pinhead Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Εξαρτάται ρε συ.Η αλήθεια είναι οτι πάνω απο 4 ανοιχτά συνήθως δεν χρειάζεσαι.Κακό δεν είναι να μπορείς όμως.Εγώ θέλω σίγουρα ένα reverb σε κάθε preset να υπάρχει σε περιπτωση που ο ενισχυτής που παίζω δεν έχει η έχει χάλια(πχ valveking) και έναν κομπρέσσορα καμια φορα για τα καθαρά η για "τόνωση" σε overdrive η ως boost καμιά φορά.Απο κει και πέρα ανάλογα σε σημεία μπάινουν τα delay,mod και σε πιο extreme φάσεις κανα pitch.Ο κομπρέσσορας στο tc είναι πολύ καλος για να πάρω άλλον και είναι χωριστό κουμπί.Το οτι είναι μετα το drive δεν με χαλαει καθόλου και γω εκει θα τον έβαζα. Αυτά με τις αλυσίδες είναι ωραία αλλά όχι για μένα.δεν μου χρειάζονται.Είμαι της στανταρ σειράς πεταλιών. never compromise tone for features.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 (Μπορεί να κάνω λάθος στον ορισμό. Αν κάποιος γνωρίζει καλύτερα, ας διορθώσει). Self Oscillation (αυτο-ταλάντωση στα ξένα ;D) έχεις όταν οδηγείς το κύκλωμα σε τέτοια σημεία ώστε παράγει ήχο μόνο του. Το πιο απλό παράδειγμα είναι σε αναλογικό delay να βάλεις το feedback στο τέρμα και να παίξεις με το time. Μία άλλη μέθοδος που χρησιμοποιώ είναι από το stereo flanger να οδηγήσω την δεύτερη έξοδο πίσω στο fuzz. Και ανοίγοντας/κλείνοντας και πειράζοντας τα διάφορα φίλτρα/εφέ επεξεργάζεσαι αυτόν τον ήχο που δημιουργεί το κύκλωμα από τον εαυτό του (κάτι σαν παρθενογένεση ;D ;D). Εδώ βέβαια μπαίνουμε στον κόσμο του synthesising. Ένας κόσμος που με μαγεύει όλο και περισσότερο αλλά... είναι πολλά τα λεφτά Άρη... ;D ;D ;D Στην ουσία πρόκειται για ελάττωμα των αναλογικών κυκλωμάτων ;D. More info http://en.wikipedia.org/wiki/Self_oscillation (αν και δεν έχει και πολύ... info) Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Α! δηλαδή σε κάθε κουμπάκι αναθέτεις ένα πετάλι από οποιαδήποτε κατηγορία! Ok, now I get it! Preset εννοούσα preset του πεταλακίου, όχι το παραδοσιακό-γνωστό-σε-όλους-μας preset. Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pinhead Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν σου είπα είσαι extreme... ;D ;D ;D Τρελό σκάλωμα είναι αυτά αν και εγώ δεν το χω καθόλου.... never compromise tone for features.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Τί είναι αυτό το self oscilation; κατι που πανευκολα κανεις σε ολες τις πεταλιερες με το delay τους.... ;D (αλλωστε εδω και ΠΟΛΛΑ χρονια μπορεις να το κανεις και στα περισσοτερα ΠΕΤΑΛΑΚΙΑ ψηφιακα delay ) Μία άλλη μέθοδος που χρησιμοποιώ είναι από το stereo flanger να οδηγήσω την δεύτερη έξοδο πίσω στο fuzz. Ωραιο κολπο γινεται φυσικα και με ΟΛΕΣ τις πεταλιερες... Πχ γιατί να μην μπορείς να βάλεις 2 drive στη σειρά? Ή να βάλεις μαζί chorus και flanger? ΚΑΙ αυτο μπορεις να το κανεις με τις περισσοτερες πεταλιερες,αρκει βεβαια να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ MANUAL..... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 ΚΑΙ αυτο μπορεις να το κανεις με τις περισσοτερες πεταλιερες,αρκει βεβαια να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ MANUAL..... ;D αυτο δεν μου φαινεται δεν γινεται......με την tonelab.... να βαλεις.......δυο πεταλακια overdrive μαζι....και εαν γινεται πως? ;D RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δηλαδή στην Tonelab μπορείς να δρομολογήσεις το flanger πίσω στο drive, να ανοίξεις ταυτόχρονα το chorus και να πειράζεις ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ το EQ του drive και το time του modulated analog delay? (Και να έχεις το αντίστοιχο ηχητικό αποτέλεσμα?) Αν ναι (και θα'θελα πολύ να μου το δείξεις) τότε ορκίζομαι στα Panasonic MN3205 μου και στο JCD 4558 μου να μην ξαναμιλίσω ΠΟΤΕ ξανά για ψηφιακά πολυεφέ... ;D ;D ;D Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν σου είπα είσαι extreme... ;D ;D ;D Τρελό σκάλωμα είναι αυτά αν και εγώ δεν το χω καθόλου.... να ενα ωραιο παραδειγμα : αυτο το κανεις με την TL χωρις να σκυψεις. Βαζεις το HOLD στο CTL pedal και το time και το mix στα 2 expression.Μπιτ δατ :) αυτο δεν μου φαινεται δεν γινεται......με την tonelab.... να βαλεις.......δυο πεταλακια overdrive μαζι....και εαν γινεται πως? ;D μπορεις να βαλεις μια βρωμα απο την προσομοίωση ενισχυτη και ενα od απο την πρωτη σειρα εφε (αλλα αυτο το ξερεις μαλλον) Δηλαδή στην Tonelab μπορείς να δρομολογήσεις το flanger πίσω στο drive, να ανοίξεις ταυτόχρονα το chorus και να πειράζεις ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ το EQ του drive και το time του modulated analog delay? (Και να έχεις το αντίστοιχο ηχητικό αποτέλεσμα?) Οχι αυτο δεν το κανει η ΤΛ επειδη δεν μπορεις να βαλεις το flanger πριν το drive. Αλλα το κανει η Μ13 :D Tι στοιχημα είχες βαλει? :P https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 μπορείς να δρομολογήσεις το flanger πίσω στο drive φυσικα και γινεται Οχι αυτο δεν το κανει η ΤΛ επειδη δεν μπορεις να βαλεις το flanger πριν το drive ΦΥΣΙΚΑ και μπορεις. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ MANUAL Δηλαδή στην Tonelab μπορείς να δρομολογήσεις το flanger πίσω στο drive, να ανοίξεις ταυτόχρονα το chorus και να πειράζεις ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ το EQ του drive και το time του modulated analog delay? (Και να έχεις το αντίστοιχο ηχητικό αποτέλεσμα?) οχι ακριβως αλλα το 90% απο αυτα που λες μπορω να τα κανω (αντικαθιστωντας τα drive με "ενισχυτες") ομως και εσυ δεν μπορεις να αυξομειωνεις παιζοντας το ποσοστο του gain στα drive σου και την ταχυτητα στα modulation σου.... ;D ;D ,ενω για να αυξομειωνεις το feedback & level στο delay πρεπει η να σταματας να παιζεις η να αγορασεις πεταλακι που να δεχεται expression pedals (& εξτρα expression pedals) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2009 ΦΥΣΙΚΑ και μπορεις. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ MANUAL την εχω δωσει πλεον, αλλα θυμαμαι οτι οι επιλογες που ειχες για την αλυσιδα ηταν μεταθεσεις 3 πραγματων : reverb-delay-modulation. Πώς βαζεις το modulation πριν το drive? από το manual : CHANGING THE CONNECTION ORDER OF THE EFFECTS (CHAIN) You are free to change the order in which the modulation effect, delay effect, and reverb effect are connected. The effect connection order is saved independently for each program. 1. Press the CHAIN button, and the current connection order is displayed. 2. Use value knob 6 or the ▲, ▼ buttons to change the order. Display Connection order MD>DL>RV modulation→delay→reverb MD>RV>DL modulation→reverb→delay DL>MD>RV delay→modulation→reverb DL>RV>M delay→reverb→modulation RV>MD>DL reverb→modulation→delay RV>DL>MD reverb→delay→modulation https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση