Προς το περιεχόμενο

Διαφορετικες κιθαρες,διαφορετικος ηχος......


zithon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρώτον, δεν είναι ηχογράφηση η πρόβα, και είναι λογικό παίζοντας με διαφορετικό gear ν'ακούγεστε διαφορετικά, πράγμα που δεν είναι καθόλου κακό. Στην ηχογράφηση μπορείτε να το κάνετε όπως θέλετε, ούτως ή άλλως.

 

Εκτός αυτού, χρειάζεστε ένα μπάσσο για να "δέσει" όλα τα υπόλοιπα μαζί. Οπότε δοκιμάστε πρώτα αυτά και πες μας αν υπάρχει όντως διαφορά.

 

Τώρα το όλο θέμα ήχου και κατά πόσο μοιάζουν οι κιθάρες μεταξύ τους, καθώς και το κατά πόσον θα θέλατε εσείς να μοιάζουν, είναι καθαρά θέμα δικό σας. Πρέπει να καθήσετε οι κιθαρίστες και να ξεκαθαρίσετε ότι είμαστε π.χ. σ'αυτό το επίπεδο gain, προς αυτό το EQ και με τους τάδε ενισχυτές/καμπίνες/μπλιμπλίκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δοκιμάστε να φτιάξετε χωριστα και εναν-εναν τους ήχους των κιθάρων, ωστε να ειναι και οι 2 στο ηχητικό στυλ της μουσικής που παίζετε.

 

αυτό που έχω παρατηρήσει σε κάποιες μπάντες με 2 κιθάρες είναι οτι ο ένας κιθαρίστας φτιάχνει μεταλλοήχο και ο άλλος ροκαδικο ήχο και φυσικά δε ταιριάζουν.

 

γενικά ήχοι με scooped μεσαία ακούγονται "ακυροι" πολύ εύκολα.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο θέμα για να ομογενοποιηθεί ο ήχος, είναι το ... μετρονομικό ζήτημα. Θα πρέπει η μπάντα να παίζει διαβολεμένα καλά. Να μην χάνεται δέκατο έκτο στις αξίες, να μην περισεύει ούτε ένα τσικ από το hi-hat και γενικώς να μην φλαμάρετε. Έπειτα θα πρέπει το παίξιμο να δίνει νότες και όχι ακατάσχετη βαβούρα. Ακόμα και με βαριά παραμόρφωση και χοντρούς μπαρέδες το ακκόρντο θα πρέπει να ακούγεται λα ή σολ ή οτι άλλο. Ο μπασίστας δεν πρέπει να παίζει όπως αυτά που βλέπει στα βιντεοκλίπ, αλλά μάλλον με πιο σκυλάδικη τεχνική. Δηλαδή απαλό χειρισμό του οργάνου, χωρίς τασταρίσματα, χωρίς σκαψίματα και η πένα να μην οργώνει και να ακούγεται σαν αλυσίδα ποδηλάτου, πρέπει να είναι μπάσσο με νότα. Αφαιρέστε όλα τα περιτά παιξίματα και τις ατελείωτες "μαγκιές" μέσα από το κομμάτι. Απλοποιήστε τα παιξίματα χωρίς να φοβάστε μην σας πούνε φλώρους. Σε ένα κομμάτι, δεν χωράνε με την μία όλα όσα μάθατε ή όλα όσα θα θέλατε να δείξετε. Αν είστε καλή μπάντα, αυτό θα φανεί στο τέλος μιας συναυλίας, μετά από 2 ώρες και 30 κομμάτια που παίξατε στο σύνολο. Δεν δίνετε εξετάσεις "παικτικής μαγκιάς" για κάθε κομμάτι. Όταν η μπάντα δέσει, βάλτε ότι ήχο θέλετε στις κιθάρες. Δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα πλέον.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλακα πλακα, τωρα που μιλαμε για eq, βρηκα εναν τροπο για τους τρανζιστορατους να ακουγονται λιγοτερο ξυριστικοι με πολυ distortion χωρις να ακουγονται λιγοι και χωρις ογκο που προσφερουν πολυ καλα οι λαμπατοι.

 

Βass - full

Mid - full

Treble - 0

;)

 

Το δοκιμασα σε εναν laney hcm10 και εναν spiderII που εχω και με εξεπληξε ο ηχος που ηταν παραπανω απο αξιοπρεπης.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Και όταν παίζετε live ή πρόβα στο studio μην έχετε το gain στο 10!!!

φιλε σε παρακαλω μην postάρεις σε θεματα τα οποια εχουν κλεισει τουλαχιστον 6μηνο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου