Superfunk Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Ειτε κοψεις την χορδη,ειτε την...ξεκουρδισεις την ιδια..ακριβως.."πλακα" παθαινει το μπρατσο (φυσικα ...καμμια πλακα δεν παθαινει μια και αν ηταν ετσι τα πραγματα καθε φορα που ΣΠΑΓΑΜΕ μια χορδη το μπασο θα ηταν για πεταμα). Μη φθειρετε τα κλειδια σας (το πληρες ξεκουρδισμα τα φθειρει πολυ,οπως αλλωστε και το πληρες...κουρδισμα οποτε καλο ειναι να..γλυτωνουν το ενα απο τα δυο steps... ;D ),κοφτακι και βουρ στον πατσα (κερδιζετε και χρονο ετσι)..προσεχετε μονο τα ματια σας μη τα χτυπησει η χορδη (κοβετε τη χορδη στο υψος των μαγνητων και εχετε το αριστερο σας χερι διπλα ακριβως στο κοφτακι ωστε να μην πεταχτει η χορδη μολις κοπει... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 ΣΟΥΠΕΡΦΑΝΚ ΖΕΙΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Παρεμπιπτόντως, οι flats δεν μου κάθονται καθόλου καλά... :-X Αμα είναι να παίζεις τέτοια, οι flats μάλλον δεν ενδείκνυνται. Από την άλλη δεν ακούγονται και άσχημα (μου αρέσει αυτό το εγγενές ψιλοchorus που βγάζουν που υποθέτω ότι ενισχύεται από το άταστο). Από την άλλη το κομμάτι ........ ;D Οι flats είναι για άλλα πράγματα. Δεν κρύβω ακόμα την έκπληξή μου που έμαθα πρόσφατα ότι και ο Harris χρησιμοποιούσε ενίοτε flats. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Και ο....ACDC ;D χρησιμοποιει flats (και ο Malcom & o μπασιστας).... ;D ;D Αν θες να..... ροκ.... ;D η φλατς μπιστανε γερα... ;D Αν θες να ...του-τανγκ.....δεν κανουν... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Εγώ πάντως ένα πρόβλημα που διαπίστωσα στο δωματιάκι που κάνουμε "πρόβες", είναι ότι οι flats μπουμάρουν περισσότερο από τις round με αποτέλεσμα να μην κοντρολάρονται. Από την άλλη παραμένουν οι αγαπημένες μου χωρίς να αγνοώ τα πλεονεκτήματα των round. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα τις ενδιάμεσες. Ιδωμεν. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Ομαλότερο clip προσεχώς. Προειδοποιώ, μη δώσετε ιδιαίτερη σημασία στο παίξιμο, και ακούτε με δική σας ευθύνη! ;D Το κομμάτι εξαιρετικά αφιερωμένο στον banana sensei! ;D Θα χαρώ ν'ακούσω εντυπώσεις. :) \m/ Καλημέρα !!! ;D Ντάξει δεν κάνει για να ακούσουμε το άταστο το κομμάτι, δοκίμασε σε τίποτα χαλαρό, αλλά βάλε και δωράκι κ αυτό παιγμένο ως πρέπει ;D Ειτε κοψεις την χορδη,ειτε την...ξεκουρδισεις την ιδια..ακριβως.."πλακα" παθαινει το μπρατσο (φυσικα ...καμμια πλακα δεν παθαινει μια και αν ηταν ετσι τα πραγματα καθε φορα που ΣΠΑΓΑΜΕ μια χορδη το μπασο θα ηταν για πεταμα). Ερώτημα, αν ξεκουρδίζεις πχ λίγο λίγο τη χορδή και το αφήνεις και 3-4 λεπτά κάθε ξεκούρδισμα, δεν κάνει καμιά ιδιαίτερη διαφορά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 με αποτέλεσμα να μην κοντρολάρονται. αγορι μου ακομα δεν εχεις μαθει το κολπο? ;D ΑΚΟΥ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ....σε 3000 δισκους εχει παιξει...κατι θα ξερει... http://www.carolkaye.com/www/education/tips101.htm Hi Jeff! And thanks. About muting: The way I mute the strings is by folding over a piece of felt muting (buy at the sewing section at Target, Walmart etc.) so it's doubled to a width of about 1-1/2". Take it and tape it (I use masking tape) to on top of the bridge area, but laying slightly ahead of the bridges. It won't be too loose but you will have to re-tape it tighter from time to time. Thus, it lays on top of the strings and kills the over- and under-tones, making your bass sounds more defined. You use a doubled up piece of felt *on top* of the strings when you play *only* with a pick. If you play with fingers (or even with fingers sometime and then pick sometime), then get a piece of foam about the same width, but fit *underneath* the strings, barely touching the strings. This takes some doing. You don't want the foam to mute the strings so much it gives off a "plunk" sound, yet you need it to touch all the strings relatively the same amount. The strings in all instances should ring almost as much as if there wasn't any muting at all. You'll notice an immediate difference in sound and your band will too as well as the audience noticing the bass sounding great and projecting very well too. In recording, it's a must. If you have a bridge cover and are using a doubled up piece of felt, lay it between the that rubber "mute" (that is practically useless) in the bridge cover and the strings, but....do raise the bridge-cover slightly so the strings ring....you will have to stick a couple of wedges underneath the bridge-cover so it stays up without rattling (I always used 2-3 picks). This is the sound you want, a ringing sound but without all the extraneous noises of over- and under-tones the strings get. This will work fine. You'll see my mute (with the "fancy" masking tape) in my pictures with the Aria Pro II (Steve Bailey bass), my bass w/Seymour Duncan Basslines PUs and Thomastik jazz flats. & βεβαια το ΘΕΪΚΟ Markus, I always used a Fender Precision with ALWAYS medium-gauge Fender flatwound strings on (never changed strings, but did wipe them all the time after a record date, always changed basses about every 2-3 years -- when the strings started going bad....no time to change strings). I never liked the Fender Jazz bass to record with ,But....you have to remember, and this is ALL the time, I played with a very hard (plastic) pick, with a certain hard wrist action (with the wrist down on the string, not the string I was playing on of course but a lower string and when playing on the E string, I moved the hand off and over as if there was another string underneath), this gives you the HARD and quick (but easy) action you need for balls on the notes, strong notes --- the pinkie sort of up on the air, just the opposite of how guitar players play. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Δεν κρύβω ακόμα την έκπληξή μου που έμαθα πρόσφατα ότι και ο Harris χρησιμοποιούσε ενίοτε flats. ΠΑΝΤΑ, οχι ενιοτε. Βεβαια οι Rotosound flats ειναι αρκετα bright μεχρι να στρωσουν, αλλα ο Harris (που τις παιρνει τζαμπα) τις αλλαζει πριν απο καθε show, οποτε δεν προλαβαινουν να στρωσουν. Γι αυτο και ο ηχος του δεν εχει καμια σχεση με τις παραδοσιακες flats. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Ευχαριστώ SF. To ζήτημα είναι ότι το 15άρι της Peavey σε μικρό χώρο δεν ευνοεί τις flats. Εξάλλου παίζω σχεδόν αποκλειστικά με δάχτυλα. ΠΑΝΤΑ, οχι ενιοτε. Βεβαια οι Rotosound flats ειναι αρκετα bright μεχρι να στρωσουν, αλλα ο Harris (που τις παιρνει τζαμπα) τις αλλαζει πριν απο καθε show, οποτε δεν προλαβαινουν να στρωσουν. Γι αυτο και ο ηχος του δεν εχει καμια σχεση με τις παραδοσιακες flats. :o Σε μερικά θα ήμουν σίγουρος ότι παίζει με rounds. Αλλά δεν είμαι και Maiden Connoisseur ;) Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2009 Εξάλλου παίζω σχεδόν αποκλειστικά με δάχτυλα. Εχει και για εσας τους.... προδοτες ;D κολπο η γιαγια If you play with fingers (or even with fingers sometime and then pick sometime), then get a piece of foam about the same width, but fit *underneath* the strings, barely touching the strings. This takes some doing. You don't want the foam to mute the strings so much it gives off a "plunk" sound, yet you need it to touch all the strings relatively the same amount. The strings in all instances should ring almost as much as if there wasn't any muting at all. You'll notice an immediate difference in sound and your band will too as well as the audience noticing the bass sounding great and projecting very well too. το δικο μου το μπασο (μια και παιζει ο καρεκλας ο μπασιστας μου μονο με τα δακτυλα... ::)) ετσι το εχω σεταρισμενο... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση