Προς το περιεχόμενο

Αγορές και εγγυήσεις,καλύτερη εξυπηρέτηση από Ελλάδα ή ίντερνετ-εξω


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφορμή για το post μου είναι ένα άλλο πρόσφατο θέμα στην ίδια κατηγορία που συζητιέται η κατάσταση με τις τιμές των Ελληνικών καταστημάτων. Μέσα σε εκείνο το θέμα κάποιος φίλος αναφέρει ότι με τέτοιες τιμές στο ίντερνετ ο κόσμος θα συνεχίσει να αγοράζει από το ίντερνετ και λίγοι θα σκεφτούν την εγγύηση. Εννοώντας απ' ο,τι κατάλαβα πως είναι μπελάς η εγγύηση απ' έξω και τρέξιμο.

Γενικά από φίλους και γνωστούς βλέπω να επικρατεί μια παρόμοια αντίληψη την οποία είχα και εγώ -και το θεωρώ φυσιολογικό καθώς αγοράζεις από απόσταση και εντελώς απρόσωπα- γι' αυτό θέλω να μοιραστώ τις εμπειρίες που με έκαναν να αλλάξω άποψη, και φυσικά να διαβάσω και τις δικές σας, για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς στο θέμα εγγύηση.

 

Δύο περιστατικά σε διάστημα 4-5 μηνών περίπου.

Στην πρώτη περίπτωση αγόρασα μια classic player 60's strat από το dv247. Η κιθάρα έφτασε με κολλημένο-στραβοπιασμένο παξιμάδι στο truss rod. Άνοιξα θέμα τότε για βοήθεια. Μετά από προσπάθειες το ξεκόλλησα το επανατοποθέτησα και όλα οκ. Μετά από καμιά εβδομάδα ήθελα να το σφίξω ακόμα λίγο όταν κρακ και ράγισε η καρδιά μου.. Τα πάσα στο παξιμάδι και ίσως και στη βέργα λόγω της λάθος τοποθέτησης από το εργοστάσιο ήταν φαγωμένα και "κλωτσήσανε". Η συνέχεια είναι απίστευτη.. Έστειλα email στο dv247 που εξηγούσα ακριβώς το πρόβλημα. Δεν απάντησε κανείς και άρχισα να αγχώνομαι καθώς δεν πίστευα ότι θα με κάλυπτε η εγγύηση αφού θα έπρεπε να πάω στον αντιπρόσωπο όταν είδα το σφάλμα και να μην κάνω μόνος μου ταρζανιές.. Μετά από 3-4 μέρες αν θυμάμαι καλά, σκάει mail με ένα αυτοκόλλητο ups και πλήρης οδηγίες για την διαδικασία επιστροφής. Πακετάρισα, τύπωσα, κόλλησα το αυτοκόλλητο, τηλέφωνο στη ups ραντεβού, ήρθαν από το σπίτι πήραν την κιθάρα και  μετά από 10-15 μέρες ήρθε μια άλλη ολοκαίνουρια μπροστά στην πόρτα μου. :) :) Χρέωση; μηδέν ευρώ..

 

Περίπτωση 2η: Αγόρασα μια μεταχειρισμένη πεταλιέρα, πολύ γνωστής εταιρίας από ένα φίλο που την είχε 1 μήνα αγορασμένη από ένα κατάστημα της Θεσσαλονίκης. Η πεταλιέρα αποδείχτηκε πως είχε ελάττωμα και έκοβε το σήμα από την είσοδο σε άσχετες φάσεις. Από δω και πέρα αρχίζει η υπέροχη και ταχύτατη εξυπηρέτηση που μ' έκανε ν' αλλάξω γνώμη για τα πράγματα..

Τηλέφωνο στο κατάστημα αγοράς, απ' όπου με παραπέμπουν στον Έλληνα αντιπρόσωπο. Τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο που με γυρνάει ξανά μπαλάκι στο κατάστημα.. Ξανά λοιπόν τηλέφωνο στο κατάστημα απ' όπου μου λένε να τους πάω το μηχάνημα.. Εδώ να σημειώσω πως μένω 30 χιλιόμετρα έξω από την πόλη σε ένα χωριό. Ξεκινάω λοιπόν, κάνω 60 km δρόμο χάνω τον χρόνο μου και βενζίνες, τρώω στη μάπα το κέντρο της πόλης με την κίνηση, ψάχνω παρκάρισμα κάνα μισάωρο, γιατί δεν έλεγε να φάω και κλήση για διπλοπαρκάρισμα, Και πάω την πεταλιέρα τελικά την αφήνω τους ζαλίζω λίγο ότι είμαι επαγγελματίας και την χρειάζομαι να κάνουν γρήγορα και φεύγω. Κάθε βδομάδα έπαιρνα τηλέφωνο αλλά "δυστυχώς χρειάστηκε ένα ανταλλακτικό" όπως με πληροφόρησαν και πρέπει να έρθει από έξω. Ε, για να έρθει έκανε ακριβώς σαράντα ναι ΣΑΡΑΝΤΑ μέρες!! :-X Τώρα πώς γίνεται η παραγγελίες μου από το αγγλικό ebay να έρχονται σε 3-4 μέρες είναι άλλο θέμα.. Αφού λοιπόν μου είπαν πως είναι έτοιμη χάρηκα και γω και ξεκίνησα πάλι για να κάνω τα 60km με όλα τα παρελκόμενα που αναφέρω παραπάνω για να την πάρω. Την παρέλαβα και έφυγα για το σπίτι για να ανακαλύψω εκέι ότι από την συσκευασία έλειπε το τροφοδοτικό!! >:( >:(

Μάλιστα στο τηλεφώνημα στο κατάστημα μου είπαν πως η αντιπροσωπεία είχε κλείσει (παρασκευή απόγευμα) και να έπαιρνα ξανά τηλέφωνο την Δευτέρα για να το θυμίσω.. Για να μην τα πολυλογώ άλλη μια εβδομάδα καθυστέρηση.. Και τελικά έγινε επισκευή και όχι αντικατάσταση του προϊόντος..

Χρέωση; 180 km βενζίνες και τρία απογεύματα.

 

 

Δεν γράφω συμπεράσματα καθώς εξιστόρησα με κάθε λεπτομέρεια τα περιστατικά και τα συμπεράσματα είναι εμφανή νομίζω..Απλά να πω πως υποθέτω ότι την κιθάρα δεν θα μου την άλλαζαν τα ελληνικά καταστήματα, ούτε θα την επισκεύαζαν καν νομίζω..

Μπορεί να έτυχα στην περίπτωση και ποτέ δεν μ' αρέσει να είμαι απόλυτος. Περιμένω να διαβάσω και δικές σας εμπειρίες.

 

Ps.Sorry για το μέγεθος του post.. ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κιθάρα έφτασε με κολλημένο-στραβοπιασμένο παξιμάδι στο truss rod. Άνοιξα θέμα τότε για βοήθεια. Μετά από προσπάθειες το ξεκόλλησα το επανατοποθέτησα και όλα οκ. Μετά από καμιά εβδομάδα ήθελα να το σφίξω ακόμα λίγο όταν κρακ και ράγισε η καρδιά μου.. .

 

Eδω ησουν απειρα foul!!!Με το που βλεπεις να παιζει το παραμικρο προβλημα με κατι τοσο σοβαρο σαν το truss rod (εστω κ το στραβοπιασμένο παξιμάδι )επικοινωνεις μαζι τους κ το επιστρεφεις χωρις πολλα πολλα κ δεν κανουμε μαστοριες κ αφου τα κανουμε μπαχαλο το επιστρεφουμε.Να μην κανουμε καταχρηση του δικαιωματος επιστροφης γιατι θα το χασουμε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Fenderikos, όπως λες ζεις αρκετά μακρυά από τον πολιτισμό (ούτως ειπείν). Ίσως γι' αυτό δεν ξέρεις ότι οι διαπιστώσεις σου είναι ξεπερασμένες - εδώ και τουλάχιστον έξι(6) χρόνια στο noiz οι άνθρωποι μιλάνε για την θετική εμπειρία τους από το θεσμό του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε πείσμα κάθε βλαμμένου έλληνα δημοσιογράφου που (ακόμη και σήμερα) προσπαθεί να πείσει τον κόσμο ότι το ίντερνετ είναι κάτι που αφορά παιδόφιλους και απατεώνες.

 

Αυτά που κατάλαβες, σου προτείνω να τα πεις σε όλους τους συγγενείς και φίλους και γνωστούς σου - αυτός είναι ο μόνος τρόπος να επιβληθεί σοβαρότητα σε όλους τους ντόπιους εμπόρους. Το να τα λες εδώ μέσα.. είναι λίγο σα να έρθει κάποιος στο σπίτι σου σήμερα και να σου πει... "πω... μεγάλε.. τα έμαθες.. βγήκε έγχρωμη τηλεόραση...".

 

:)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου Wow!  δεν νομίζω πως το γεγονός ότι ζω 30 χμ έξω από την Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια με έχει θέσει εκτός πολιτισμού. Η Αθήνα έχει προάστια που απέχουν πολύ περισσότερο. Γνωρίζω πολύ καλά τις ιντερνετικές αγορές και δεν αγοράζω ούτε χορδές από εδώ πλέον αλλά το θέμα εγγύηση είναι άλλο πράγμα και όταν άνοιξα το θέμα σε αυτό αναφέρθηκα. Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα που να μιλάει για εγγυήσεις παρά μόνο σκόρπιες αναφορές σε θέματα τιμής, και για την επιστροφή στις πρώτες 30 μέρες.

Έχω δει πολλές αναφορές εδώ μέσα για το ότι έχεις άλλη εξυπηρέτηση από κοντά και ότι το ίντερνετ είναι απρόσωπο κτλ.. Αφορμή στο ποστ μου είναι τα γραφόμενα κάποιου άλλου από εδώ όπως αναφέρω. Και επίσης να σου θυμίσω πως το φόρουμ διαβάζεται από όλη την Ελλάδα, ακόμη και από χωριουδάκια που είναι όντως πολύ έξω από τον "πολιτισμό" οπότε δεν νομίζω να έχουν όλοι τις ίδιες εμπειρίες και απόψεις πάνω στο θέμα, όπως και θέλω να πιστεύω πως όταν κάτι γράφεται εδώ δεν αφορά μόνο όσους διαβάζουν χρόνια το φόρουμ.

Ας είμαι ακόμη ένας που πάει κόντρα στο πείσμα του κάθε βλαμμένου έλληνα δημοσιογράφου παραθέτωντας την εμπειρία μου μήπως και την διαβάσει κάποιος που απέχει από τον πολιτισμό και δεν διαβάζει τα τελευταία χρόνια νοιζ αλλά τύχει να μπει σήμερα ;)

Αυτά που κατάλαβες, σου προτείνω να τα πεις σε όλους τους συγγενείς και φίλους και γνωστούς σου

Σε φίλους και γνωστούς τα λέω εδώ και χρόνια.. Απλά στο θέμα εγγύηση είχα επιφυλάξεις αποκλειστικά και μόνο ως προς τον χρόνο που θα χρειαστεί για να εξυπηρετηθείς, κάτι που αποδείχτηκε λάθος.

 

Φιλικά πάντα! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου