Προς το περιεχόμενο

Synth για symphonic-gothic metal.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετω ολους τους συμφορουμιτες. Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το πιο synth ειναι καταληλοτερο για μουσικη  symphonic-gothic metal. Προσωπικα (χωρις να εχω ακουσει καποιο) ειμαι αναμεσα σε Korg tr-61 και Roland GW 8E (αυτο περισσοτερο λογω χρηματων). Τονιζω οτι ειμαι σχετικα αρχαριος στα πληκτρα αλλα με αρκετες γνωσεις μουσικης (παιζω κιθαρα και τυμπανα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 42
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Καλό θα είναι να τα ακούσεις πρώτα πολύ προσεκτικά και τα δύο. Εννοώ τους ήχους τους. Ειδικά εάν θέλεις να κατασκευάσεις δικούς σου - προσωπικούς ήχους.

Ανοίκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Το πρώτο που αναφέρεις είναι συνθετητής και το δεύτερο αρμόνιο. Άκουσέ τα πρώτα και η απόφαση είναι δική σου. Και τα δύο καλά είναι γι'αυτό που κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα φοβαμαι οτι και να τα ακουσω επειδη οπως ειπα ειμαι αρχαριος στα πληκτρα και να ακουσω καποιο οργανο δεν θα καταλαβω την διαφορα του με καποιο αλλο. Οταν λεμε συνθετητης εννοουμε οτι δεν εχει ρυθμους.....αυτο δεν με βολευει επειδη δεν εχω συγκροτημα και προβες θα πρεπει να κανω μονος μου. Αρα??? Μπερδευτηκα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έχεις δίκιο.

Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, είναι λίγο μπερδεμένα ή είναι μπερδεμένοι και οι ίδιοι αφού όλοι τα θέλουν όλα σε ένα. Τίποτα δεν είναι καθαρόαιμο πιά όπως παλιά.

 

Λοιπόν.

Γενικά, όταν λέμε συνθετητής, εννοούμε ότι δεν έχει ρυθμούς με την έννοια αυτόματα ακομπανιαμέντα. Όταν λέμε αρμόνιο, εννοούμε ότι έχει ρυθμούς.

Τώρα, το αρμόνιο, αναγκαστικά κρύβει μέσα του έναν συνθετητή αφού θα πρέπει να αναπαράγει αυτά που θα αναπαράγει (ρυθμούς - αυτόματα ακομπανιαμέντα) καλώντας κάποιους ήχους. Τους ήχους αυτούς, τους καλεί από την εσωτερική μονάδα του συνθετητή.

 

Στους συνθετητές, εξ'ορισμού, μπορεί ο χρήστης να κατασκευάσει δικούς του ήχους.

Στην εποχή μας, στα αρμόνια, παίζει το θέμα. Εξαρτάται από την κατηγορία (άρα και χρήματα) και ειδικά από την κατασκευάστρια εταιρία.

 

Για παράδειγμα, κάποιες εταιρίες παρέχουν την δυνατότητα κατασκευής ήχων όχι μόνο σε μεγάλα αλλά ακόμα και σε μικρότερα μοντέλα τους (αρμόνια). Κάποιες άλλες, όχι.

 

Με άλλα λόγια, κάθε εταιρία, ανεξάρτητα, θέτει τα δικά της standard σε κάθε κατηγορία προϊόντων της.

 

Τέλος και αφού δεν είσαι σχετικός με τα πλήκτρα, καλό θα είναι να ακούσεις προσεκτικά μία και δύο φορές πριν αποφασίσεις. Η τελική απόφαση είναι δική σου και ανάλογα τις ανάγκες σου.

 

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βοηθας παρα πολυ και το εκτιμω. Θα με συμβουλευες ως πιο παλιος απο εμενα να ξεκινησω καλυτερα με αρμονιο (ασχετα απο τον ηχο που παραγει)?? Φοβαμαι 1ον μηπως μπερδευτω με ενα καθαροαιμο synth ως νεουδι που ειμαι και 2ον οτι θα με αποθαρυνει η ελλειψη ετοιμων ρυθμων σε ενα καθαροαιμο synth. Οπως προειπα δεν ειμαι σε συγκροτημα και ισως (σε συνδυασμο με την ελειψη πειρας μου) το βαρεθω ενα καθαροαιμο synth!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει κανένα νόημα να πάρεις αρμόνιο. Η τεχνική των ακομπανιαμέντων θα σου είναι εντελώς άχρηστη όταν θα παίξεις σε συγκρότημα. Εκτός αυτού υπάρχει ο κίνδυνος να καταστρέψεις το αριστερό σου χέρι με συγχορδίες που δεν στέκουν παρά μόνο ως "οδηγοί" για τους ρυθμούς.

 

Χτύπα ένα φτηνό synth. Για εξάσκηση παίζε πάνω από κομμάτια που σου αρέσουν. Υπάρχουν προγράμματα που "ρίχνουν" την ταχύτητα στα mp3- νομίζω ότι και το media player το κάνει αυτό. Στον ελεύθερό σου χρόνο  ;D ψάχνε τις παραμέτρους του synth- η σύνθεση ήχου είναι χιλιάδες φορές πιο χρήσιμη από τους ρυθμούς πόλκας  ;D ;D Μη μασάς με τα synth- έτσι και αλλιώς στην αρχή θα παίζεις με έτοιμους- preset ήχους  ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η σύνθεση ήχου είναι χιλιάδες φορές πιο χρήσιμη από τους ρυθμούς πόλκας   

Καλο!!

Και εδω κανω την κρισιμη ερωτηση......ποιο μηχανημα με τιμη απο 600-1000 ευρω θα ηταν το καλυτερο.....το TR????Το juno g?? To Juno stage?? Καταλαβαινω οτι γινομαι κουραστικος αλλα την ειχα πατησει με τα πρωτα τυμπανα που ειχα αγορασει (κατι century ανεκδηιγητα) και απο τοτε την ψαχνω τρελα με οτι οργανο εχω αγορασει. Απλα φοβαμαι μην παω σε μαγαζι με δουνε νεουδι  και μου πασαρουν οτι να ναι ως το πιο ultimate synth (χαριτολογωντας παντα ετσι...δεν ειμαι προκατειλημενος με αυτα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια καλή περίπτωση σε αυτά τα λεφτά είναι αυτό

 

http://www.thomann.de/gr/korg_m5061.htm

 

 

Γενικά τα Korg "κάθονται" πολύ καλά σε σύνολα με δυνατές κιθάρες. Έχουν έναν thin ήχο που είναι ότι πρέπει  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα καλύτερα  ;D Να προσέξεις να έχει μνήμη το Sampler, για να μπορείς να φορτώνεις ήχους. Η MOSS κάρτα επέκτασης είναι φοβερή, αλλά κοστίζει. Έχει καλύτερο κλαβιέ από το Μ50, και αν πετύχεις το extreme θα έχεις παραπάνω δείγματα και λαμπίτσα για extra ζέστη. Καλή τύχη  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου