Superfunk Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 την εχω δωσει πλεον, αλλα θυμαμαι οτι οι επιλογες που ειχες για την αλυσιδα ηταν μεταθεσεις 3 πραγματων : reverb-delay-modulation. Πώς βαζεις το modulation πριν το drive? από το manual : τελικα εχεις δικιο,αν και γιατι να κανεις κατιο που ακουγεται τοσο ΧΑΛΙΑ...? ;D ;D (Εξω απο τη πλακα βεβαια αυτο τα κανεις ευκολα σε ΟΛΕΣ τις μεγαλες πεταλιερες εκτος απο την TL) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Οχι αυτο δεν το κανει η ΤΛ επειδη δεν μπορεις να βαλεις το flanger πριν το drive. Αλλα το κανει η Μ13 :D Tι στοιχημα είχες βαλει? :P Δεν βάζεις απλά το flanger πριν το drive. Περνάς την ΔΕΥΤΕΡΗ έξοδο του flanger στο drive. Δηλαδή η έξοδος του flanger περνάει ως είσοδος στο ΙΔΙΟ flanger αφού έχει περάσει από overdrive και άλλα φίλτρα-εφέ. Σχηματικά: ╔=============================================╗ ║ -------------- ║ ------- ╚=| out2 | -------- ----------- ║ | delay |==| flanger out1 |==| chorus |==| overdrive |=╝ ------- -------------- -------- ----------- Το στοίχημα ήταν για την TL, όχι την Μ13 ;D Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν βάζεις απλά το flanger πριν το drive. Περνάς την ΔΕΥΤΕΡΗ έξοδο του flanger στο drive. Δηλαδή η έξοδος του flanger περνάει ως είσοδος στο ΙΔΙΟ flanger αφού έχει περάσει από overdrive και άλλα φίλτρα-εφέ. Σχηματικά: ╔=============================================╗ ║ -------------- ║ ------- ╚=| out2 | -------- ----------- ║ | delay |==| flanger out1 |==| chorus |==| overdrive |=╝ ------- -------------- -------- ----------- Το στοίχημα ήταν για την TL, όχι την Μ13 ;D Κάτσε ρε γίγαντα, και το καλώδιο της κιθάρας που μπαίνει? ;D Πάντως μας τα χαλάς με τη Μ13, είσαι ζαβολιάρης. 8) Επίσης θα ήθελα να μου πεις πως μπορείς με πεταλάκια να αλλάξεις μαζικά το tap tempo σε chorus, delay και flanger. Και πως μπορείς με ένα expression (για παράδειγμα), να μειώνεις το gain, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεις τις επαναλήψεις στο delay και τα steps στο phaser. ;D ;D ;D 8) 8) 8) Eat THAT petalakia. 8) 8) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν υπάρχει κιθάρα. Γι αυτό είναι self-oscillation ;) (αφτο ινε;) Και τα πεταλάκια μου πατάνε κάτω την Μ13 ;D ;D ;D Πέρα από την πλάκα πετάλια/πεταλιέρα έχουν το καθένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ το αντίθετο. Και γι αυτό κάνουμε και αυτήν την κόντρα, για να πάρουν και άλλοι μια ιδέα για τα +/- της κάθε υλοποίησης. Και κάτι τελευταίο. Αυτό που λες για τα Expression Pedals. Εφόσον έχεις πεταλάκια που υποστηρίζουν αυτές τις λειτουργίες μέσω expression pedal, απλά στέλνεις την έξοδό του σε περισσότερα από ένα πετάλια (με DIY καλώδιο 1 σε 3 ας πούμε...) How did you like that, digital freak?! ;D ;D ;D Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Και κάτι τελευταίο. Αυτό που λες για τα Expression Pedals. Εφόσον έχεις πεταλάκια που υποστηρίζουν αυτές τις λειτουργίες μέσω expression pedal, απλά στέλνεις την έξοδό του σε περισσότερα από ένα πετάλια (με DIY καλώδιο 1 σε 3 ας πούμε...) How did you like that, digital freak?! ;D ;D ;D Χμμμμμμμνννν...όχι. ;D Γιατί, εκτός αν μιλάμε για ΨΗΦΙΑΚΑ πετάλια, οπότε η συζήτηση δεν έχει νόημα (και η Μ13 είναι ένα τεράστιο ψηφιακό πετάλι!), το expression θα ελέγχει μια παράμετρο στα πεταλάκια. Στην Μ13 (και πιθανώς σε άλλα μηχανήματα) μπορείς να ελέγχεις όσες θέλεις, ταυτόχρονα, σε κάθε εφφέ που εσύ επιθυμείς. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zebric Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 σχετικα με τις πεταλιερες παιδια εγω θα ελεγα οτι πολυ βασικο ειναι να μην υπαρχει tone sucking οσο αυτο ειναι δυνατον....δηλαδη να υπαρχει δυνατοτητα να μπει στη λουπα του ενισχυτη και να μπορει να απενεργοποιηθει εντελως το preamp της πεταλιερας/rack αν διαθετει....τωρα πιστευω πραγματικα οτι απο ολα τα μηχανηματα μπορεις να παρεις καλους και κακους ηχους....παντως μαγκες εγω παω ανοιχτα για gsp1101 rack...μεχρι και λουπα εχει να βαλεις τα αγαπημενα σου stompboxes πανω και να τα συνδιασεις με εφφε του μηχανηματος... https://www.facebook.com/belowthebottom Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 παντως μαγκες εγω παω ανοιχτα για gsp1101 rack...μεχρι και λουπα εχει να βαλεις τα αγαπημενα σου stompboxes πανω και να τα συνδιασεις με εφφε του μηχανηματος... Αυτό το έχουν και τα τελευταία Digitech "δαπέδου", το G-System και η Μ13. ;) Πάντως μην πολυεμπιστεύεσαι ή τουλάχιστον μη βασίζεσαι στα effects loop των ενισχυτών... λίγα είναι τόσο εξελιγμένα ώστε να καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις (rack, πετάλια, συνδιασμός)... Και πάρα πολλοί (κορυφαίοι) ενισχυτές δεν έχουν καν λούπα. Άσε που η λούπα ΔΕΝ είναι η πιο ενδεδειγμένη επιλογή, για πάρα πολλές περιπτώσεις. Το tone sucking που λες, το αντιλαμβάνεται ο καθένας διαφορετικά. Η Μ13 ας πούμε έχει επιλογή true bypass αλλά έχω παρατηρήσει ότι και ο DSP buffer που χρησιμοποιεί, αν δεν επιλέξεις TB, δουλεύει άψογα... Ίσα ίσα θα έλεγα ότι είναι μεγαλύτερος κίνδυνος μια πληθώρα από πεταλάκια, άλλα TB και άλλα όχι, στο να σου... κάνει σεξ στο σήμα. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stephanos Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 αν και νωρίς ακόμα, αλλά δεν άντεξα LINE 6 M9....COMING SOON Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 ο ειναι να μην υπαρχει tone sucking οσο αυτο ειναι δυνατον... ενας τεραστιος μυθος που δυστυχως πολυ ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι ...ακουνε ,στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν υπαρχει και αν υπαρχει ΣΙΓΟΥΡΑ ειναι πολυ μικροτερο απο μια τεραστια σειρα με πεταλακια ακομα και αν ειναι tbp (ασε που πολλες πεταλιερες,ειδικα οσες εχουν εξοδο λυχνιας π.χ. ΖΟΟΜ & TL) κανουν και ενα θαυμασιο buffering που "δινει" στον ηχο (π.χ. εχω παρατηρησει οτι ακομα και με τα εφε κλειστα η κιθαρα μου ακουγεται πολυ καλυτερα αν "περασει" πρωτα απο την TL παρα καρφι στον ενισχυτη (ενας απο τους κυριους λογους που αρχισα να την χρησιμοποιω πριν απο χρονια) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marillion Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 ....... (π.χ. εχω παρατηρησει οτι ακομα και με τα εφε κλειστα η κιθαρα μου ακουγεται πολυ καλυτερα αν "περασει" πρωτα απο την TL παρα καρφι στον ενισχυτη (ενας απο τους κυριους λογους που αρχισα να την χρησιμοποιω πριν απο χρονια) Aυτο λογικα θα συμβαινει μονο στην TL λογω λαμπας επειδη μετα το AD k DA λειτουργει το buffer της 12ΑΧ7 κ ''ζεσταινει'' τον ηχο , ισως boostaρει και λιγο το σημα. Στην GT8 πχ που ειχα παλια δεν γινοταν ετσι , αντιθετα εκοβε τις δυναμικες του σηματος. Lets ...Rock! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση