marathon Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Γενικά νομίζω πως όταν μιλάμε για τέτοια budget οι διαφορές από κονσόλα σε κονσόλα θα είναι μικρή... Γενικά νομίζεις...αλλά ειδικά Mac και ProTools δεν έχουν καμμία σχέση με PC και δεν ξέρω τι, γι αυτό ρωτάω πως γίνεται. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Γενικά νομίζεις...αλλά ειδικά Mac και ProTools δεν έχουν καμμία σχέση με PC και δεν ξέρω τι, γι αυτό ρωτάω πως γίνεται. Δεν είμαι και παραγωγός... αλλά έχω δει 4 κονσόλες very high budget... Επειδή μίλησα με τους παραγωγούς του εκάστοτε στούντιο έχω βγάλει το συμπέρασμα πως περισσότερο μετράει ο άνθρωπος που την χειρίζεται παρά η κονσόλα...Έτσι και αλλιώς ο καθένας όπου συνηθίζει... Οπότε η μάρκα της κονσόλας σε τέτοια budget δεν νομίζω να παίζει ρόλο... δηλαδή: http://www.thomann.de/gr/tl_audio_m_1_8_tubetracker.htm http://www.thomann.de/gr/tfpro_m16.htm αυτοί οι 2 που δεν είναι high budget πάνω κάτω ίδιοι είναι στον χειρισμό!!!!! Οπότε κάτι αντίστοιχο και στους πιο ακριβούς http://www.thomann.de/gr/yamaha_dm_1000v2_digital_mischpult.htm http://www.thomann.de/gr/tascam_dm4800.htm Εγώ πάντως θα ήθελα να χειρίζομαι αυτές: http://www.thomann.de/gr/ssl_matrix.htm http://www.thomann.de/gr/yamaha_dm2000_digitalmischpult.htm LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Είναι κάτι σαν τον σεξουαλικό ή τον θρησκευτικό τουρισμό η όλη φάση. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funky_bassman Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Βασικά είναι μαζοχιστικό να βλέπεις που δεν θα πας ποτέ... LA ROJΑ ARMADA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 βασικα ειναι surreal η ολη φαση... οσο αφορα τις κονσολες, η λογικη ειναι ιδια πισω απο καθε κονσολα ανεξαρτητου τιμης. Ειναι πολυ δυσκολοτερο να μαθεις τον 'ηχο' της κονσολας παρα τη λειτουργεια της... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Ειναι πολυ δυσκολοτερο να μαθεις τον 'ηχο' της κονσολας παρα τη λειτουργεια της... Άρα για να επανέλθω στην ερώτησή μου...εάν ο Bonamassa φέρει τον ηχολήπτη του πως θα δουλέψει? Θα κοιτάει να μάθει τον ήχο της κονσόλας? θα ρωτάει πως δουλεύουν τα Protools, θα δουλεύει παράλληλα με τον ηχολήπτη του studio...γιατί γενικά έχω αίσθηση από (διαφημιστικές) παραγωγές (δεν ξέρω τι παίζει σε μουσικά studios) και ξέρω ότι δύσκολα ξεπερνάς το budget-χρονοδιάγραμμα Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Άρα για να επανέλθω στην ερώτησή μου...εάν ο Bonamassa φέρει τον ηχολήπτη του πως θα δουλέψει? Θα κοιτάει να μάθει τον ήχο της κονσόλας? θα ρωτάει πως δουλεύουν τα Protools, θα δουλεύει παράλληλα με τον ηχολήπτη του studio...γιατί γενικά έχω αίσθηση από (διαφημιστικές) παραγωγές (δεν ξέρω τι παίζει σε μουσικά studios) και ξέρω ότι δύσκολα ξεπερνάς το budget-χρονοδιάγραμμα Ο συνδυασμός Pro Tools - SSL 9000 είναι ιδιαίτερα διαδεδομένος "έξω" σε ότι αφορά ένα mixing περιβάλλον. Για την ακρίβεια τα PT παίζουν απλά τον ρόλο του πολυκάναλου (εκτός βέβαια αν κάποιος θέλει να δουλέψει τελείως ΙΤΒ οπότε η SSL παίζει απλά τον ρόλο του - τεράστιου και πολύ όμορφου - mouse pad ). Έτσι υπάρχει η δυνατότητα και για τις 2 προσεγγίσεις. Σε ότι αφορά τις κονσόλες αλλά και το σετάπ γενικότερα, ένας freelance παραγωγός ή μιξέρ ή οτιδήποτε επιλέγει σχεδόν πάντα πολύ συγκεκριμένα rooms και ο βασικός τους εξοπλισμός (κονσόλα - multitrack) είναι πολύ σημαντικό κομμάτι αυτής της επιλογής. Με βάση την λογική παγκοσμίως θα μπορούσα λοιπόν να πω πως το συγκεκριμένο στούντιο με βάση τον εξοπλισμό του είναι πιο πολύ προσανατολισμένο στο mixing/overdubbing και όχι τόσο στο "καθαρόαιμο" tracking (χωρίς αυτό να είναι απόλυτο βέβαια) ή (και) σε δουλειές που "μοιράζοντε" σε πολλά στούντιο (και που η συμβατότητα και η χρήση industry standards όπως ο συνδυασμός ssl9000/PT μετράνε ίσως περισσότερο απ'όλα τα άλλα. Αναφέρομαι κυρίως σε pop-rock-acoustic παραγωγές και σε ότι αφορά την λογική με την οποία κινούνται οι freelancers παραγωγοί παγκοσμίως. Υπάρχει δηλαδή μια άτυπη λογική του στυλ Neve/API rooms for tracking - SSL rooms for mixing. Ειλικρινά πιστεύω πως αν το συγκεκριμένο στούντιο είχε (ή φτιάξει στο μέλλον ;))και ένα πιο "vintage" C/R με μια API ή Neve και ένα 2" Studer 24trk , οι περισσότεροι Ευρωπαίοι θα χάσουν τον ύπνο τους.... :) ...και κάτι ακόμη...όλα τα στούντιο προσφέρουν inhouse engineering & assistant check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warpie Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 ολα τα DAWs 'δουλευουν' λιγο-πολυ ως 'reel to reel' σε τετοια στουντιος. Δλδ με τη λογικη οτι καθε καναλι του DAW αντιστοιχει σε καθε καναλι της κονσολας (σε γενικες γραμμες), οποτε δε χρειαζετε τρελες γνωσεις του DAW. Φυσικα καθε μεσαιος-μεγαλος engineer ξερει (τουλαχιστον) τις βασικες λειτουργειες (routing, punch in/out, etc.) του καθε DAW. Μερικα μεγαλα στουντιος επισης εχουν για παραδειγμα εναν 'pro tools operator' ο οποιος θα κανει ολη τη βαρετη δοθλεια :) Τωρα οσον αφορα τις κονσολες αν εισαι εμπειρος engineer εχεις δουλεψει τουλαχιστον σε SSL, Neve, Amek, Trident στο παρελθον οποτε λιγο πολυ ξερεις οτι οι SSL pre-amps ειναι πιο transparent απο τους Neve αν κανεις tracking η' τον ηχο των Eqs της καθε κονσολας. Δεν ειναι λιγη αυτοι που θα σου πουν με blind test πιο eq ειναι τι... Και στη τελικη 'if it sounds right, it's right' οπως λενε πολυ, και κατα καποια ενοια ειναι αληθεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Ή απλά για να καταλάβω λίγο τα "κινέζικά" σου nikodemos, μπορεί ο οποισδήποτε Bonamassa να τελειώσει το 80-90% της παραγωγής του θαυμάζοντας τη Σαντορίνη και βάζοντας τη τελευταία πινελιά στη βάση του... Σκέφτομαι αυτό το μέρος το χειμώνα...χωρίς κόσμο, να έχει καταιγίδα, να κοιτάς έξω...να είσαι εσύ, η έμπνευση και ο Θεός... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playloud Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουλίου 2009 Σκέφτομαι αυτό το μέρος το χειμώνα...χωρίς κόσμο, να έχει καταιγίδα, να κοιτάς έξω...να είσαι εσύ, η έμπνευση και ο Θεός... Το καλλιτερο... Make me fries... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση