Προς το περιεχόμενο

Τι "λέει" η Line 6;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα δοκιμάσει το Pod 2.0 .Καθόλου ζωντάνια στο ήχο.Παρόλα αυτά σήμερα άκουσα και ένα rack για μπάσσο και μπορώ να πώ οτι ακουγοντας το μου άρεσε

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το modeling εχει προχωρησει πολυ & πολλοι ενισχυτες τετοιου τυπου οντως ακουγονται σαν λαμπάτοι.

Εχω δουλεψει αρκετα με τη ναυαρχιδα της Line 6 (BETA) & οντως ειναι εντυπωσιακος ενισχυτης που σιγουρα προσφερει τεραστια ΠΟΙΚΙΛΙΑ ηχων & βεβαια σε γλυτωνει απο το κουβαλημα της πεταλιερας μια και τα εφε του ειναι παρα πολυ καλα.

Η ερωτηση ομως ειναι αν οντως ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ αυτη την ποικιλια (προσωπικα εγω δεν την χρειαζομαι και οσο επαιζα με τον Beta ,αλλα και με τον εκπληκτικο αντιστοιχο VOX ειχα "κολησει" σε ΕΝΑ μοντελλο για τα καθαρα μου (δηλ. την πολυ καλη εξωμοιωση που εχει για τον ετσι και αλλοιως αγαπημενο μου Fender twin ηχο)

Δυστυχως ομως σε διπλα-διπλα συγκριση με τον Rivera Quiana μου (που ουσιαστικα ειναι ενας βελτιωμενος twin) ο πολυ καλος ηχος του BETA ΥΣΤΕΡΟΥΣΕ....

 

τα πεταλακια ομως της Line 6 (τα ΜΕΓΑΛΑ οχι τα καινουργια μικρα τα οποια δεν τα εχω δοκιμασει) ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ειδικα το Delay & το Modulation Modeler ,σε διπλα-διπλα συγκρισεις με αρκετα απο τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πεταλια που κοπιαρουν ΔΕΝ υπηρχε καμμια διαφορα (τελικα φαινεται οτι το effect modeling ειναι πιο ευκολο απο το amp modeling).

 

ολα αυτα βεβαια οταν οι ενισχυτες επαιζαν ΜΟΝΟΙ τους,μεσα στο ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ κομματι τι να πω...ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορουσε να καταλαβει τη διαφορα (εδω δεν την καταλαβαινω πλεον εγω που εχω καταντησει :lol: να χρησιμοποιω σχεδον αποκλειστικα το Tonelab se direct στην κονσολλα οταν ηχογραφω).

 

βεβαια για να αποδωσουν καλα ολα τα modeling devices θελουν ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ & ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ...(κατι που λιγοι κανουν & για αυτο αποτυγχανουν..τονικα... :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βεβαια για να αποδωσουν καλα ολα τα modeling devices θελουν ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ & ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ...(κατι που λιγοι κανουν & για αυτο αποτυγχανουν..τονικα... :lol: )

Ειναι κατι που πολλοι δεν το καταλαβαινουν.....και δινουν "πεταμενα" λεφτα.....και επιπλεον μετα λενε "μουφα ειναι ρε συ" .... 8O :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διατυπώθηκαν αρκετές ωραίες απόψεις σ'αυτό το θέμα. Θα ήθελα να παραθέσω μερικές ιδέες και τελικά να θέσω και ένα ερώτημα.

 

Καταρχάς, κατά τη γνώμη μου, το μοντελινγκ δεν έχει νόημα στη λογική του "πόσο κοντά στο πραγματικό είναι", αλλά στο "κατά πόσο χρήσιμος είναι ο τελικός ήχος". Δηλαδή, τι να το κάνω να προσπαθώ να φτιάξω τον ήχο ακριβώς που έχει ένας Matchless όταν μπορώ να φτιάξω έναν ήχο βασισμένο ίσως σε ένα πρότυπο, ο οποίος εν τέλει να είναι ο κατάλληλος γι'αυτό που θέλω να κάνω. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

 

Κατά δεύτερον, θα ήθελα να αναφερθώ στις Line6 κιθάρες, που κατά περίεργο τρόπο έμειναν εκτός συζήτησης. Λοιπόν για έναν επαγγελματία που παίζει σε "μαγαζί" και έχει να αντιμετωπίσει απαιτήσεις για τόνο από μανιοκαταθλιπτικό μπλουζ μέχρι απομίμηση μπαλαλάικας και από καφρικό μέταλ μέχρι γλυκανάλατη ποπ, μια τέτοια κιθάρα είναι ό,τι πρέπει (σε συνδιασμό με πεταλιέρα ή μόντελινγκ ενισχυτή). Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που πολλοί συνάδελφοι έχουν καταφύγει σε Line6 κιθάρες.

 

Επίσης ανάλογα με τη μουσική που συνθέτει/ηχογραφεί κάποιος, μπορεί να χρειάζεται κάποια fills ή layers με έναν τόνο κιθάρας που είναι πολύ χαρακτηριστικός αλλά δεν μπορούμε όλοι να έχουμε 15 διαφορετικές κιθάρες διαφορετικής "νοοτροπίας" (η οποία 14 φορές στις 15 θα είναι και έξω από την "δικιά" μας νοοτροπία :wink: ). Αν θέλω δηλαδή ένα περασματάκι με ήχο ανάλογο hollowbody ή... μπάντζο, τότε μια τέτοια κιθάρα με καλύπτει μια χαρά (με το ανάλογο "ψάξιμο" όπως ήδη αναφέρθηκε). Εργαλείο λοιπόν.... όχι κάτι να το παντρευτείς.

 

Και εδώ η ερώτηση: σε όλες τις Line6 κιθάρες, το πρόβλημα είναι περισσότερο με το τμήμα "κιθάρα" και όχι το τμήμα "ηλεκτρονικά". Γιατί τελικά αναγκάζεσαι να παίζεις μια κιθάρα της οποίας το feeling είναι τελικά δεδομένο και -ίσως- όχι αυτό που προτιμάς. Ξέρει κανείς αν η φτηνή 300 έχει τα ίδια ηλεκτρονικά με την top of the line 700?? Γιατί αν ισχύει αυτό, μπορεί μια 300 να χρησιμοποιηθεί ως δότης ηλεκτρονικών και να τα βάλει κανείς όλα πάνω σε μια κιθάρα που του αρέσει να παίζει. Κοιτάξτε και το post του superfunk για τον Jeff Miller (εκείνον τον κάντρυ μουσικό ντε!), που έχει φτιάξει τέτοιες κιθάρες, με συνδιασμό μόντελινγκ και "πραγματικού ήχου" μάλιστα. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σταθω σε δυο πράματα.Ενα που είπε ο Superfunk στο αν πραγματι χρειαζόμαστε τόσους ήχους και αυτό που είπε ο dienekes για το feeling της κιθάρας αυτής καθε αυτής

 

1)Όσοι απο εδώ μέσα χρησιμοποιείτε modelling κάνετε χρήση του 100% των ήχων του;Όχι;90%;Όχι.70%Δύσκολο(εκτός λίγων εξαιρέσεων ίσως και ετκός ίσως αυτούς που είπε ο dienekes για τα μαγαζιά.Αλλά ο μέσος κιθαρίστας/μπασίστας ζήτημα είναι πιστεύω αν θα χρησιμοποιείσει τους μισούς ίσως και πολύ λιγότερους.Αν σας έδιναν την επιλογή μεταξύ του ενισχυτή των ονείρων σας και ενώς line6 πιστεύω οι περισσότεροι θα διάλεγαν τον ενισχυτή.Προσωπικά όταν είχα το pod για ένα διάστημα χρησιμοποιούσα το American Clean και το Modern High Gain οπότε πρακτικά θα πλήρωνα για κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω.Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι θα ήταν πολύ πρακτικό για να αποδώσω τους διάφορους ήχους των διασκευών που παίζουμε στο μαγαζί αλλά δεν μου πολυαρέσει να παίζω με ήχο που δεν είναι του γούστου μου

 

2)Όσο για τις κιθάρες πιστεύω πάνω κάτω τα ίδια αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω dienekes αν τελικά σου καθόταν γάντι στο χέρι μια τέτοια κιθάρα θα την έπαιρνες; :wink:

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σταθω σε δυο πράματα.Ενα που είπε ο Superfunk στο αν πραγματι χρειαζόμαστε τόσους ήχους και αυτό που είπε ο dienekes για το feeling της κιθάρας αυτής καθε αυτής

 

1)Όσοι απο εδώ μέσα χρησιμοποιείτε modelling κάνετε χρήση του 100% των ήχων του;Όχι;90%;Όχι.70%Δύσκολο(εκτός λίγων εξαιρέσεων ίσως και ετκός ίσως αυτούς που είπε ο dienekes για τα μαγαζιά.Αλλά ο μέσος κιθαρίστας/μπασίστας ζήτημα είναι πιστεύω αν θα χρησιμοποιείσει τους μισούς ίσως και πολύ λιγότερους.Αν σας έδιναν την επιλογή μεταξύ του ενισχυτή των ονείρων σας και ενώς line6 πιστεύω οι περισσότεροι θα διάλεγαν τον ενισχυτή.Προσωπικά όταν είχα το pod για ένα διάστημα χρησιμοποιούσα το American Clean και το Modern High Gain οπότε πρακτικά θα πλήρωνα για κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω.Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι θα ήταν πολύ πρακτικό για να αποδώσω τους διάφορους ήχους των διασκευών που παίζουμε στο μαγαζί αλλά δεν μου πολυαρέσει να παίζω με ήχο που δεν είναι του γούστου μου

 

2)Όσο για τις κιθάρες πιστεύω πάνω κάτω τα ίδια αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω dienekes αν τελικά σου καθόταν γάντι στο χέρι μια τέτοια κιθάρα θα την έπαιρνες; :wink:

 

Καρντάσι πολύ καλά τα λες. :wink:

 

Έχω έναν ας πούμε μόντελινγκ ενισχυτή (VOX AD30VT)' date=' στην ουσία είναι μερικές από τις "απομιμήσεις" που κάνει και η Tonelab με τη διαφορά ότι ο ενισχυτής έχει λάμπα στο τελικό στάδιο. :wink: Πραγματικά είναι λίγοι συγκριτικά με το σύνολο οι ήχοι που χρησιμοποιώ. Ωστόσο μ'αρέσει που έχω τη δυνατότητα να φτιάξω έναν "ήχο ενισχυτή" που δεν θα ήταν η "πρώτη μου επιλογή", μόνο και μόνο για να "ξεκολλάω" που και που. :wink:

 

Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, αν είχα αυτή την επιλογή όταν έπαιζα σε "μαγαζιά", ναι, φυσικά θα την έπαιρνα! Αλλά τότε αυτά ήταν επιστημονική φαντασία! 8)

 

Ίσως και για cover μπάντα να είναι μια καλή επιλογή, αν, όπως λες [b']σου κάθεται στο χέρι[/b]. Αλλιώς ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως πιστεύω ότι line 6 γενικά είναι γι' αυτούς που δεν έχουν standard ήχο και θέλουν ευελιξία. Κι αυτό καταλήγει στις εξής δύο περιπτώσεις.

Είτε κάποιος που δουλεύει σε live μαγαζί είτε κάποιος αρχάριος που δεν έχει βρε ακόμα τον ήχο του.

Γιατί δεν υπάρχει λόγος να έχεις τόσες προσομοιώσεις, αφού θα έχεις καταλήξει σε ένα ενισχυτή ή μία κιθάρα που θα λατρεύεις τον ήχο τους.

Όσον αφορά τα εφέ εκεί είμαι λίγο πιο "ελαστικός" γιατί το εφέ είναι θετικό να είναι ευέλικτο, αν και πάλι δεν τα πάω καλά με πετάλια που έχουν πολλούς ήχους...

myspace.com/figurantinyesterdaysplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα περισσοτερα προιοντα της ειναι για στουντιακη χρηση. μπορεις να γραψεις πειστικα με μια variax και ενα pod εχοντας επιλογες στις κιθαρες και στους ενυσχητες. (οικονομικη λυση) για live δεν το συζητω αν και παλι πιστευω οτι το 80-90 τοις εκατο ειναι τα χερια.

μου φαινεται καλη η προσπαθεια αλλα μερικα προιοντα της ειναι πλαστικη κουκλα. αλλαζεις ενυσχητη και ακους

τσ ντσ τζ ντζ τντζ τντσ γγ γκκ :wink:

www.myspace.com/costaexarhos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου