jkstigma Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 καλημερα τι προτεινετε για booster ? Τα booster πριν το wha? πρωτο στην αλυσίδα? ως τωρα το πρωτο πεταλι μετα την κιθαρα ειναι ενα rmc wha Compresoraki ? Μετά το wha? inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Θα έλεγα να πάει πρώτο αλλά δοκίμασε το και μετα ώαστε να δεις πόσο διαφορετικός θα είναι ο ήχος του wah. Το ίδιο και για τον κομπρέσορα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Το καλύτερο θα ήταν να σκεφτείς τι κάνει το καθένα και αποφάσισε πού θα ήταν καλύτερο για σένα. Τι κάνει ένα booster? Στην καθομιλουμένη, "πουσάρει". Τι θα ήθελες, να πουσάρει όλα τα πετάλια που είναι ενεργοποιημένα μετά από αυτό ή όχι? Κάνε το για να δεις το αποτέλεσμα. Προσωπικά, θα το έβαζα τελευταίο στην αλυσίδα γιατί θα ήθελα να πουσάρει αποκλειστικά και μόνο τον ενισχυτή κι όχι ένα wah, εκτός κι αν το ήθελα πχ. να πουσάρει ένα tubescreamer, οπότε θα το έβαζα πριν από αυτό. Το ίδιο και με τον κομπρέσσορα. Θέλεις οι δυναμικές σου να είναι φλατ πριν φτάσουν τα υπόλοιπα πετάλια σου ή μετά? Προσωπικά θα το έβαζα οπωσδήποτε μετά το wah, και στο τέλος της αλυσίδας κι όχι στην αρχή της όπως οι πιο πολλοί, μιας και σε μια ήπια ρύθμιση θα μάζευε λίγο τις "άκρες" από το παίξιμο δίνοντας sustain, αφήνοντας όμως την ευχέρεια να αλλάζει η χροιά ενός καλού βρωμοπέταλου που θα βρισκόταν πιο πριν σύμφωνα με τις δυναμικές του παιξίματος και με τη θέση του volume knob. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Προσωπικά θα το έβαζα οπωσδήποτε μετά το wah, και στο τέλος της αλυσίδας κι όχι στην αρχή της όπως οι πιο πολλοί, μιας και σε μια ήπια ρύθμιση θα μάζευε λίγο τις "άκρες" από το παίξιμο δίνοντας sustain, αφήνοντας όμως την ευχέρεια να αλλάζει η χροιά ενός καλού βρωμοπέταλου που θα βρισκόταν πιο πριν σύμφωνα με τις δυναμικές του παιξίματος και με τη θέση του volume knob. εγώ όταν έβαζα τον κομπρεσσορα μετά το wah, είχα πρόβληματα θορυβου όταν άνοιγα το wah. Τον έβαλα πριν το wah και όλα εντάξει το άλλο που λές για το τέλος της αλυσίδας και το βολιουμ νομπ μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον (πιστευω θα δουλευει καλα με το LTD μου), δεν θα μεγάλωνε όμως το θόρυβο των βρωμοπέταλων? (μεταξύ άλλων έχω και το shredmaster που είναι πολύ θορυβώδες) a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Γενικά ο θόρυβος αυξάνεται κάθε φορά που προσθέτεις ένα gain stage, όπως αυτό που περιέχει ένας κομπρέσσορας. Το θέμα είναι σε ποιο βαθμό θα πολλαπλασιαστεί περνώντας από τα gain stages που το ακολουθούν (αυτό πχ. ενός tubescreamer, αυτό του ενισχυτή σου κλπ). Εγώ ακολουθώ αυτή την τακτική έχοντας βρει έναν εξόχως ήσυχο κομπρέσσορα, τον ΤC Nova Dynamics, και σε πολύ ήπιες ρυθμίσεις μόνο για sustain. Υπάρχουν και άλλοι που είναι περισσότερο θορυβώδεις, κυρίως επειδή "σιδερώνουν" ανελέητα το σήμα. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 εγώ χρησιμοποιώ τον ED-1 marshall, πιστεύεις πως βάζει την ουρίτσα του αρκετά στο θόρυβο? όταν τον είχα μετα το γουά γινόταν χαβούζα όσο το φίλτρο μετακινούταν προς τις ηψηλές συχνότητες.. ανυπομονώ να δοκιμάσω να τον βάλω στο τέλος πάντως για να δώ τι θα γίνει, αυτό που περιέγραψες μου άρεσε πάρα πολύ σαν ιδέα, γιατί επιτέλους θα μπορώ να έχω το gain του barber ltd αρκετά ψηλά και να δουλεύω ουσιαστικά όλο το ευρος του gain με το volume knob χωρις να πεφτει παρα πολύ η ένταση a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jkstigma Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 αρχιζω σαββατοκυριακους πειραματισμους κ επιστρεφω λοιπον ;) inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Δεν τον έχω δουλέψει ποτέ τον ED1 για να σου πω κάποια εντύπωση... για να δουλέψει καλά αυτό που κάνω πρέπει να βρει κάποιος έναν πολύ ήπιο κομπρέσσορα που να μην πνίγει τις δυναμικές όπως σχεδόν όλοι, και επίσης να είναι αχρωμάτιστος και όσο πιο πιστός γίνεται στο αρχικό σήμα. Κι αυτό γιατί ακόμη κι αν βρεις έναν τέτοιο "χαλαρό" κομπρέσσορα (ειδικά αυτούς που έχουν blend του dry signal όπως ο Barber Τοne Press), αν εξακολουθεί να χρωματίζει αυτό μπορεί να μην σου αρέσει γιατί θα αλλάζει συχνοτικά αυτό που κουράστηκες να φτιάξεις νωρίτερα στην αλυσίδα. Από την άλλη, μπορεί και να σου αρέσει, πχ. να δίνει μια ελαφριά "λάμψη" - sparkle πχ. στο LTD που έχεις. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mogwai Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2010 Η λογικη της σειρας fuzz,distortion,overdrive k oxι αναποδα,ποια ειναι?μηπως βαζοντας το οverdrive πισω απ τ αλλα λειτουργει καπως σαν το booster,οχι με την εννοια της αυξησης της εντασης,αλλα με τη διαφοροποιηση του eq? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2010 Πετυχαίνεις διαφορετικούς ήχους... αυτό που έχω διαπιστώσει εγώ είναι πως όταν έχεις fuzz --> οd, το od "μαλακώνει" - "θαμπώνει" κάπως τον ήχο του fuzz που αρχικά είναι συχνά άγριος, κάπως πριμαριστός και χάνει στα μπάσα. Εξαρτάται βέβαια κι από το αν το εχεις ρυθμίσει να το πουσάρει. Το od επίσης μπορεί να είναι ρυθμισμένο να δίνει λίγο gain, που μπορεί να βοηθήσει το αποτέλεσμα. Όταν έχεις το ανάποδο (λίγο crunchy od --> fuzz), αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως αν τα σετάρεις προσεκτικά, πετυχαίνεις ευκολότερα τον ήχο του "ενισχυτή λίγο πριν την έκρηξη". Όταν το od πουσάρει το fuzz αποκτάς κάπως καλύτερο όγκο στις νότες αλλά χάνεις definition (εξαρτάται και από το φαζ, ορισμένα ευαίσθητα ακούγονται αισχρά αν τα πουσάρεις). Όλα αυτά βέβαια είναι πολύ γενικές παρατηρήσεις, και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικό αναλόγως με τις επιμέρους ρυθμίσεις των εκάστοτε πεταλιών (των εκατοντάδων διαφορετικών που κυκλοφορούν) και του ενισχυτή που χρησιμοποιείς, ο οποίος στα ανωτέρω παραδείγματα ήταν πεντακάθαρος. Αν δεν κατάλαβες τίποτα το κατανοώ απόλυτα. ;D ;D Διέγραψε όλη την παραπάνω πολυλογία και πειραματίσου. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση