Προς το περιεχόμενο

Γλυκάθηκε η γριά στις πρόβες.......


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλιώς για να πάτε σε ποιο close mic καταστάσεις πρέπει να γίνουν κάποιες αναπροσαρμογές στον χώρο. Πχ εκείνα τα monitor πρέπει να φύγουν δίπλα από τον ντράμερ και να πάνε στα πόδια σου, ή το ένα στα πόδια σου και το άλλο κοντά σε όποιον γουστάρει να ακούει την φωνή σου  ;D ;D

 

α) Για την ανοχή τους, τους μεθάω. Για να γουστάρουν χρειάζονται "σκληρά". Και αυτά κοστίζουν.

β) Γιατί πρέπει να φύγουν από κει; Θα τραβάνε τα drum mics τη φωνή;

γ) Τα boundary είναι κάτι σαν ambience. Παντοκατευθυντικά; Στο πάτωμα; Δεν έχω δουλέψει με τέτοια. Ενα (cardio) πάνω από τη drums και από ένα (omni) κοντά στους guit. amps;

δ) Ο χώρος και λογικό, στις εντάσεις ψιλομπουκώνει. Για αυτό σκεφτόμουν το close mic.

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

β) Γιατί πρέπει να φύγουν από κει; Θα τραβάνε τα drum mics τη φωνή;

γ) Τα boundary είναι κάτι σαν ambience. Παντοκατευθυντικά; Στο πάτωμα; Δεν έχω δουλέψει με τέτοια. Ενα (cardio) πάνω από τη drums και από ένα (omni) κοντά στους guit. amps;

 

Από ένα δυναμικό στις κιθάρες, ένα τέτοιο σετάκι για over στα τύμπανα σε x/y στήσιμο και ένα δυναμικό στην κάσα και d.i. στο μπάσο.

 

Ναι τα monitors θα δημιουργούν προβλήματα με τα over στα τύμπανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι καταπληκτικός...

 

kneel-salvation.jpg

 

Πες μου και τα φθηνά δυναμικά (κιθ & μπότα) και αν χρειάζεται κάτι καλυτερο για τη φωνή και το πρώτο CD τζάμπα και υπογεγραμμένο.

 

Τ. Bone Band  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σε ένα τόσο crowded περιβάλλον και υποθέτωντας ότι μιλάμε και για ΕΝΤΑΣΕΙΣ, τότε το close micing είναι μονόδρομος, ειδικά αν μιλάμε για ένα κάπως κοινά αποδεκτό αισθητικό αποτέλεσμα και όχι αποκλειστικά "άποψη"......

 

Φυσικά και πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές στον χώρο και σίγουρα αυτό που είπε ο Πάρης για τα μονιτορ ηχεία. Από εκεί και πέρα θα μπορούσες να αυξήσεις τον διαχωρισμό ανάμεσα στα όργανα , φτιάχνωντας κάποιες απλές "παγίδες" για τους ενισχυτές με παχιές κουβέρτες κλπ κλπ (καλύπτωντας και τα μικρόφωνα, δηλαδή μειώνουμε την διαροή των ενισχυτών προς τα άλλα όργανα αλλά ταυτόχρονα και το τι "ακούει" το κάθε μικρόφωνο - ίσως γίνει λίγο πιο boomy ο ήχος σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά αυτό μπορεί και να είναι μια θετική εξέλιξη  ;))και φυσικά παίζωντας στις απολύτως αναγκαίες (τόσο για το θέμα προσωπικού ήχου αλλά και για το θέμα ελέγχου) εντάσεις  ;)

 

Στα τύμπανα μπορείς να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα με ένα 3 mic set up (kick, snare, overhead) με 2 δυναμικά και ένα μικρού ή μεσαίου διαφράγματος καρδιοειδές ή υπερκαρδιοειδές πυκνωτικό. Είναι πολύ σημαντική η τοποθέτηση του πυκνωτικού ως overhead ώστε να καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο το σετ συνολικά και ειδικότερα να έχει την καλύτερη δυνατή αναλογία ανάμεσα στα τομ και στα πιάτα....προσωπικά θεωρώ πω μια καλή επιλογή (σε ένα τυπικό ντραμ σετ) είναι μπροστά από τον ντράμερ, 30-40 εκ.  πάνω από τα 2 τομ ή αλλιώς ανάμεσα στα 2 crash (σε ένα τυπικό σετ). Πιθανότατα σε ένα τέτοιο στησιμο το βαθύ να υστερεί και ίσως να πρέπει να τοποθετηθεί ένα ακόμη μικρόφωνο. Από την άλλη πλευρά έχουμε ένα αρκετά αρμονικό περιεχόμενο σε ότι αφορά το σετ συνολικά και ταυτόχρονα ελάχιστο spill από τα υπόλοιπα όργανα. Σε ότι αφορά την επιλογή του συγκεκριμένου μικροφώνου, όσο και αν ακουστεί περίεργο το τρισκατάρατο C1000 αποτελεί την ιδανική λύση καθώς είναι αρκετά crunchy και για να αποδόσει το σύνολο του σετ αλλά και τοποθετημένο στο ύψος (και λίγο πιο χαμηλά) των crash (δηλαδή τα πιάτα είναι 90 μοίρες από την κάψα και στα "όρια" του πολικού διαγράμματος) "ακούγεται" πιο smooth στα ψηλά σε σχέση με την "κανονική" (από μπροστά) εκνευριστική στα ψηλά μεσαία συχνοτική συμπεριφορά. Στα υπόλοιπα κομμάτια του σετ 57άρια ή 58άρια (ή παραπλήσια) μπορούν να δουλέψουν μια χαρά (όπως και στις κιθάρες αλλά και στο μπασο - ποτέ δεν κατάλαβα γιατί όλοι αυτόματα επιλέγουν την λύση του di.....).

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μου και τα φθηνά δυναμικά (κιθ & μπότα) και αν χρειάζεται κάτι καλυτερο για τη φωνή

 

Κοίταξε όλα χρειάζονται κάτι καλύτερο! Απλά τυγχάνει τα t.bone να είναι ψηλά στην εκτίμηση μου διότι υπάρχουν μερικά μοντέλα τους, κυρίως ribbon, τα οποία είναι αξιοπρόσεκτα! Δηλαδή γενικά σαν εταιρία μ'αρέσει γιατί ρε παιδί μου αντιγράφει αλλά δε το κρύβει κι όλας! Όσο απεχθάνομαι την breninger ;D τόσο αγαπώ t.bone  ;D

 

Τώρα για συγκεκριμένες επιλογές, απλά ψάξε την κόπια του κάθε γνωστού μικροφώνου!  ;D

 

Σε γενικές γραμμές πάντως η στρατηγική τοποθέτηση στον χώρο και τα "κόλπα" που περιγράφει ποιο πάνω ο Νικόδημος έχουν μεγαλύτερη σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις!

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

....οι προτάσεις του Fleamail, αν και πιθανότατα έχουν αναμφισβίτητο αισθητικό αποτέλεσμα, εν τούτοις θα έλεγα ότι είναι μάλλον δύσκολο να αποδόσουν σωστά στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ στήσιμο,χώρο και κατάσταση...

 

πχ

- στέρεο xy overheads = προβλήματα φάσης (όχι με τα ίδια τα τύμπανα αλλά με όλα τα όργανα-ανακλάσεις) , έντονο spill και πιθανότατα ελάχιστο κέρδος.

 

 

....κατά τ'άλλα μια χαρά  :)

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πχ

- στέρεο xy overheads = προβλήματα φάσης (όχι με τα ίδια τα τύμπανα αλλά με όλα τα όργανα-ανακλάσεις) , έντονο spill και πιθανότατα ελάχιστο κέρδος.

 

 

Έχω ένα κόλλημα με το xy στα over είναι η αλήθεια ;D ;D ;D και δεν σκέφτηκα τις επιπτώσεις! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έχω ένα κόλλημα με το xy στα over είναι η αλήθεια ;D ;D ;D και δεν σκέφτηκα τις επιπτώσεις! ;)

 

κόιτα ένα coincident pair δεν θα ήταν προβληματικό κανονικά σε ότι αφορά την φάση, αλλά στο συγκεκριμένο set up τα τύμπανα είναι στριμωγμένα στην γωνία, με ότι αυτό συνεπάγεται σε σχέση με άμεσες και ανξέλεγκτες ανακλάσει τόσο από το ίδιο το σετ αλλά και από τα υπόλοιπα όργανα.

 

Έτσι το σίγουρο είναι ότι πρέπει να αποκλείσουμε ή να ελαχιστοποιήσουμε την συμμετοχή των 2 γωνιακών τοίχων στο αποτέλεσμα και άρα να αποφύγουμε να τους κοιτάξουμε κατάματα  ;D ;D ;D...άρα αποκλείουμε την τοποθέτηση του στυλ facing the drummer.

Από εκεί και πέρα το mono mic  set up ελαχιστοποιεί τους κινδύνους , ειδικά τοποθετημένο "κάθετα" στο "πρόβλημα" (αντίστροφα - με πλάτη ίσως να είναι χειρότερα λόγω καθυστέρησης των άμεσων ανακλάσεων) και ακόμη περισσότερο αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε υπερκαρδιοειδές πολικό διάγραμμα (ανάλογα με το ύψος και την κατάσταση της οροφής)

 

Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε γιαένα πολύ συγκεκριμένο περιβάλλον και όχι γενικά για 3 mic set up.....δηλαδή για ανάγκη και όχι για άποψη

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω την μαύρη αλήθεια και με τα λίγα που η κούτρα μ κατεβάζει, η αρχική μου σκέψη ήταν κοντύτερα στη Νικοδήμειο θεωρία. Για αυτό και φτιάξαμε και δυο plexi παραβάν (αντί κουβερτών που ανέφερε ο Νικόδημος). Το βαθύ, καλό και χρυσό αλλά δεν μας απσχολεί και πολύ (μπότα, snare, hi-hat είναι οι προτεραιότητες).

Με το συνοθύλευμα ήχων σε τόσο μικρό χώρο όντως φοβάμαι οτιδήποτε ambience. Αν και θα με έφτιαχνε να βλέπω τα XY μπροστά. (ναι, ξέρω ενθουσιάζομαι με λίγα)

 

Το DI δεν με τρελλαίνει κι εμένα (ως παλαιομοδίτης) αλλά είναι ευκολία. Θα δούμε. Ενα mic παραπάνω δεν χάλασε ο κόσμος ως εναλλακτική.

 

Αρα, βάσει Νικόδημου:

φωνές/κιθάρα/μπάσο με τα κλασσικά 57/58 (ή τις κόπιες τους αλλά δεν νομίζω να αξίζει αμα πας για αυτά σε 2ο χέρι - ή όχι (; ) ).

Drums σαν overhead το C1000 και τα .......... (please fill the blank) για τα δυναμικά κάσα / μπότα.

 

Αναγνωρίζω και συμφωνώ ότι δεν πάμε για κάτι άριστο αλλά το καλύτερο βάσει των δεδομένων συνθηκών budget / χώρου και γνώσεων. Δηλαδή προς το κοινώς υποφερτό.

 

Παιδιά σας ευχαριστώ αμφότερους εκ βάθους. Ειλικρινά.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τα περισσότερα handheld δυναμικά (57,58 κλπ) θα συμπεριφερθούν λίγο πολύ με παραπλήσιο τρόπο σε ένα τέτοιο σενάριο (φυσικά και υπάρχουν διαφορές αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι τρομερά δυσδιάκριτες). Αυτό ισχύει και για τα τύμπανα.

 

Αν μπορείς να βρείς κάποιο δυναμικό με κατασκευαστικά extended απόκριση στο χαμηλότερο φάσμα πχ 112, RE20, 421, Audix κλπ κλπ κλπ τότε σίγουρα είναι καλύτερη επιλογή για την κάσα. Καλές λύσεις ανάγκης που πιθανόν θα βρεθούν πιο εύκολα τα beta 57 & 58

 

Σε ότι αφορά το snare (αλλά και τις κιθάρες) θεωρώ πως τα πιο bright handheld δυναμικά (δηλαδή 57άρι σε σχέση με το 58άρι) είναι καλύτερη επιλογή και πιθανότατα θα δώσει ένα πιο έυκολα διακριτό αποτέλεσμα (cut through the mix) σε ένα προβληματικό και κορεσμένο (ειδικά στο ανεξέλεγκτο χαμηλότερο κομμάτι του συχνοτικού φάσματος) περιβάλλον. Επαναλαμβάνω όμως πως στο συγκεκριμένο σενάριο οι διαφορές είναι δυσδιακριτες.

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου