Guru nikodemos Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2009 Λοιπόν κάτι αντίστοιχο είχαμε κάνει με τις ηλ.κιθάρες.....εδώ τα πράγματα είναι πιο συγκεκριμένα. Μικρόφωνο και καμπίνα ή "κατευθείαν"?....ή και τα δυο? Το "κατευθείαν" περιλαμβάνει όλες τις δυνατές direct επιλογές Αιτιολογήστε την ψήφο σας ενώ όπως πάντα η συνοδεία οπτικοακουστικού υλικού θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.... Η δική μου άποψη σε γενικές γραμμές βρίσκεται εδώ http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=166 check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SpyrosCh Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 ...Γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα απαιτήσει ένα κομμάτι, better be prepared. Τα λεφτά μου στο δ) παρακαλώ ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Μονο direct.Συνηθως χρησιμοποιω ενα απο τα παρακατω τρια "di" 1.Tech 21 bass driver 2.Avalon U5 3.TL AUDIO PA1 (απο τα 3 προτιμω πλεον και χρησιμοποιω το TL AUDIO PA1 για τον απλο λογο οτι ειναι ο....μονος προενισχυτης που πλεον διαθετω... :P) Απο εκει και περα αναλαμβανουν τα sw simulation ενισχυτων,οι κομπρεσσορες & τα eq (παντα μιλαω για plug ins) . Το αγαπημενο sw simulation ειναι το AMPEG SVX απο το οποιο χρησιμοποιω συνηθως τον B-15R Portaflex με την 15αρα καμπινα και το RE20 on axis. Για ισοσταθμηση συνηθως χρησιμοποιω το eq του Sonar 8 κοβοντας τα παντα κατω απο τους 50 και δινοντας ενα ελαφρυ boost απο τους 1000-5000 με μεγαλο q. Tελος ο αγαπημενος μου sw comp για μπασο ειναι ο BT Compressor FA770 της NOMAD. Αιτιολογήστε την ψήφο σας Παντα μου αρεσε ο ηχος του μπασου στις κλασσικες σοουλ,ρεγγε & φανκ ηχογραφησεις και ψαχνοντας το βρηκα οτι τοτενες ;D εγραφαν μονο direct,το εφαρμοσα και εγω λοιπον & βρηκα την υγεια μου.Επιδιωκω βεβαια εναν ηχο ΜΠΑΣΟΥ (βαρυ υποχθονιο με μηδενικα σχεδον πριμα) & οχι τον μοντερνο "τουτανγκ" ;D ηχο που βγαζουν τα μοντερνα μπασα (αν και αυτον με το AMPEG SVX τον βγαζω ανετα και χωρις ενισχυτες αν χρειαστει). όπως πάντα η συνοδεία οπτικοακουστικού υλικού θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.... καντε ενα κλικ στα μαϊσπεσια μου. ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Κι εγω εριξα την ψηφο μου στο direct. Ο λογος που χρησιμοποιω direct ειναι οτι δεν εχω αλλο τροπο (εδώ δεν εχω μπασο δικο μου) :) Aπό το myspace μας , στο κομματι protege, το μπασο εχει ηχογραφηθει με ενα jazz bass στην Βοss GT6B και απο εκει σε μια Tascam US122L. Στο Personnel, ενα άλλο jazz bass έιναι περασμένο από την Tonelab SE ;D www.myspace.com/snoozeloop https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
publius Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ πιστεύω οτι ανάλογα με την περίσταση, ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε με ήχους πιο μοντέρνους πάω κατευθείαν σε DI για να μην υπάρχει χαρακτήρας από ενισχυτή καμπίνα. Σε παλαιότερους ήχους πάω και με τα 2 αλλά δίνω λίγο περισσότερο κατά τη μίξη στο DI μην το παλιώσουμε και τελείως το κομάτι. Σε πιο ατμοσφαιρικές ηχογραφήσεις και πάλι με τις 2 τεχνικές όπου στην μίξη κρατάω το κανάλι του μικροφώνου ξερό μπροστά ενώ στο κανάλι του DI βάζω λίγο βάθος ώστε όποιε μεσαίες να πάνε λίγο παραπίσω. Δεν νομίζω οτι υπάρχουν λάθη στις τεχνικές εξαρτάται από το είδος και θα έλεγα και την ίδια την μπασογραμμή. Αρκεί να υπάρχουν οι σωστοί οργανοπαίχτες και εγώ σίγουρα δεν είμαι ένας από αυτούς :-\ http://www.myspace.com/publiusenigmaband Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ ψήφισα και τα 2 ανάλογα την περίσταση... Και θα εξηγηθώ... Σε ηχογράφηση στο live κλπ εννοείτε DI. Τώρα που να βάζεις μικρόφωνα, και τι θα αρπάξει το μικρόφωνο κλπ... Αλλά σε συνθήκες στούντιο και ηχογράφησης θέλω να ακουστεί και ο Gallien μου ΚΑΙ η καμπίνα με τους κώνους αλουμινίου (που θα έχω νοικιάσει διότι δεν έχω αξιωθεί να αγοράσω ακόμα)... Και μετά πάει και ανάλογα το είδος... Αν γράφω core καταστάσεις τότε θα δώσω λίγο παραπάνω από την καμπίνα στη μίξη... Αν γράφω κάτι πιο groove πιο απαλό κλπ θα δώσω από το DI... LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 DI λόγω ανάγκης και ευκολίας. Ακόμα και αν είχα χώρο, ΤΟΝ ενισχυτή και ΤΟ μικρόφωνο, δεν νομίζω ότι θα έβγαζα καλύτερο αποτέλεσμα από ένα καλό DI, και αυτό επειδή δεν κατέχω και πολλά από την ηχοληπτική(ν). LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ ψήφισα και τα 2 ανάλογα την περίσταση... Και θα εξηγηθώ... Σε ηχογράφηση στο live κλπ εννοείτε DI. Τώρα που να βάζεις μικρόφωνα, και τι θα αρπάξει το μικρόφωνο κλπ... Αλλά σε συνθήκες στούντιο και ηχογράφησης θέλω να ακουστεί και ο Gallien μου ΚΑΙ η καμπίνα με τους κώνους αλουμινίου (που θα έχω νοικιάσει διότι δεν έχω αξιωθεί να αγοράσω ακόμα)... Και μετά πάει και ανάλογα το είδος... Αν γράφω core καταστάσεις τότε θα δώσω λίγο παραπάνω από την καμπίνα στη μίξη... Αν γράφω κάτι πιο groove πιο απαλό κλπ θα δώσω από το DI... Κάτσε ρε Funky. Που παίζεις και θες και μικρόφωνο στη μπασοκολώνα σου; DI σε live στην Αθήνα στα κλαμπάκια που χουν κονσόλες και ηχεία του χαβαλέ; (θα μου πεις για τα μπασοηχεία του μαγαζιού τώρα και θα πάω πάσο). Και στο στούντιο που έχεις όλη την άνεση της επεξεργασίας βάζεις καμπίνα; Αν βγαίνεις καλύτερα έτσι, πάσο. Δε μου πέφτει λόγος, σίγουρα ξέρεις καλύτερα, απλώς αναρωτήθηκα. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Αν και με απειροελάχιστη εμπειρία σε σχέση με τους προλαλήσαντες, ψήφισα DI χάρην ευκολίας, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω/ ακούσω και την εναλλακτική. Τώρα το πότε θα βρεθώ να κάνω σοβαρή ηχογράφηση είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, αλλά κουβέντα να γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Ψήφισα και τα 2. Είμαι υπέρ του συνδιασμου και των 2, ειδικά σε στούντιο καταστάσεις. Κατ'εμε είναι αρκετά πιο ευέλικτο όταν μιξάρω, να έχω 2 ξεχωριστά κανάλια στο μπάσσο και κόβω-ράβω όπου θέλω ώστε να έχω πότε τον ένα ήχο, πότε τον άλλο ή και τους δύο μαζί, ανάλογα το κομμάτι. Το φυσικό "γρέζι" και η "ουρά" που αφήνει η καμπίνα + τον αέρα του χόρου δεν νομίζω οτι είναι εύκολο να αναπαραχθει απο το DI και αν γίνετε είναι χρονοβόρο και λιγότερο φυσικό ως προς τον ήχο. Το δε DI είναι πιο άμεσο και πιο κάθαρο και δύσκολα μπορεί να χάσει σε ήχο, αν είναι κάποιο αξιόλογο, όπως το TL PA1 που ανέφερε ο SF (+1000 για TL PA-1 για τα απίστευτα ευαίσθητα φίλτρα και τον καθαρό του ήχο σε όλες τις εντάσεις) Συνδιασμός λοιπόν απο εμένα. Υ.Γ: Οι Μπασίστες είναι φίλοι μας και τους αγαπάμε! Δώστε τους παραπάνω απο ένα κανάλι να γράψουν Να δούν τι περνάμε Πέντε ώρες με το Direct Πέντε με την καμπίνα Δέκα ώρες μες το στούντιο Έχω πεθάνει απ'την πείνα ;D ;D ;D ;D ;D ;D Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση