warpie Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Είμαι υπέρ του συνδιασμου και των 2, ειδικά σε στούντιο καταστάσεις. Κατ'εμε είναι αρκετά πιο ευέλικτο όταν μιξάρω, να έχω 2 ξεχωριστά κανάλια στο μπάσσο και κόβω-ράβω όπου θέλω ώστε να έχω πότε τον ένα ήχο, πότε τον άλλο ή και τους δύο μαζί, ανάλογα το κομμάτι. +1 Εκτος απο ντι α'ι', πολλες φορες γραφω με ενα d112 kai ena RE20 και επιλεγω στη μιξη πιο 'παει' καλυτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δώστε τους παραπάνω απο ένα κανάλι να γράψουν This. Ενα καναλι με ελαφρως "τσιτωμενο" το SansAmp Paradriver και ενα κατευθειαν σε ενα καθαρο DI. Αν θελω κανα fuzz η distortion (φτου, κακα, τζιζ, καιει, μπασο παιζεις φιλος), το τσονταρω μπροστα απο το SansAmp, το οποιο με την προσομοιωση καμπινας κοβει τα παντα πανω απο τα 5k, μαζευοντας το χαλι που ακουγεται στα πριμα του μπασου με παραμορφωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως κανένας δεν επέλεξε τον συνδυασμό ενισχυτής-μικρόφωνο ως μοναδική ή έστω βασική επιλογή του....όπως μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως οι περισσότεροι θεωρούν ως "φυσικό" ήχο του ηλεκτρικού μπάσου το direct σήμα. Με άλλα λόγια το ακριβώς αντίθετο απ'ότι θα συνέβαινε σε μια κουβέντα περί ηλεκτρικής κιθάρας.... αν και για να είμαστε σωστοί η κουβέντα ΕΙΝΑΙ για ηλεκτρική κιθάρα ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως κανένας δεν επέλεξε τον συνδυασμό ενισχυτής-μικρόφωνο ως μοναδική ή έστω βασική επιλογή του....... Με άλλα λόγια το ακριβώς αντίθετο απ'ότι θα συνέβαινε σε μια κουβέντα περί ηλεκτρικής κιθάρας.... στις κιθαρες δες γραφεις και ντι α'ι' το σημα σε περιπτωση που θες να κανεις ρηαμπ? :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 στις κιθαρες δες γραφεις και ντι α'ι' το σημα σε περιπτωση που θες να κανεις ρηαμπ? :) ...ας μην παίζουμε με τις λέξεις....όταν γράφεις το direct σήμα ενός ηλεκτρικού οργάνου με σκοπό να το χρησιμοποιήσεις για reamping, ουσιαστικά η αισθητική επιλογή σου ΕΙΝΑΙ ο συνδυασμός ενισχυτής-χώρος-μικρόφωνο.....η διαδικασία αλλάζει (λίγο). check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Οκ δεν διαφωνώ. Αλλά από 15w με 10ιντσο δεν παιρνεις ήχο μπάσου κι ας ηχογραφείς για τα στρουμφάκια. Ενώ στη κιθάρα....... Είναι και χωροταξικό το ζήτημα. Φταίμε μεις που είμαστε large τύποι; Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως κανένας δεν επέλεξε τον συνδυασμό ενισχυτής-μικρόφωνο ως μοναδική ή έστω βασική επιλογή του....όπως μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως οι περισσότεροι θεωρούν ως "φυσικό" ήχο του ηλεκτρικού μπάσου το direct σήμα. Ίσως λόγο της ιδιαιτερότητας του συχνωτικού εύρους που έχει το μπάσσο και της ευκολίας του DI, που για τους περισσότερους home recorders, είναι απλό, εύκολο και ανέξοδο, ειδικά αν δεν είναι μπασίστες και γράφουν μόνο για τις ανάγκες των κομματιών τους, οπότε και δεν χρειάζεται να έχουν ενισχυτή. Έχω ακούσει παραγωγές απο φίλο μουσικό & παραγωγό και ο ήχος ήταν πάααρα πολύ καλος. (μιλώντας πάντα για συνδιασμό DI και μικρόφωνο σε καμπίνα) http://www.youtube.com/watch?v=QPzyN1RiwEc ;) Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Οκ δεν διαφωνώ. Αλλά από 15w με 10ιντσο δεν παιρνεις ήχο μπάσου κι ας ηχογραφείς για τα στρουμφάκια. Ενώ στη κιθάρα....... Είναι και χωροταξικό το ζήτημα. Φταίμε μεις που είμαστε large τύποι; ;D ούτε εγώ διαφωνώ....ούτε θεωρώ απαραίτητο το να ηχογραφεί κάποιος αποκλειστικά με ενισχυτή ή αποκλειστικά με DI....αλλά μπου προκαλεί μεγάλη εντύπωση η κάθετη διαφοροποίηση στην ηχοληπτική προσέγγιση και μεθοδολογία για το ίδιο ουσιαστικά (κατασκευαστικά και λειτουργικά) όργανο (βέβαια σε πολύ διαφορετικό ενορχηστρωτικό ρόλο). Θεωρώ ότι όντως τα ρεαλιστικά προβλήματα που υπάρχουν στην βέλτιστη χρήση μικροφώνου - ενισχυτή είναι αυτά που τελικά οδηγούν στην λύση του DI στο 80 με 90% των περιπτώσεων και όχι αυτή καθ'αυτή η αισθητική επιλογή.... ...και αυτό το έγραψαν ελάχιστοι (εκτός αν το εννοούσαν και οι υπόλοιποικαι απλά το παρέλειψαν ήτο θεώρησαν δεδομένο). Πάντως ο ένας στους τρεις δηλώνει ότι χρησιμοποιεί πάντα μόνο DI....δηλαδή από άποψη και όχι από ανάγκη. Η ψηφοφορία όμως έχει και τον χαρακτήρα του "τι θα ήθελα" και "τι θεωρώ καλύτερο" εκτός από το "τι μπορώ" ;) check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bbas Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 το οποιο με την προσομοιωση καμπινας κοβει τα παντα πανω απο τα 5k, μαζευοντας το χαλι που ακουγεται στα πριμα του μπασου με παραμορφωση. θα επρεπε να "εκοβε" πανω απο τα 6κ, μεχρι τα 6κ υπαρχουν αρμονικες μπασσου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nikoubis Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 θα επρεπε να "εκοβε" πανω απο τα 6κ, μεχρι τα 6κ υπαρχουν αρμονικες μπασσου. Καπου στο talkbass κυκλοφορει ενα γραφημα που δειχνει πως ακριβως διαμορφωνει το σημα σου το SansAmp. Υπαρχει "ζωη" και μετα τα 5k, απλα καπου εκει ξεκιναει το roll off, που γινεται πολυ πιο αποτομο (αν θυμαμαι καλα) μετα τα 8k. .όπως μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση πως οι περισσότεροι θεωρούν ως "φυσικό" ήχο του ηλεκτρικού μπάσου το direct σήμα. Με άλλα λόγια το ακριβώς αντίθετο απ'ότι θα συνέβαινε σε μια κουβέντα περί ηλεκτρικής κιθάρας.... Ακομα και αν περναει το σημα μεσα απο ενισχυτη, οι περισσοτεροι ενισχυτες μπασου επιδιωκουν να αναπαραγουν κατα το δυνατον το "καθαρο" direct σημα και οχι να το"χρωματιζουν". Γι αυτο βλεπουμε (αντιθετα με την κιθαρα) να εχουν κερδισει τη μαχη σε μεγαλο βαθμο οι SS ενισχυτες σε συνδυασμο με full range καμπινες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση