Προς το περιεχόμενο

Line 6 M9


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς η Μξεχασατινουμεροεχειηαλλη λέγεται Μ13. Δεν είναι δύσικολο να το θυμάσαι νομίζω. Παρασκευή και 13, κλπ.

 

Eυχαριστώ για τις απαντήσεις! Το (α) αφού δεν γίνεται, δεν είναι μειονέκτημα? Στο (β) εννοούσα αν υπάρχει πρόβλημα στον ήχο αν δεχτεί δυνατό σήμα από κάποιο βρωμοπέταλο, πχ. έχεις τον καθαρό σου ήχο σε χαμηλότερη ένταση, και για έμφαση έχεις βάλει το πεταλάκι αρκετά πιο δυνατά και το ενεργοποιείς.

 

Στο (α), όχι, δεν είναι μειονέκτημα, γιατί γίνεται (παράγραφος 4-2 στο manual).

 

Στο (β) όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα στον ήχο.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

δε το ειχα σκεφτει ποτε σαν μειονεκτημα. Υπαρχει με το πατημα ενος κουμπιου ενα πεταλι προ-ρυθμισμενο. Το οτι δεν θα δουμε τι ρυθμισεις του εχουμε κανει ή οτι δεν μπορουμε να τις τροποποιήσουμε οσο δεν ειναι ενεργοποιημενο δεν το βρισκω προβλημα. Ισως καποιος αλλος να ενοληθει αν εχει συνηθισει αλλιως.

 

Για το β (φανταζομαι εννοεις το στ) , αν καταλαβα σωστα τι λες : Η Μ13 συμπεριφερεται σαν οποιοδηποτε tbp πεταλι (σε αλλες ρυθμισεις εχει επιλογη για DSP bypass). Ετσι, αν εχει απενεργοποιημενα ολα τα εφε και μπροστα της υπαρχει πεταλι με μεγαλη έξοδο θα περασει ολο το σημα (φανταζομαι στο manual θα εχει τιμη για maximum input level) . Αυτό ήθελες ή παλι δεν καταλαβα την ερωτηση?

 

edit : συμφωνα με TGL και manual γίνεται το α, συγνωμη για τον αποπροσανατολισμο, δεν ημουν σιγουρος γι αυτο και εγραψα "νομιζω"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς η Μξεχασατινουμεροεχειηαλλη λέγεται Μ13. Δεν είναι δύσικολο να το θυμάσαι νομίζω. Παρασκευή και 13, κλπ.

 

Όχι, δεν είναι δύσκολο, αλλά διαφορετικά και πιο σημαντικά πράγματα έχουν σαφώς μεγαλύτερη προτεραιότητα στη μνήμη μου. Αυτή τη στιγμή για μένα το όνομα M13 είναι trivia και τίποτα παραπάνω.

 

Στο (α), όχι, δεν είναι μειονέκτημα, γιατί γίνεται (παράγραφος 4-2 στο manual).

 

Πράγματι και ευχαριστώ. Ας βάλω και ένα quote για να είναι πιο ουσιαστική η βοήθεια:

 

To see the next effect displayed in the LCD, press the Tap switch + the Model Select knob simultaneously.

 

 

 

Mπλου εννοώ αν υπάρχει πρόβλημα αν είναι ενεργοποιημένη παράλληλα με ένα δυνατό εισερχόμενο vol. level πχ. από κάποιο πεταλάκι βρωμιάς πριν από αυτή. Από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

Mπλου εννοώ αν υπάρχει πρόβλημα αν είναι ενεργοποιημένη παράλληλα με ένα δυνατό εισερχόμενο vol. level πχ. από κάποιο πεταλάκι βρωμιάς πριν από αυτή. Από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει...

 

Μια παρατήρηση που σχετίζεται με όλα αυτά:

 

Σε κάθε ψηφιακή εφεδιέρα σε κάποια φάση (σηνήθως άμεσα μετά από ένα απλό buffering της εισόδου) πραγματοποιείται μετατροπή A/D.

 

Προφανώς, οι σχεδιαστές αυτών των συστημάτων έχοντας κατά νου ότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο range απο στάθμες εξόδου των διαφόρων μαγνητών στην αγορά καθώς και το γεγονός ότι οι χρήστες είναι κιθαρίστες ( :P) που μπορεί να χρησιμοποιήσουν κι άλλα εφφέ πριν την πεταλιέρα, έχουν αφήσει ένα σεβαστό "περιθώριο" πριν το σήμα στην είσοδο πλησιάσει το άνω όριο της δυναμικής περιοχής των μετατροπέων A/D.

Βέβαια, το ισχυρότερο σήμα που πρόκειται να "αντιμετωπίσει" είναι τα μεταβατικά (στην πενιά) ενός hot μονοπήνιου και όχι η έξοδος ενός γκαζοπέταλου ακόμα κι αν αυτό είναι ρυθμισμένο να "σπρώχνει" 5 ή 6 dB.  :)

 

Από την "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής η στάθμη θορύβου στο μέσο κιθαριστικό rig είναι ΠΟΛΥ πιο πάνω από το όριο που θέτει η κβάντιση του κονβέρτορα.  :)

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καταλαβαίνω τι λες αλλά τα λες πολύ ωραία ρε άτιμε! ;D

 

Από την "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής η στάθμη θορύβου στο μέσο κιθαριστικό rig είναι ΠΟΛΥ πιο πάνω από το όριο που θέτει η κβάντιση του κονβέρτορα.  :)

 

Αυτή τη φράση τη διάβασα ίσα με 10 φορές και πάλι δεν καταλαβαίνω γρι. :)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καταλαβαίνω τι λες αλλά τα λες πολύ ωραία ρε άτιμε! ;D

Αυτή τη φράση τη διάβασα ίσα με 10 φορές και πάλι δεν καταλαβαίνω γρι. :)

 

Mωρε και εγω που υποτιθεται οτι ειμαι του αντικειμενου δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα, μη σκας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ψηφιοποίηση ενός σήματος, λόγω της μετατροπής του από συνεχές σε διακριτό, λέγεται και κβάντιση .

 

Λόγω της μετατροπής αυτής, οι κονβέρτορες εισάγουν θόρυβο (αρμονική παραμόρφωση) στο σήμα. (την τιμή του και άλλες τετοιες τιμες, όπως της καθυστερησης που επισης εισαγεται, θα τις δειτε στα specs των εισόδων των καρτων ηχου)

 

Το maximum και το minimum input level στις εισόδους ενός μετατροπέα αναλόγικού σήματος σε ψηφιακό, είναι αυτό που λέει ο Ταρκόφσκι mod σαν "άνω όριο" και "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής.

 

Εγω αυτα καταλαβα, αλλα μπορει να μην το επιασα γιατι το παιζει δυσκολος ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ρε σεις  :D :D

 

Εννοώ το εξής:

Το ελάχιστο σήμα που μπορεί να "πιάσει" ένας κονβέρτορας είναι όταν το ελάχιστα σημαντικό bit του πάρει την τιμή 1 (και όλα τα άλλα είναι 0).

 

Στη συνημμένη εικόνα, δείχνω ένα σήμα που είναι διακριτοποιημένο τόσο στο χρόνο όσο και στο πλάτος (κόκκινη γραμμή). Για να είναι εμφανή τα σκαλοπάτια, δείχνω μια δειγματοληψία όπου το σήμα μπορεί να πάρει μόνο 16 διαφορετικές στάθμες (σαν να είχα έναν κονβέρτορα 4-bit).

Από αυτές, καταλαμβάνονται μόνο οι 11. (Μετρήστε τα σκαλοπάτια του κόκκινου). Αν μεγαλώναμε το πλάτος, ο κονβέρτοράς μας θα χρησιμοποιούσε περισσότερα σκαλοπάτια (μέχρι και το 15ο) για να απεικονίσει το σήμα. Αν το σήμα μεγάλωνε περισσότερο από την τιμή που αντιστοιχεί στο 15ο σκαλοπάτι (είναι 15 τα σκαλοπάτια + μια στάθμη το 0, σύνολο 16) τότε ο κονβέρτορας θα εξακολουθούσε να αναφέρει την τιμή που αντιστοιχεί στο 15ο μέχρι το σήμα να ξαναγίνει μικρότερο από αυτό. Αυτό θα οδηγούσε σε "ψηφιακό" ψαλιδισμό (κάτι που όλοι ξέρουμε ότι δεν ακούγεται ωραία).

 

Αυτό που φαίνεται στο κάτω άκρο, είναι όσο η τιμή του σήματος είναι μικρότερη από την τιμή που ο κονβέρτορας "αντιλαμβάνεται" σαν το 1ο σκαλοπάτι, ο κονβέρτορας "αναφέρει" την τιμή 0.

 

Η δυναμική περιοχή του εν λόγω κονβέρτορα προκύπτει από την ελάχιστη τιμή (πλην του μηδενός) σε σχέση με τη μέγιστη τιμή που αυτός μπορεί να "δει". (Εννοείται, ότι όσο περισσότερα bit ο κονβέρτορας, τόσο μικρότερο το ελάχιστο σκαλοπατάκι και τόσο μεγαλύτερη η δυναμική περιοχή  :) )

 

Με τη φράση:

Από την "κάτω μεριά" της δυναμικής περιοχής η στάθμη θορύβου στο μέσο κιθαριστικό rig είναι ΠΟΛΥ πιο πάνω από το όριο που θέτει η κβάντιση του κονβέρτορα.  

 

Εννοούσα ότι

"ο θόρυβος (βζζζζζζζζζζζ+φσσσσσσσ) στο μέσο κιθαριστικό rig είναι πολή "δυνατότερος" από απο το μικρότερο "σκαλοπατάκι" που μπορεί να δει ένας κονβέρτορας 20 bit." (20bit δεν είναι η M13?)  :)

4-bit_sampling.jpg.5c107d422251c473866f9825a2f458d7.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δηλαδή εννοώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με λίγο παραπάνω γκάζι στις πεταλιέρες αλλά το είπα με καμένο τρόπο. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Επαναφερω το θεμα για να κανω μια ερωτηση.

Δεν ειναι μειονεκτημα η απυσια effect loop στη μικρουλα? Γιατι εγω που εχω κομπρεσορα, 2 ντραιβ πεταλια και ενα ντιλευ που ακριβως θα τοποθετησω την M9?

Στράαατα Stratούλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου