manosx Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 infectme247, μου φαίνεται ότι διυλίζουμε τον κώνωπα. Αν ξεκινήσουμε να μιλάμε θεωρητικά είμαστε αναγκασμένοι να καταλήξουμε να... μυρίζουμε φελούς ;D που λένε και εις τας Αμερικάς ;D Όπως ανάφερα και πιο πάνω, η εσωτερική επεξεργασία ΗΔΗ γίνεται στα 32-bit floating point. Αυτό έχει δύο πλεονεκτήματα: Το extra headroom για την επεξεργασία του ήχου, ώστε να μην κλιπάρουν τα plug-ins, και κατά δεύτερο λόγο, να μετακινούνται τα math errors που αναφέρεις στα LSB, στα λιγότερα σημαντικά bits. Πόση παραπάνω ανάλυση χρειαζόμαστε; ;) Δεν αντιλέγω ότι θεωρητικά και τα 1024 bits καλύτερα θα ακούγονται ;D Και να σου πώ και κάτι; Δέχομαι ότι θα ακούγονται και ΠΡΑΚΤΙΚΩΣ καλύτερα, με την προϋπόθεση όμως ότι το εκάστοτε κανάλι του ήχου θα έχει καμμιά... πενηνταριά χιλιάδες plugins ;D ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Άλλο η ανάλυση του ήχου και άλλο η αρχιτεκτονική του επεξεργαστή. Βρε Μάνο μη μου πεις οτι πήρες στα σοβαρά το ποστ μου. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dr.peters Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 κουραγιο ιασωνα... ετσι ειμαστε εμεις οι αυθεντιες του χιουμορ... κανεις δεν μας καταλαβαινει... :D πανελιστας και ανταρτομαχητης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 :D :D :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-infectme247 Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Αυγούστου 2009 infectme247, μου φαίνεται ότι διυλίζουμε τον κώνωπα. Αν ξεκινήσουμε να μιλάμε θεωρητικά είμαστε αναγκασμένοι να καταλήξουμε να... μυρίζουμε φελούς ;D που λένε και εις τας Αμερικάς ;D Έχεις δίκιο... τι να κάνω;... ;D Λόγω σπουδών (είμαι μαθηματικός) έχω μάθει να δίνω μεγάλη βαρύτητα στη θεωρία αλλά ξεχνάω μερικές φορές ότι δεν είναι αυτό το πιο σημαντικό σε όλα τα πράγματα... ::) Στην τελική -ένα συμπέρασμα που κολλάει σε πολλές συζητήσεις- υπάρχουν τόσα πράγματα να βελτιώσεις για να ακούγεσαι καλύτερα, που τα bits του λειτουργικού ίσως είναι το τελευταίο που θα'πρεπε να μας απασχολεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geopapas Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Δεν έχει καμμία επίδραση στον ήχο το εύρος του λειτουργικού. Απολύτως καμμία. ΠΧ το Sonar στα 32bit XP θα κάνει ακριβώς τις ίδιες πράξεις bit προς bit και θα παράξει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με το Sonar στα 64bit XP ή όποιο άλλο λειτουργικό. Μην μπερδεύετε το έυρος του λειτουργικού ή του επεξεργαστή με το εύρος επεξεργασίας ήχου ενός προγράμματος. Ακόμα και σε ένα λειτουργικό 16bit μπορεί να τρέξει πρόγραμμα και να επεξεργάζεται ήχο σε όσα bit θέλει ο προγραμματιστής του. Τα bit των λειτουργικών έχουν να κάνουν, το λέω όσο πιο απλά μπορώ, με τους διαθέσιμους πόρους που μπορεί να δώσει στα προγράμματα, κυρίως σε μνήμη, αλλά και σε ταχύτητα διότι μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να εκτελέσει εντολές σε λιγότερους κύκλους ρολογιού, εκμεταλευόμενο το ήδη 64bito hardware που υπάρχει εδώ και χρόνια. Τα περισσότερα bit του λειτουργικού, θα δώσουν την δυνατότητα στους προγραμματιστές να βγάλουν προγράμματα με περισσότερες δυνατότητες και όχι στα υπάρχοντα προγράμματα την δυνατότητα να παράξουν καλύτερο ήχο. Να δουλέυουν λίγο ταχύτερα ναι. Καλύτερο ήχο, όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Ακόμα και σε ένα λειτουργικό 16bit μπορεί να τρέξει πρόγραμμα και να επεξεργάζεται ήχο σε όσα bit θέλει ο προγραμματιστής του. Έτσι ακριβώς. Απλά θα κάνουν περισσότερες κλήσεις από και προς την μνήμη για να κουβαλήσουν τα επιπλέον bits. Θέμα ταχύτητας καθαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Έτσι ακριβώς. Απλά θα κάνουν περισσότερες κλήσεις από και προς την μνήμη για να κουβαλήσουν τα επιπλέον bits. Θέμα ταχύτητας καθαρά. Αυτό είναι κατανοητό. Αλλά η ωριμότητα των τεχνολογιών που επιτρέπουν αυτό ακριβώς το πράγμα σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο; 64μπιτες εφαρμογές μπορούσαν θεωρητικά να φτιαχτούν και να τρέξουν την εποχή των Windows 3.1, αλλά στην πράξη αναμένεται ότι θα φτιαχτούν και θα τρέχουν στην επόμενη διετία. Εξ ού και το αρχικό ερώτημα, για το αν πρέπει να περιμένουμε καλύτερο ήχο εξ' αιτίας αυτής της κατάστασης και - για να είμαι ειλικρινέστατος - δεν μου τα λέτε όμορφα. Μυρίζομαι ότι όντως θα έχουμε καλύτερο ήχο, αλλά για κάποιο λόγο έχετε... "σπαστεί"! Θα ήθελα πάντως και τη γνώμη των μαστεράδων του φόρουμ, δηλ: Χατζηστάμου, Νικοδήμιου, Οντιάνου κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Moderator Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2009 Αυτό που λέμε όλοι επι 3 σελίδες είναι το ότι ανεξάρτητα απο το πόσα bit είναι το λειτουργικό, το sequencer (και το κάθε μουσικό πρόγραμμα) έχει τη δική του εσωτερική "ακρίβεια" (word length) η οποία είναι και αυτή που καθορίζει την ακρίβεια των υπολογισμών που κάνει. Γιαπαράδειγμα, θυμηθείτε ότι είναι δυνατόν να κάνεις πολλαπλασιασμούς floating point αριθμών με 8μπιτους επεξεργαστές αρκεί να γράψεις κατάλληλο κώδικα και βέβαια να χρησιμοποήσεις όσους κύκλους μηχανής απαιτείται. Το ερώτημα πρέπει λοιπόν να επαναπροσδιοριστεί ως εξής: Η μετάβαση σε 64-bit λειτουργικά και σε πολυπύρηνους επεξεργαστές (και η επακόλουθη αύξηση της υπολογιστικής ισχύος) θα οδηγήσει σε ισχυρότερα και καλύτρα plugins και μουσικό software γενικώς? Προσωπικά πιστεύω πως ναι, καθώς θεωρώ ότι υπάρχει ένα trade-off στην ακρίβεια (και κυρίως στην πολυπλοκότητα των υπολογισμών) και στην απαίτηση να τρέχουν "σε πραγματικό χρόνο". Edit: Με πρόλαβαν τα 2 προηγούμενα post ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση