Προς το περιεχόμενο

Συνδεσμολογία πεταλιών και σημασία τοποθέτησης


tele

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαταλαβαινω πολυ καλα φιλε.Εμενα μου αρεσει περισσοτερο η σειρα od-dist-fyzz,σαν ηχοχρωμα,(δηλ.εχω blues driver-rat-big muff ρωσσικο) αλλα εχει το μειονεκτημα που λεγαμε παραπανω.Οποτε θα το κοιταξω σιγουρα.thanks.Μηπως μπορεις να μου πεις κ αν ευσταθει η λογικη που θελει τα οd kai dist λιγο πιο τσιμπιμενα απ τα καθαρα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 73
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

έναν πολύ ήπιο κομπρέσσορα που να μην πνίγει τις δυναμικές όπως σχεδόν όλοι, και επίσης να είναι αχρωμάτιστος και όσο πιο πιστός γίνεται στο αρχικό σήμα.

 

αν δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο, τελικα τι δουλεια κανει? Δηλαδη, ποια η χρηση του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως μπορεις να μου πεις κ αν ευσταθει η λογικη που θελει τα οd kai dist λιγο πιο τσιμπιμενα απ τα καθαρα?

 

Τι εννοείς λίγο πιο τσιμπημένα από τα καθαρά? Λίγο πιο "σηκωμένα" σε volume? Aυτό εξαρτάται από τις δυναμικές του παιξίματός σου, αν ένα συγκεκριμένο τραγούδι απαιτεί να μπεις πιο δυναμικά μετά τα καθαρά σου ακκόρντα, τις σχέσεις έντασης μέσα στη μπάντα σας και τις δυναμικές σας σαν σύνολο, αν επιθυμείς το πετάλι σου να "πουσάρει" ελαφρά τον λαμπάτο σου για να τον εξιτάρει ή αν κάτι τέτοιο τον φέρνει εκτός ελέγχου κλπ.

 

αν δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο, τελικα τι δουλεια κανει? Δηλαδη, ποια η χρηση του?

 

Ορισμένοι επιθυμούν συγκεκριμένους κομπρέσσορες όχι μόνο για το "σιδέρωμα" (πχ. σε country) αλλά και για το χρώμα που δίνουν, όπως πχ. o Οrange Squeezer ή ο παλιός και κλασσικός MXR Dyna Comp. Oρισμένοι θέλουν το σήμα τους όσο γίνεται αχρωμάτιστο επειδή τους αρέσει να διατηρείται ανέπαφο. Αυτό ισχύει και σε κλασσικούς στουντιακούς κομπρέσσορες - άλλοι ήταν πιο "διαφανείς" και άλλοι είχαν χρήση για το χρώμα που έδιναν.

 

Όσον αφορά στις δυναμικές, δεν εννοώ να διατηρούνται όλες γιατί απλούστατα δεν θα είχαμε καν compressing. Eννοώ με ήπιες ρυθμίσεις του threshold, ratio και attack και βάζοντας και λίγο dry signal σαν blend (σπανίως υπάρχουν όλες αυτές οι ρυθμίσεις σε κιθαριστικά πεταλάκια) να δίνεται sustain και ένα ευγενικό "μάζεμα", το οποίο όμως να υπακούει σε ένα περιορισμένο αλλά χρήσιμο εύρος έντασης της πενιάς.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαταλαβαινω πολυ καλα φιλε.Εμενα μου αρεσει περισσοτερο η σειρα od-dist-fyzz,σαν ηχοχρωμα,(δηλ.εχω blues driver-rat-big muff ρωσσικο) αλλα εχει το μειονεκτημα που λεγαμε παραπανω.Οποτε θα το κοιταξω σιγουρα.thanks.Μηπως μπορεις να μου πεις κ αν ευσταθει η λογικη που θελει τα οd kai dist λιγο πιο τσιμπιμενα απ τα καθαρα?

 

 

Κι εμένα μου αρέσει το Big Muff μετά τα ντιστόρσια... (rat -> ds1 -> Big Muff USA). Τον ποντικό τον έχω σαν boost (distortion στην πρώτη γραμμή και volume στην πέμπτη), το γκάζι το δίνω με το DS1 και όταν θέλω πιο ατμοσφαιρικό ήχο στο σόλο κλείνει το DS1 και ανοίγει το Big Muff. Και φυσικά ανοίγουν το πολύ 2 από τα 3 πετάλια ταυτόχρονα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα το έβαζα οπωσδήποτε μετά το wah, και στο τέλος της αλυσίδας κι όχι στην αρχή της όπως οι πιο πολλοί, μιας και σε μια ήπια ρύθμιση θα μάζευε λίγο τις "άκρες" από το παίξιμο δίνοντας sustain, αφήνοντας όμως την ευχέρεια να αλλάζει η χροιά ενός καλού βρωμοπέταλου που θα βρισκόταν πιο πριν σύμφωνα με τις δυναμικές του παιξίματος και με τη θέση του volume knob.

 

μόλις το δοκίμασα μετά απο βρωμοπέταλά μου (barber ltd, sd-1 ts808mod, marshall shredmaster)

 

με τα 2 τελευταία ομολογώ πως δε δουλεψε καλά.

με το μπάρμπερ ομως απλά εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα! χαμήλωνα το βολιουμ της κιθάρας, αρα με χαμηλότερο ινπουτ το πετάλι έβγαζε λιγότερη βρώμα (και ένταση), και ο κομπρέσσορας στο τέλος ανακτούσε ένα μέρος της χαμένης έντασης.

 

ειδικά σε ένα τέτοιο πετάλι που όταν το έχεις πραγματικά δε ξέρεις ποια ρυθμιση να του πρωτοκάνεις αφού όλο το ευρος του gain έχει φοβερούς ήχους, το κόλπο με τον κομπρέσσορα μετά, ουσιαστικά μεταφέρει το gain knob του πεταλιού πάνω στην κιθάρα.

 

το μόνο κακό είναι οτι με το άνοιγμα του wah... γίνεται η κλασσική χαβούζα :(

 

τι στο καλό φταίει? μήπως είναι το wah μου? εχω ένα της vox.

μήπως φταίει ο κομπρέσσορας (τον λειτουργώ στο 1/3 κομπρεσσιον)? εσύ bloody ποιον χρησιμοποιείς? έχεις δοκιμάσει τον barber σ'αυτή τη θέση? το blend που έχει μήπως τον κάνει να συμπεριφέρεται διαφορετικά?

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το wah το έχεις πρώτο-πρώτο? Eγώ χρησιμοποιώ τον κομπρέσσορα που προανέφερα, τον TC Nova Dynamics, σε πολύ ήπιες ρυθμίσεις, στο studio mode και με 25% blend. Ο Βarber σαν ήπιος, "διάφανος" κομπρέσσορας με δυνατότητα blend υποθέτω πως μπορεί να λειτουργήσει έτσι αλλά δεν τον έχω δοκιμάσει. Ανάμεσα σε πολλούς άλλους, τον είχα δοκιμάσει αρκετές φορές, αλλά τελικά τον βρήκα κατώτερο όσον αφορά στην "ουδετερότητα" και στο compression από τον ΤC.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν το βάζω (το wah) πριν τον κομπρεσσορα, μου βγάζει απίστευτα φυσήματα όταν λειτουργει.

όταν το βάζω μετά, λειτουργεί αθόρυβα ακόμα και με οβερντραιβ ενεργοποιημένα.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτάζω τον nova dynamics, λειτουργεί σαν 2 κομπρέσορες που μπορείς να τους βάλεις σε οποια θέση θελεις με διαφορετικές ρυθμισεις και να διαλέγεις ποιος θα λειτουργεί κάθε φορά?

 

συγγνωμη που παρεκτρέπω το θέμα :-[

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wah έχω παίξει μερικές φορές, έχω δοκιμάσει αρκετούτσικα αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στην πεταλιέρα μου. Επομένως δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα...

 

Ο ΤC σαν πετάλι έχει το αριστερό μισό και το δεξί. Και τα δυο είναι ακριβώς όμοια με ανεξάρτητες εισόδους και εξόδους, και μπορούν να λειτουργήσουν σαν κομπρέσσορας ή σαν noise gate. Mπορούν να δουλεύουν και ταυτόχρονα, πχ. το δεξί σαν κομπρέσσορας μπροστά από τον ενισχυτή και το αριστερό σαν noise gate στο effects loop, ή το δεξί σαν comp και το αριστερό σαν uncompressed clean boost, ή το δεξί σαν comp για την κιθάρα Α και το αριστερό με ρυθμίσεις για την κιθάρα Β κλπ.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου