ex-infectme247 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Αυτό είναι κατανοητό. Αλλά η ωριμότητα των τεχνολογιών που επιτρέπουν αυτό ακριβώς το πράγμα σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο; 64μπιτες εφαρμογές μπορούσαν θεωρητικά να φτιαχτούν και να τρέξουν την εποχή των Windows 3.1, αλλά στην πράξη αναμένεται ότι θα φτιαχτούν και θα τρέχουν στην επόμενη διετία. Όλη αυτή η "κούρσα" για bits ξεκινάει από την βιομηχανία επεξεργαστών cpu. Οι νέοι 64bit επεξεργαστές, προσφέρουν 64bit δίαυλο δεδομένων (data bus). Αυτό σημαίνει -όπως πολλοί ανέφεραν ήδη- ότι μπορεί στον ίδιο χρόνο πλέον (χοντρικά) να διαβαστεί/εγγραφεί διπλάσιος αριθμός δεδομένων από πολλαπλάσιο αριθμό διευθύνσεων μνήμης. (σε σχέση με τα 32bit) Το μπαλάκι έπειτα περνάει στα λειτουργικά, τα οποία πρέπει να προσφέρουν στους προγραμματιστές, εγγενείς (γρήγορους) τύπους δεδομένων 64bit στην εκάστοτε πλατφόρμα (πχ. 64bit ακέραιους, ή 64bit floating point) ώστε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις νέες δυνατότητες των επεξεργαστών, αλλά και τη δυνατότητα να δημιουργήσουν δικούς τους τύπους, που θα είναι πλέον αρκετά γρήγοροι για απαιτητικές realtime εφαρμογές. Τέλος, οι εταιρείες software καλούνται να "αναβαθμίσουν" τα προϊόντα τους, ώστε να εκμεταλλεύονται αυτούς ακριβώς τους τύπους δεδομένων, κυκλοφορώντας πχ. 64bit εκδόσεις. Επομένως, για να απαντήσω στο ερώτημά σου, πιστεύω ότι τώρα κυκλοφορούν τέτοιες εφαρμογές, επειδή τώρα υπάρχει πλέον η προγραμματιστική και η επεξεργαστική "πλατφόρμα" για να τις "σηκώσει" σε πραγματικό χρόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 όση διαφορά έχει η ποιότητα ήχου από οθόνη lcd σε crt. Αλλιώς, όση διαφορά έχει το ψωμί στη γεύση αν ο φούρναρης φοράει μπλέ σώβρακο την ώρα που εσυ το τρως. Άλλα τα bit της αρχιτεκτονικής του υπολογιστή και άλλα τα bit της π.χ. δειγματοληψίας και η ποιότητα του ήχου. "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Nα προσθέσω και κάτι για να γίνει ίσως πιο κατανοητό.. Το απλό Sonar (32bit edition) που δουλεύει στα 32bitα windows, έχει ένα κουμπάκι που ανεβάζει την εσωτερική επεξεργασία του ψηφιακού ήχου στα 64bits. Αν δεν το πατήσεις, τότε δουλεύει ΚΑΙ η επεξεργασία του ήχου στα 32bit To ίδιο συμβαίνει και στο Sonar 64bit που δουλεύει στα 64μπιτα windows. Aν δεν πατηθεί το κουμπάκι 64bit, τότε, ενώ το πρόγραμμα θα δουλεύει και θα επεξεργάζεται δεδομένα (ΟΧΙ ΗΧΟ) στα 64Bit, η audio engine θα παραμένει στην 32bit επεξεργασία. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Ρε παιδιά, να ρωτήσω κάτι που χάνω; Τα προγράμματα επεξεργασίας ήχου δεν είναι αναγκασμένα να δουλεύουν με το μέγιστο μήκος λέξης (και άλλα μέγιστα) του λειτουργικού. Αν η μέγιστη ακρίβεια της μηχανής σου είναι πχ 2int αυτό δε σημαίνει ότι το software δε μπορεί να χρησιμοποιήσει συνδιασμούς τέτοιους που να προσφέρουν πολλαπλάσια ακρίβεια. Σίγουρα για να το πετύχει αυτό χάνει δραματικά σε επιδόσεις, αλλά το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει λόγο να διαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ. Τώρα το ότι πρακτικά αυξάνονται οι δυνατότητες ειδικά για real time πράγματα κλπ σίγουρα θα ισχύει, αλλά δε νομίζω ότι πρόκειται για τόσο χαώδεις διαφορές όσο ακούγονται βάσει του "διπλασιασμού".... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 ...ίσως θα πρέπει ο συλλογισμός μας να ξεκινάει από το εξής Ο ψηφιακός ήχος δεν έχει "ήχο" ....τουλάχιστον όχι σε σχέση με το software που διαχειρίζεται την ροή, διαχείριση και αναπαραγωγή της ψηφιοποιημένης ηχητικής πληροφορίας και τουλάχιστον όχι σε σχ'εση με το "πραγματικό" αποτέλεσμα (δηλαδή το ψηφιακό άθροισμα). Ποιοί είναι λοιπόν οι παράγωντες που θα καθορίσουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου αλλά και του μέσου αναπαραγωγής και επεξεργασίας (DAW) κατ'επέκταση? Έχουμε λοιπόν - Την μετατροπή του αναλογικού ήχου σε ψηφιακό (ADC) - Την εσωτερική επεξεργασία όπως αυτή καθορίζεται και οριοθετείται ποιοτικά από το εύρος της δυναμικής περιοχής...ή με άλλα λόγια από το εσωτερικό bitrate κάθε DAW. - Την μετατροπή της ψηφιακής πληροφορίας σε αναλογικό ήχο (DAC) Τα παραπάνω νομίζω ότι έχουν κατά καιρούς συζητηθεί εκτενώς. Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος εδώ να φθάσει στο σχετικά ασφαλές συμπέρασμα ότι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου δεν έχουν σχέση με το λειτουργικό και την γενικότερη αρχιτεκτονική του υπολογιστή που φιλοξενεί το εκάστοτε DAW.....και σε ότι αφορά το τελικό batch prosseced αποτέλεσμα mixdown αλλά και γενικότερα με το τι θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ως ποιοτικό κριτήριο, πιθανότατα έτσι είναι...τι γίνεται όμως με τον παράγωντα real time και το πως έστω και έμμεσα μπορεί να υπονομέυει την ποιότητα? Όπως ήδη αναφέρθηκε από πολλούς τα 2 βασικά σημεία στα οποία θα διαφέρει ένα 64bit DAW σε 64bit OS που τρέχει σε 64bit επεξεργαστές θα ήταν αφενός η ικανότητα υψηλότερων ρυθμών real time επεξεργασίας και αφ'ετέρου η δυνατότητα αναγνώρισης και χρήσης τεράστιων ποσοτήτων ram ανά εφαρμογή. Στο θέμα σχετικά με το "DAW test drive" έχω διατυπώσει μια προσωπική (και άρα ίσως ανόητη ;D) θεωρία περι διαφορών σε ότι αφορά το real time playback, με άλλα λόγια την διαχείριση των πόρων του συστήματος κυρίως σε ότι αφορά τα πιο "τα κάνω όλα μετά τις 2" DAW....και νομίζω (διορθώστε με αν κάνω λάθος...είμαι λίγο μπούφος με τα περί υπολογιστών) πως αυτό είναι κάτι που έχει άμεση σχέση με αυτά που έγραψα πιο πάνω σχετικά με τα 64bit λειτουργικά κλπ κλπ Θεωρώ λοιπόν πως αν και σε ότι αφορά μια ψυχρή σύγκριση ανάμεσα στο τελικό αποτέλεσμα αυτών των 2 καταστάσεων, και θεωρώντας ως δεδομένο ότι μιλάμε για non real time επεξεργασία το αποτέλεσμα θα είναι πάντα απόλυτα όμοιο (όπως είναι και το λογικά αναμενόμενο) εν τούτοις όταν υπεισέρχεται ο παράγωντας real time τότε ναι μπορεί να υπάρχουν διαφορές....Αν λοιπόν θεωρήσουμε πως αυτές οι διαφορές επηρεάζουν την ποιότητα του αποτελέσματος τότε θα πρέπει να τις θεωρήσουμε ως ποιοτικές διαφορές. Το ζήτημα όμως είναι αν αυτές οι διαφορές είναι προιόν της διαφορετικής αρχιτεκτονικής των 64 vs 32 bit ή απλά προιόν της μέτριας σχεδίασης κάποιων DAW (φυσικά και με βάση τους περιορισμούς των 32 bit τουλάχιστον σε ότι αφορά την ram) και της υπερματαιόδοξης προσπάθειας να χωρέσουν τα πάντα σε ένα πακέτο (μη ξεκαθαρίζωντας όμως πως το πακέτο αυτό δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ σωστά.....τουλάχιστον όχι στα 32 bit). Η Real time επεξεργασία και playback έχει επίσης τεράστια σημασία όταν εμπλέκεται και ο παράγωντας "αναλογική επεξεργασία" ως ενδιαμεσο στάδιο....τότε η χρήση του batch prossesing απλά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα ο χειριστής να πρέπει είτε απλά να ζήσει με τα όποια προβλήματα του real time playback είτε να καταφύγει σε άλλες λύσεις (printing tracks κλπ) οι οποίες όμως δημιουργούν μια σειρά νεων προβλημάτων κοκ Κάτι παραπλήσιο ισχύει και για την ram και την χρήση τεράστιου όγκου samples, vsti's κλπ κλπ.....η δυνατότητα για περισσότερη ραμ δεν θα βελτιώσει την ηχητική ποιότητα ως απόλυτα μεγέθη αλλά σίγουρα θα διευκολύνει (σε όλους τους τομείς από εργονομία έως κόστος) την δημιουργία ενός σταθμού εργασίας ικανούνα διαχειριστεί άνετα τα κτηνώδη σημερινά sample libraries. Αν λοιπόν θεωρήσουμε πως ποιοτικές διαφορές είναι μόνο η απόλυτη σύγκριση των απόλυτων τεχνικών χαρακτηριστικών του export της βέλτιστης χρήσης κάθε πλατφόρμας, τότε πολύ απλά αυτές δεν υπάρχουν....αν όμως ως ποιοτικές διαφορές θεωρήσουμε και τις ευκολίες στην χρήση, την εργονομία, την αναίρεση των όποιων περιορισμών της δημιουργικότητας, την ομαλότερη ένταξη σε ένα υβριδικό (αναλογικό ψηφιακό) περιβάλλον επεξεργασίας κλπ κλπ τότε πιστέυω πως ναι υάρχουν και είναι και σημαντικότατες...απλά δεν θα πρέπει να τις περιορίζουμε στο 64bit DAW ή λειτουργικό αλλά και στην βελτιστοποίηση γενικά ενός υπολογιστικού συστήματος για "μουσική χρήση". Προσωπικά θεωρώ πως η μετάβαση στα 64μπιτα λειτουργικά και DAW's θα έχει αντίκτυπο περισσότερο (ίσως και αποκλειστικά) στο project studio , και στον μουσικό-συνθέτη-ενορχηστρωτή καθώς πιθανότατα εκτός από πολύ περισσότερες δυνατότητες θα του δώσει την δυνατότητα να μειώσει το κόστος (απόκτησης-λειτουργίας). Από την άλλη σε ότι αφορά το "καθαρόαιμο" recording νομίζω πως έχουν ήδη φροντίσει οι ίδιες οι εταιρίες λογισμικού, οι εταιρίες hardware αλλά και οι ίδιοι οι χρήστες να δημιουργήσουν DAW's 2 ταχυτήτων σε ότι αφορά τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τους πόρους (και άρα τις προτεραιότητες) σε σχέση με τις άκρατες "παροχές"....είτε παράγωντας οι ίδιες 2 διαφορετικές εκδοχές του ιδίου πράγματος, είτε απλά μένωντας στην μία ή στην άλλη όχθη του ποταμού. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Θα συμφωνησω αν και πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ πια μπορει να δουμε βελτιωσει στο "τρεξιμο" ενος υπολογιστη & ενος daw στα 64 bit. Αυτες τις μερες (ολομοναχος στον παραδεισο που λεγεται Αθηνα ;D) μιξαρω ολημερις το νεο μας cd με Sonar σε εναν 4πυρηνο υπολογιστη στα 32 bit. Αν καποιος μπορουσε να δει ΠΟΣΑ & ΠΟΣΟ ΒΑΡΙΑ plugins & vst ειναι φορτωμενα σε καθε καναλι μαλλον θα ζαλιζονταν..... ;D & ομως τα παντα τρεχουν σε...απιστευτες ταχυτητες,δεν κολαει τιποτα και αντε στο Maximum να χρησιμοποιω το 45% της ...δυναμης του υπολογιστη (αν χρησιμοποιουσα και καποια UAD καρτα φανταζομαι ουτε στο 10% δεν θα ανεβαινε.....) Αρα σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εφαρμογη ΠΟΣΟ πια γρηγοροτερα ΜΠΟΡΕΙ να τρεξει ενα daw ? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Αρα σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εφαρμογη ΠΟΣΟ πια γρηγοροτερα ΜΠΟΡΕΙ να τρεξει ενα daw ? Νίκο, εγώ δεν αναφέρομαι στο πόσο "γρήγορα" μπορεί να τρέξει ένα DAW ή το πόσα πλαγκίνς μπορεί να σηκώσει, αλλά στο τι αντίκτυπο μπορεί να έχει η λογική με την οποία είναι κτισμένο στο real time playback (είτε μιλάμε για ένα βαρύ πρότζεκτ είτε για ένα ελαφρύ). Από εκεί και πέρα όμως η δυνατότητα για περισσότερη ραμ πιθανότατα θα έχει πολύ μεγάλη διαφορά σε μια αντίστοιχη περίπτωση.... Μην ξεχνάς ότι αυτό που κάνεις εσύ εντάσεται μάλλον σε αυτό που ονόμασα στην τελευταία παράγραφο "καθαρόαιμο" recording (όσο φορτωμένο και αν είναι). check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Πάντως - για την ιστορία - άλλο ρωτάμε: Μία και μόνο μία στερεοφωνική ηχογράφηση ενός τραγουδιστή, με τα ίδια μικρόφωνα, προενισχυτές, χώρους κλπ, θα ακούγεται καλύτερα στην 64μπιτη πλατφόρμα; * όπου ως πλατφόρμα ορίζουμε ένα native περιβάλλον software-hardware με 64bit drivers. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Μία και μόνο μία στερεοφωνική ηχογράφηση ενός τραγουδιστή, με τα ίδια μικρόφωνα, προενισχυτές, χώρους κλπ, θα ακούγεται καλύτερα στην 64μπιτη πλατφόρμα; οχι ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2009 Πάντως - για την ιστορία - άλλο ρωτάμε: Μία και μόνο μία στερεοφωνική ηχογράφηση ενός τραγουδιστή, με τα ίδια μικρόφωνα, προενισχυτές, χώρους κλπ, θα ακούγεται καλύτερα στην 64μπιτη πλατφόρμα; * όπου ως πλατφόρμα ορίζουμε ένα native περιβάλλον software-hardware με 64bit drivers. όχι ....ή ακόμη και στην περίπτωη που δεν είναι μία και μόνο, αλλά 702 tracks λογικά δεν θα πρέπει να ακούγεται διαφορετικά. ...ή και αν ακόμη "ακούγεται" διαφορετικά (στην περίπτωση ίσως των 702 tracks) αυτό θα έχει να κάνει με το real time playback και τα προβλήματα που μπορεί αυτό να έχει και όχι με την ποιότητα των μεμονωμένων αρχείων της φωνής ή ενός πιθανού έξπορτ. Δηλαδή με άλλα λόγια Όχι η αρχιτεκτονική του λειτουργικού και του DAW δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με την απόλυτη έννοια της ποιότητας του ψηφιακού ήχου η οποία καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τα 3 πράγματα που έγραψα πιο πάνω. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση