DemonCleaner Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Ακόμα την παλεύω με το ταμπούρο... Έχει πέσει πολύ "ψαλιδάκι" και η κατάσταση έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Φίλε audiobox είναι το δεύτερο που είπες, δηλ. peak του μικροφώνου. Τελοσπάντων με διάφορες αλχημείες κατάφερα να το διορθώσω. Θέλω να κάνω μια άλλη επισήμανση για το ταμπούρο. Η περισσότερες "ταμπουριές" βγάζουν έναν ήχο που μοιάζει πολύ με το ταμπούρο του St.Anger των Metallica. Κάποιον ψιλομεταλλικό ήχο, ένα τελοσπάντων ενοχλητικό "κλάνκ" (...σσ. "κλανκ", "τσαφ", αυτό θα πει μουσική ορολογία!!! ;)). Δοκίμασα με equalization να διορθώσω την κατάσταση, αλλά δεν κατάφερα και πολλά. Πέρασα επάνω ένα gate και σκληροπυρινικό EQ (!!!). Η μεταλλική χροιά εξαφανίστηκε αλλά το ταμπούρο ακουγόταν σαν να βαράς κουτί με δημητριακά!!! (...oμολογώ ότι δεν ξέρω να χρησιμοποιώ σωστά το gate). Ίσως η μεταλλική χροιά δεν είναι κάτι άσχημο, αλλά εξαρτάται πάντα από την μίξη. Στην μίξη που κάνω δεν μου αρέσει. Είναι σαν να σε χτυπάει μέσα στο κεφάλι και χάνεται όλο το warmth και ο όγκος των τυμπάνων. Αν έχει κάποιος να προτείνει κατί θα βοηθούσε πολύ. Α! ευχαριστώ όσα παιδιά ασχολήθηκαν με το θέμα. 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Το gate δεν θα σου αλλαξει τον ηχο, ως προς τη χροια! Το gate σκοπο εχει να "κλεινει" τον ηχο σου, οταν "υπερβει" το κατωτατο οριο treshold που εχεις ορισει...Το πιο πιθανον ειναι, να σου εκοψε καποια δεκατα απο το αρχικο χτυπημα ( αν το attack σου δεν ηταν γρηγορο ) και αρκετα δεκατα απο την φυσικη καταληξη του ηχου!! Δεν φανταζομαι το EQ και το noise gate να τα περασες μετα απο reverb ή chorus!!! Θα ηταν ενα τραγικο λαθος αν το εκανες!! Επισης, ηρθε η ωρα να εισαγεις ενα νεο effect στην ηχογραφηση σου...Τον Multiband Compressor! Θα σε βοηθησει περισσοτερο απο οποιοδηποτε EQ, γιατι θα μπορεσεις να ελεγξεις τη δυναμικη καθε συχνοτητας ( χοντρικα το χωριζουν σε μπασα, μεσαια, πριμα, ομως καλτυερα μοντελα και VSTs, εχουν μεγαλυτερη ευαισθησια )...Καλες ανακαλυψεις λοιπον;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Αν και δεν έχει νόημα για τη συγκεκριμένη δουλειά, ο χρυσός κανόνας είναι ότι πρέπει να ξεκινάς με τον καλύτερο δυνατό ήχο κατά την εγγραφή. Αν δεν έχεις καλά tracks να δουλέψεις, μπορείς να κάνεις κάποιες βελτιώσεις εκ των υστέρων, αλλά πέρα απ' το ότι η επεξεργασία μπορεί να είναι μανίκι (όπως διαπίστωσες) υπάρχει ενδεχόμενο να μην έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα, ειδικά αν δουλεύεις σε συνθήκες home studio. Σε μια εγγραφή, το παραμικρό λάθος χτύπημα, peak μικροφώνου κ.λπ., που live θα πέρναγε στο ντούκου, μπορεί να γίνει βουνό. Υπάρχει δυνατότητα να ανεβάσεις κάπου ένα μικρό mp3 (3 - 4 μέτρα, μόνο με το drum track) για να πάρουμε μια ιδέα? Υποψιάζομαι τι ήχο ακούς - το "κλανγκ" μπορεί να μην είναι επιστημονικός όρος αλλά είναι περιγραφικότατος! - αλλά μια ακρόαση θα βοηθούσε. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 ¶λλο ένα κλασικό πρόβλημα! Όταν ηχογραφούμε προσπαθούμε αυτό που γράφουμε να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό που θέλουμε να ακούσουμε ως τελικό αποτέλεσμα. Στην μίξη χρησιμοποιούμε τους διάφορους επεξεργαστές κυρίως για να βελτιώσουμε ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ και όχι για να φτιάξουμε τότε (κατά την μίξη) τον ήχο μας! Με λίγα λόγια το ταμπούρο έβγαζε αυτό το κλανγκ! και πριν την ηχογράφηση. Έπρεπε να το είχες προσέξει (ηχολήπτης για...) και με κούρδισμα, ταινία/χαρτοπετσέτα, ρύθμιση της σούστας, κτλ. να το είχες "σβήσει" πριν το γράψεις. Για κάθε 1 ώρα που ξοδεύουμε για σωστές ρύθμισεις πριν την ηχογράφηση, γλυτώνουμε 2 ώρες μίξης!!! Τώρα επί του παρόντος: ¶νοιξε στο κανάλι του snear ένα παραμετρικό eq, ή αυτό που έχει ήδη το κανάλι στο cubase πχ. Ενεργοποίησε μόνο μια περιοχή eq, πχ την mid. Δώσε gain -24 ή τέρμα κάτω τέλος πάντων. Κάνε το Q δηλ. το bandwidth πολύ στενό, όσο πιο στενό γίνεται 0.03 πχ. Τώρα ξεκίνα με τον επιλογέα συχνότητας από χαμηλά π.χ. 100hz και ανέβαινε προς το πάνω με μικρά βήματα 100-150-200-250-300 hz....κτλ. Με τον τρόπο αυτό "σκανάρεις" τον ήχο. Βρες την συχνότητα που ανταποκρίνεται και κόβεται περισσότερο αυτό το κλανγκ!. Αυτή είναι η κεντρική συχνότητα του προβλήματος σου. Αύξησε το gain -16, -12, -10 μέχρι να αποφασίσεις εσύ πόσο και το κλάνκ μειώνεται ενώ το ταμπούρο παραμένει φυσικό και δεν μουντώνει. Αύξησε λίγο το Q (κι αυτό κατ'εκτίμηση δική σου) για να πιάσεις και πιο πλευρικές συχνότητες και αυτό είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις! Κανονικά θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν και τις αρμονικές αυτού του κλάνκ, αλλά αυτό είναι too much. Εαν χρησιμοποιήσεις compressor μπορεί να βοηθήσει στο γεγονός πως καθώς σφίγγει και ογκώνεται, γεμίζει ο ήχος, άλλες συχνότητες έρχονται μπροστά και "κρύβουν" λίγο αυτό το κλάνκ! 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
exarhos Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 :mrgreen: www.myspace.com/costaexarhos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
antiregulator Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Νοεμβρίου 2005 γεια χαρα! υποψιαζομαι οτι το κλανκ ειναι ο στεφανατος ηχος του ταμπουρου. αυτο ειναι κυριως θεμα μαφλινγκ και αντιμετωπιζεται με χαρτοταινια κοντα στο στεφανι, μαφλερς κτλ, οπως προειπε ο οντιομποξ! t ain't braggin if you CAN back it up jaco. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DemonCleaner Δημοσιευμένο 3 Νοεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 3 Νοεμβρίου 2005 @ freemindgr To Gate και το EQ τοποθετήθηκαν σωστά στην αλυσίδα, δηλαδή πριν από το reverb (chorus δεν χρησιμοποίησα). Θα χρησιμοποιήσω κάποιον multiband compressor και θα το παλέψω. ;) @ Haris Τα τύμπανα ηχογραφήθηκαν σε studio. Χωρίς να είμαι απολύτως βέβαιως, έχω την εντύπωση πως δεν ακουγόταν αυτός ο ήχος (τουλάχιστον έντονα) κατά την ώρα της ηχογράφησης. Βέβαια ο drummer έγραφε κλεισμένος σε ένα δωμάτιο και ήμουν σε ένα άλλο παίζοντας μπάσσο για να δίνω τις βασικές γραμμές του κομματιού. Δυστυχώς το "πρόβλημα" (...αν παίζεις Bob Marley τότε δεν θεωρείται πρόβλημα...) το εντόπισα αργότερα στο σπίτι όταν άκουγα τα takes. Τώρα αν φταίει ο ηχολήπτης ή οχι δεν ξέρω μιας και δεν είμαι επαγγελματίας. Αν και μετά τις συμβουλές σας δεν δω φως θα κάνω upload κάποιο mp3. @ audiobox Thanks για τις αναλυτικές πληροφορίες! Θα δω τι μπορώ να κάνω και με τα EQ. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση