Alchemist Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2004 Μιας και εγώ έριξα την εναρκτήρια κουβέντα και ο yameth την επεσήμανε, ας εξετάσουμε το θέμα των μπουζουκιών και των μουσικών αυτής της κατηγορίας. Προσωπικά νομίζω ότι όντως τα μπoυζούκια είναι κάτι το παρεξηγημένο στις μέρες μας και ότι οι μουσικοί πολλές φορές δεν αισθάνονταί καλά να πουν ότι παίζουν μπουζούκι, τουλάχιστον όχι όσο καλά θα ένιωθαν αν έλεγαν ότι παίζουν π.χ. τρομπέτα ή κόρνο. Ίσως όλη αυτή η συμπεριφορά να οφείλεται στο γεγονός ότι τα μπουζούκια έχουν συνδεθεί (λανθασμένα) με τα πάσης φύσεως σκυλάδικα και λοιπά ξενυχτάδικα που εκμεταλλεύονται το μπουζούκι για πιασάρικους λόγους. Όταν θέλει δηλαδή κάποιος να πει "πάμε στο σκυλάδικο" λέει "πάμε στα μπουζούκια", κάτι που δεν είναι το ίδιο σε καμιά περίπτωση! Αφήστε που η εγχώρια μουσική βιομηχανία έχει ξεφτιλίσει εντελώς το μπουζούκι με τα διάφορα τσιφτετελομπιτάκια! Μου φαίνεται ότι ξεχνάμε πως αυτό το όργανο έχει δημιουργήσει μια σειρά από αριστουργηματικά κομμάτια (τα ρεμπέτικα για παράδειγμα) και με αυτό έχουν ασχοληθεί κορυφαίοι μουσικοί παγκοσμίως (μόνο τον Χιώτη να σκεφτούμε, τελειώσαμε) και στην τελική αξίζει κάποιο σεβασμό και μια αξιοππρεπή αντιμετώπιση. Επειδή όπως ανέφερα σε άλλο θέμα, με τη μπάντα μου παίζω ροκ με 2 μπουζούκια, προχωρήσαμε σε αυτό το σχήμα τυχαία στην αρχή αλλά αργότερα αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι που θα συγκεράσει ισορροπημένα τα δύο είδη και έχουμε προσπαθήσει πολύ προκειμένου να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα που δεν προσβάλλει κανένα αφτί και καμιά συνείδηση. Το αν το πετύχαμε δεν το ξέρω, σίγουρα όμως προσπαθήσαμε! Τελειώνοντας, θέλω να ξεκαθαρίσω πως πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί μπουζουξήδες οι οποίοι είναι άπιαστοι μουσικοί και αδικούνται με το να παίζουν για κάποιο "όνομα" της νύχτας, επειδή δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν οι ικανότητές τους πουθενά αλλού. Είναι άθλιο να βλέπεις τον Χρήστο Ολύμπιο να παίζει για τον Κουρκούλη (όποιος ξέρει τον Ολύμπιο καταλαβαίνει πόσο κατάντια είναι αυτό) γιατί το μόνο που γίνεται είναι να δίνει στον Κουρκούλη περισσότερη αξία απ' όση αξίζει. Ελπίζω να αλλάξει κάποια στιγμή η κατάσταση και η αντιμετώπιση για το όργανο και τους μουσικούς και συγγνώμη αν σας κούρασε το μεγάλο post μου. Περιμένω και τις δικές σας απόψεις... :wink: Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anonymous Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Συγγνώμη που επεμβαίνω στην συζήτηση σας, αλά θέλω να πω την γνώμη μου?. Το μπουζούκι το σιχαίνομαι, είναι θέμα γούστου ΤΕΛΟΣ. Και αν θες την γνώμη μου, μουσικοί όπως ο Χιώτης ξεκίνησαν αυτό που λέμε σπάσιμο πιάτων, ελληνική διασκέδαση, ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ κτλ. Και αν ο Χρήστος Ολύμπιος όπως λες είναι τόσο καλός τότε πήγε σε σκυλάδικο φυσικά για τα λεφτά? Ο μουσικός ο πραγματικός δεν ζητά τα λεφτά απ την τέχνη, το κάνει για την καύλα του.. Απ την άλλη το μπουζούκι είναι ένα όργανο που προέκυψε (δυστυχώς) από 2 κουλτούρες, Τούρκικη και Ελληνική, με την ζυγαριά να πηγαίνει στην τούρκικη, Τα ρεμπέτικα και αυτά δυστυχώς έχουν αυτήν την τούρκικη, τσιφτετελέ επιρροή. Βαλε μου όποιο όργανο θες μπροστά, την λύρα, το κανονάκι? ΟΠΟΙΟ θες! αλά σε καμία περίπτωση το μπουζούκι, όσο για τον συνδυασμό μπουζούκι ηλεκτρική κιθάρα.............. αυτά και σόρρυ για το υφάκι μου. είναι θέμα γούστου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Kαταρχήν το μπουζούκι ούτε Τούρκικο ούτε Ελληνικό όργανο είναι.Είναι ΠΕΡΣΙΚΟ και από τα παλαιότερα όργανα που έχουν κατασκευασθεί ποτέ.Οι Τούρκοι απλά το αγνοούν. Η χρήση του μπουζουκιού στά περισσότερα "λαικά" είναι πλέον καθαρά διακοσμιτική και όχι όπως παλιά που έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο. Σαν όργανο είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ και απαιτεί τρομερή δεξιοτεχνία,μεράκι και μελέτη. Είναι πολύ άδικο να το "μισεί" κάποιος (φαντάσου να πεί κάποιος ότι μισεί το όμποε!!). Όσο για τα σκυλάδικα και εκεί ακόμα υπάρχει περίπτωση να ακούσεις φανταστική μουσική (δες ένα live του ΜΑΚΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ και τα ξαναλέμε....) Feather έχεις δίκιο για τον Ολύμπιο είναι τρομερός μουσικός,εχω δουλέψει μαζί του σε ηχογραφήσεις και δέν παίζεται (που να τον ακούσεις να παίζει και ούτι!).Αλλα και ο ΚΟΥΡΚΟΥΛΗΣ είναι φωνάρα και κλάσεις ανώτερος από πολλούς σκύλους (και σκύλες!!!!) Φιλικά www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alchemist Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Ας ξεκαθαρίσουμε μερικά σημεία... Το αν σιχαίνεται κανείς το μπουζούκι είναι προσωπική υπόθεση αλλά δεν σημαίνει πως αν ξεφτιλιστεί το όργανο όπως και οποιοδήποτε άλλο πρέπει να χαιρόμαστε ή να μένουμε απαθείς. Εδώ παραδέχονται ως μουσική αυθεντία τον Χιώτη μουσικοί-θρύλοι (ο Dick Dale ας πούμε) και θα τον αμφισβητήσουμε εμείς; Αν γουστάρεις να θίξεις τις επαγγελματικές του επιλογές κάντο (εγώ ποτέ δεν είπα ότι συμφωνώ με τις επιλογές αυτές, μίλησα για μουσικές γνώσεις) αλλά μη μου πεις ότι είναι άσχημος μουσικός (εκτός κι αν είσαι το ξαδερφάκι του Hendrix που έμεινε στην αφάνεια γιατί τον έφαγε το κύκλωμα). Με ποιό σκεπτικό βαφτίζουμε τα ρεμπέτικα τούρκικης προέλευσης; Το ότι μπορεί το μπουζούκι να ωθεί στο να υιοθετεί κανείς συγκεκριμένες επιρροές έχει διαφορά από μια τέτοια δήλωση. ¶σε που δεν είναι όλα τα ρεμπέτικα τσιφτετέλια, πόσα τσιφτετέλια έχει ο Βαμβακάρης ρε άνθρωπε; Σε ότι αφορά τη μουσική στα σκυλάδικα, συμφωνώ ότι υπάρχουν φανταστικοί μουσικοί που μπορούν και παίζουν πανέμορφα άρα θα ακούσεις καλά πράγματα, απλά δεν μου αρέσει που όλα αυτά τα ωραία ακούγονται σε χώρους όπου ελάχιστοι (ίσως και κανείς) μπορούν να εκτιμήσουν τη μουσική αυτή καθαυτή. Ο Κουρκούλης έχει όντως καλή φωνή (ειδικά σε σύγκριση με άλλα φρούτα), επιτρέψτε μου όμως να θεωρήσω πως μάλλον ο Ολύμπιος του πέφτει πολύ, το άτομο θα μπορούσε να παίζει με top καλλιτέχνες. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες περιπτώσεις (είδα πριν μερικές μέρες σε ένα CD της Κωνσταντίνας ότι τις σόλο κιθάρες τις έγραψε ο Σπάθας και ξενέρωσα). Από εκεί και πέρα, κατανοώ ότι μπορεί να θέλουν να ζήσουν οι άνθρωποι και να δουλεύουν στη νύχτα γι' αυτό, εντάξει και δεν μπορεί να τους κατακρίνει κανείς, ούτε να πει ότι αυτό τους μειώνει ως μουσικούς. Ο feather είπε κάτι σωστό, κανείς δεν μπορεί να απαγορέψει τους πειραματισμούς. Εκ του αποτελέσματος βλέπεις αν έχεις πετύχει κάτι καλό ή αν κάτι δεν είναι σωστό αλλά η προσπάθεια δεν πείραξε ποτέ κανέναν. Η Eurovision είναι ένας θεσμός που με έχει απογοητεύσει εντελώς, τόσο από πλευράς διοργάνωσης όσο και από πλευράς ελληνικής συμμετοχής. Γι' αυτό και πλέον δεν θα εκπλαγώ, όσες αηδίες κι αν συμβούν. Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-interpaul Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ, ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ ΚΤΛ ΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΧΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΑΝ ΟΡΓΑΝΟ. ΤΟ ΜΟΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧ ΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΦΗΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΡΩΝΕΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΝΣΕΡΤΟ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕ ΞΕΧΩΡΙΖΕ Η ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΏ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΗ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΟΜΟΙΩΣ ΚΙΤΣ ΕΙΤΕ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΜΑΤΟ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΝΑ ΜΑΘΩ. Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ 99 ΣΤΑ 100 Ο ΓΟΝΕΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ, ΤΗ ΡΟΚ, ΤΗ ΤΖΑΖ ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΤΑ, ΟΙ ΡΟΚΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΖΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ. ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΛΑΙΚΟ. ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟ ΤΟ ΚΡΥΦΟΣΚΥΛΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΙΜΙΟ. ΑΛΛΑ ΑΣΧΕΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΡΙΑ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΧΕΝΤΡΙΞ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΙΩΤΗ. ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΩΤΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΜΑΜΠΟ Η ΤΣΑ ΤΣΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΚΟΥΒΑΝΕΖΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΦΩΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΩ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ 1. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΠΡΩΧΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ 2. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ. 3. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΡΟΚ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, Α. ΔΕ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΓΧΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΛΟΓΩ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΩΝ Β. ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥΣ Γ. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ Δ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΗΣΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ 100 ΤΟΙΣ 100 ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Δ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΔΙΣΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΩΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ. ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ 1 ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΛΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΜΙΣΕΙΣ!),ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ" η ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ "ΤΖΑΖ" ΕΘΝΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ! ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ,ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΜΠΕΤΟΒΕΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΟΠΩΣ ΟΘΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΙΝΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΙΤΑΛΟΣ ΚΑΙ "ΑΥΤΟΙ" ΕΙΧΑΝ ΣΚΛΑΒΩΣΕΙ ΤΑ ΙΟΝΙΑ!! ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΛΑΠΙΠΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ "ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ" ΜΟΥΣΙΚΗ? ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ AΠO ΕΓΧΩΡΙΑ ΓΚΡΟΥΠ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝ ΣΤΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑ "AGLIKOS" ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΓΕΛΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΚΟΥΝ! ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΟΣΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΜΠΟ ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΤΡΙΞ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΝΤΡΥ ΚΑΙ ΜΠΛΟΥΖ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ. ΑΝ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ BLIND WILLIE LEMON KAI JOHNY CASH θΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ! ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ 1. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΠΡΩΧΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ IΣΑ ,ΙΣΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ O ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΑΚΙ ΕΝΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΞΕΝΟΥ?(ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 200 LIVE ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ 6 ΩΡΕΣ ΠΡΟΒΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΣΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΚΟ ΓΙΑ 4 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!) BOUZOUKI RULES :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alchemist Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2004 Καταρχήν, θα συμφωνήσω εντελώς με αυτό που είπε ο Superfunk, αυτή η απομίμηση αγγλικών και αμερικάνικων γκρουπ (που είναι και αποτυχημένη εκτός των άλλων) έχει καταντήσει αηδία. Ας μείνουμε σε ελληνικό στίχο τουλάχιστον, ανεξαρτήτως είδους μουσικής. Επίσης, δεν καταλαβαίνω την άποψη της απόλυτης απέχθειας για κάποιο μουσικό όργανο για λόγους εθνικής συνείδησης. Τι σόι μουσική θα κάναμε αν αποστρεφόμασταν από κάθε ξενόφερτο όργανο και είδος; Μάλλον δεν θα ασχολιόμασταν με καμιά από τις σύγχρονες μουσικές. Τέλος, το αν θα παίζω μουσική για να ζήσω (έστω κι αν παίζω σκυλάδικα) μπορεί να μου αρέσει καλύτερα από το να δουλεύω π.χ. σε τράπεζα για να τρέφω την οικογένειά μου. Τι διαφορά έχει μια δουλειά γραφείου που δεν σε εκφράζει από μια θέση σε μια ορχήστρα σκυλάδικου; Και ρε παιδιά, για όνομα του Θεού, συζητάμε ήρεμα και πολιτισμένα, δεν χρειάζεται να τη λέει ο ένας στον άλλο, ούτε να είμαστε απόλυτοι... Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2004 Feather,θα συμφωνήσω ότι ο ήχος του μπουζουκιού με κάψες & piezzo είναι ΑΠΑΙΣΙΟΣ.Χάνεται εντελώς το σώμα του ήχου και ακούς μια ρηχή "χορδίλα" η οποία μαστίζει το 99% των άθλιων σύγχρονων "λαικών" παραγωγών. Ο "παλιός" ηλεκτρικός ήχος όμως είναι υπέροχος.Είχα την τύχη να γνωρίσω έναν απίστευτο ηχολήπτη των 60'ς στήν Ελλάδα,βοηθό του Γ.Σμυρναίου (ίσως τον ξέρεις έχει κάνει όλες τις ηχογραφήσεις του Χατζηδάκη και του Θεοδωράκη καθώς και πολλών άλλων γιγάντων της Ελληνικής μουσικής) και μου περιέγραφε την απίστευτη δουλειά που έκαναν οι δεξιοτέχνες του μπουζουκιού που τότε ηχογραφούσαν (Λεμονίδης,Χιώτης,Παπαδόπουλος,Ζαφειρίου κτλ). Χρησιμοποιούσανε λαμπάτους Fender (super & twin) και λαμπάτα AKG C12!!! (με εξαίρεση τον Χιώτη που ηχογραφούσε με έναν μικρό Gibson Falcon 15w για να "αρπάζει" περισσότερο!!απίστευτα πράγματα για την εποχή..) Οι περισσότεροι προτιμούσαν αυτόν τον ζεστό ηλεκτρικό ήχο και αυτός είναι που ακούμε στίς περισσότερες ηχογραφήσεις τής χρυσής εποχής του ελληνικού λαικού τραγουδιού. Βέβαια πολλοί γράφανε και εντελώς ακουστικά με λαμπάτα πυκνωτικά (κυρίως ο Ζαμπέτας και ο Παλαιολόγος που έχουν και τον καλύτερο ήχο κατά τη γνώμη μου) Φευ!πλέον το μπουζούκι έχει ξεφτιληστεί και "παιχτικά" αλλα και "ηχητικά".... :cry: από την άλλη είμασταν τυχεροί στίς αρχές των 90'ς γιατί βρίσκαμε παλιούς blackface & silverface Fender ενισχυτές σε τιμές αστείες μια και οι περισσότεροι μπουζουκτζίδες "εκσυχρόνισαν" τον ήχο τους με Piezzo και τραντζιστοράτους ενισχυτές!! 8) Συγκεκριμένα θυμάμαι ότι για 100.000 αγόρασα έναν Τwin του 68 και έναν Super του 64 από έναν απίστευτο τύπο στο Μπραχάμι το 1993! by the way ο "παραγωγός" δεν βάζει το χέρι στην τσέπη σε μιά ηχογράφηση.κάνει ακριβώς ότι κάνει ο σκηνοθέτης σε μιά ταινία .είναι δηλ.υπεύθυνος για το ηχητικό αποτέλεσμα και το ηχητικό "στήσιμο" και μόνο αυτό. βέβαια στη χώρα μας είναι όντως μιά πολύ παρεξηγημένη έννοια και στην ουσία πραγματικοί παραγωγοί ελάχιστοι υπάρχουν... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alchemist Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2004 Εγώ είμαι αυτός που έχει τη μπάντα ροκ με μπουζούκια. ¶ρα, έχω να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις του interpaul... 1) Πιστεύω να συμφωνείς ότι προτάσεις από παραγωγούς δεν μπορείς να έχεις χωρίς σοβαρό demo, σωστά; Εμείς τώρα γράψαμε το πρώτο κομμάτι, κάτσε να τελειώσουμε το demo και σου απαντάω ξανά... 2) Θέλεις να σου πω ότι κανένα κομμάτι μας δεν έχει λαϊκό ρυθμό όπως ο Μαργαρίτης με τους 667; ¶σε που υπάρχει πολύ περισσότερο γκάζι στα δικά μας κομμάτια. ¶λλωστε, η μπάντα μας υπάρχει εδώ και 4 χρόνια, δεν αντιγράψαμε κανέναν Μαργαρίτη ή άλλον. 3) Βασικά, χρησιμοποιούμε το equalizer πετάλι της Boss EQ-20 για τον ήχο των μπουζουκιών και κανένα reverb, κρατάμε τον ήχο στα μπουζούκια όσο φυσικότερο γίνεται. 4) Λαϊκοί δρόμοι δεν υπάρχουν αλλά υπάρχουν λαϊκά περάσματα. Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός, αν θέλεις να δεις πως είναι η μουσική μας, έλα να μας δεις σε κάποια συναυλία (έλα και αύριο που παίζουμε). Εγώ νομίζω πως οι κάψες και οι μαγνήτες μπορούν να δημιουργήσουν από φυσικό έως άθλιο ήχο, ανάλογα με τον τρόπο που το χειρίζεσαι. Έχω δει παλικάρι με μαγνήτη EMG στο μπουζούκι και μέσω ενός απλού DI ήταν σαν να άκουγες ανοιχτές σε τρίχορδο, απόλυτη πιστότητα στον ήχο! Οι κάψες ποτέ δεν μου άρεσαν, πολύ ψεύτικα αποτελέσματα. Το καλύτερο φυσικά είναι ένα καλό μικρόφωνο για τέλεια διαφάνεια αλλά είναι ξεβόλεμα για τη σκηνή. Για ενισχυτές μπορώ να πω ότι είναι καλύτερα να είναι λαμπάτος γιατί βγάζει μια πολύ ωραία χροιά (μπουζούκι σε Fender Deville 410 ακούγεται απίστευτα όμορφα). Υ.Γ. Υπάρχει πολύς κόσμος που ξέρει τον Quincy Jones, δεν είναι κανένας χτεσινός για να τον θεωρήσουμε άγνωστο! Το ότι δεν ξέρει εμένα ή εσένα ή οποιονδήποτε από το noiz είναι φυσικό... Yes it is!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2004 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2004 Αlchemist,ενδιαφέρον ακούγεται το όλο εγχείρημα.Συμφωνώ ότι το σημαντικότερο είναι ο παίχτης.Που παίζετε σήμερα? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση