Προς το περιεχόμενο

Πεταλια VS "καλης" πεταλιερας.....


ValteR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H M13 δεν ειναι all in one unit, καθως δεν διαθετει προσομοιώσεις ενισχυτών και καμπινών. Για χρηση με ενισχυτη συμφωνω , απλα ο ορος που χρησιμοποιησεις αντιστοιχει σε πεταλιερες που τα κανουν ολα (direct recording, live και προβα μεσω PA κλπ) ;)

 

All in one εννοουσα μόνο για ενισχυτή.Εχει πολλά drives,delays,mod,pitch κτλ και καλύπτει σχεδόν τα πάντα.Δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο δηλαδή στα πόδια σου.

 

Πάντως ρε σεις καλές οι πεταλιέρες αλλα απο τότε που πήρα το κουτάκι της tc αντι να παίζω κανα τραγούδι κάθομαι και ακούω την επίδραση του clip στο delay,τα low hi cuts κτλ.  :P :P :P

never compromise tone for features....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  H αληθεια ειναι πως οτι ψηφιακο gear κ να χρησιμοποιει κανεις πρεπει να ασχοληθει σοβαρα μαζι του για να βγαλει καλο ηχο. Δεν ειναι plug n play καταστασεις. Θα ανταμοιφθει με τις γνωστες ευκολιες των presets η patches τις μνημες δηλαδη των διαφορων αλυσιδων εφε που θα φτειαξει. Η αναλογικη αισθηση που σου δινει η ψηφιακη αναπαραγωγη εχει φτασει πλεον σε κορυφαια επιπεδα με την κυκλοφορια του axe fx απο την fractal audio ενος πολυ ισχυρου επεξεργαστη με κορυφαιους αλγοριθμους που εξελισσονται συνεχως μιας κ η αναβαθμιση του firmware γινεται σχεδον ανα μηνα.

( ριξτε μια ματια εδω για μια πρωτη γευση)

http://www.g66.eu/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=28&Itemid=136

  Οι γνωστες μας πεταλιερες βεβαια ειναι ενας καλος συμβιβασμος που ολοενα θα βελτιωνεται η ποιοτητα παραγωγης ( οχι αναπαραγωγης!) οσο οι γνωστες εταιρειες θα εξελισουν τα προιοντα τους.

  Ολα αυτα βεβαια αφορουν το κομματι που λεγεται εφε κ οχι τα simulation ενισχυτων κ καμπινων γιατι εκει το προβλημα βρισκεται κυριως στην αναπαραγωγη του ηχου!! Το συνηθες λαθος που κανει καποιος οταν παρει μια πεταλιερα κ προσπαθει να βγαλει ηχο συνδεοντας την στον λαμπατο του εχοντας εξομοιωσεις σην αλυσιδα του . Εκει χρειαζομαστε ενα full range flat response συστημα για αχρωματιστη αναπαραγωγη του ηδη διαμορφωμενου ηχου απο την πεταλιερα μας.

  Κ κατι τελευταιο , σιγουρα ο χρονος που θα αφιερωσουμε για τον σωστο προγραμματισμο του ψηφιακου gear μας θα μας κανει να αναρωτηθουμε τι στο καλο παμε να κανουμε? ??? ??? Θα παιξουμε κιθαρα επιτελους? :D :D Ομως οσο εξοικειωνεται καποιος με ολες αυτες τις παραμετρους τοσο λιγοτερο χρονο θα χρειαζεται στο μελλον για τον προγραματισμο αλλα κ οι γνωσεις που θα αποκτησει θα τον βοηθησουν αρκετα στην δημιουργια του σωστου τονου ( συμφωνα με τα δικα του γουστα φυσικα!)

Lets ...Rock!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κακο marillion ειναι οτι σε καποιους λαμπατους οπου και εαν βαλεις το ψηφιακο θα βγαλουν εναν αξιοπρεπεη ηχο........υπαρχουν ομως και καποιοι λαμπατοι που και απαραδεκτο λουπ εχουν αλλα και στο input κανουν τον ηχο τραγωδια......εκει την εκατσες...........αληθεια το μηχανημα που αναφερεις τι τιμη εχει.....αν και υποψιαζομαι οτι θα ειναι απαγορευτικη για εμενα ;)

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  H αληθεια ειναι πως οτι ψηφιακο gear κ να χρησιμοποιει κανεις πρεπει να ασχοληθει σοβαρα μαζι του για να βγαλει καλο ηχο. Δεν ειναι plug n play καταστασεις.

 

σωστά, αλλα η Μ13 νομίζω οτι είναι plug n play.

Προσωπικα, αν και βραδυνους, δεν ανοιξα ποτε το manual και νομιζω οτι το σετάρισμά της ειναι πιο ευκολο απο το να βαλεις σταθμούς σε ενα ραδιοφωνο αυτοκινητου ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1

 

και να ξανατονισουμε οτι ακομα και στις.....ψηφιακες πεταλιερες (ειδικα στις σημερινες οι οποιες εχουν κανει τεραστια ποιοτικα αλματα)  ::) παντα ο ΧΡΗΣΤΗΣ φταιει αν δεν μπορει να βγαλει καλο ηχο ειδικα μαλιστα αν τις συνδεει με καλους λαμπατους ενισχυτες. ;)

 

Κατα 90%  βεβαια ο κακος αυτος  οφειλεται στην χρηση υπερβολικου GAIN & λαθος levels.

 

ο χειροτερος ηχος που εχω ακουσει στη ζωη μου ηταν σε live γνωστου τραγουδιστη οπου ο κιθαριστας του επαιζε με TL & λαμπατο ενισχυτη (μια χαρα ενισχυτη μαλιστα) ;D ;D (τον ιδιο κιθαριστα αλλωστε τον εχω πετυχει και με boutique πεταλακια αλλα και με 80s rack ...εκατομμυριων δολλαριων &...guess what ...τον ΙΔΙΟ απαραδεκτο ηχο ειχε ΠΑΝΤΑ... ;D ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα το προβλημα δεν ειναι εαν θα ανοιξεις το manual...αλλα οταν πας σε εναν αλλο χωρο με αλλον ενισχυτη κατα ποσο αυτα που εχεις φτιαξει σπιτι σου αρκουνε για τον αλλο χωρο....δλδ κατα ποσοσ αλλαζει τραγικα ο ηχος σου απο τον εναν χωρο στον αλλον....απο τον εναν ενισχυτη στον αλλον.....Ας πουμε με την tonelab δεν ισχυει αυτο.....απο ενισχυτη σε ενισχυτη ανεξαρτητα εαν ειναι λαμπα ή οχι ο ηχος γινεται τραγικα διαφορετικος....με αποτελεσμα να θες ωρες παλι να ξαναφτιαξεις εναν ηχο.....εαν βεβαια το καταφερεις.......

 

 

 

 

p.s κατι πηρε το ματι μου για την τιμη του AXE-FX ΓΥΡΩ ΣΤΑ 2000 ισχυει? γιατι εαν ισχυει τοτε ........μια χαρα ειναι η tonelab.....τοσα λεφτα δεν θα εδινα με την καμια

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κακο marillion ειναι οτι σε καποιους λαμπατους οπου και εαν βαλεις το ψηφιακο θα βγαλουν εναν αξιοπρεπεη ηχο........υπαρχουν ομως και καποιοι λαμπατοι που και απαραδεκτο λουπ εχουν αλλα και στο input κανουν τον ηχο τραγωδια......εκει την εκατσες...........αληθεια το μηχανημα που αναφερεις τι τιμη εχει.....αν και υποψιαζομαι οτι θα ειναι απαγορευτικη για εμενα ;)

 

Προσυπογράφω τα λεγόμενα του Μπλε για την Μ13, αυτός εξάλλου είναι ο λόγος που την επέλεξα (και για τον blue φαντάζομαι έπαιξε ρόλο).

 

Σε ότι αφορά στα fx-loop και τα ανάλογα, το θέμα είναι πολύ πονεμένο και αξίζει ένα δικό του... άρθρο (ή τέσσερα... ::)).

 

Το Fractal Axe-Fx κοστίζει 1500 ή 2000 ευρώ (ή λίγο παραπάνω), ανάλογα την έκδοση. Αν και προφανώς απολύτως κορυφαίο, χρειάζεται μια σοβαρή επένδυση χρόνου στον προγραμματισμό.

 

Ωστόσο το κόστος δεν δίνει όλη την εικόνα, καθώς δεν θα χρειάζεσαι... ενισχυτή και κανένα άλλο εφφέ. Ναι, είναι τόσο καλό. Για την πλήρη αξιοποίησή του βέβαια απαιτείται ένα midi controller, τα αναγκαία expression pedals και βέβαια ένα σύστημα τελικής ενίσχυσης του σήματος, είτε αυτοενισχυόμενα ηχεία, είτε flat response τελικός. Πάντως πολλοί σε live, απλά στέλνουν τις εξόδους στο PA.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κακο marillion ειναι οτι σε καποιους λαμπατους οπου και εαν βαλεις το ψηφιακο θα βγαλουν εναν αξιοπρεπεη ηχο........υπαρχουν ομως και καποιοι λαμπατοι που και απαραδεκτο λουπ εχουν αλλα και στο input κανουν τον ηχο τραγωδια......εκει την εκατσες...........αληθεια το μηχανημα που αναφερεις τι τιμη εχει.....αν και υποψιαζομαι οτι θα ειναι απαγορευτικη για εμενα ;)

To axe fx κοστιζει το απλο 1600ευρα k  το ultra 2100. Αρκετα τσιμπημενο αλλα δεν μπορεις να φανταστεις τι κανει! Εγω το εχω κανα μηνα τωρα κ διαπιστωσα πως πλεον η ψηφιακη παραγωγη του κιθαριστικου ηχου ειναι εφαμιλλη με τον γνωστο μας λαμπατο. Στην ουσια ειναι ενας διπυρηνος υπολογιστης πολυ ισχυρος που κανει μονο επεξεργασια ηχου (DSP) κ χειριζεται πολυπλοκους αλγοριθμους. Αν δεν το ακουσεις απο κοντα δεν μπορεις να καταλαβεις...!!! ( Το καφεδακι ισχυει εννοειται!! ;) )

Lets ...Rock!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1

 

και να ξανατονισουμε οτι ακομα και στις.....ψηφιακες πεταλιερες (ειδικα στις σημερινες οι οποιες εχουν κανει τεραστια ποιοτικα αλματα)  ::) παντα ο ΧΡΗΣΤΗΣ φταιει αν δεν μπορει να βγαλει καλο ηχο ειδικα μαλιστα αν τις συνδεει με καλους λαμπατους ενισχυτες. ;)

 

Κατα 90%  βεβαια ο κακος αυτος  οφειλεται στην χρηση υπερβολικου GAIN & λαθος levels.

 

ο χειροτερος ηχος που εχω ακουσει στη ζωη μου ηταν σε live γνωστου τραγουδιστη οπου ο κιθαριστας του επαιζε με TL & λαμπατο ενισχυτη (μια χαρα ενισχυτη μαλιστα) ;D ;D (τον ιδιο κιθαριστα αλλωστε τον εχω πετυχει και με boutique πεταλακια αλλα και με 80s rack ...εκατομμυριων δολλαριων &...guess what ...τον ΙΔΙΟ απαραδεκτο ηχο ειχε ΠΑΝΤΑ... ;D ;D)

 

o X.K ηταν ο κιθαριστας??  ;D ;D

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.αλλα οταν πας σε εναν αλλο χωρο με αλλον ενισχυτη κατα ποσο αυτα που εχεις φτιαξει σπιτι σου αρκουνε για τον αλλο χωρο....δλδ κατα ποσοσ αλλαζει τραγικα ο ηχος σου απο τον εναν χωρο στον αλλον....απο τον εναν ενισχυτη στον αλλον...

 

αυτο φιλε μου ισχυει με ΟΛΑ τα μηχανηματα ψηφιακα-ξεψηφιακα,αλλο πραγμα ο ηχος στο σπιτι και αλλο σε ΑΛΛΟΥΣ χωρους (εκει πλεον χρειαζεσαι ΠΕΙΡΑ για να μπορεις να βγαζεις καλο ηχο ΠΑΝΤΟΥ,και αυτη μη φοβασαι ερχεται απο μονη της σιγα-σιγα)

 

.Ας πουμε με την tonelab δεν ισχυει αυτο.....απο ενισχυτη σε ενισχυτη ανεξαρτητα εαν ειναι λαμπα ή οχι ο ηχος γινεται τραγικα διαφορετικος....με αποτελεσμα να θες ωρες παλι να ξαναφτιαξεις εναν ηχο.....εαν βεβαια το καταφερεις.......

 

ωρε παλικαρι  ;D,μπας και δεν απενεργοποιεις τις καμπινες και τους καθαρους ενισχυτες? :),αυτα συνηθως καταστρεφουν τον ηχο οταν παιζεις με TL & AMP

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου