ex-asrael Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2004 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2004 Kai apo ti monada vathous pernas mono ta overhead i kai ta mikrofona pou pairnoun apeytheias ta tympana px snare, kassa, hi-hat ktl ktl ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2004 Καλόόόόόόόό.................. Μετά αν πέσει το μικρόφωνο στο drummer ο εφαρμοστής της ιδέςα πρέπει να έχει τουρμπίνα στα πόδια του :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2004 feather πως μιξάρεις τα overhead με τ υπόλοιπο σετ? τι αναλογια dry/wet βάζεις συνήθως στα overhead?(sto reverb) ; ενοοω αν τα βάζεις περισοτερο dry ή wet? snare? τι βαζεις συνήθως (εγω προτιμώ gated reverbs) ? expander/noise gate ? τα χρησιμοποιέις (για να απομονώσεις τις διαρροες απο το υπόλοιπο σετ)?ή μήπως ακόμα κι αν εχουν διαροη δε πειράζει? compression?(μεμονωμένα σε καθε κανάλι , ή γκρουπαρεις όλο το σετ και μετα όλα μαζι, ή μηπως και τα δύο?) . Συνηθιζεις κατι ή αποφεύγεις κατι συστηματικα? μου αρέσει ο ηχος που κανει το χτυπημα στην μποτα (στην μπροστα μεμβρανη). Αν δεν έχει ηχογραφηθει με 2ο μικ μήπως παρολα αυτα μπορώ να την τονίσω? (θέλω να βγει κατι σαν kick απο pantera "vulgar display of power".... καλα λέμε τωρα!). Hihat? μου αρέσει να τα βάζω overdrive. κουφο? μου αρέσει.εσυ? τι κανεις περιπου? paning? απο την θέση του..οδηγου? ή του ακροατη? σε ενοχλεί να κάνεις ανορθοδοξο κάπως paning? ΜΙΝΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!!!!!!!!!!!! (πάντως αυτες οι συνεντευξεις που ειπες σε αλλο thread πρέπει να γινουν είναι καλη ιδεα, γιαυτο εγο αρχισα απο εσενα...) απαντησε με την ησυχια σου, λιγα λιγα , όπως σε βολευει.homework! :wink: http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2004 να το θεσω καπως περιγραφικα- αν ο ντραμμερ ειναι "αναπηρος"' date=' οι διαρροες ειναι δηλαδη θεμα τεχνικης, δεν υπαρχει σωτηρια. αν ο ντραμμερ ειναι σοβαρος μουσικος, οι διαρροες δινουν πιστευω και χαρακτηρα. δε μου αρεσουν παντως τα αποστειρωμενα σετ. πολλοι χρησιμοποιουν triggers και ετοιμα δειγματα, κυριως οταν εχουν να αντιμετωπισουν ενα ντραμμερ συγκροτηματος χωρις εμπειρια studio, που θελει ομως καλο σταθερο ηχο. τα πιο διασημα σχηματα χρησιμοποιουν κατα κορον triggers, απλα τα δειγματα ειναι σαμπλαρισμενα απο τον ιδιο τον ντραμμερ. [/quote'] Εγώ για παράδειγμα μου αρέσει να κουρδίζω πριμάτα τα τύμπανα για να μη "κρύβουν" κάποια από τα χτυπήματα μου. Αυτό ανάλογα με τα τύμπανα πχ Sonor έχει πολλές αρμονικές και ουρές και σε ηχογραφίσεις μου έδινε ένα πιο jazz ύφος. Σε άλλα τύμπνανα πχ TAMA που είναι πιο φτοχά σε αρμονικές έβγαινε πιο στακάτος ήχος. Στη δική μου περίπτωση τι θα έκανες; Α.... παρεπιπτώντος εύγε για την πολυ καλή σου τοποθέτηση. Κατέχεις το αντικείμενο πάρα πολύ καλα. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2004 Το κόλπο με την ταινία είναι γνωστό επίσης υπάρχουν και ειδηκά mufflers που είναι ένα απλό στεφάνι απο υλικό παρόμοιο των μεμβρανών. Τώρα για τα set που βρίσκει κανείς στα live δεν έχω δεί ούτε ένα της προκοπής. Ως συνήθως κουβαλούσα τα δικά μου τύμπανα :cry: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2004 ευχαριστω και συνεχιζω...! (δε ξέρω όμως μήπως είναι καλύτερα να ανοιξω νέο θέμα) Φωνητικά? απλα eq reverb comprsr ;ή έχεις κάποια (καποιες) συγκεκριμένη προσέγγιση στο θέμα. Εμένα μου αρέσει ένα κλασσικο κόλπο που έχω δει σε διαφορετικα εκπαιδευτικα βιβλια και sites , που κάνουν απο παλια οι ηχοληπτες. Το τρικ είναι το εξης: FULL left λιιιιγο ξεκουρδισμένα χαμηλα , full right λίιιιγο ξεκουρδ ψηλα και (προαιρετικα) ενα μικρο delay(προσοχη σε αυτο) μεταξυ left right. Aυτο δινει μια αισθηση μεγαλου ευρους της κατεύθυνσης της φωνης και μια ενύπωση chorus.Βέβαια βγαζει την φωνη out of phase αλλα δεν προληματιζει σε mono ουτε χάνει σε equalization κατι σημαντικο(αν προσέξουμε) .Αυτο δουλεύει ιδιαίτερα καλα σε φωνές μη σωστες τονικά . Αλλες φορές μου αρέσει doubling είτε με πολλαπ[λες ηχογραφήσεις , ειτε με κάποιο delay και chorus kai μπόλικο automation. Εσυ έχεις καποια συγκεκριμένα τρικ? αν μπορεις θα προτιμουσα να εισαι συγκεκριμενος. Θα ήθελα να μάθω και αλλα <<κολπα>> κι αν καποιος εχει κατι ενδιαφέρον ασ το πει! http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουνίου 2004 δεν χρειαζεται κανενα πανακριβο συστημα για την παραπανω μεθοδο. ακομα και με PA επιπεδου "πανηγυρι¨γινεται δουλεια θέλει όμως μια ντουζίνα μικρόφωνα! http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-asrael Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2004 Το τελικό αποτέλεσμα σαν τί μοιάζει, εννοώ αν υπάρχει κάτι που να χρησημοποίησε αυτή τη μέθοδο να το καούσω να έχω κι εγώ μια άποψη. Φιλικά asrael Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2004 αντε να μπλεχτώ και εγώ στην κουβέντα :lol: καταρχήν και απο την εμπειρία που έχω αποκομίσει εδω και αρκετά χρόνια σαν παραγωγός,το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ απ΄όλα για να έχουμε μια καλή ηχογράφηση ντράμς είναι δυστυχώς ο ΝΤΡΑΜΜΕΡ! Και λεω δυστυχώς γιατί λίγοι Ελληνες ντράμμερ ασχολούνται με τον ΗΧΟ τους! Το "χτύπημα" του ντράμμερ είναι ο νούμερο ΕΝΑ παράγοντας. Εχω πολλές φορές γίνει μάρτυρας απίστευτων σκηνών σε στούντιο,πχ. πριν από μερικά χρόνια έγραφε κάποιος πολύ γνωστός "ροκας" στο studio ΑCTION και ο ντράμμερ του γκρίνιαζε για τον "χάλια" ήχο των τυμπάνων. Ο ταλαίπωρος ο ηχολήπτης κόντευε να τρελλαθεί μια και είχε στήσει μια υπέροχη GRETSCH και χρησιμοποιούσε ένα κάρο εκπληκτικά μικρόφωνα (μεταξύ των οποίων και μερικά λαμπάτα vintage ΑΚG). Eκείνη τη μέρα θα έγραφε ένα γνωστό Hard Rock συγκρότημα μετά από τον "ροκά" .Τι γίνεται λοιπόν: Πάει και κάθεται ο ντράμμερ τους στα ΙΔΙΑ τύμπανα και με τις ΙΔΙΕΣ ρυθμίσεις βγάζει ένα καταπληκτικό ήχο! Τι να πεί κανείς...... Οσον αφορά τίς τεχνικές θα συμφωνήσω σε πολλά με τον feather .Τώρα τελευταία εφαρμόζω μια "επαναστατική" τεχνική: ΔΥΟ (2) πυκνωτικά ΜΟΝΟ για ΟΛΗ την ντράμς. Το ένα περίπου 1 μέτρο πάνω από το κεφάλι του ντράμμερ και το άλλο 1 μέτρο μπροστά από τη μπότα. Αν ο ντράμμερ ξέρει να παίζει ο ήχος είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ! (βέβαια πρέπει και το room να "συνεργάζεται) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2004 Feather για την παραπάνω "επαναστατικη" τεχνική χρησιμοποιώ ενα παλιό ΑKG C24 (είναι ουσιαστικά το stereo vesrion του C12 ,αν και εγώ το χρησιμοποιώ mono) πάνω απο τα drums και ενα U87 μπροστά. Βεβαια μη νομίζεις ότι έχω κάνει και καμμία πρωτοπορία,απλά διάβασα σε ένα παλιό modern drummer ότι έτσι έγραφε ο BOHNAM και είπα να το δοκιμάσω και κόλλησα.... Δεν χρησιμοποιώ Reverb αλλα κομπρεσσάρω άρκετά το σήμα από το πάνω μικρόφωνο και λιγότερο το μπροστινό,τα ντραμς τα αφήνω mono και στη τελική μείξη. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση