χρησιμοποιώ όταν θέλω εναν πιό διαφορετικό vintage ηχο στα ντράμς... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Καταρχήν δεν σε παρεξηγώ καθόλου ίσα-ίσα χαίρομαι πολύ που τα λέμε!!Το close miking σίγουρα σου δίνει πολύ καλύτερο κοντρόλ από τα δυο μικρόφωνα.Και οπωσδήποτε ο συνδιασμός close&room ακόμα καλύτερο. Ο πειραματισμός όμως δεν βλάπτει οπότε δοκίμασε και την πρόταση μου.Το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσεις είναι να βρείς ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ εναλλακτικά αυτών που χρησιμοποιώ (εκτός κι αν είσαι εκατομμυριούχος!) ίσως ο Feather ΜΠΟΡΕΙ να προτείνει μερικά καλά και φθηνά μικρόφωνα που να πλησιάζουν το C24' date='C12 και το U87.[/quote'] Εγώ παλιότερα όταν ήμουν ενεργός drummer γιατί προς το παρόν είμαι αδρανής και παροπλησμένος λόγω του ότι δεν έχο όργανο αλλα σύντομα θα αποκτήσω ( σας έχω πρήξει με αυτό το θέμα hehehehehe ) κάποιες φορές ένας ηχολήπτης είχε βάλει μικρόφωνα ακόμα κια στις κάτω μεμβράνες. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί και τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει παίρνοντας καιτην άποψη της κάτω μεμβράνης; Οσο για την τεχνική με τα 2 -3 μικρόφωνα αυτό μπορεί να γίνει και με φθηνότερα μικροφωνα ?? Το λέω γιατί για να πάρω μικρόφωνα για αρχή θα μου είναι δύσκολο γιατί μιλάμε για μεγάλουτσικο σετ! Επίσης μια άλλη ερώτηση σχετική με τα μικρόφωνα; έχετε χρησημοποιήσει ποτέ κρυσταλικά μικρόφωνα για drums recording? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2004 κάποιες φορές ένας ηχολήπτης είχε βάλει μικρόφωνα ακόμα κια στις κάτω μεμβράνες. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί και τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει παίρνοντας καιτην άποψη της κάτω μεμβράνης; τοποθετωντας μικροφωνα και στην κατω μεμβρανη' date=' εχεις μια ποικιλια εντονων αναδρασεων που ειναι χρησιμη στη μειξη. ειναι πολυ σημαντικο ο ντραμμερ να εχει ενα σωστο κουρδισμα πανω και κατω, γιατι αλλιως ανοιγει το κουτι της πανδωρας. η τεχνικη αυτη αφορα τα τομ και το ταμπουρο. καμια φορα και το βαθυ, αναλογα με το κουρδισμα και το υφος της μουσικης. [/quote'] Αυτό φανταζόμουν κι εγώ. Εγώ κουρδίζω ελαφρώς τις κάτω μεμβράνες πιο τεντομένες από τις επάνω αλλά σε γενικές γραμμές έχω πολύ πριμάτο κούρδισμα για μεγαλύτερη ευκρίνεια των αξιών που παίζω. Ποιά είναι κατα τη γνώμη σου η συνταγή κουρδίσματος για το παραπάνω εγχείρημα; Οχι το πως κουρδίζουν τα τύμπανα αλλά τι αναλογία είναι καλό να υπάρχει και ποιά είναι τα ορια σε αυτή την αναλογία; Η πιο πάνω ερώτηση είναι γιατί μέχρι τώρα κούρδιζα και έφτιαχνα τον ήχο μου όπως ήθελα εγώ να ακούγεται απο τη θέση του οδηγού. Βέβαια δεν άκουσα παράπονο απο ηχολήπτη και με ανυσυχεί αυτο LOL. Οσο για την τεχνική με τα 2 -3 μικρόφωνα αυτό μπορεί να γίνει και με φθηνότερα μικροφωνα ?? Το λέω γιατί για να πάρω μικρόφωνα για αρχή θα μου είναι δύσκολο γιατί μιλάμε για μεγάλουτσικο σετ! μπορεις ανετα να πειραματιστεις με φτηνα μικροφωνα. καλο ειναι να επιλεξεις αξιοπιστες εταιρειες που εχουν πειρα και καλο ονομα στην αγορα. τα φτηνα τους μοντελα ειναι καλυτερα απο τα "καλα" μοντελα τριτοκλασατων εταιρειων. πιο πανω ανεφερα μερικα καλα μικροφωνα. Είχα δεί κάποτε σε ένα modern drummer ένα σετ της shure είδηκά για τύμπανα. Δεν θυμάμαι μοντέλα για να τα παραθέσω. Είναι καλά τα shure για τέτοια δουλειά; Επίσης μια άλλη ερώτηση σχετική με τα μικρόφωνα; έχετε χρησημοποιήσει ποτέ κρυσταλικά μικρόφωνα για drums recording? γενικως μου αρεσει να πειραματιζομαι με τα μικροφωνα. πολλες φορες χρησιμοποιω κατι που "δεν ειναι φτιαγμενο για αυτη τη δουλεια". το αποτελεσμα ειναι ποτε απιστευτα καλο και ποτε τελειως χαλια. δεν υπαρχει ενδιαμεση κατασταση. προσωπικα μου αρεσει ο ηχος των κρυσταλλικων (σε συνδυασμο με ενα καλο equalizer), αλλα για πειραματικες φασεις και οχι για μονιμες εφαρμογες. ο καθενας πρεπει να το δοκιμασει για να δει αν του κανει. Τεχνικά τη διαφορά μεταξύ κρυσταλικού / πυκνωτικού / δυναμικού μικροφώνου την ξέρω. Ηχητικά το κρυσταλικό πως συμπεριφέρεται; Ειχα ακούσει απο φίλους ότι "ξυνει" στις ψηλές συχνώτητες. Για ποιές συχνώτητες ενδυκνυται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2004 Oraia ..... Me kalysopses pliros me ta legomena sou :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση