allobarr Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Σωστό απόλυτα, η παγωμένη (και το κατεψυγμένο ποτήρι) όμως δεν υπάρχει πουθενά αλλού εκτός της Ελλάδας τί να πω, εγώ όπου και αν πήγα (για εξωτερικό μιλάω) ποτέ δεν μου σέρβιραν ζεστή μπύρα.. πάντως έχουμε βγει πολύ οφτόπικ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Σωστό και αυτό, μπορείς και στο Chateau Ikiem να βάλεις Sprite μέσα...απλά θα έχεις δώσει τζάμπα 10.000-20.000 ευρώ Μπα... Ξέρεις πόσα κινέζικα sites έχω βρει με ΝΟΚΙΑ και Chateau Ikiam? Και κοστίζει κάτω απο 500 ευρώ να δείς! + Κώστα, γιατί το παραμαμήσαμε το θέμα... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Σωστό απόλυτα, η παγωμένη (και το κατεψυγμένο ποτήρι) όμως δεν υπάρχει πουθενά αλλού εκτός της Ελλάδας ενταξει ...οντως υπαρχει οπου κανει πολυ ζεστη (και συνηθως σε χωρες χωρις παραδοση στη μπυρα) και τωρα που χωρις τα δεντρα θα εχουμε χειμωνα καλοκαιρι 45 βαθμους εχει να πεσει παγωμενο ποτηρακι ακομα και για το...σαλεπι.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Ενδιαφέρουσα είδηση, την είχα πετύχει πριν 1-2 βδομάδες κάπου αλλού. Πολύ ενδιαφέρον και για εμάς ως music technology forum. Από πλευράς ακροατή, το μόνο που με "χαλάει" στα διάφορα remaster παλαιών ηχογραφήσεων είναι οτι άμα έχεις "ζήσει" μια ηχογράφηση 2-3 δεκαετίες, όλες οι "ατέλειες" και τα "περίεργα" που κάνουν την ηχογράφηση μοναδική και συνδέονται άρικτα με τα τραγούδια, πρέπει να είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά του remaster για να το προτιμήσω από το αυθεντικό (το οποίο είναι και παρα πολύ δύσκολο για διάφορους λόγους). Δεν ανήκω σ'αυτούς που μεγάλωσαν με ή έστω εντρύφησαν στους Beatles, πάντως αναγνωρίζω το landmark που αποτελεί αυτή η κίνηση. Αναμένω να εκστασιαστώ όπως και με τη δισκογραφία των Stones που περιμένω σύντομα ;D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
allobarr Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Από πλευράς ακροατή, το μόνο που με "χαλάει" στα διάφορα remaster παλαιών ηχογραφήσεων είναι οτι άμα έχεις "ζήσει" μια ηχογράφηση 2-3 δεκαετίες, όλες οι "ατέλειες" και τα "περίεργα" που κάνουν την ηχογράφηση μοναδική και συνδέονται άρικτα με τα τραγούδια, πρέπει να είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά του remaster για να το προτιμήσω από το αυθεντικό (το οποίο είναι και παρα πολύ δύσκολο για διάφορους λόγους). +1000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukleri Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 09/09/09 Άλλη μια ανάποδη κυκλοφορία στο όνομα του Σατανά. ;D ;D ;D ;D :o :o :o :o Οι φανατικοί των Beatles έχουν λόγο και γνώση σχετικά με τις διαφορές του ήχου. Σε μένα που σχεδόν οριακά δεν τους αντιπαθώ το remastering θα με βοηθήσει να καταλάβω κάτι ; Θα πρέπει να ακούσω όοοολη τη δισκογραφία τους για να εμπεδώσω τις τυχόν μεγαλειώδεις διαφορές ; Kαι θα ακουστούν οι παραπάνω στο εμπιθρίφωνο μου ή το στερεοφωνικό μου του κιλού ; Αν τέλος, κάποιος αγοράσει ένα remasterd κερνάω τις κρύες μπύρες που θα καταναλώσουμε ακροαζόμενοι στο high fidelity σύστημα του !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Για μπύρες και κρασιά δεν έχω να πω κάτι (αν και συμφωνώ απόλυτα με το αρχικό ποστ του audiokostas) παρά μόνο ότι όλα μα όλα έχουν τον καιρό τους και την αξία τους. Σε ότι αφορά το θέμα του τόπικ, όποιος μπει στον κόπο να διαβάσει τα λινκ που παρέθεσα και ακόμη καλύτερα να ακούσει το ποντκαστ από το άμαζον θα δει ότι δεν μιλάμε για μια απλή διαδικασία μάστερινγκ, αλλά για την επανεπεξεργασία όλου του υλικού ώστε να έρθει στο επιθυμητό επιπεδο και πάλι....και αυτό δεν έχει ξαναγίνει για τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες. Ο κατάλογος των Beatles σε σιντί που υπάρχει σε κυκλοφορία είναι από τις πιο αποτυχημένες μεταφορές σε ψηφιακό φορμάτ που έγιναν ποτέ και αυτό είναι κοινά αποδεκτό εδώ και χρόνια. Και επειδή πάντα αυτά τα θέματα στο νόιζ θα καταλήγουν στο κατά πόσο είναι δημιουργική αυτή η διαδικασία κλπ κλπ θα πρέπει κατ'αρχάς ΟΛΟΙ να περιμένουμε να ακούσουμε το αποτέλεσμα ;) Σε ότι αφορά την διαδικάσία, εδώ μιλάμε για μια ολοκληρωμένη επανεπεξεργεσία από το restoration του αρχικού υλικού φορέα, την μεταφορά του στο ψηφιακό domain και το ρεμίξ του....και ακόμη περισσότερο όμως....γιατί εδώ το ζητούμενο ήταν όχι το να βελτιωθεί ή να "εκμοντερνιστεί" αλλά να μεταφερθεί αυτούσια η αρχική αίσθηση (κάτι όντως αδύνατο για την δεκαετία του 80). Ακριβώς για αυτόν τον λόγο όσο και αν το προσδωκόμενο αποτέλεσμα είναι φαινομενικά απλό η διαδικασία είναι ιδιαίτερα (φαντάζομαι από αυτά που διάβασα και άκουσα) περίπλοκη, επίπονη και γιατί όχι δημιουργική.....Το αν το αποτέλεσμα μπορεί να χαρακτηρισθεί δημιουργικό ή καλλιτεχνία νομίζω πως είναι κάτι που ΚΑΙ υποκειμενικό είναι ΚΑΙ θα πρέπει αν μη τι άλλο να το ακούσουμε πρώτα. Είναι όμως σαφές ότι μιλάμε για μια ιδιαίτερη περίπτωση....γιατί εδώ το ζητου΄μενο ΕΙΝΑΙ το αυθεντικό (γι'αυτό και το mono box set κλπ κλπ) Με βάση αυτά λοιπόν θεωρώ ότι η σύγκριση με τις επανεκτελέσεις και το "απλό" ;D remastering που περιγράφει ο Νικόλας είναι μάλλον άστοχη...ή τουλάχιστον όχι ιδιαίτερα σχετική. Όχι άσχετη αλλά σίγουρα όχι και απόλυτα σχετική. Εδώ επαναλαμβάνω πως υπάρχει και η λογική του μοναδικού (ως ουσιαστικά πρώτη ολοκληρωμένη μεταφορά) αλλά κυρίως μιας πολύ ιδιαίτερης διαδικασίας (που περιλαμβάνει τον ίδιο χώρο, αρκετό από το ίδιο hardware κλπ κλπ και όχι απλά την ψηφιοποίηση της πρώτης τυχαία διαθέσιμης αναλογικής πηγής, ασχέτως ποιότητας και προβλημάτων όπως κατά κόρον έγινε στα 80ς, με την έκρηξη του σιντί,και που φυσικέ βοήθησε στην καλλιέργεια μιας αντιπάθειας για το νέο φορμάτ). Από την άλλη φυσικά υπάρχει το θέμα του γιατί γίνεται όλο αυτό το μπατιρντί......φυσικά και η εμπορική εκμετάλευση είναι το ζητούμενο....θα είμαι απόλυτα ειλικρινής και θα σας πω πως το φανταζόμουνα πως εκεί θα επικεντρωθεί το θέμα και γι'αυτό απέκρυψα το γεγονός πως την ίδια μέρα κυκλοφορεί και η αντίστοιχη αυτόνομη εκδοχη του guitar hero για τους beatles (που επίσης έχει τεχνικό ενδιαφέρον αλλά δεν γαμείς...). Το ζήτημα όμως είναι ότι σε ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας είναι λογικό ( ???) να κοιτάξουμε εκτός από τα γούστα μας, την άποψη μας για την εμπορευματοποίηση της μουσικής βιομηχανίας κλπ κλπ και το θέμα του πως φτιάχνοντε όλα αυτά που γουστάρουμε ή απορίπτουμε. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Και επειδή πάντα αυτά τα θέματα στο νόιζ θα καταλήγουν στο κατά πόσο είναι δημιουργική αυτή η διαδικασία κλπ κλπ θα πρέπει κατ'αρχάς ΟΛΟΙ να περιμένουμε να ακούσουμε το αποτέλεσμα 'Εχεις απόλυτο δίκαιο και το ρεμίξ του.... Τώρα το ρεμίξ ποιός το εγκρίνει? Η Υόκο και ο Paul?...Θα τρίζουν τα κόκαλα του John. Ή μου διαφεύγει κάτι? αλλά να μεταφερθεί αυτούσια η αρχική αίσθηση (κάτι όντως αδύνατο για την δεκαετία του 80) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
raindog Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 ΥΓ Προτιμώ χίλιες φορές τη διασκευή του jeff Beck (όπου δείχνει την αγάπη του για τους Beatles) παρά αυτό Beatles το θέμα, το έφερες από δω, το έφερες από κει, στον Jeff Beck το πήγες ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 OP Guru Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2009 Το ρεμίξ γίνεται με βάση επιλεγμένες εκδόσεις βινυλίου και μάστερ tapes (σε σχέση με την ηχητική τους ποιότητα - το πόσο καλοδιατηρημένα είναι). Η ένοια ρεμίξ στην περίπτωση αυτή έχει να κάνει με το εξής απλό ζήτημα Ο μόνος τρόπος να μεταφερθεί αυτούσια η αίσθηση των καλύτερων αναλογικών εκδόσεων του καταλόγου είναι να χτιστεί το όλο πράγμα από την αρχή....όσο και αν ακούγεται φαινομενικά περίεργο η απλή μεταφορά της πιο καλοδιατηρημένης αναλογικής μάστερ έκδοσης σε ψηφιακό φορμάτ δεν αρκεί (όπως φάνηκε από τις έως τώρα μεταφορές...). Η έννοια ρεμίξ λοιπόν δεν παραπέμπει στην επανεπεξεργασία με στόχο την βελτίωση του αρχικού, αλλά στην προσπάθεια για μεταφορά σε ψηφιακό φορμάτ της αίσθησης που είχαν οι καλύτερες εκδόσεις σε βινύλιο του καταλόγου. Δεν υπάρχει θέμα έγκρισης αλλά σύγκρισης. Σοβαρά τώρα γιατί δεν κάνετε τον κόπο να κοιτάξετε τα λινκ από το να παίζουμε σπασμένο τηλέφωνο.... check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση