funky_bassman Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Πες λεπτομέρειες αν είναι για να ξέρω γιατί με ενδιαφέρει (και μόνο για τη σχολή δηλαδή θέλω να ξέρω)... Ο τόρνος είναι και αυτός μηχάνημα αφαίρεσης υλικού όπως και η φρέζα και είναι και τα 2 στην κατηγορία CNC (πλέον).Στον τόρνο το κομμάτι προς επεξεργασία συνδέεται σε τροχό που το περιστρέφει (τύμπανο) και έτσι υπάρχει συμμετρία ως προς τον κάθετο άξονά που το συνδέει με το τύμπανο... Η φρέζα βάζει τα κομμάτια προς επεξεργασία σε τραπέζι (τράπεζα) και δεν κινείται με βάση τον κάθετο άξονά τους αλλά με βάση τις διαστάσεις του. Υπάρχει επεξεργασία δηλαδή ως προς 3 άξονες και όχι ως προς 2 όπως στον τόρνο.Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα απο εδώ... Ρώτα για ότι θες κ αν ξέρω θα στο πω... LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Θα συμφωνήσω με το marathon σε σχέση με το ότι είναι ενδιαφέρουσα η αναζήτηση νέων υλικών και μεθόδων κατασκευής. Οχι για να αναπαραχθεί άλλο ένα όργανο που να ακούγεται σαν vintage strat/tele/LP (γι αυτά υπάρχουν δοκιμασμένες συμβατικές "συνταγές") αλλά για να προκύψει κάτι λίγο (ή πολύ) διαφορετικό. Και ο Leo Fender το ίδιο έκανε. :) Συμφωνώ για το ενδιαφέρον του θέματος Χαρίλαε, ας μην λησμονούμε όμως το αναμφισβήτητο γεγονός του απίστευτου συντηρητισμού απανταχού των κιθαριστών (εντάξει, μιας πολύ μεγάλης πλειοψηφίας έστω!). Εδώ στις συζητήσεις στο noiz και υπάρχουν άπειροι που δεν ανέχονται καν ένα διαφορετικό σχήμα στο headstock απ'αυτά που έχουν συνηθίσει (βλ. Fender, λες και αυτά είναι... πρότυπα ομορφιάς... ::)). Λες να αποδεχτούν "νέα υλικά και μεθόδους κατασκευής", σαν κάτι παραπάνω από πείραμα που αφορά άλλους? Τότε γιατί έχουν Fenderοειδή και Gibsonοειδή και όχι Parker και Flaxwood? ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 ας μην λησμονούμε όμως το αναμφισβήτητο γεγονός του απίστευτου συντηρητισμού απανταχού των κιθαριστών (εντάξει, μιας πολύ μεγάλης πλειοψηφίας έστω!). Εδώ στις συζητήσεις στο noiz και υπάρχουν άπειροι που δεν ανέχονται καν ένα διαφορετικό σχήμα στο headstock απ'αυτά που έχουν συνηθίσει (βλ. Fender, λες και αυτά είναι... πρότυπα ομορφιάς... ::)). Λες να αποδεχτούν "νέα υλικά και μεθόδους κατασκευής", σαν κάτι παραπάνω από πείραμα που αφορά άλλους? Τότε γιατί έχουν Fenderοειδή και Gibsonοειδή και όχι Parker και Flaxwood? ;) Αυτό δεν είναι λυπηρό, να είμαι εγώ που είμαι 50 χρόνων, δεκτικός και περίεργος και να μην είναι οι μικρότεροι? Μα έχει νόημα το υλικό και ο τρόπος κατασκευής σε σχέση με το τελικό-ηχητικό-αποτέλεσμα?. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Οι περισσότερες κιθάρες με τη μεθοδολογία που περιγράφω κατασκευάζονται...CNC Of the record Mε τη σημερινή κουβέντα και τα πριονίδια, θυμήθηκα τις Flaxwood, και τους έστειλα ένα e-mail. Είχα μια άμεση και πολύ ενδιαφέρουσα απάντηση. Εάν προχωρήσει θα σας ενημερώσω. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Δυστυχώς η μυθολογία αργεί να πεθάνει, και το χειροτερο είναι οτι η fender λόγου χάρη ήταν ένα προιόν το οποίο έκανε διαφορά για την πρακτικότητά του (σε πολλά επίπεδα). Γιατί αυτό να μην ξαναγίνει τωρα που έχουμε και μεγαλυτερη πείρα και τεχνολογια και νέα υλικά? Αν μειωθεί πολύ το κόστος παραγωγής τότε η ανάγκη μπορεί να φέρει αποτέλεσμα. Και αν το προον εχει μια ιδιεταιρότητα τότε μπορεί να γίνει αποδεκτό. Το λειτουργικό είναι και ωραίο θες δεν θες... ;) Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ πάντως θα ήμουν πολύ περίεργος να δοκιμάσω μία flaxwood... Αλλά οι Parker δεν μου αρέσει το headstock καθόλου... LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Αν μειωθεί πολύ το κόστος παραγωγής τότε η ανάγκη μπορεί να φέρει αποτέλεσμα. Όταν έχουμε (κινεζοτσεχογερμανο....) κιθάρες με 150 ευρώ, πόσο περισσότερο κάτω να πάει? Κακά τα ψέματα, τα καλά όργανα δεν κάνουν 150 ευρώ, αλλά ούτε 3000 Εγώ πάντως θα ήμουν πολύ περίεργος να δοκιμάσω μία flaxwood... Κάνε υπομονή ;D Μπορεί να είμαστε τυχεροί... Αλλά οι Parker δεν μου αρέσει το headstock καθόλου... Είδες? Ο ήχος της και η ευκολία της στο παίξιμο είναι μοναδικές...Τη κιθάρα λοιπόν τη αγοράζεις γιατί έχει ωραίο headstock? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Ο ήχος της και η ευκολία της στο παίξιμο είναι μοναδικές...Τη κιθάρα λοιπόν τη αγοράζεις γιατί έχει ωραίο headstock? Την κιθάρα την αγοράζω ΚΑΙ γιατί μου αρέσει το headstock... Όπως δεν θα έβγαινα με μία κιθάρα σε χρώμα καφέ με κίτρινες βούλες έτσι δεν θα έπαιρνα και μία κιθάρα που δεν θα μου άρεσε το Headstock... Και καλά να μην μου αρέσει λίγο και να με ενθουσιάσει... Θα την πάρω... Της Parker είναι ΑΠΑΙΣΙΟ!!!! Χειρότερο και από τις dean!!!! Γούστα είναι όμως αυτά... Το εικαστικό κομμάτι είναι πάντα σημαντικό κομμάτι για εμένα... LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Την κιθάρα την αγοράζω ΚΑΙ γιατί μου αρέσει το headstock... Όπως δεν θα έβγαινα με μία κιθάρα σε χρώμα καφέ με κίτρινες βούλες έτσι δεν θα έπαιρνα και μία κιθάρα που δεν θα μου άρεσε το Headstock... Και καλά να μην μου αρέσει λίγο και να με ενθουσιάσει... Θα την πάρω... Της Parker είναι ΑΠΑΙΣΙΟ!!!! Χειρότερο και από τις dean!!!! Γούστα είναι όμως αυτά... Το εικαστικό κομμάτι είναι πάντα σημαντικό κομμάτι για εμένα... Όχι. Δεν είναι καθόλου απαίσιο. Έχεις μάθει να το θεωρείς απαίσιο. Δέξου το. ;) ;) Με απλά λόγια, αν έδειχνες σε κάποιο παιδάκι (που δεν έχει εκτεθεί 60 χρόνια στα ίδια και ίδια σχέδια) μια Parker και μία Stratocaster, πιστεύεις ότι οι Strato θα είχε πάνω από 50% πιθανοτητες να την επιλέξει? Αν ναι, αιτιολόγησε τη σκέψη σου. Με λογικά επιχειρήματα όμως, όχι με το θυμικό. ;) @marathon: λέγε περισσότερα για τις Flax, μην μας αφήνεις έτσι! ;D Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Moνο εγω θεωρω το headstock των parker απο τα πιο ομορφα που υπαρχουν? Μιας και αναφερθηκαμε σε headstock & αισθητικη, ο λογος που ΕΜΕΝΑ δεν μου αρεσουν headstock οπως του Tyler ή του Suhr πχ ειναι το οτι οι ευθειες γραμες τους και οι γωνιες τους δε συμβαδιζουν με το ολο καμπυλες και contours σωμα των strat. Ενω της Parker ειναι ενα headstock με λιτες και αυστηρες γραμμες που υπογραμιζει τον μοντερνο και πρωτοποριακο χαρακτηρα του οργανου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DaveMurrayJr Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 3 Σεπτεμβρίου 2009 Εριξα μια ματια στο site των Flaxwood. Παιζει κατι με την κατασκευη τους? Γιατι περα απο τα απαισια ονοματα δε βρηκα κατι αλλο... What frequency are YOU getting? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση