DemonCleaner Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2005 Παιδιά καλησπέρα, Έχω ηχογραφήσει κάποια φυσικά τύμπανα σε ένα στούντιο και τώρα προσπαθώ να κάνω κάποια μίξη. Λοιπόν,αντιμετωπίζω κάποια μικροπροβλήματα με το ταμπούρο και για να γίνω πιο συγκεκριμένος: Πάνω στο ταμπούρο έχω περάσει compressor -> EQ (ανέβασα λίγο τα 200Hz για να του δώσω λίγο όγκο) -> reverb (πολύ διακριτικό για να πάρει κάποιο βάθος). Η βελτίωση στον ήχο του ήταν αισθητή. Παρόλα αυτά έχω πρόβλημα με κάποια χτυπήματα. Σε κάποιες φάσεις ο ήχος του κάνει κάτι "τσαφ" σαν να χτύπησε ο drummer το ταμπούρο σε λάθος σημείο ή με λάθος δυναμική. Βασικά αυτό έχει γίνει (είπαμε φυσικά τύμπανα) μιας και τα τσαφ αυτά υπήρχαν εξ'αρχής και χωρίς τα εφέ. Πως μπορώ να το διορθώσω αυτό? 8O Χρησιμοποιώ Cubase SX. Ευχαριστώ. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2005 Το τσαφ δεν διορθωνεται. Ειναι σαν να παιζει καποιος λαθος νοτα σε οργανο! Προσπαθησε να αντικαταστησεις το σημειο εκεινο με καποιο αλλο, εαν μπορεις να το κανεις πανω στη ρυθμικη αγωγη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DemonCleaner Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Κατάλαβα. Βασικά την φοβομουνα μια τέτοια απάντηση αλλά τι να κάνουμε. Anyway, υπάρχει κάποια άλλη συμβουλή για τη μίξη του ταμπούρου. Να χρησιμοποιήσω και κάτι άλλο εκτός από τα εφέ που έχω ήδη χρησιμοποιήσει. Για εξομάλυνση των δυναμικών (με μικρές αποκλίσεις) μπορώ να χρησιμοποιήσω και κάτι άλλο εκτός από τον compressor? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jonn Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Αν έχεις κάποιο καλό trigger plug-in μπορείς να "trig-άρεις" σε κάποιον άλλον ήχο snare που θα έχει ωραιότερη και πιο καθαρή χροιά. Ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι...Θέλει προσοχή! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Steve Lado Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Αν έχεις κάποιο καλό trigger plug-in μπορείς να "trig-άρεις" σε κάποιον άλλον ήχο snare που θα έχει ωραιότερη και πιο καθαρή χροιά. Ακούγεται εύκολο' date=' αλλά δεν είναι...Θέλει προσοχή![/quote']Αυτο που λεει ο jonn μπορεις να το κανεις με το "drumagog" με το οποιο μπορεις να trig-αρεις τα παντα αλλα σιγουρα θελει προσοχη!! :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jonn Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Αν έχεις κάποιο καλό trigger plug-in μπορείς να "trig-άρεις" σε κάποιον άλλον ήχο snare που θα έχει ωραιότερη και πιο καθαρή χροιά. Ακούγεται εύκολο' date=' αλλά δεν είναι...Θέλει προσοχή![/quote']Αυτο που λεει ο jonn μπορεις να το κανεις με το "drumagog" με το οποιο μπορεις να trig-αρεις τα παντα αλλα σιγουρα θελει προσοχη!! :wink: Καλό είναι το Drumagog, αλλά το βασικότερο στα trigger είναι τα καλά samples από τύμπανα και η το αισθητικό δέσιμο. Π.χ. αν trig-άρεις σε μια κάπως ηλεκτρονική μπότα και σ'ενα piccolo snare από TAMA π.χ. το αποτέλεσμα έχει καθαρό ήχο στη μίξη και μπορείς να χειριστείς με ευκολία επιπλέον fx, αλλά πιθανώς να έχει άθλια αισθητική! Επιπλέον να ξέρεις ότι το trigger δεν μπορεί να "πιάσει" 100% το πραγματικό παίξιμο. Γρήγορες κόντρες, breaks και ghost notes πιθανώς να μην trig-άρονται γιατί το plug-in έχει κάποια ελάχιστα ms χρόνο αντίδρασης ανάμεσα σε 2 χτυπήματα που μπορεί να "πιάσει". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 "Επιπλέον να ξέρεις ότι το trigger δεν μπορεί να "πιάσει" 100% το πραγματικό παίξιμο. Γρήγορες κόντρες, breaks και ghost notes πιθανώς να μην trig-άρονται γιατί το plug-in έχει κάποια ελάχιστα ms χρόνο αντίδρασης ανάμεσα σε 2 χτυπήματα που μπορεί να "πιάσει" Συμφωνώ. Η πιο ασφαλής λύση είναι να αντικαταστήσεις τον ήχο του ταμπούρου με ένα καλό δείγμα από το ίδιο take, επάνω στα καθαρά backbeats (2 - 4 του μέτρου). Σε οποιαδήποτε άλλα σημεία - ghost notes, fills κ.λπ. - το πράγμα γίνεται αρκετά περίπλοκο και δύσκολα θα έχεις φυσικό αποτέλεσμα. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas loverboy665 Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 DeamonCleaner, Oπως EIπANE KAI TA AλλA πAIδIA TO DRUMADOG δEN EINAI OTI KAλλYTEPO γIA AYTH THN EφAPMOγH. πIAσE TO ψAλIδAKI H KANE KAλYTERH XPHσH TOY COMPRESSOR H AλλIως AπOMONωσE TA XTYπHMATA πOY ξEφEYγOYN σE ENA AλλO KANAλI KAI BAλE EKEI ENA COMPRESSOR ME δIAφOPETIKEς PYθMISEIς, AYTO γIA NA MHN KANEIς AUTOMATION ME TON COMPRESSOR. OTAN H HXOγPAφHσH EXEI πPOBλHMA θEλEI δOYλEIA.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jonn Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2005 Θα συμφωνήσω με όλους τους παραπάνω! Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις ένα άψογα παιγμένο αντίστοιχο μέτρο και αντικαταστήσεις το όμοιό του που έχει το "τσαφ" όπως λες! Το trigger θα σου λύσει τα χέρια μετά από αυτό, δεν σώζει το trig-άρισμα τα λάθη του drummer, εκτός κι αν trig-άρεις 100% δηλαδή εξαφανίσεις κάθε χροιά πραγματικού ταμπούρου από το ηχογράφημα και οδηγηθείς σε πιο machin-άτη αισθητική. Στη μπάντα που παίζω το κάνουμε καμιά φορά όταν γράφουμε αν ταιριάζει αυτή η πιο electronica αισθητική με το κομμάτι, αλλά δεν είναι πανάκεια η μέθοδος αυτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 1 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 1 Νοεμβρίου 2005 Σχετικά με το ¨τσαφ!" του ταμπούρου. Εμένα μου φαίνονται δύο οι πιθανές περιπτώσεις: 1) Είναι χτύπημα της μπαγκέτας στο στεφάνι (από απροσεξία). Κάποιοι το κάνουν και επίτηδες για να δώσουν ένα punch πιο σφιχτό ήχο. 2) Είναι peak του μικροφώνου! Ακόμα κι αν το peak led της κονσόλας δεν άναβε κατά την ηχογράφηση, ακόμα κι αν στο playback τα audio level φαίνονται κανονικά, υπάρχει αυτή η περίπτωση (και στην μπότα!) κυρίως λόγο δυνατού χτυπήματος και κοντινής απόστασης μικροφώνου/δέρματος. Το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα αισθητό εαν χρησιμοποιηθούν πυκνωτικά mic. Χαμήλωσε τα level κατά την ηχογράφηση ή τράβα λίγο μακριά το mic 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση