nitako Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2005 Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω τη διαφορά υπάρχει μεταξύ του δυναμικού και του πυκνωτικού μικροφώνου και που χρησιμοποιείται το καθένα. Thanks! χι greeklish, στο forum του NOIZ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2005 Η βασικη τους διαφορα, ξεκιναει απο την κατασκευη τους... Τα δυναμικα μικροφωνα, χρησιμοποιουν μια διαταξη "κινητου" πηνιου. Φαντασου, οτι το διαφραγμα ( το οποιο ειναι κυρτο ), εχει στις καταληξεις του, πηνια σε σωληνωτη μορφη, τα οποια χαρη στο μαγνητη που αποτελει τη βαση του πηνιου, μετατρεπουν τη κινηση σε σημα...Δηλαδη, ενα δυναμικο μικροφωνο, λειτουργει ακριβως αναποδα, απ'οτι ενα ηχειο :wink: Τα πυκνωτικα μικροφωνα, που κανονικα ονομαζονται μικροφωνα ηλεκτροστατικα ( καποτε λεγονταν και μικροφωνα συμπυκνωτη:P ), εχουν ως αρχη λειτουργιας, τη λειτουργια ενος πυκνωτη..Φαντασου λοιπον, οτι το διαφραγμα ενος πυκνωτικου μικροφωνου, αποτελει το εναν, απο τους 2 οπλισμους πυκνωτη..Οταν λοιπον παλλεται το διαφραγμα, ο πυκνωτης μεταβαλλει τη ταση του ( λογω της φορτισης αποφορτισης ), και αυτο "μεταφραζεται" σε ακουστικο σημα ( ειναι τελειως χονδρικη η εξηγηση, γιατι ενα πυκνωτικο εχει μια ολοκληρη αλληλουχια ενεργειων, μεσα στις οποιες περιλαμβανονται ενισχυτης τασης FET, κλπ ). Τα δυναμικα ειναι πιο "γερα" μικροφωνα, χρησιμοποιουνται κυριως σε live καταστασεις, γιατι εχουν πιο γερο σκαρι και αντεχουν αρκετη "πιεση" στο διαφραγμα. Θα τα συναντησεις για φωνη ( το γνωστο μικροφωνο που κρατανε ολοι στο χερι... ), για καποια μερη του drum kit ( toms, μποτα και κανα πιατινι αμα δεν υπαρχει προυπολογισμος ) και σε ενισχυτες κιθαρας ( το μικροφωνο που "βλεπει" προς τον ενισχυτη ). Τα πυκνωτικα ειναι πιο ευαισθητα σε χτυπηματα, εχουν μεγαλυτερη ευαισθησια στον ηχο, και συνηθως ειναι "ορθια" ( οπως αυτα που βλεπεις να τραγουδανε ολοι οι αταλαντοι στα βιντεοκλιπ μεσα σε στουντιο ). Η χρηση τους ειναι κυριως στουντιακη, και χρησιμοποιουνται ( αναλογα με το μοντελο ) για ηχογραφηση φωνης, ακουστικων οργανων, overheads των drums, και για "πιασιμο" χωρου. Εχουν επισης την ιδιοτητα, να πιανουν περισσοτερο "μακρια" απ'οτι τα δυναμικα...Και ενα μεγαλυτερο μειονεκτημα..για να λειτουργησουν θελουν 48V phantom power ( αυτο οφειλεται, στο οτι, ο πυκνωτης, πρεπει να ειναι παντα φορτισμενος σε μια σταθερη ταση, ωστε να γινεται αισθητη η διαφορα φορτισης-αποφορτισης, λογω της κινησης του διαφραγματος ). Οποτε εαν θελεις να χρησιμοποιησεις κατι τετοιο, θα πρεπει να εχεις τουλαχιστον μια κονσολα, ή μια προενισχυση μικροφωνου, που να δινει phantom power. Τα δυναμικα συνηθως, ειναι πιο φτηνα απο τα πυκνωτικα...Εγω σου προτεινω μια μεση λυση ( εαν ενδιαφερεσαι ) το AKG C1000S...Ειναι πυκνωτικο, αλλα με τη μορφη "πουρου". Ειναι αρκετα καλο και για Home recording, αλλα και για Live ( ενταξει..σε metal μπαντα.καλυτερα μονο στα toms βαλτο, γιατι αμα πεσει σε χερι..θα το κλαις.. ) και εχει πολλες δυνατοτητες και χρησης...Προσωπικα το εχω χρησιμοποιησει, για φωνη, toms-snare σε drum kit, ακουστικη κιθαρα και σαξοφωνο και ολοενα με αφηνει εκπληκτο...Καλες αναζητησεις και ελπιζω να βοηθησα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2005 Έχω παραγγείλει το SHURE SM57.Καλή επιλογή; You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nitako Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2005 Ευχαριστώ πολύ Freemindgr με κατατόπισες πλήρως :wink: Όσο για το AKG το έχω δει και πραγματικά αξίζει! χι greeklish, στο forum του NOIZ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2005 Έχω παραγγείλει το SHURE SM57.Καλή επιλογή; Φανταζομαι το Shure SM57LC,ετσι? Ειναι απο τα κλασσικα μικροφωνα πιστευω..Δηλαδη οσους ερασιτεχνες home recording φανατικους εχω γνωρισει, το χρησιμοποιουν σαν τρελοι! Ειναι φτηνο και εχει καλη αποδοση στην ηχογραφηση καμπινων, toms και ακουστικων οργανων. Προσωπικα δεν εμεινα ευχαριστημενος στην αποδοση του για ακουστικη κιθαρα, ομως πιστευω οτι ειναι μικροφωνο που "αντεχει" το ξυλο και τις πιεσεις στο διαφραγμα του! Δηλαδη οτι πρεπει για καμπινες ηλεκτρικης κιθαρας και σε μερη του drum kit...Επισης, μου αρεσε οτι ειναι καρδιοειδες, και ετσι μπορεις να ελεγξεις την περιοχη/πεδιο, πολυ ευκολα. Τωρα υπαρχει και το Shure Beta SM57 A, που εχει προδιαγραφες για toms, χαλκινα και ξυλινα πνευστα..ομως περιορισμενης χρησης! Η συχνοτικη του αποδοση, σε περιοριζει σε οργανα με συγκεκριμενες περιοχες ( αν θυμαμαι ειναι απο τα 50Hz, εως τα 15-16Khz... )..και ετσι δεν αξιζει να το παρεις για πολλες χρησεις! Προσωπικα δεν το εχω ακουσει..και μπορει να κανω λαθος. Απλα το πρωτο ( SHURE 57LC ) εχει πολυ καλη τιμη για την αποδοση του! ( Με 190Ε ομως, θα μπορουσες να αποκτησεις το νεο της Behringer, Β2 PRO...που κατα τη γνωμη μου, η αποδοση του συμβαδιζει με αρκετα μετρια μοντελα neuman ( ομως τα μετρια της neuman, ειναι εκπληκτικα,ετσι? :roll: ). Μονο που θα ειχες προβλημα με τη χρηση του..Δηλαδη, δεν θα μπορουσες να δουλεψεις καθολου drum kits, με αυτο το μικροφωνο...( χμ..σαν overhead..? :?: ισως...αλλα για τζαζ ηχο.. ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 4 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Οκτωβρίου 2005 Έχω παραγγείλει το SHURE SM57.Καλή επιλογή; Φανταζομαι το Shure SM57LC' date='ετσι? Ειναι απο τα κλασσικα μικροφωνα πιστευω..Δηλαδη οσους ερασιτεχνες home recording φανατικους εχω γνωρισει, το χρησιμοποιουν σαν τρελοι! Ειναι φτηνο και εχει καλη αποδοση στην ηχογραφηση καμπινων, toms και ακουστικων οργανων. Προσωπικα δεν εμεινα ευχαριστημενος στην αποδοση του για ακουστικη κιθαρα, ομως πιστευω οτι ειναι μικροφωνο που "αντεχει" το ξυλο και τις πιεσεις στο διαφραγμα του! Δηλαδη οτι πρεπει για καμπινες ηλεκτρικης κιθαρας και σε μερη του drum kit...Επισης, μου αρεσε οτι ειναι καρδιοειδες, και ετσι μπορεις να ελεγξεις την περιοχη/πεδιο, πολυ ευκολα. Τωρα υπαρχει και το Shure Beta SM57 A, που εχει προδιαγραφες για toms, χαλκινα και ξυλινα πνευστα..ομως περιορισμενης χρησης! Η συχνοτικη του αποδοση, σε περιοριζει σε οργανα με συγκεκριμενες περιοχες ( αν θυμαμαι ειναι απο τα 50Hz, εως τα 15-16Khz... )..και ετσι δεν αξιζει να το παρεις για πολλες χρησεις! Προσωπικα δεν το εχω ακουσει..και μπορει να κανω λαθος. Απλα το πρωτο ( SHURE 57LC ) εχει πολυ καλη τιμη για την αποδοση του! ( Με 190Ε ομως, θα μπορουσες να αποκτησεις το νεο της Behringer, Β2 PRO...που κατα τη γνωμη μου, η αποδοση του συμβαδιζει με αρκετα μετρια μοντελα neuman ( ομως τα μετρια της neuman, ειναι εκπληκτικα,ετσι? :roll: ). Μονο που θα ειχες προβλημα με τη χρηση του..Δηλαδη, δεν θα μπορουσες να δουλεψεις καθολου drum kits, με αυτο το μικροφωνο...( χμ..σαν overhead..? :?: ισως...αλλα για τζαζ ηχο.. )[/quote'] Ξέχασα να αναφέρω :roll: ότι το θέλω για ηλεκτρική για να αντικαταστήσω στο live το SHURE C608 8O που βάζουν μπροστά στον ενισχυτή You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση